SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Nou vragen danquote:Op maandag 14 november 2011 18:26 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ja, dat hoor ik van jou en dat hoor ik van haar, maar ik zie geen bewijs
haha joh.quote:Op maandag 14 november 2011 18:26 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja, ik ga het niet aan de balie vragen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ze is van mijquote:Op maandag 14 november 2011 18:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kunnen jullie geen omgangsregeling bedenken dan?
Ik was eerder.quote:
Ok nou je moet niet bang zijn voor een keiharde mening.quote:Op maandag 14 november 2011 18:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb ik al, ze negeerde me helaas
Ik heb geen Facebook, dus neequote:Op maandag 14 november 2011 18:29 schreef dawg het volgende:
kent iedereen elkaar hier via facebook of zo? piccies loeren?
btw heb nog een foto van je tegoedquote:Op maandag 14 november 2011 18:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Al lang gedaan. Maar ze is er niet zo makkelijk in als ik uiteindelijk was
Nou, negeren vind ik toch wat anders dan een keiharde mening.quote:Op maandag 14 november 2011 18:29 schreef kree het volgende:
[..]
Ok nou je moet niet bang zijn voor een keiharde mening.
Maar dat was wel duidelijk.
Ik waardeer dat wel
Ik kan me voorstellen dat je problemen hebt met mensen die je aanraken, ik heb er ook behoorlijk wat trammelant door gekregen toen ik nog wat jonger was (dat was alleen als ze zomaar zonder dat ik opmerkte dat ze dichter bij me in de buurt kwamen aan me gingen zitten enzo). Maar als een zeer goed uitziende man aan je zou zitten en je het toch al zag aankomen is het een stuk minder erg, toch?quote:Op maandag 14 november 2011 18:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar deze werden zelfs handtastelijk, wat als autist helemaal niet tof is
Ja ik ook en die heb ik ook gehadquote:Op maandag 14 november 2011 18:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, negeren vind ik toch wat anders dan een keiharde mening.
Dan heb ik liever gewoon een "nee" weet je
Mwah ze roept af en toe "hoi neuken?" dat is het wel.quote:Op maandag 14 november 2011 18:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
Myra is de beste hosselaar in dit topic denk ik. Al beweert ze zelf van niet.
Blijkbaar werkt datquote:Op maandag 14 november 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah ze roept af en toe "hoi neuken?" dat is het wel.
Ik geef wel een gil als dat nog komt. Na gisteren heb ik wel weer even genoeg met mijn foto geleurdquote:
Sja, als vrouw is dat wat makkelijker.quote:Op maandag 14 november 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Mwah ze roept af en toe "hoi neuken?" dat is het wel.
quote:Op maandag 14 november 2011 18:28 schreef dawg het volgende:
[..]
haha joh.
ik bedoelde eigenlijk dat de meeste mannen het leuk vinden als ze (in het dagelijks leven) door een vrouw zo benaderd worden, want het komt niet zoveel voor.
dus gewoon op hem afstappen en vragen of ie na de training wat wil gaan drinken.Als hij vrijgezel is krijgt hij het snel genoeg gewoon te horen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik wil alleen eerst weten of hij bechikbaar is
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
Gaan we te snel?quote:Op maandag 14 november 2011 18:30 schreef Moonwalk het volgende:
Ik kan hier geen dm lezeb, normaal meelezen gaat al amper
Ah, ik heb exact hetzelfde probleem gehad (5 jaar terug), en ik weet dus serieus niet meer wat nu het probleem was. Volgens mij de brandstofpomp maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op maandag 14 november 2011 18:17 schreef Axel1988 het volgende:
Den wagen begint te stotteren bij gas geven boven de 2000 toeren in de 3de t/m 5de versnelling. Ik probeer op het moment wat info te werven op verschillende sites hierover; om te voorkomen dat ik bij de garage afgezet wordt.
Ja je moet wel eerst effe praten natuurlijkquote:Op maandag 14 november 2011 18:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar ik heb dus niks gehad. Zowel geen "nee" als geen foto
Bij vrouwen sowieso, da's het 'oneerlijke' waar je zoveel kerels over hoort miepenquote:
Ik vond het vervelend. M'n ouders raakten me zowat nooit aan (behalve als ze me sloegen of als ze me wouden sturen zeg maar) maar aanrakingen van zulke geile honden kon ik ook niet waarderen.quote:Op maandag 14 november 2011 18:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je problemen hebt met mensen die je aanraken, ik heb er ook behoorlijk wat trammelant door gekregen toen ik nog wat jonger was (dat was alleen als ze zomaar zonder dat ik opmerkte dat ze dichter bij me in de buurt kwamen aan me gingen zitten enzo). Maar als een zeer goed uitziende man aan je zou zitten en je het toch al zag aankomen is het een stuk minder erg, toch?
En toch vraag ik me nog steeds af waar dat enorme verschil vandaan komt.quote:Op maandag 14 november 2011 18:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Bij vrouwen sowieso, da's het 'oneerlijke' waar je zoveel kerels over hoort miepen
Was benieuwd of je 'mijn boek' al uit hadquote:Op maandag 14 november 2011 18:30 schreef Moonwalk het volgende:
Ik kan hier geen dm lezeb, normaal meelezen gaat al amper
Ligt er aan. Als een willekeurige man vraagt of je met hem wilt neuken, waarom zeg je dan "nee"?quote:Op maandag 14 november 2011 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En toch vraag ik me nog steeds af waar dat enorme verschil vandaan komt.
Tja, vrouwen kunnen maar eens per jaar zwanger zijn, dus moeten kieskeurig zijn. Voor mannen is het een kwestie van hun genen verspreiden. Ik denk dat het uit dat fundamentele verschil voortkomt.quote:Op maandag 14 november 2011 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
Het is misschien beter om te filosoferen over een oplossingquote:Op maandag 14 november 2011 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Combinatie van evolutie en cultuur.quote:Op maandag 14 november 2011 18:34 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is nog maar een enkele persoon in mijn leven geweest waarvan ik aanraking echt zonder enkele ongemakkelijkheid accepteer. Verder zorg ik er ook wel voor dat niemand me aanraakt, zonder verdovende middelen tenminste danquote:Op maandag 14 november 2011 18:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vond het vervelend. M'n ouders raakten me zowat nooit aan (behalve als ze me sloegen of als ze me wouden sturen zeg maar) maar aanrakingen van zulke geile honden kon ik ook niet waarderen.
Aanrakingen van vrouwen vond ik vooral verwarrend. Wel fijn, maar ook heel raar
Maar dat doet tegenwoordig (met gebruik van voorbehoedsmiddelen) er toch niet meer toe?quote:Op maandag 14 november 2011 18:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, vrouwen kunnen maar eens per jaar zwanger zijn, dus moeten kieskeurig zijn. Voor mannen is het een kwestie van hun genen verspreiden. Ik denk dat het uit dat fundamentele verschil voortkomt.
Dat zou je zeggen als je het altijd zonder condoom zou doen enzo, maar tegenwoordig is dat een slechte reden natuurlijk.quote:Op maandag 14 november 2011 18:36 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, vrouwen kunnen maar eens per jaar zwanger zijn, dus moeten kieskeurig zijn. Voor mannen is het een kwestie van hun genen verspreiden. Ik denk dat het uit dat fundamentele verschil voortkomt.
Omdat ik een vriend hebquote:Op maandag 14 november 2011 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ligt er aan. Als een willekeurige man vraagt of je met hem wilt neuken, waarom zeg je dan "nee"?
Ik heb het geluk gehad een vrouw te hebben leren kennen op een gegeven moment. Zij heeft mij leren knuffelenquote:Op maandag 14 november 2011 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is nog maar een enkele persoon in mijn leven geweest waarvan ik aanraking echt zonder enkele ongemakkelijkheid accepteer. Verder zorg ik er ook wel voor dat niemand me aanraakt, zonder verdovende middelen tenminste dan
Het is vreemd ja, maar wel heel prettig
Ik moet eigenlijk ook niks hebben van aanrakingen. Als ik iemand feliciteer geef ik ook alleen maar een slap handje, nooit zoenen o.i.d.quote:Op maandag 14 november 2011 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Er is nog maar een enkele persoon in mijn leven geweest waarvan ik aanraking echt zonder enkele ongemakkelijkheid accepteer. Verder zorg ik er ook wel voor dat niemand me aanraakt, zonder verdovende middelen tenminste dan
Maakt niet uit, door evolutie zit dat nog in ons systeem.quote:Op maandag 14 november 2011 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar dat doet tegenwoordig (met gebruik van voorbehoedsmiddelen) er toch niet meer toe?
quote:Op maandag 14 november 2011 18:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
Maar dat doet tegenwoordig (met gebruik van voorbehoedsmiddelen) er toch niet meer toe?
Alsof je even miljoenen jaren aan evolutie uitschakelt door een stuk latex om een piemel te schuiven.quote:Op maandag 14 november 2011 18:37 schreef benzin het volgende:
Dat zou je zeggen als je het altijd zonder condoom zou doen enzo, maar tegenwoordig is dat een slechte reden natuurlijk.
Zowel mannen als vrouwen doen het vak voor de lol, waarom dan die kieskeurigheid?
ja ik ook en maar zeggen dat ik kortzichtig benquote:Op maandag 14 november 2011 18:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Slappe handjes zijn wel een afknapper bij mannen m.i.quote:Op maandag 14 november 2011 18:38 schreef Capstan het volgende:
Ik moet eigenlijk ook niks hebben van aanrakingen. Als ik iemand feliciteer geef ik ook alleen maar een slap handje, nooit zoenen o.i.d.
Wat is daar kortzichtig aan?quote:Op maandag 14 november 2011 18:38 schreef kree het volgende:
ja ik ook en maar zeggen dat ik kortzichtig ben
Bij vrouwen dan?quote:Op maandag 14 november 2011 18:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Slappe handjes zijn wel een afknapper bij mannen m.i.
Lichtelijk overdreven voor het effect, hèquote:Op maandag 14 november 2011 18:38 schreef Catbert het volgende:
[..]
Slappe handjes zijn wel een afknapper bij mannen m.i.
Waar heb jij het nu weer overquote:Op maandag 14 november 2011 18:38 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik ook en maar zeggen dat ik kortzichtig ben
Dat lijkt me echt een tof keuzevak.quote:Op maandag 14 november 2011 18:39 schreef Myraela het volgende:
Morgen mijn eerste les fotografie als keuzevak. yay.
Ook wel. heb een keer een kwade vrouw meegemaakt die klaagde dat ik te hard kneep. Ja sorry hoor, maar het idee is dat je een beetje terugknijpt. Als je dat helemaal niet doet dan doet 't pijn ja...quote:
Moet nog een kwart en dan ben ik klaar met lezenquote:Op maandag 14 november 2011 18:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Was benieuwd of je 'mijn boek' al uit hadMaar dat is enigzins geheim en off-topic. Mj, doe als je thuis bent en tijd hebt maar een korte DM
Nouja laat maar haha moet toch eten nu en weg.quote:
Snap ik, maar dan nog. Ik krijg daar echt de kriebels van.quote:Op maandag 14 november 2011 18:39 schreef Capstan het volgende:
Lichtelijk overdreven voor het effect, hè
Precies; dat is het hem inderdaad. Ik heb ook meteen ff een topic geopend op het focus-forum... daar zitten wel redelijk wat kenners. Ik verwacht (en hoop) op dit moment dat het enkel de bougies zijn; maargoed.quote:Op maandag 14 november 2011 18:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ah, ik heb exact hetzelfde probleem gehad (5 jaar terug), en ik weet dus serieus niet meer wat nu het probleem was. Volgens mij de brandstofpomp maar zeker weten doe ik het niet.
Het kan een aantal zaken zijn, zoals de brandstofpomp, een boegie die kapot is, verdeler of gewoon de ontsteking. Kloterige aan dit soort zaken is dat het onmogelijk is vooraf te voorspellen wat het is en wat het gaat kosten.
Mooiquote:Op maandag 14 november 2011 18:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Moet nog een kwart en dan ben ik klaar met lezendoe ik vanavond
Als iemand helemaal geen weerstand geeft bij een handdruk (ik knijp echt niet opzettelijk een hand fijn) dan druk je dus die hand bij die knokkels dubbel en dat doet pijn. Ik heb trouwens ook een truukje van m'n opa geleerd om dat opzettelijk te doenquote:Op maandag 14 november 2011 18:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
Sommige vrouwen geven idd een handdruk alsof het een slappe vaatdoek is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |