Waar heb jij het nu weer overquote:Op maandag 14 november 2011 18:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook en maar zeggen dat ik kortzichtig ben
Dat lijkt me echt een tof keuzevak.quote:Op maandag 14 november 2011 18:39 schreef Myraela het volgende:
Morgen mijn eerste les fotografie als keuzevak. yay.
Ook wel. heb een keer een kwade vrouw meegemaakt die klaagde dat ik te hard kneep. Ja sorry hoor, maar het idee is dat je een beetje terugknijpt. Als je dat helemaal niet doet dan doet 't pijn ja...quote:
Moet nog een kwart en dan ben ik klaar met lezenquote:Op maandag 14 november 2011 18:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Was benieuwd of je 'mijn boek' al uit hadMaar dat is enigzins geheim en off-topic. Mj, doe als je thuis bent en tijd hebt maar een korte DM
Nouja laat maar haha moet toch eten nu en weg.quote:
Snap ik, maar dan nog. Ik krijg daar echt de kriebels van.quote:Op maandag 14 november 2011 18:39 schreef Capstan het volgende:
Lichtelijk overdreven voor het effect, hè
Precies; dat is het hem inderdaad. Ik heb ook meteen ff een topic geopend op het focus-forum... daar zitten wel redelijk wat kenners. Ik verwacht (en hoop) op dit moment dat het enkel de bougies zijn; maargoed.quote:Op maandag 14 november 2011 18:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ah, ik heb exact hetzelfde probleem gehad (5 jaar terug), en ik weet dus serieus niet meer wat nu het probleem was. Volgens mij de brandstofpomp maar zeker weten doe ik het niet.
Het kan een aantal zaken zijn, zoals de brandstofpomp, een boegie die kapot is, verdeler of gewoon de ontsteking. Kloterige aan dit soort zaken is dat het onmogelijk is vooraf te voorspellen wat het is en wat het gaat kosten.
Mooiquote:Op maandag 14 november 2011 18:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Moet nog een kwart en dan ben ik klaar met lezendoe ik vanavond
Als iemand helemaal geen weerstand geeft bij een handdruk (ik knijp echt niet opzettelijk een hand fijn) dan druk je dus die hand bij die knokkels dubbel en dat doet pijn. Ik heb trouwens ook een truukje van m'n opa geleerd om dat opzettelijk te doenquote:Op maandag 14 november 2011 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sommige vrouwen geven idd een handdruk alsof het een slappe vaatdoek is
We zullen zien bij onze eerstvolgende meet (die er wsl niet zal komen)quote:Op maandag 14 november 2011 18:43 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen kracht in mijn handen, ik kan ook niet knijpen bijv. Maar als ik een hand geef is het wel normaal volgens mij.
Hoeft ook niet echt kracht te zetten, maar je moet je spieren wel gebruiken, zegmaar als je een pak melk oppakt. Het is not done om alleen maar een slap handje in die van de ander te leggen.quote:Op maandag 14 november 2011 18:43 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen kracht in mijn handen, ik kan ook niet knijpen bijv. Maar als ik een hand geef is het wel normaal volgens mij.
Jawel hoor, bij Kaneel in Leidenquote:Op maandag 14 november 2011 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We zullen zien bij onze eerstvolgende meet (die er wsl niet zal komen)
Klopt, sommige mannen ook trouwens... al heb je er ook bij die er een sport van maken om zo hard mogelijk te knijpen; geef me dan maar zo'n vaatdoek.quote:Op maandag 14 november 2011 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sommige vrouwen geven idd een handdruk alsof het een slappe vaatdoek is
Er komt vast nog wel een meet hoor en als het voor mij gunstig uit komt huppel ik wel langs.quote:Op maandag 14 november 2011 18:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We zullen zien bij onze eerstvolgende meet (die er wsl niet zal komen)
Jawel, maar Myr wil niet naar een AVNZMG meetquote:Op maandag 14 november 2011 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel hoor, bij Kaneel in Leiden
Ja, dat doe ik wel.quote:Op maandag 14 november 2011 18:45 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoeft ook niet echt kracht te zetten, maar je moet je spieren wel gebruiken, zegmaar als je een pak melk oppakt. Het is not done om alleen maar een slap handje in die van de ander te leggen.
Oke dan!quote:Op maandag 14 november 2011 18:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een meet hoor en als het voor mij gunstig uit komt huppel ik wel langs.
quote:Op maandag 14 november 2011 18:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar Myr wil niet naar een AVNZMG meet
quote:Op maandag 14 november 2011 18:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er komt vast nog wel een meet hoor en als het voor mij gunstig uit komt huppel ik wel langs.
Heel misschien kom ik ook wel, babyfoto's laten zienquote:Op maandag 14 november 2011 18:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
Jawel, alleen niet komende maand waarschijnlijk. En niet als er maar 4 mensen gaan.quote:Op maandag 14 november 2011 18:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bij die lui is het een kwestie van ze de volgende keer terug te pakken. M'n oom was er altijd zo'n een, nu is 'ie bang voor mequote:Op maandag 14 november 2011 18:45 schreef Axel1988 het volgende:
Klopt, sommige mannen ook trouwens... al heb je er ook bij die er een sport van maken om zo hard mogelijk te knijpen; geef me dan maar zo'n vaatdoek.
Als ik klaar ben met de crematie (donderdag) zal ik even wat op papier gaan zetten. Hou de zaterdagen vrij hequote:Op maandag 14 november 2011 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel hoor, bij Kaneel in Leiden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |