Hoe weet je dat nu dan?quote:Op maandag 14 november 2011 20:02 schreef heloef het volgende:
Ik heb niet eens de behoefte om het 4x op een dag te doen.
Ach, dat is ook maar een weekendje leuk. Zo'n weekendje alleen maar bezig zijn met elkaar en seks. en dan zit je in de trein naar huis en dan merk je pas dat je kut helemaal ruw aanvoelt.quote:Op maandag 14 november 2011 20:02 schreef heloef het volgende:
Ik heb niet eens de behoefte om het 4x op een dag te doen.
Het ging toch over fappen/soppen of niet?quote:
Oh ja, was even in de war.quote:Op maandag 14 november 2011 20:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ging toch over fappen/soppen of niet?
Ieder zijn ding tochquote:Op maandag 14 november 2011 20:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gadverdamme, poepseks is niet mijn ding hoor.
TMIquote:Op maandag 14 november 2011 20:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, dat is ook maar een weekendje leuk. Zo'n weekendje alleen maar bezig zijn met elkaar en seks. en dan zit je in de trein naar huis en dan merk je pas dat je kut helemaal ruw aanvoelt.
Heb wel ervaren dat de ene echt supernat wordt (alsof ze incvontinent was oid) en bij de ander was penetreren gewoon pijnlijk omdat ze nog zo droog wasquote:Op maandag 14 november 2011 20:02 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Weet ik eigenlijk niet, maar als ik het langer niet heb gedaan ben ik wel geiler waardoor ik natter word. Maar echt nooit zoveel dat het door mijn broek heen zou komen hoor
Ik was mijn kaart kwijt!quote:Op maandag 14 november 2011 20:04 schreef Capstan het volgende:
[..]
Als dat smoesjes waren, dan was het jouwe dat ook
Gewoon een halve fles vodka achterover slaan, komt wel goed.quote:Op maandag 14 november 2011 20:04 schreef heloef het volgende:
Maar het zal je maar worden aankondigd dat je op een bepaald moment gaat neuken.
De druk joh.
Wel goed om te weten dat het fenomeen "schrale kut" daadwerkelijk bestaat.quote:
Weer wat erbij geleerd hequote:Op maandag 14 november 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel goed om te weten dat het fenomeen "schrale kut" daadwerkelijk bestaat.
Geloof niet dat ik dat moet proberen. Denk dat je me dan echt kunt begraven. Cremeren gaat niet, lichtontvlambaar jeweetzquote:Op maandag 14 november 2011 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon een halve fles vodka achterover slaan, komt wel goed.
Ik leer wel wat bij door Myra en Faye ja.quote:Op maandag 14 november 2011 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weer wat erbij geleerd he
Lul kan net zo goedquote:Op maandag 14 november 2011 20:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Weer wat erbij geleerd he
En dan gaat ie weer niet omhoog.quote:Op maandag 14 november 2011 20:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon een halve fles vodka achterover slaan, komt wel goed.
Ik ben 1 keer te aangeschoten geweest om het te kunnen. Arme meid had een lamme arm en schrale mond na afloop. Ik hoefde niet terug te komen.quote:Op maandag 14 november 2011 20:07 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Geloof niet dat ik dat moet proberen. Denk dat je me dan echt kunt begraven. Cremeren gaat niet, lichtontvlambaar jeweetz![]()
Een beetje drank zal best wel meewerken, maar meer dan een beetje ook niet
Dat heb ik nog nooit gehad gelukkigquote:Op maandag 14 november 2011 20:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Lul kan net zo goedof dat het gewoon pijn doet als je een stijve krijgt
Ik heb er vaak genoeg last vanquote:Op maandag 14 november 2011 20:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Wel goed om te weten dat het fenomeen "schrale kut" daadwerkelijk bestaat.
Graag gedaan lieffie.quote:Op maandag 14 november 2011 20:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik leer wel wat bij door Myra en Faye ja.
Gelukkig ik ook nietquote:Op maandag 14 november 2011 20:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gehad gelukkig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |