Crematie??quote:Op maandag 14 november 2011 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met de crematie (donderdag) zal ik even wat op papier gaan zetten. Hou de zaterdagen vrij he
Maak er een vrijdag van dan kom ik.quote:Op maandag 14 november 2011 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met de crematie (donderdag) zal ik even wat op papier gaan zetten. Hou de zaterdagen vrij he
Fuk, ik heb zaterdag al watquote:Op maandag 14 november 2011 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja klopt; het ligt aan de situatie joh. Maar ik heb het ook wel eens gehad bij gewoon "zakelijke" contacten / mensen die je niet of nauwelijks kent en soms daarna ook niet meer ziet. Dan heb ik vaak het idee van "ach, weer zo ene die ff meteen wil laten zien hoe groot zijn ego is".quote:Op maandag 14 november 2011 18:47 schreef Catbert het volgende:
[..]
Bij die lui is het een kwestie van ze de volgende keer terug te pakken. M'n oom was er altijd zo'n een, nu is 'ie bang voor me
Hmm, aanlokkelijk. Je lijkt me een hele leuke meid om een avondje mee te praten.quote:Op maandag 14 november 2011 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maak er een vrijdag van dan kom ik.
Hij zegt zaterdagen vrijhouden, niet komende zaterdag. Of heb je alle zaterdagen al vol?quote:Op maandag 14 november 2011 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fuk, ik heb zaterdag al wat
Naja, kan dat evt nog wel verplaatsen.
Wie komen er eigenlijk en vanaf hoe laat is het?
Ik kom liever in de middag al
Niet aanstaande zaterdag (dan kan ik ook niet), maar over een paar weken. Weet nog niet welke.quote:Op maandag 14 november 2011 18:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fuk, ik heb zaterdag al wat
Naja, kan dat evt nog wel verplaatsen.
Wie komen er eigenlijk en vanaf hoe laat is het?
Ik kom liever in de middag al
quote:Op maandag 14 november 2011 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij zegt zaterdagen vrijhouden, niet komende zaterdag. Of heb je alle zaterdagen al vol?
Ow, dan is 't goed!quote:Op maandag 14 november 2011 18:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet aanstaande zaterdag (dan kan ik ook niet), maar over een paar weken. Weet nog niet welke.
Nouja, de rest moet ook kunnen natuurlijk. Maar vrijdag reis ik tenminste nog gratis en aangezien geld altijd mijn grootste probleem is.quote:Op maandag 14 november 2011 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hmm, aanlokkelijk. Je lijkt me een hele leuke meid om een avondje mee te praten.
Lievvvvvvvvvvvvvv.quote:Op maandag 14 november 2011 18:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Rugmassage voor mijn aanstaande bruid![]()
OVER MIJN DODE LIJK!quote:Op maandag 14 november 2011 18:49 schreef benzin het volgende:
[..]
Rugmassage voor mijn aanstaande bruid![]()
Hehe, hier ook. Altijd geld tekort.quote:Op maandag 14 november 2011 18:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, de rest moet ook kunnen natuurlijk. Maar vrijdag reis ik tenminste nog gratis en aangezien geld altijd mijn grootste probleem is.
Er is ruimte. 1 tweepersoonsbed, 1 1 persoonsmatras en een bank.quote:Op maandag 14 november 2011 18:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kaneel, als het savonds is, kan ik eventueel blijven pitten dan?
"Zo, stevige handdruk, je staat al een tijdje droog?"quote:Op maandag 14 november 2011 18:49 schreef Axel1988 het volgende:
Ja klopt; het ligt aan de situatie joh. Maar ik heb het ook wel eens gehad bij gewoon "zakelijke" contacten / mensen die je niet of nauwelijks kent en soms daarna ook niet meer ziet. Dan heb ik vaak het idee van "ach, weer zo ene die ff meteen wil laten zien hoe groot zijn ego is".
Cactus was toch onze topicmatras? Dan slaap ik daar wel op...quote:Op maandag 14 november 2011 18:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Er is ruimte. 1 tweepersoonsbed, 1 1 persoonsmatras en een bank.![]()
De rest moet maar zelf iets meenemen als ze willen blijven slpen.
Als je dat tegen mij zou zeggen, zou ik kijhard moeten lachen hehe!quote:Op maandag 14 november 2011 18:53 schreef Catbert het volgende:
[..]
"Zo, stevige handdruk, je staat al een tijdje droog?"
Spaghetti hier, moet alleen wel hoognodig naar huis nu. Toedels!quote:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op maandag 14 november 2011 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Did someone order a big sausage pizza?
Ja, om het met mijn telefoon tussen mn setjes door bij te kunnen houden wel. Dus ik geef het opquote:
Wat?quote:Op maandag 14 november 2011 19:00 schreef heloef het volgende:
[..]
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Flashback, ik heb ze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |