quote:Op maandag 14 november 2011 22:12 schreef Cee het volgende:
En de namen / leeftijden / woonplaatsen van de kandidates, op alfabetische volgorde:
Alexia "Lexie" Tomchek 18 Geneva, Illinois
Anamaria Mirdita 19 Queens, New York
Ann Ward 19 Dallas, Texas
Chelsey Hersley 23 Boise, Idaho
Christin "Chris" White 20 Arlington, Texas
Esther Petrack 18 Boston, Massachusetts
Jane Randall 19 Baltimore, Maryland
Kacey Leggett 20 Palmdale, California
Kayla Ferrel 19 Rockford, Illinois
Kendal Brown 23 Northport, Alabama
Lyzbeth "Liz" Williams 21 Arlington, Texas
Rhianna Atwood 20 San Diego, California
Sara Blackamore 21 Menifee, California
Terra White 24 Arlington, Texas
SPOILER: plaatjes deelnemersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet van iedereen was de close-up uit het filmpje te vinden
♥ scars make us who we are ♥
Is ook zo, maar de fotokwaliteit is wat minderquote:Op maandag 14 november 2011 22:27 schreef Mama_Mia het volgende:
Kijk maar, ik dacht alleen close-ups zie je wat meer dan die lichaamsfoto's
Kloptquote:Op maandag 14 november 2011 22:27 schreef Sosha het volgende:
[..]
Is ook zo, maar de fotokwaliteit is wat minder
shit ik keek verkeerd het is cycle 15 my foutquote:
SPOILER: de eerste wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ scars make us who we are ♥
dat is cycle 17quote:
Okequote:
Was het niet in één van die topics van HNTM?quote:Op maandag 14 november 2011 23:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oke
Dat meisje met die uberslanke taille kwam me zo bekend voor, heb dat fragment eerder gezien.. maar waar.
Bij RTL Boulevard volgens mij, daar was destijds nogal een ophef over omdat in de VS als preview op dit seizoen haar 'auditie' werd getoond voor de jury en Miss Jay daarbij zei dat hij ook maar aan de seleriestengels ging.quote:Op maandag 14 november 2011 23:13 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oke
Dat meisje met die uberslanke taille kwam me zo bekend voor, heb dat fragment eerder gezien.. maar waar.
Dit.quote:
wie van die meisjes is dat dan? Ik vind ze namelijk allemaal nogal eng dun.quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij RTL Boulevard volgens mij, daar was destijds nogal een ophef over omdat in de VS als preview op dit seizoen haar 'auditie' werd getoond voor de jury en Miss Jay daarbij zei dat hij ook maar aan de seleriestengels ging.
Ann.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:21 schreef Kyara het volgende:
[..]
wie van die meisjes is dat dan? Ik vind ze namelijk allemaal nogal eng dun.
dat zou het heel goed kunnen zijn!quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij RTL Boulevard volgens mij, daar was destijds nogal een ophef over omdat in de VS als preview op dit seizoen haar 'auditie' werd getoond voor de jury en Miss Jay daarbij zei dat hij ook maar aan de seleriestengels ging.
Vond ik ook al een beetje triestquote:Op maandag 21 november 2011 20:37 schreef zoem het volgende:
Emily krijgt een cultuurschok
Amerikanen kennen ook alleen maar hun eigen stad he, best triest eigenlijk...
Ghettobuurten ... ghettoaccent.quote:Op maandag 21 november 2011 20:40 schreef Idgnkb het volgende:
Waarom praten de donkere meisjes in ANTM altijd zo... 'slordig'? (ik weet even geen betere omschrijving)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |