quote:Op maandag 14 november 2011 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Durf nog niet wat?
KPD aanvragen?
Als ik kan, kom ik denk ikquote:Op maandag 14 november 2011 19:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Loka, kom jij ook naar de volgende meet? Wil jou wel ontmoeten
Huh, je zegt net dat je er regelmatig post?quote:Op maandag 14 november 2011 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil nog in het keldertjemaar durf nog niet echt om toegang te vragen
KPD is geen keldertjequote:Op maandag 14 november 2011 19:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Huh, je zegt net dat je er regelmatig post?
Keldertje =/ KPDquote:Op maandag 14 november 2011 19:14 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Huh, je zegt net dat je er regelmatig post?
Het zit tussen m'n oren man. Heb al geprobeerd het er tussenuit te krijgen, maar dat valt nog niet mee. Hamers, vuisten, dit, dat, no glory yetquote:Op maandag 14 november 2011 19:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon doen man, stelt niet zoveel voor hoor
Ik ben heul niet zo raarquote:Op maandag 14 november 2011 19:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk, iemand met dezelfde rare trekjes. Heb ik iemand om daarover met iemand te kwebbelen
Gewoon een bericht plaatsen, dan krijg je toegang.quote:Op maandag 14 november 2011 19:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het zit tussen m'n oren man. Heb al geprobeerd het er tussenuit te krijgen, maar dat valt nog niet mee. Hamers, vuisten, dit, dat, no glory yet
Zelfs ik heb het gedaan. Weliswaar niet met dit account, maar tochquote:Op maandag 14 november 2011 19:15 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het zit tussen m'n oren man. Heb al geprobeerd het er tussenuit te krijgen, maar dat valt nog niet mee. Hamers, vuisten, dit, dat, no glory yet
Klopt iedereen is gek behalve locaquote:
quote:
Eh. Ohquote:
Ow, ik heb gewoon dit account gebruikt. Schaam me er niet voor of zo.quote:Op maandag 14 november 2011 19:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Zelfs ik heb het gedaan. Weliswaar niet met dit account, maar toch
Wie weet dat ik ooit nog foto's post hier.quote:Op maandag 14 november 2011 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, ik heb gewoon dit account gebruikt. Schaam me er niet voor of zo.
Alleen foto's van mezelf plaatsen doe ik lekker niet
Nee, dat doe ik ook niet. Maar waarom ik dan toch per se een ander account ervoor wilde...zal ook wel aan mij liggenquote:Op maandag 14 november 2011 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, ik heb gewoon dit account gebruikt. Schaam me er niet voor of zo.
Alleen foto's van mezelf plaatsen doe ik lekker niet
Ah, ok.quote:Op maandag 14 november 2011 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je je als vrouw minder goed in inleven, lekker is het wel, maar iemand van je eigen geslacht is toch makkelijker om je in te verplaatsen
Dank je trouwens
Ik vind seksueke filmpjes met vrouwen leuk om naar te kijken, maar alleen als het niet nep is.quote:Op maandag 14 november 2011 19:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kun je je als vrouw minder goed in inleven, lekker is het wel, maar iemand van je eigen geslacht is toch makkelijker om je in te verplaatsen
Dank je trouwens
Ik maar af en toe. Soms komt er een foto langs die helemaal mijn smaak is, maar niet vaakquote:Op maandag 14 november 2011 19:20 schreef tijnbrein het volgende:
In KPD kijk ik alleen in het foto topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |