SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nou vragen danquote:Op maandag 14 november 2011 18:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik van jou en dat hoor ik van haar, maar ik zie geen bewijs
haha joh.quote:Op maandag 14 november 2011 18:26 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja, ik ga het niet aan de balie vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ze is van mijquote:Op maandag 14 november 2011 18:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kunnen jullie geen omgangsregeling bedenken dan?
Ik was eerder.quote:
Ok nou je moet niet bang zijn voor een keiharde mening.quote:Op maandag 14 november 2011 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik al, ze negeerde me helaas
Ik heb geen Facebook, dus neequote:Op maandag 14 november 2011 18:29 schreef dawg het volgende:
kent iedereen elkaar hier via facebook of zo? piccies loeren?
btw heb nog een foto van je tegoedquote:Op maandag 14 november 2011 18:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Al lang gedaan. Maar ze is er niet zo makkelijk in als ik uiteindelijk was
Nou, negeren vind ik toch wat anders dan een keiharde mening.quote:Op maandag 14 november 2011 18:29 schreef kree het volgende:
[..]
Ok nou je moet niet bang zijn voor een keiharde mening.
Maar dat was wel duidelijk.
Ik waardeer dat wel
Ik kan me voorstellen dat je problemen hebt met mensen die je aanraken, ik heb er ook behoorlijk wat trammelant door gekregen toen ik nog wat jonger was (dat was alleen als ze zomaar zonder dat ik opmerkte dat ze dichter bij me in de buurt kwamen aan me gingen zitten enzo). Maar als een zeer goed uitziende man aan je zou zitten en je het toch al zag aankomen is het een stuk minder erg, toch?quote:Op maandag 14 november 2011 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar deze werden zelfs handtastelijk, wat als autist helemaal niet tof is
Ja ik ook en die heb ik ook gehadquote:Op maandag 14 november 2011 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, negeren vind ik toch wat anders dan een keiharde mening.
Dan heb ik liever gewoon een "nee" weet je
Mwah ze roept af en toe "hoi neuken?" dat is het wel.quote:Op maandag 14 november 2011 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Myra is de beste hosselaar in dit topic denk ik. Al beweert ze zelf van niet.
Blijkbaar werkt datquote:Op maandag 14 november 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah ze roept af en toe "hoi neuken?" dat is het wel.
Ik geef wel een gil als dat nog komt. Na gisteren heb ik wel weer even genoeg met mijn foto geleurdquote:
Sja, als vrouw is dat wat makkelijker.quote:Op maandag 14 november 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah ze roept af en toe "hoi neuken?" dat is het wel.
quote:Op maandag 14 november 2011 18:28 schreef dawg het volgende:
[..]
haha joh.
ik bedoelde eigenlijk dat de meeste mannen het leuk vinden als ze (in het dagelijks leven) door een vrouw zo benaderd worden, want het komt niet zoveel voor.
dus gewoon op hem afstappen en vragen of ie na de training wat wil gaan drinken.Als hij vrijgezel is krijgt hij het snel genoeg gewoon te horen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wil alleen eerst weten of hij bechikbaar is
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Gaan we te snel?quote:Op maandag 14 november 2011 18:30 schreef Moonwalk het volgende:
Ik kan hier geen dm lezeb, normaal meelezen gaat al amper
Ah, ik heb exact hetzelfde probleem gehad (5 jaar terug), en ik weet dus serieus niet meer wat nu het probleem was. Volgens mij de brandstofpomp maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op maandag 14 november 2011 18:17 schreef Axel1988 het volgende:
Den wagen begint te stotteren bij gas geven boven de 2000 toeren in de 3de t/m 5de versnelling. Ik probeer op het moment wat info te werven op verschillende sites hierover; om te voorkomen dat ik bij de garage afgezet wordt.
Ja je moet wel eerst effe praten natuurlijkquote:Op maandag 14 november 2011 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ik heb dus niks gehad. Zowel geen "nee" als geen foto
Bij vrouwen sowieso, da's het 'oneerlijke' waar je zoveel kerels over hoort miepenquote:
Ik vond het vervelend. M'n ouders raakten me zowat nooit aan (behalve als ze me sloegen of als ze me wouden sturen zeg maar) maar aanrakingen van zulke geile honden kon ik ook niet waarderen.quote:Op maandag 14 november 2011 18:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je problemen hebt met mensen die je aanraken, ik heb er ook behoorlijk wat trammelant door gekregen toen ik nog wat jonger was (dat was alleen als ze zomaar zonder dat ik opmerkte dat ze dichter bij me in de buurt kwamen aan me gingen zitten enzo). Maar als een zeer goed uitziende man aan je zou zitten en je het toch al zag aankomen is het een stuk minder erg, toch?
En toch vraag ik me nog steeds af waar dat enorme verschil vandaan komt.quote:Op maandag 14 november 2011 18:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Bij vrouwen sowieso, da's het 'oneerlijke' waar je zoveel kerels over hoort miepen
Was benieuwd of je 'mijn boek' al uit hadquote:Op maandag 14 november 2011 18:30 schreef Moonwalk het volgende:
Ik kan hier geen dm lezeb, normaal meelezen gaat al amper
Ligt er aan. Als een willekeurige man vraagt of je met hem wilt neuken, waarom zeg je dan "nee"?quote:Op maandag 14 november 2011 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En toch vraag ik me nog steeds af waar dat enorme verschil vandaan komt.
Tja, vrouwen kunnen maar eens per jaar zwanger zijn, dus moeten kieskeurig zijn. Voor mannen is het een kwestie van hun genen verspreiden. Ik denk dat het uit dat fundamentele verschil voortkomt.quote:Op maandag 14 november 2011 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
Het is misschien beter om te filosoferen over een oplossingquote:Op maandag 14 november 2011 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Combinatie van evolutie en cultuur.quote:Op maandag 14 november 2011 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is nog maar een enkele persoon in mijn leven geweest waarvan ik aanraking echt zonder enkele ongemakkelijkheid accepteer. Verder zorg ik er ook wel voor dat niemand me aanraakt, zonder verdovende middelen tenminste danquote:Op maandag 14 november 2011 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond het vervelend. M'n ouders raakten me zowat nooit aan (behalve als ze me sloegen of als ze me wouden sturen zeg maar) maar aanrakingen van zulke geile honden kon ik ook niet waarderen.
Aanrakingen van vrouwen vond ik vooral verwarrend. Wel fijn, maar ook heel raar
Maar dat doet tegenwoordig (met gebruik van voorbehoedsmiddelen) er toch niet meer toe?quote:Op maandag 14 november 2011 18:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, vrouwen kunnen maar eens per jaar zwanger zijn, dus moeten kieskeurig zijn. Voor mannen is het een kwestie van hun genen verspreiden. Ik denk dat het uit dat fundamentele verschil voortkomt.
Dat zou je zeggen als je het altijd zonder condoom zou doen enzo, maar tegenwoordig is dat een slechte reden natuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2011 18:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, vrouwen kunnen maar eens per jaar zwanger zijn, dus moeten kieskeurig zijn. Voor mannen is het een kwestie van hun genen verspreiden. Ik denk dat het uit dat fundamentele verschil voortkomt.
Omdat ik een vriend hebquote:Op maandag 14 november 2011 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan. Als een willekeurige man vraagt of je met hem wilt neuken, waarom zeg je dan "nee"?
Ik heb het geluk gehad een vrouw te hebben leren kennen op een gegeven moment. Zij heeft mij leren knuffelenquote:Op maandag 14 november 2011 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is nog maar een enkele persoon in mijn leven geweest waarvan ik aanraking echt zonder enkele ongemakkelijkheid accepteer. Verder zorg ik er ook wel voor dat niemand me aanraakt, zonder verdovende middelen tenminste dan
Het is vreemd ja, maar wel heel prettig
Ik moet eigenlijk ook niks hebben van aanrakingen. Als ik iemand feliciteer geef ik ook alleen maar een slap handje, nooit zoenen o.i.d.quote:Op maandag 14 november 2011 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is nog maar een enkele persoon in mijn leven geweest waarvan ik aanraking echt zonder enkele ongemakkelijkheid accepteer. Verder zorg ik er ook wel voor dat niemand me aanraakt, zonder verdovende middelen tenminste dan
Maakt niet uit, door evolutie zit dat nog in ons systeem.quote:Op maandag 14 november 2011 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat doet tegenwoordig (met gebruik van voorbehoedsmiddelen) er toch niet meer toe?
quote:Op maandag 14 november 2011 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar dat doet tegenwoordig (met gebruik van voorbehoedsmiddelen) er toch niet meer toe?
Alsof je even miljoenen jaren aan evolutie uitschakelt door een stuk latex om een piemel te schuiven.quote:Op maandag 14 november 2011 18:37 schreef benzin het volgende:
Dat zou je zeggen als je het altijd zonder condoom zou doen enzo, maar tegenwoordig is dat een slechte reden natuurlijk.
Zowel mannen als vrouwen doen het vak voor de lol, waarom dan die kieskeurigheid?
ja ik ook en maar zeggen dat ik kortzichtig benquote:Op maandag 14 november 2011 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Slappe handjes zijn wel een afknapper bij mannen m.i.quote:Op maandag 14 november 2011 18:38 schreef Capstan het volgende:
Ik moet eigenlijk ook niks hebben van aanrakingen. Als ik iemand feliciteer geef ik ook alleen maar een slap handje, nooit zoenen o.i.d.
Wat is daar kortzichtig aan?quote:Op maandag 14 november 2011 18:38 schreef kree het volgende:
ja ik ook en maar zeggen dat ik kortzichtig ben
Bij vrouwen dan?quote:Op maandag 14 november 2011 18:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Slappe handjes zijn wel een afknapper bij mannen m.i.
Lichtelijk overdreven voor het effect, hèquote:Op maandag 14 november 2011 18:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Slappe handjes zijn wel een afknapper bij mannen m.i.
Waar heb jij het nu weer overquote:Op maandag 14 november 2011 18:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook en maar zeggen dat ik kortzichtig ben
Dat lijkt me echt een tof keuzevak.quote:Op maandag 14 november 2011 18:39 schreef Myraela het volgende:
Morgen mijn eerste les fotografie als keuzevak. yay.
Ook wel. heb een keer een kwade vrouw meegemaakt die klaagde dat ik te hard kneep. Ja sorry hoor, maar het idee is dat je een beetje terugknijpt. Als je dat helemaal niet doet dan doet 't pijn ja...quote:
Moet nog een kwart en dan ben ik klaar met lezenquote:Op maandag 14 november 2011 18:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Was benieuwd of je 'mijn boek' al uit hadMaar dat is enigzins geheim en off-topic. Mj, doe als je thuis bent en tijd hebt maar een korte DM
Nouja laat maar haha moet toch eten nu en weg.quote:
Snap ik, maar dan nog. Ik krijg daar echt de kriebels van.quote:Op maandag 14 november 2011 18:39 schreef Capstan het volgende:
Lichtelijk overdreven voor het effect, hè
Precies; dat is het hem inderdaad. Ik heb ook meteen ff een topic geopend op het focus-forum... daar zitten wel redelijk wat kenners. Ik verwacht (en hoop) op dit moment dat het enkel de bougies zijn; maargoed.quote:Op maandag 14 november 2011 18:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ah, ik heb exact hetzelfde probleem gehad (5 jaar terug), en ik weet dus serieus niet meer wat nu het probleem was. Volgens mij de brandstofpomp maar zeker weten doe ik het niet.
Het kan een aantal zaken zijn, zoals de brandstofpomp, een boegie die kapot is, verdeler of gewoon de ontsteking. Kloterige aan dit soort zaken is dat het onmogelijk is vooraf te voorspellen wat het is en wat het gaat kosten.
Mooiquote:Op maandag 14 november 2011 18:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Moet nog een kwart en dan ben ik klaar met lezendoe ik vanavond
Als iemand helemaal geen weerstand geeft bij een handdruk (ik knijp echt niet opzettelijk een hand fijn) dan druk je dus die hand bij die knokkels dubbel en dat doet pijn. Ik heb trouwens ook een truukje van m'n opa geleerd om dat opzettelijk te doenquote:Op maandag 14 november 2011 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sommige vrouwen geven idd een handdruk alsof het een slappe vaatdoek is
We zullen zien bij onze eerstvolgende meet (die er wsl niet zal komen)quote:Op maandag 14 november 2011 18:43 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen kracht in mijn handen, ik kan ook niet knijpen bijv. Maar als ik een hand geef is het wel normaal volgens mij.
Hoeft ook niet echt kracht te zetten, maar je moet je spieren wel gebruiken, zegmaar als je een pak melk oppakt. Het is not done om alleen maar een slap handje in die van de ander te leggen.quote:Op maandag 14 november 2011 18:43 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen kracht in mijn handen, ik kan ook niet knijpen bijv. Maar als ik een hand geef is het wel normaal volgens mij.
Jawel hoor, bij Kaneel in Leidenquote:Op maandag 14 november 2011 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We zullen zien bij onze eerstvolgende meet (die er wsl niet zal komen)
Klopt, sommige mannen ook trouwens... al heb je er ook bij die er een sport van maken om zo hard mogelijk te knijpen; geef me dan maar zo'n vaatdoek.quote:Op maandag 14 november 2011 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sommige vrouwen geven idd een handdruk alsof het een slappe vaatdoek is
Er komt vast nog wel een meet hoor en als het voor mij gunstig uit komt huppel ik wel langs.quote:Op maandag 14 november 2011 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We zullen zien bij onze eerstvolgende meet (die er wsl niet zal komen)
Jawel, maar Myr wil niet naar een AVNZMG meetquote:Op maandag 14 november 2011 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel hoor, bij Kaneel in Leiden
Ja, dat doe ik wel.quote:Op maandag 14 november 2011 18:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoeft ook niet echt kracht te zetten, maar je moet je spieren wel gebruiken, zegmaar als je een pak melk oppakt. Het is not done om alleen maar een slap handje in die van de ander te leggen.
Oke dan!quote:Op maandag 14 november 2011 18:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een meet hoor en als het voor mij gunstig uit komt huppel ik wel langs.
quote:Op maandag 14 november 2011 18:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar Myr wil niet naar een AVNZMG meet
quote:Op maandag 14 november 2011 18:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een meet hoor en als het voor mij gunstig uit komt huppel ik wel langs.
Heel misschien kom ik ook wel, babyfoto's laten zienquote:Op maandag 14 november 2011 18:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jawel, alleen niet komende maand waarschijnlijk. En niet als er maar 4 mensen gaan.quote:Op maandag 14 november 2011 18:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij die lui is het een kwestie van ze de volgende keer terug te pakken. M'n oom was er altijd zo'n een, nu is 'ie bang voor mequote:Op maandag 14 november 2011 18:45 schreef Axel1988 het volgende:
Klopt, sommige mannen ook trouwens... al heb je er ook bij die er een sport van maken om zo hard mogelijk te knijpen; geef me dan maar zo'n vaatdoek.
Als ik klaar ben met de crematie (donderdag) zal ik even wat op papier gaan zetten. Hou de zaterdagen vrij hequote:Op maandag 14 november 2011 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel hoor, bij Kaneel in Leiden
Crematie??quote:Op maandag 14 november 2011 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met de crematie (donderdag) zal ik even wat op papier gaan zetten. Hou de zaterdagen vrij he
Maak er een vrijdag van dan kom ik.quote:Op maandag 14 november 2011 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met de crematie (donderdag) zal ik even wat op papier gaan zetten. Hou de zaterdagen vrij he
Fuk, ik heb zaterdag al watquote:Op maandag 14 november 2011 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja klopt; het ligt aan de situatie joh. Maar ik heb het ook wel eens gehad bij gewoon "zakelijke" contacten / mensen die je niet of nauwelijks kent en soms daarna ook niet meer ziet. Dan heb ik vaak het idee van "ach, weer zo ene die ff meteen wil laten zien hoe groot zijn ego is".quote:Op maandag 14 november 2011 18:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Bij die lui is het een kwestie van ze de volgende keer terug te pakken. M'n oom was er altijd zo'n een, nu is 'ie bang voor me
Hmm, aanlokkelijk. Je lijkt me een hele leuke meid om een avondje mee te praten.quote:Op maandag 14 november 2011 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maak er een vrijdag van dan kom ik.
Hij zegt zaterdagen vrijhouden, niet komende zaterdag. Of heb je alle zaterdagen al vol?quote:Op maandag 14 november 2011 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fuk, ik heb zaterdag al wat
Naja, kan dat evt nog wel verplaatsen.
Wie komen er eigenlijk en vanaf hoe laat is het?
Ik kom liever in de middag al
Niet aanstaande zaterdag (dan kan ik ook niet), maar over een paar weken. Weet nog niet welke.quote:Op maandag 14 november 2011 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fuk, ik heb zaterdag al wat
Naja, kan dat evt nog wel verplaatsen.
Wie komen er eigenlijk en vanaf hoe laat is het?
Ik kom liever in de middag al
quote:Op maandag 14 november 2011 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij zegt zaterdagen vrijhouden, niet komende zaterdag. Of heb je alle zaterdagen al vol?
Ow, dan is 't goed!quote:Op maandag 14 november 2011 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet aanstaande zaterdag (dan kan ik ook niet), maar over een paar weken. Weet nog niet welke.
Nouja, de rest moet ook kunnen natuurlijk. Maar vrijdag reis ik tenminste nog gratis en aangezien geld altijd mijn grootste probleem is.quote:Op maandag 14 november 2011 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, aanlokkelijk. Je lijkt me een hele leuke meid om een avondje mee te praten.
Lievvvvvvvvvvvvvv.quote:Op maandag 14 november 2011 18:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Rugmassage voor mijn aanstaande bruid![]()
OVER MIJN DODE LIJK!quote:Op maandag 14 november 2011 18:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Rugmassage voor mijn aanstaande bruid![]()
Hehe, hier ook. Altijd geld tekort.quote:Op maandag 14 november 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, de rest moet ook kunnen natuurlijk. Maar vrijdag reis ik tenminste nog gratis en aangezien geld altijd mijn grootste probleem is.
Er is ruimte. 1 tweepersoonsbed, 1 1 persoonsmatras en een bank.quote:Op maandag 14 november 2011 18:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kaneel, als het savonds is, kan ik eventueel blijven pitten dan?
"Zo, stevige handdruk, je staat al een tijdje droog?"quote:Op maandag 14 november 2011 18:49 schreef Axel1988 het volgende:
Ja klopt; het ligt aan de situatie joh. Maar ik heb het ook wel eens gehad bij gewoon "zakelijke" contacten / mensen die je niet of nauwelijks kent en soms daarna ook niet meer ziet. Dan heb ik vaak het idee van "ach, weer zo ene die ff meteen wil laten zien hoe groot zijn ego is".
Cactus was toch onze topicmatras? Dan slaap ik daar wel op...quote:Op maandag 14 november 2011 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er is ruimte. 1 tweepersoonsbed, 1 1 persoonsmatras en een bank.![]()
De rest moet maar zelf iets meenemen als ze willen blijven slpen.
Als je dat tegen mij zou zeggen, zou ik kijhard moeten lachen hehe!quote:Op maandag 14 november 2011 18:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
"Zo, stevige handdruk, je staat al een tijdje droog?"
Spaghetti hier, moet alleen wel hoognodig naar huis nu. Toedels!quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 14 november 2011 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Did someone order a big sausage pizza?
Ja, om het met mijn telefoon tussen mn setjes door bij te kunnen houden wel. Dus ik geef het opquote:
Wat?quote:Op maandag 14 november 2011 19:00 schreef heloef het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Flashback, ik heb ze.
De films.quote:
Er gebeurd hier weinig spannends als jij er niet bent, we vatten het dalijk wel voor je samen.quote:Op maandag 14 november 2011 19:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja, om het met mijn telefoon tussen mn setjes door bij te kunnen houden wel. Dus ik geef het op
Binnenkort.quote:
Welke films?quote:
De Big Sausage Pizza pornoflims natuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2011 19:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er gebeurd hier weinig spannends als jij er niet bent, we vatten het dalijk wel voor je samen.
[..]
Binnenkort.
[..]
Welke films?
Wel eens in KPD gekeken trouwens?quote:Op maandag 14 november 2011 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga porno zoeken.
Misschien voel ik me straks dan minder kut.
Hehehehe. Wat zoek je precies?quote:Op maandag 14 november 2011 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga porno zoeken.
Hehehe. Geef Robin een big sausage pizza of een dick in a box.quote:Op maandag 14 november 2011 19:05 schreef heloef het volgende:
[..]
De Big Sausage Pizza pornoflims natuurlijk.
Mijn account is minder dan een maand oudquote:Op maandag 14 november 2011 19:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel eens in KPD gekeken trouwens?
Dat is toch juist de bedoeling als porno kijktquote:Op maandag 14 november 2011 19:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ga porno zoeken.
Iets met minstens twee vrouwen en een man.quote:Op maandag 14 november 2011 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehehe. Wat zoek je precies?
Robinquote:Op maandag 14 november 2011 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehehe. Geef Robin een big sausage pizza of een dick in a box.
Ik omdat ik kotsmisselijk en oververmoeid ben.quote:Op maandag 14 november 2011 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
En waarom voelen jullie beiden je kut?
Mag ik vragen waarom?quote:Op maandag 14 november 2011 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iets met minstens twee vrouwen en een man.
Komop, daar zegt ze geen nee tegen.quote:
Loka, kom jij ook naar de volgende meet? Wil jou wel ontmoetenquote:Op maandag 14 november 2011 19:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik omdat ik kotsmisselijk en oververmoeid ben.
Omdat vrouwen de lekkerheidsfactor zijn in films die geen gayporn zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 19:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mag ik vragen waarom?
[..]
Komop, daar zegt ze geen nee tegen.
Maar gaypr0n is ook lekker?quote:Op maandag 14 november 2011 19:09 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Omdat vrouwen de lekkerheidsfactor zijn in films die geen gayporn zijn.
Met mezelf geconfronteerd worden en dan realiseren dat je nog steeds niet veranderd bent.quote:Op maandag 14 november 2011 19:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
En waarom voelen jullie beiden je kut?
Me likequote:Op maandag 14 november 2011 19:07 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Iets met minstens twee vrouwen en een man.
Jaquote:Op maandag 14 november 2011 19:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Zo te zien post tijn regelmatig in KPD hehe
Kun je je als vrouw minder goed in inleven, lekker is het wel, maar iemand van je eigen geslacht is toch makkelijker om je in te verplaatsenquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Durf nog niet wat?
KPD aanvragen?
Als ik kan, kom ik denk ikquote:Op maandag 14 november 2011 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Loka, kom jij ook naar de volgende meet? Wil jou wel ontmoeten
Huh, je zegt net dat je er regelmatig post?quote:Op maandag 14 november 2011 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil nog in het keldertjemaar durf nog niet echt om toegang te vragen
KPD is geen keldertjequote:Op maandag 14 november 2011 19:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Huh, je zegt net dat je er regelmatig post?
Keldertje =/ KPDquote:Op maandag 14 november 2011 19:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Huh, je zegt net dat je er regelmatig post?
Het zit tussen m'n oren man. Heb al geprobeerd het er tussenuit te krijgen, maar dat valt nog niet mee. Hamers, vuisten, dit, dat, no glory yetquote:Op maandag 14 november 2011 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon doen man, stelt niet zoveel voor hoor
Ik ben heul niet zo raarquote:Op maandag 14 november 2011 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk, iemand met dezelfde rare trekjes. Heb ik iemand om daarover met iemand te kwebbelen
Gewoon een bericht plaatsen, dan krijg je toegang.quote:Op maandag 14 november 2011 19:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het zit tussen m'n oren man. Heb al geprobeerd het er tussenuit te krijgen, maar dat valt nog niet mee. Hamers, vuisten, dit, dat, no glory yet
Zelfs ik heb het gedaan. Weliswaar niet met dit account, maar tochquote:Op maandag 14 november 2011 19:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het zit tussen m'n oren man. Heb al geprobeerd het er tussenuit te krijgen, maar dat valt nog niet mee. Hamers, vuisten, dit, dat, no glory yet
Klopt iedereen is gek behalve locaquote:
quote:
Eh. Ohquote:
Ow, ik heb gewoon dit account gebruikt. Schaam me er niet voor of zo.quote:Op maandag 14 november 2011 19:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zelfs ik heb het gedaan. Weliswaar niet met dit account, maar toch
Wie weet dat ik ooit nog foto's post hier.quote:Op maandag 14 november 2011 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, ik heb gewoon dit account gebruikt. Schaam me er niet voor of zo.
Alleen foto's van mezelf plaatsen doe ik lekker niet
Nee, dat doe ik ook niet. Maar waarom ik dan toch per se een ander account ervoor wilde...zal ook wel aan mij liggenquote:Op maandag 14 november 2011 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, ik heb gewoon dit account gebruikt. Schaam me er niet voor of zo.
Alleen foto's van mezelf plaatsen doe ik lekker niet
Ah, ok.quote:Op maandag 14 november 2011 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je je als vrouw minder goed in inleven, lekker is het wel, maar iemand van je eigen geslacht is toch makkelijker om je in te verplaatsen
Dank je trouwens
Ik vind seksueke filmpjes met vrouwen leuk om naar te kijken, maar alleen als het niet nep is.quote:Op maandag 14 november 2011 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je je als vrouw minder goed in inleven, lekker is het wel, maar iemand van je eigen geslacht is toch makkelijker om je in te verplaatsen
Dank je trouwens
Ik maar af en toe. Soms komt er een foto langs die helemaal mijn smaak is, maar niet vaakquote:Op maandag 14 november 2011 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
In KPD kijk ik alleen in het foto topic
Ik keek in dat topic, en kwam tot de conclusie dat mijn account nog geen maand oud isquote:Op maandag 14 november 2011 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ok.
Graag gedaan. Is wel iets dat ikgebruik als ik lui ben,![]()
Ik heb al een week geleden ofzo toegang gevraagd tot KPD, maar nog niet toegelaten.
Het maatje meer topicquote:Op maandag 14 november 2011 19:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik maar af en toe. Soms komt er een foto langs die helemaal mijn smaak is, maar niet vaak
Dan vraag je 'm toch aan met je andere account?quote:Op maandag 14 november 2011 19:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik keek in dat topic, en kwam tot de conclusie dat mijn account nog geen maand oud is
Dus ik wacht nog maar heel even.
Dat is ingewikkeld met in- en uitloggen de hele tijdquote:Op maandag 14 november 2011 19:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan vraag je 'm toch aan met je andere account?
Genoeg porno eldersquote:Op maandag 14 november 2011 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is ingewikkeld met in- en uitloggen de hele tijd
Een week geduld heb ik nog net wel hoor
DM me!quote:Op maandag 14 november 2011 19:27 schreef Lokasenna het volgende:
OMG, deze vrouw heeft nog minder tieten dan ik, ik zoek nog even door.
Je krijgt een punt als je een maand aaneengesloten geen sex hebt gehad.quote:
Mwah, daar gaat het beneden nou niet bepaald van steigeren.quote:Op maandag 14 november 2011 19:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het was Coco Velvet. Wel een mooie vrouw, maar een beetje weinig vorm
Neuh, bij mij gebeurt er ook weinig als ik naar haar kijkquote:Op maandag 14 november 2011 19:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mwah, daar gaat het beneden nou niet bepaald van steigeren.
Zeg, dat moet ik dus ookquote:Op maandag 14 november 2011 19:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is ingewikkeld met in- en uitloggen de hele tijd
Oh dan heb ik er genoegquote:
Ik wilde net zeggen, dat zijn aardig wat puntjes. Of telt het niet als je het nog nooit hebt gedaan?quote:Op maandag 14 november 2011 19:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, dan heb ik al een boekje vol
Ja dan telt het nietquote:Op maandag 14 november 2011 19:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik wilde net zeggen, dat zijn aardig wat puntjes. Of telt het niet als je het nog nooit hebt gedaan?
Dan heb ik nog steeds aardig wat puntjes. Heb na het uit gaan met m'n laatste vriendin geen andere vriendin/scharrel meer gehad. Had er lange tijd ook geen behoefte aan om eerlijk te zijnquote:
Dan had ik volgens mij wel drie panda's kunnen kopenquote:Op maandag 14 november 2011 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Anders had ik die schattige panda ook al wel kunnen kopen
Je mag die van mij hebbenquote:Op maandag 14 november 2011 19:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Anders had ik die schattige panda ook al wel kunnen kopen
Zo oud ben je nu ook weer niet hoorquote:Op maandag 14 november 2011 19:36 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan had ik volgens mij wel drie panda's kunnen kopen
Je bedoelt masturberen?quote:Op maandag 14 november 2011 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je mag die van mij hebbenik had er 24
als andere handelingen dan neuken ook tellen dan minder
Ik ben puntloosquote:Op maandag 14 november 2011 19:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je mag die van mij hebbenik had er 24
als andere handelingen dan neuken ook tellen dan minder
Zo voelt het welquote:Op maandag 14 november 2011 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo oud ben je nu ook weer niet hoor
Als ik elke dag zonder punten zou geven, had ik er nog geen dertig, denkquote:
Fappen is ook wel lekker hoor, maar gaat op den duur toch wel vervelen, om eerlijk te zijnquote:Op maandag 14 november 2011 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik elke dag zonder punten zou geven, had ik er nog geen dertig, denk
Vervloekt zij mijn sopverslaving.
een ander dan of oraal. Dan heb ik een stuk minder puntenquote:
Houden zoquote:
Nee, maagden tellen niet mee geloof ikquote:Op maandag 14 november 2011 19:40 schreef heloef het volgende:
Mag ik pandapunten vanaf het moment dat mijn hormonen begonnen te gieren?
Echt je wordt gewoon overal buitengesloten als maagd.quote:Op maandag 14 november 2011 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maagden tellen niet mee geloof ik
Och, ik blijf het lekker vinden na al die jarenquote:Op maandag 14 november 2011 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fappen is ook wel lekker hoor, maar gaat op den duur toch wel vervelen, om eerlijk te zijn
Ik doe het wel al langer dan jij hoorquote:Op maandag 14 november 2011 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Och, ik blijf het lekker vinden na al die jaren
De ene dag zie ik dat weer anders dan de anderequote:Op maandag 14 november 2011 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fappen is ook wel lekker hoor, maar gaat op den duur toch wel vervelen, om eerlijk te zijn
Dan ben ik wel miljonair onderhandquote:
Voor mij niet. Doe het al iets van 20 jaar of zo, dan heb je 't op een gegeven moment wel gezienquote:Op maandag 14 november 2011 19:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
De ene dag zie ik dat weer anders dan de andere
Het is ook lekkerquote:Op maandag 14 november 2011 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Och, ik blijf het lekker vinden na al die jaren
Ja, je bent er klaar voor. Lichamelijk.quote:Op maandag 14 november 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
Fappen is echt gewoon te saai.
Het is gewoon batstijd na die 5 jaar.
Dan kom ik er over een paar jaar bij je op terugquote:Op maandag 14 november 2011 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor mij niet. Doe het al iets van 20 jaar of zo, dan heb je 't op een gegeven moment wel gezien
Dat is wel waar, ja...quote:Op maandag 14 november 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is ook lekkeralleen soms geniet je er wat minder van dan anders.
quote:Op maandag 14 november 2011 18:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Bij vrouwen sowieso, da's het 'oneerlijke' waar je zoveel kerels over hoort miepen
Je moet er natuurlijk wel afwisseling in brengen, anders is het niet leuk meer.quote:Op maandag 14 november 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is ook lekkeralleen soms geniet je er wat minder van dan anders.
Afwisseling? been there, done thatquote:Op maandag 14 november 2011 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk wel afwisseling in brengen, anders is het niet leuk meer.
Daar heb ik het over ja.quote:Op maandag 14 november 2011 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, je bent er klaar voor. Lichamelijk.
Oh dat is bij geen probleem. Links, rechtsquote:Op maandag 14 november 2011 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo creatief ben ik nietquote:Op maandag 14 november 2011 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat denk je dat er geestelijk nog mist dan?quote:Op maandag 14 november 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar heb ik het over ja.
Geestelijk nog niet.
Er valt niet zoveel af te wisselen.quote:Op maandag 14 november 2011 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je al verschillende plaatsen gedaan, marathons, speeltjes, risico om betrapt te worden?quote:Op maandag 14 november 2011 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Afwisseling? been there, done that
De juiste persoon.quote:Op maandag 14 november 2011 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat denk je dat er geestelijk nog mist dan?
Yep, dat alles al gehadquote:Op maandag 14 november 2011 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je al verschillende plaatsen gedaan, marathons, speeltjes, risico om betrapt te worden?
Kasten vol t-shirts zelfsquote:Op maandag 14 november 2011 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je al verschillende plaatsen gedaan, marathons, speeltjes, risico om betrapt te worden?
Als het lekker was vast wel.quote:Op maandag 14 november 2011 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
De juiste persoon.
Ik zou het mezelf niet echt kunnen vergeven als ik zo maar de eerste de beste zou neuken.
Ah, dan ben je er geestelijk ook klaar voor. De juiste persoon moet zich nog aandienen. Dat is niet geestelijk.quote:Op maandag 14 november 2011 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
De juiste persoon.
Ik zou het mezelf niet echt kunnen vergeven als ik zo maar de eerste de beste zou neuken.
Yupquote:Op maandag 14 november 2011 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je het ook in de trein gedaan?
Nou ik heb nog ergens een geestelijk probleem dat ik mijn shirt niet uit durf te doen.quote:Op maandag 14 november 2011 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dan ben je er geestelijk ook klaar voor. De juiste persoon moet zich nog aandienen. Dat is niet geestelijk.
Saai man.quote:Op maandag 14 november 2011 19:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer dan één keer buitenshuis gedaan. Vond het drie keer niks
Haha ik voel mij nu ook minder raarquote:Op maandag 14 november 2011 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zie je, het is minder zeldzaam dan veel mensen denken
Op de WC afgemaaktquote:Op maandag 14 november 2011 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zie je, het is minder zeldzaam dan veel mensen denken
Newbie deed meteen zijn shirt uit voor de camquote:Op maandag 14 november 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik heb nog ergens een geestelijk probleem dat ik mijn shirt niet uit durf te doen.
Dat is misschien nog het enige.
En jij?quote:Op maandag 14 november 2011 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Newbie deed meteen zijn shirt uit voor de cam
Die heeft dan ook een fatsoenlijk lichaam.quote:Op maandag 14 november 2011 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee daar wordt je blij vanquote:Op maandag 14 november 2011 19:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel eens in KPD gekeken trouwens?
Nee, ik ook niet, mocht men dat gaan denkenquote:Op maandag 14 november 2011 19:50 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb dus niet in een trein gefapt. Treinen zijn voor het plebs
Dat zou ik ook niet zomaar doen. Maar ik heb dan ook geen torso waar menig vrouw spontaan voor van d'r stoel af glijdtquote:Op maandag 14 november 2011 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nogal jaquote:Op maandag 14 november 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Die heeft dan ook een fatsoenlijk lichaam.
Amenquote:
teasequote:
Newbie is hot.quote:Op maandag 14 november 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Die heeft dan ook een fatsoenlijk lichaam.
Dat ook weer niet maar wel slank.quote:
Maar word je dan niet gigantisch nat?quote:Op maandag 14 november 2011 19:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik in het openbaar wel![]()
Maar ik hoef dan ook niets op te ruimen enzo, da's anders natuurlijk.
Ik zou hem geven.quote:
Arme meid.quote:Op maandag 14 november 2011 19:53 schreef Myraela het volgende:
Ik realiseer me zojuist dat ik zeker een week geen seks ga hebben. Fuuuuuuu
Jawelquote:Op maandag 14 november 2011 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar word je dan niet gigantisch nat?
Heloef to the rescue!quote:Op maandag 14 november 2011 19:53 schreef Myraela het volgende:
Volgens mij heb ik het al eens eerder gezegd, maar als ik nu wist dat ik over een week eindelijk eens zou mogen...quote:Op maandag 14 november 2011 19:53 schreef Myraela het volgende:
Ik kan het niet op Brabanders.quote:
Dat is niet klachtwaardig.quote:Op maandag 14 november 2011 19:53 schreef Myraela het volgende:
Maar glij je dan niet zowat van je stoel af? Of valt het wel mee met de slijmerigheid?quote:Op maandag 14 november 2011 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel![]()
Maar dat is maar slijm, dat komt nergens doorheen.
Ik mag zondag weer.quote:Op maandag 14 november 2011 19:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het al eens eerder gezegd, maar als ik nu wist dat ik over een week eindelijk eens zou mogen...
Er zit toch een broek tussenquote:Op maandag 14 november 2011 19:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar glij je dan niet zowat van je stoel af? Of valt het wel mee met de slijmerigheid?
Hehehe. Vol blijven houde heloef, je komt er wel.quote:Op maandag 14 november 2011 19:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan het niet op Brabanders.
Op een uitzondering na, hint hint.
Jawel, maar het wordt in je broek toch hartstikke nat?quote:
Als man gewoon in een tissuequote:Op maandag 14 november 2011 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel![]()
Maar dat is maar slijm, dat komt nergens doorheen.
'zou mogen'quote:Op maandag 14 november 2011 19:55 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het al eens eerder gezegd, maar als ik nu wist dat ik over een week eindelijk eens zou mogen...
quote:
Daar wordt ze nat van dus ga daar mee doorquote:
Nah, gewoon in een WC.quote:Op maandag 14 november 2011 19:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als man gewoon in een tissueniet zo moeilijk. Of ik weet wel iets anders maar dat is een beetje ranzig
Mijn hoeveelheden vallen mee ja, als jij 4 keer per dag rukt komt er toch ook niet meer zoveel uit?quote:Op maandag 14 november 2011 19:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar het wordt in je broek toch hartstikke nat?
Of valt het wel mee met jouw hoeveelheden?
Ik nietquote:
Ik voelde hem aankomen.quote:
Gewoon in het gezicht van de conducteur. Like a baws.quote:
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op maandag 14 november 2011 19:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
'zou mogen'
Je zou niet eens willen.
Ik neem aan dat het per vrouw ook wel zal verschillen. Zover heb ik het ervaren tenminstequote:Op maandag 14 november 2011 19:58 schreef Myraela het volgende:
Ik word niet zo nat dat het door me broek lekt of iets.Helemaal niet eigenlijk.
men dat haal ik echt niet zo vaakquote:Op maandag 14 november 2011 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn hoeveelheden vallen mee ja, als jij 4 keer per dag rukt komt er toch ook niet meer zoveel uit?
Onderhand weet ik serieus niet of ik mezelf in de hand zou hebben als ik het, nja, aangeboden krijg zullen we maar zeggenquote:Op maandag 14 november 2011 19:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
'zou mogen'
Je zou niet eens willen.
Ik ook niet. Niet meer, tenminstequote:Op maandag 14 november 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
men dat haal ik echt niet zo vaak
Mannen hebben het zwaar.quote:Op maandag 14 november 2011 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
men dat haal ik echt niet zo vaak
Is dat voor een vrouw dan ook zo? Ik dacht dat een vrouw elke keer wel zo nat werd omdat ze niks opspaart?quote:Op maandag 14 november 2011 19:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn hoeveelheden vallen mee ja, als jij 4 keer per dag rukt komt er toch ook niet meer zoveel uit?
Bij mij gebeurde dat per ongeluk. Ik hoop dat ze het niet doorhad, zoveel schaamte ken ik nog net.quote:Op maandag 14 november 2011 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon in het gezicht van de conducteur. Like a baws.
Niet kunnen is iets anders dan bang worden...was jij ook niet een keer niet in staat om te reizen?quote:Op maandag 14 november 2011 20:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Omdat je zelfs bang word van een pizza en film met mij.
Ja eigenlijk welquote:
Fappen met je broek aan gaat trouwens ook een beetje lastigquote:Op maandag 14 november 2011 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij gebeurde dat per ongeluk. Ik hoop dat ze het niet doorhad, zoveel schaamte ken ik nog net.
Scat, ongeveer het enige dat ik echt niet hoef te doen.quote:Op maandag 14 november 2011 20:00 schreef heloef het volgende:
Ik zou echt in mijn broek schijten als ik de 18de serieus zou neuken.
quote:Op maandag 14 november 2011 20:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij mij gebeurde dat per ongeluk. Ik hoop dat ze het niet doorhad, zoveel schaamte ken ik nog net.
Weet ik eigenlijk niet, maar als ik het langer niet heb gedaan ben ik wel geiler waardoor ik natter word. Maar echt nooit zoveel dat het door mijn broek heen zou komen hoorquote:Op maandag 14 november 2011 20:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is dat voor een vrouw dan ook zo? Ik dacht dat een vrouw elke keer wel zo nat werd omdat ze niks opspaart?
En de hoeveelheid voor een man ligt ook aan hoe lang je bezig bent zeg maar
Gadverdamme, poepseks is niet mijn ding hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 20:00 schreef heloef het volgende:
Ik zou echt in mijn broek schijten als ik de 18de serieus zou neuken.
Smoesjes smoesjes smoesje.quote:Op maandag 14 november 2011 20:01 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niet kunnen is iets anders dan bang worden...was jij ook niet een keer niet in staat om te reizen?
Dat bedoel ik niet.quote:Op maandag 14 november 2011 20:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gadverdamme, poepseks is niet mijn ding hoor.
Hoe weet je dat nu dan?quote:Op maandag 14 november 2011 20:02 schreef heloef het volgende:
Ik heb niet eens de behoefte om het 4x op een dag te doen.
Ach, dat is ook maar een weekendje leuk. Zo'n weekendje alleen maar bezig zijn met elkaar en seks. en dan zit je in de trein naar huis en dan merk je pas dat je kut helemaal ruw aanvoelt.quote:Op maandag 14 november 2011 20:02 schreef heloef het volgende:
Ik heb niet eens de behoefte om het 4x op een dag te doen.
Het ging toch over fappen/soppen of niet?quote:
Oh ja, was even in de war.quote:Op maandag 14 november 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging toch over fappen/soppen of niet?
Ieder zijn ding tochquote:Op maandag 14 november 2011 20:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gadverdamme, poepseks is niet mijn ding hoor.
TMIquote:Op maandag 14 november 2011 20:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, dat is ook maar een weekendje leuk. Zo'n weekendje alleen maar bezig zijn met elkaar en seks. en dan zit je in de trein naar huis en dan merk je pas dat je kut helemaal ruw aanvoelt.
Heb wel ervaren dat de ene echt supernat wordt (alsof ze incvontinent was oid) en bij de ander was penetreren gewoon pijnlijk omdat ze nog zo droog wasquote:Op maandag 14 november 2011 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, maar als ik het langer niet heb gedaan ben ik wel geiler waardoor ik natter word. Maar echt nooit zoveel dat het door mijn broek heen zou komen hoor
Ik was mijn kaart kwijt!quote:Op maandag 14 november 2011 20:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als dat smoesjes waren, dan was het jouwe dat ook
Gewoon een halve fles vodka achterover slaan, komt wel goed.quote:Op maandag 14 november 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
Maar het zal je maar worden aankondigd dat je op een bepaald moment gaat neuken.
De druk joh.
Wel goed om te weten dat het fenomeen "schrale kut" daadwerkelijk bestaat.quote:
Weer wat erbij geleerd hequote:Op maandag 14 november 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel goed om te weten dat het fenomeen "schrale kut" daadwerkelijk bestaat.
Geloof niet dat ik dat moet proberen. Denk dat je me dan echt kunt begraven. Cremeren gaat niet, lichtontvlambaar jeweetzquote:Op maandag 14 november 2011 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon een halve fles vodka achterover slaan, komt wel goed.
Ik leer wel wat bij door Myra en Faye ja.quote:Op maandag 14 november 2011 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weer wat erbij geleerd he
Lul kan net zo goedquote:Op maandag 14 november 2011 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weer wat erbij geleerd he
En dan gaat ie weer niet omhoog.quote:Op maandag 14 november 2011 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon een halve fles vodka achterover slaan, komt wel goed.
Ik ben 1 keer te aangeschoten geweest om het te kunnen. Arme meid had een lamme arm en schrale mond na afloop. Ik hoefde niet terug te komen.quote:Op maandag 14 november 2011 20:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik dat moet proberen. Denk dat je me dan echt kunt begraven. Cremeren gaat niet, lichtontvlambaar jeweetz![]()
Een beetje drank zal best wel meewerken, maar meer dan een beetje ook niet
Dat heb ik nog nooit gehad gelukkigquote:Op maandag 14 november 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lul kan net zo goedof dat het gewoon pijn doet als je een stijve krijgt
Ik heb er vaak genoeg last vanquote:Op maandag 14 november 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel goed om te weten dat het fenomeen "schrale kut" daadwerkelijk bestaat.
Graag gedaan lieffie.quote:Op maandag 14 november 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik leer wel wat bij door Myra en Faye ja.
Gelukkig ik ook nietquote:Op maandag 14 november 2011 20:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad gelukkig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |