Ja bij thieves guild kan je het trainen, tegen gold uiteraard.quote:Op maandag 14 november 2011 21:11 schreef Ghostandor het volgende:
Weet iemand bij wie ik pickpocketing kan trainen? Ergens bij de Thieves Guild misschien?
Een van de zwervers in Windhelm.quote:Op maandag 14 november 2011 21:11 schreef Ghostandor het volgende:
Weet iemand bij wie ik pickpocketing kan trainen? Ergens bij de Thieves Guild misschien?
Vanavond ook gedaan, toffe dungeon was dat!quote:Op maandag 14 november 2011 21:12 schreef Verbodsbord het volgende:
Zieke dungeon nu, allemaal ghosts, die zodra ik ze kill dingen roepen als I don't want to do this en I don't have a choice etc roepen. Beetje morbide
Komt omdat het in Riften is.quote:Op maandag 14 november 2011 21:31 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
In de battered blahblah (inn) in whiterun
Alleen mijn neefje ziet hem niet dus misschien is er een minimum lvl
quote:LocationEdit
To begin this quest, go to the pub in Riften. Can also be begun at the inn at Whiterun.
Ah tof, dankjewel!quote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
nee want ben daar nog nooit geweest en heb de quest toch afgerond
[..]
Die heb ik ook gedaanquote:Op maandag 14 november 2011 21:12 schreef Verbodsbord het volgende:
Zieke dungeon nu, allemaal ghosts, die zodra ik ze kill dingen roepen als I don't want to do this en I don't have a choice etc roepen. Beetje morbide
Probeer eens in het bed op het eerste verdiepquote:Op maandag 14 november 2011 21:37 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan niet slapen in m'n eigen bed
derp!quote:Op maandag 14 november 2011 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Boven is Oblivion, onder is Skyrim.
Er staan 2 bedden op de 1e verdiepingquote:Op maandag 14 november 2011 21:40 schreef Jump het volgende:
[..]
Probeer eens in het bed op het eerste verdiep
Verberg je wapens eensquote:Op maandag 14 november 2011 21:27 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Als ik Riverwood inloop (op lvl 2) wordt ik gelijk geattacked door een vent met een symbooltje boven zijn hoofd. En dan natuurlijk gekilled...
Als je een wapen in je rechterhand wil met rechts klikken, en in je linkerhand met links. En via dat Q-menuutje is wel het snelst, al maakt het weinig uit omdat de tijd dan toch stilstaat.quote:Op maandag 14 november 2011 21:43 schreef Timm-E het volgende:
Ik snap weinig van het wisselen van wapen. Midden in een gevecht, is de snelste optie dan via het Q-menuutje? Maar dan wisselt alleen de linkerhand... Of ik moet helemaal naar de inventory gaan om wapen te switchen, maar das zo omslachtig... Of is er nog een methode waarmee het sneller gaat?
Zat na een uurtje of 3 op master-niveau op lvl 8quote:Op maandag 14 november 2011 21:52 schreef D_tjuh het volgende:
Hoe levelen jullie in hemelsnaam zo snel. Heb er al zeker 10 uur+ in zitten en zit nog maar op level 7
WTF haha. Voel me echt noob nu.quote:Op maandag 14 november 2011 21:54 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Zat na een uurtje of 3 op master-niveau op lvl 8
Maar waarom zou je snel willen levelen? Speel het gewoon op je eigen tempo.quote:Op maandag 14 november 2011 21:52 schreef D_tjuh het volgende:
Hoe levelen jullie in hemelsnaam zo snel. Heb er al zeker 10 uur+ in zitten en zit nog maar op level 7
Hoger level is altijd tof, maar ik word nog afgemaakt hoorquote:Op maandag 14 november 2011 21:54 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Maar waarom zou je snel willen levelen? Speel het gewoon op je eigen tempo.
Gohja zit te questen maar valt me gewoon op, ik kom echt niet door in quests, zonder companion overleef ik het niet. Denk ik toch iets gruwelijks mis doe. Nord met alle perks in magic. Doe ik amper damage.quote:Op maandag 14 november 2011 21:54 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Maar waarom zou je snel willen levelen? Speel het gewoon op je eigen tempo.
Als je alle perks in magic had willen doen had je beter een ander ras kunnen kiezenquote:Op maandag 14 november 2011 21:55 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Gohja zit te questen maar valt me gewoon op, ik kom echt niet door in quests, zonder companion overleef ik het niet. Denk ik toch iets gruwelijks mis doe. Nord met alle perks in magic. Doe ik amper damage.
Wat voor spells gebruik je? Als je snel wilt levelen ga dan eens smithing of alchemy doen. Ook dat draagt bij aan je level.quote:Op maandag 14 november 2011 21:55 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Gohja zit te questen maar valt me gewoon op, ik kom echt niet door in quests, zonder companion overleef ik het niet. Denk ik toch iets gruwelijks mis doe. Nord met alle perks in magic. Doe ik amper damage.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 14 november 2011 21:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als je alle perks in magic had willen doen had je beter een ander ras kunnen kiezen.
Ik heb enkel een simpele fire spell. +8 dmg is dat ofzo? Smithing en Alchemy nog niet geleveled nee.quote:Op maandag 14 november 2011 21:57 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Wat voor spells gebruik je? Als je snel wilt levelen ga dan eens smithing of alchemy doen. Ook dat draagt bij aan je level.
Ga dan eens snel een betere spel halenquote:Op maandag 14 november 2011 21:57 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Ik heb enkel een simpele fire spell. +8 dmg is dat ofzo? Smithing en Alchemy nog niet geleveled nee.
Nope. Schild en zwaard/axe. Soms afwisselend met magic erbij. Vergeten ik spells kon kopen ja.quote:Op maandag 14 november 2011 21:58 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ga dan eens snel een betere spel halenDual wield je niet eens?
Maar als je alle perks in magic deed waarom gebruik je dan schild + 1Hquote:Op maandag 14 november 2011 21:59 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Nope. Schild en zwaard/axe. Soms afwisselend met magic erbij. Vergeten ik spells kon kopen ja.
Eens rap doen.
Omdat ik met magic nog slechter af ben haha. Merk gwn dat het echt op niets trekt. Ik ga maar eens opnieuw beginnen. Ik heb er echt een zooitje van gemaakt.quote:Op maandag 14 november 2011 22:00 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Maar als je alle perks in magic deed waarom gebruik je dan schild + 1H
PS: Zó veel maakt ras niet uit hoor. Een Nord kan een prima mage zijn. Het zijn leuke bonusses, maar echt niet cruciaal.quote:Op maandag 14 november 2011 22:00 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Omdat ik met magic nog slechter af ben haha. Merk gwn dat het echt op niets trekt. Ik ga maar eens opnieuw beginnen. Ik heb er echt een zooitje van gemaakt.
Ok.quote:Op maandag 14 november 2011 22:03 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
PS: Zó veel maakt ras niet uit hoor. Een Nord kan een prima mage zijn. Het zijn leuke bonusses, maar echt niet cruciaal.
quote:Op maandag 14 november 2011 22:04 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Ok.Zal eens kijken hoe ik me ga redden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dubbelop alsof ik een quote citeer"
Ik heb me zojuist een huis gekocht en meer dan de helft in een kist gedroptquote:Op maandag 14 november 2011 22:10 schreef Silv het volgende:
Oh man, ik heb echt teveel zooi bij me de hele tijd.
Vet? Kan je die dingen 'aankleden' ?quote:Op maandag 14 november 2011 22:12 schreef Smoofie het volgende:
Huis gekocht in solitudeKan ik al mijn daedric items tenminste kwijt op weapon racks en mannequins.
Ja, dat kan.quote:Op maandag 14 november 2011 22:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vet? Kan je die dingen 'aankleden' ?
ps
Die quest met die drink wedstrijdEpische avonturen beleeft net
Soulgems.quote:Op maandag 14 november 2011 22:23 schreef DeHovenier het volgende:
Level 17 nu, maar ik heb nog niet echt epische wapens. En ik ben maar in 2 steden geweest
Ik concentreer me vooral qua perks op Conjuration. Destruction en One Handed. Beetje Block erbij. Magicka is nu op 180, Health op 200 en Fatigue op 100.
Armor rating is 90 ofzo, en ik gebruik een axe die 10 frost damage doet en 20 gewone damage. Hoe kan je dat ding weer opladen?
Umbra!quote:Op maandag 14 november 2011 22:08 schreef NorthernStar het volgende:
Kwam een Orc tegen die op een 'good death' wachtte.
...
Ik heb mijn paard dood laten gaan, weg 1000 gold.quote:Op maandag 14 november 2011 22:33 schreef Jump het volgende:
Godver, ga ik van mijn paard loopt het dom terug weg
In Morrowind ja, hier is het geen Orcquote:
Ik heb er ergens een gratis gevondenquote:Op maandag 14 november 2011 22:33 schreef Katth het volgende:
[..]
Ik heb mijn paard dood laten gaan, weg 1000 gold.
Dit was meer een Klingon. Hij wilde niet oud en grijs sterven zie ie. Ik probeerde een praatje te maken om te kijken of er een quest aan vast zat maar toen werd hij ongeduldig en zei dat ik weg moest gaan omdat hij zijn 'good death' niet door mij wou missen.quote:
Ik heb nu twee steel swords, dmg 28. Twee of soms een slag en dood.quote:Op maandag 14 november 2011 22:43 schreef Spaulding het volgende:
Pff heb echt ff een goed zwaard nodig.. Zelfs Skeevers hebben bij mij zeker drie slagen nodig op level 15.
Ik heb zo'n Dwarven sword met frost damage maar de enchantment is alweer uit gewerkt.. nou moet ik dus die soul gems vullen...
Nog maar in twee steden geweest trouwens, nu bezig met de Thieves guild.
Op level 15 one-shotte ik Skeevers met m'n 1handers...quote:Op maandag 14 november 2011 22:43 schreef Spaulding het volgende:
Pff heb echt ff een goed zwaard nodig.. Zelfs Skeevers hebben bij mij zeker drie slagen nodig op level 15.
Ik heb zo'n Dwarven sword met frost damage maar de enchantment is alweer uit gewerkt.. nou moet ik dus die soul gems vullen...
Nog maar in twee steden geweest trouwens, nu bezig met de Thieves guild.
Net ook in Riften geprobeerd, maar kon het niet krijgen.quote:Op maandag 14 november 2011 22:47 schreef Verbodsbord het volgende:
Godver ik probeer die drinkingquest te krijgen, lukt niet echt
Breng de difficulty dan omhoog?quote:Op maandag 14 november 2011 22:49 schreef Silv het volgende:
Even een nieuwe game aangemaakt. Vond het met m'n andere char te makkelijk worden.
Hij stond al op master.quote:Op maandag 14 november 2011 22:49 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Breng de difficulty dan omhoog?
Viel mij ook op. Erg matig.quote:Op maandag 14 november 2011 23:10 schreef Ghostandor het volgende:
Eigenlijk best wel lame dat je maar één ring kan dragen. Je hebt toch 10 vingers?
In oblivion kon je er in ieder geval 2, aan elke hand 1. Vind het hier ook een beetje gek.quote:Op maandag 14 november 2011 23:10 schreef Ghostandor het volgende:
Eigenlijk best wel lame dat je maar één ring kan dragen. Je hebt toch 10 vingers?
Giants zijn friendly als je maar van hun Mammoeten afblijftquote:Op maandag 14 november 2011 23:11 schreef Jump het volgende:
Daarjuist mijn eerste giant tegengekomen, heb hem maar laten leven want hij doodde me een paar keer na amper 1 slag.
En niet te dicht in de buurt komt als ze bij hun kamp zijn. Dan gaan ze dreigen.quote:Op maandag 14 november 2011 23:11 schreef Katth het volgende:
[..]
Giants zijn friendly als je maar van hun Mammoeten afblijft
Haha Epic!quote:Op maandag 14 november 2011 23:05 schreef NaRRaToR het volgende:
oeps.... riverwood uitgemoord.....ik was smithing aan het powerlevelen en ik werd aangevallen door een draak in riverwood. Ik ben conjurer/destruction en mijn summons waren lekker bezig draak uit te moorden.... helaas had ik fireball nog equipped staan. ik schiet dus een bal naar die draak en raak daarbij een aantal inwoners / guards.....
Heel het dorp aggro op me en summons moorden al die lui even uit..... oeps.....
Summons? Kan je meerdere summone. Dan? Volgens mij maar eentje hoor!quote:Op maandag 14 november 2011 23:05 schreef NaRRaToR het volgende:
oeps.... riverwood uitgemoord.....ik was smithing aan het powerlevelen en ik werd aangevallen door een draak in riverwood. Ik ben conjurer/destruction en mijn summons waren lekker bezig draak uit te moorden.... helaas had ik fireball nog equipped staan. ik schiet dus een bal naar die draak en raak daarbij een aantal inwoners / guards.....
Heel het dorp aggro op me en summons moorden al die lui even uit..... oeps.....
conjurer 100 kan hetquote:Op maandag 14 november 2011 23:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Summons? Kan je meerdere summone. Dan? Volgens mij maar eentje hoor!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |