De juiste persoon.quote:Op maandag 14 november 2011 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat denk je dat er geestelijk nog mist dan?
Yep, dat alles al gehadquote:Op maandag 14 november 2011 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je al verschillende plaatsen gedaan, marathons, speeltjes, risico om betrapt te worden?
Kasten vol t-shirts zelfsquote:Op maandag 14 november 2011 19:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je al verschillende plaatsen gedaan, marathons, speeltjes, risico om betrapt te worden?
Als het lekker was vast wel.quote:Op maandag 14 november 2011 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
De juiste persoon.
Ik zou het mezelf niet echt kunnen vergeven als ik zo maar de eerste de beste zou neuken.
Ah, dan ben je er geestelijk ook klaar voor. De juiste persoon moet zich nog aandienen. Dat is niet geestelijk.quote:Op maandag 14 november 2011 19:47 schreef heloef het volgende:
[..]
De juiste persoon.
Ik zou het mezelf niet echt kunnen vergeven als ik zo maar de eerste de beste zou neuken.
Yupquote:Op maandag 14 november 2011 19:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb je het ook in de trein gedaan?
Nou ik heb nog ergens een geestelijk probleem dat ik mijn shirt niet uit durf te doen.quote:Op maandag 14 november 2011 19:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, dan ben je er geestelijk ook klaar voor. De juiste persoon moet zich nog aandienen. Dat is niet geestelijk.
Saai man.quote:Op maandag 14 november 2011 19:48 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb het niet meer dan één keer buitenshuis gedaan. Vond het drie keer niks
Haha ik voel mij nu ook minder raarquote:Op maandag 14 november 2011 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zie je, het is minder zeldzaam dan veel mensen denken
Op de WC afgemaaktquote:Op maandag 14 november 2011 19:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zie je, het is minder zeldzaam dan veel mensen denken
Newbie deed meteen zijn shirt uit voor de camquote:Op maandag 14 november 2011 19:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou ik heb nog ergens een geestelijk probleem dat ik mijn shirt niet uit durf te doen.
Dat is misschien nog het enige.
En jij?quote:Op maandag 14 november 2011 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Newbie deed meteen zijn shirt uit voor de cam
Die heeft dan ook een fatsoenlijk lichaam.quote:Op maandag 14 november 2011 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee daar wordt je blij vanquote:Op maandag 14 november 2011 19:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel eens in KPD gekeken trouwens?
Nee, ik ook niet, mocht men dat gaan denkenquote:Op maandag 14 november 2011 19:50 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb dus niet in een trein gefapt. Treinen zijn voor het plebs
Dat zou ik ook niet zomaar doen. Maar ik heb dan ook geen torso waar menig vrouw spontaan voor van d'r stoel af glijdtquote:Op maandag 14 november 2011 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nogal jaquote:Op maandag 14 november 2011 19:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Die heeft dan ook een fatsoenlijk lichaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |