Ik was toen 10 kilo zwaarder dan nu.quote:Op maandag 21 november 2011 20:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Pics or it didnt happen![]()
![]()
Emily lijkt me wel tof
Goh, wat gek dat dat racistisch opgevat werdquote:Op maandag 21 november 2011 21:00 schreef zoem het volgende:
[..]
Dat ze niet op een kamer wou met een 'zwarte'.
Precies.. Ik ben de afgelopen maanden veel afgevallen en daarvoor had ik F, maar die van mij waren groter dan van die meid van net. Maar ik had ook omtrek 85, wat heel veel scheelt.quote:Op maandag 21 november 2011 20:58 schreef Sosha het volgende:
[..]
Ik heb ook G gehad maar die waren toch echt veel groter.. maar cup is ook afhankelijk van wijdtemaat he..? Ik had geen 65
Dat had ik dus ookquote:Op maandag 21 november 2011 21:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Precies.. Ik ben de afgelopen maanden veel afgevallen en daarvoor had ik F, maar die van mij waren groter dan van die meid van net. Maar ik had ook omtrek 85, wat heel veel scheelt.
emily heeft een leuke kopquote:
mij mening is ze de knapstequote:
Onder het kopje bijzonderhedenquote:Op maandag 21 november 2011 21:03 schreef Sosha het volgende:
Staat dat op het inschrijfformulier? Of je nog maagd bent of niet?
Hoe oud ben je dan?quote:Op maandag 21 november 2011 21:02 schreef Idgnkb het volgende:
Aargh, ik ben ook moeder, ook slank (maar niet zo dun als deze dames), maar zo'n buikje als die moeders hier heb ik toch echt niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |