Zo voelt het welquote:Op maandag 14 november 2011 19:37 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo oud ben je nu ook weer niet hoor
Als ik elke dag zonder punten zou geven, had ik er nog geen dertig, denkquote:
Fappen is ook wel lekker hoor, maar gaat op den duur toch wel vervelen, om eerlijk te zijnquote:Op maandag 14 november 2011 19:39 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als ik elke dag zonder punten zou geven, had ik er nog geen dertig, denk
Vervloekt zij mijn sopverslaving.
een ander dan of oraal. Dan heb ik een stuk minder puntenquote:
Houden zoquote:
Nee, maagden tellen niet mee geloof ikquote:Op maandag 14 november 2011 19:40 schreef heloef het volgende:
Mag ik pandapunten vanaf het moment dat mijn hormonen begonnen te gieren?
Echt je wordt gewoon overal buitengesloten als maagd.quote:Op maandag 14 november 2011 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, maagden tellen niet mee geloof ik
Och, ik blijf het lekker vinden na al die jarenquote:Op maandag 14 november 2011 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fappen is ook wel lekker hoor, maar gaat op den duur toch wel vervelen, om eerlijk te zijn
Ik doe het wel al langer dan jij hoorquote:Op maandag 14 november 2011 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Och, ik blijf het lekker vinden na al die jaren
De ene dag zie ik dat weer anders dan de anderequote:Op maandag 14 november 2011 19:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Fappen is ook wel lekker hoor, maar gaat op den duur toch wel vervelen, om eerlijk te zijn
Dan ben ik wel miljonair onderhandquote:
Voor mij niet. Doe het al iets van 20 jaar of zo, dan heb je 't op een gegeven moment wel gezienquote:Op maandag 14 november 2011 19:42 schreef Capstan het volgende:
[..]
De ene dag zie ik dat weer anders dan de andere
Het is ook lekkerquote:Op maandag 14 november 2011 19:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Och, ik blijf het lekker vinden na al die jaren
Ja, je bent er klaar voor. Lichamelijk.quote:Op maandag 14 november 2011 19:42 schreef heloef het volgende:
Fappen is echt gewoon te saai.
Het is gewoon batstijd na die 5 jaar.
Dan kom ik er over een paar jaar bij je op terugquote:Op maandag 14 november 2011 19:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Voor mij niet. Doe het al iets van 20 jaar of zo, dan heb je 't op een gegeven moment wel gezien
Dat is wel waar, ja...quote:Op maandag 14 november 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is ook lekkeralleen soms geniet je er wat minder van dan anders.
quote:Op maandag 14 november 2011 18:33 schreef Catbert het volgende:
[..]
Bij vrouwen sowieso, da's het 'oneerlijke' waar je zoveel kerels over hoort miepen
Je moet er natuurlijk wel afwisseling in brengen, anders is het niet leuk meer.quote:Op maandag 14 november 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is ook lekkeralleen soms geniet je er wat minder van dan anders.
Afwisseling? been there, done thatquote:Op maandag 14 november 2011 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet er natuurlijk wel afwisseling in brengen, anders is het niet leuk meer.
Daar heb ik het over ja.quote:Op maandag 14 november 2011 19:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, je bent er klaar voor. Lichamelijk.
Oh dat is bij geen probleem. Links, rechtsquote:Op maandag 14 november 2011 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zo creatief ben ik nietquote:Op maandag 14 november 2011 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat denk je dat er geestelijk nog mist dan?quote:Op maandag 14 november 2011 19:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar heb ik het over ja.
Geestelijk nog niet.
Er valt niet zoveel af te wisselen.quote:Op maandag 14 november 2011 19:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je al verschillende plaatsen gedaan, marathons, speeltjes, risico om betrapt te worden?quote:Op maandag 14 november 2011 19:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Afwisseling? been there, done that
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |