Viel mij ook op. Erg matig.quote:Op maandag 14 november 2011 23:10 schreef Ghostandor het volgende:
Eigenlijk best wel lame dat je maar één ring kan dragen. Je hebt toch 10 vingers?
In oblivion kon je er in ieder geval 2, aan elke hand 1. Vind het hier ook een beetje gek.quote:Op maandag 14 november 2011 23:10 schreef Ghostandor het volgende:
Eigenlijk best wel lame dat je maar één ring kan dragen. Je hebt toch 10 vingers?
Giants zijn friendly als je maar van hun Mammoeten afblijftquote:Op maandag 14 november 2011 23:11 schreef Jump het volgende:
Daarjuist mijn eerste giant tegengekomen, heb hem maar laten leven want hij doodde me een paar keer na amper 1 slag.
En niet te dicht in de buurt komt als ze bij hun kamp zijn. Dan gaan ze dreigen.quote:Op maandag 14 november 2011 23:11 schreef Katth het volgende:
[..]
Giants zijn friendly als je maar van hun Mammoeten afblijft
Haha Epic!quote:Op maandag 14 november 2011 23:05 schreef NaRRaToR het volgende:
oeps.... riverwood uitgemoord.....ik was smithing aan het powerlevelen en ik werd aangevallen door een draak in riverwood. Ik ben conjurer/destruction en mijn summons waren lekker bezig draak uit te moorden.... helaas had ik fireball nog equipped staan. ik schiet dus een bal naar die draak en raak daarbij een aantal inwoners / guards.....
Heel het dorp aggro op me en summons moorden al die lui even uit..... oeps.....
Summons? Kan je meerdere summone. Dan? Volgens mij maar eentje hoor!quote:Op maandag 14 november 2011 23:05 schreef NaRRaToR het volgende:
oeps.... riverwood uitgemoord.....ik was smithing aan het powerlevelen en ik werd aangevallen door een draak in riverwood. Ik ben conjurer/destruction en mijn summons waren lekker bezig draak uit te moorden.... helaas had ik fireball nog equipped staan. ik schiet dus een bal naar die draak en raak daarbij een aantal inwoners / guards.....
Heel het dorp aggro op me en summons moorden al die lui even uit..... oeps.....
conjurer 100 kan hetquote:Op maandag 14 november 2011 23:13 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Summons? Kan je meerdere summone. Dan? Volgens mij maar eentje hoor!
Aha, goed om te weten.quote:Op maandag 14 november 2011 23:11 schreef Katth het volgende:
[..]
Giants zijn friendly als je maar van hun Mammoeten afblijft
Paarden lopen weg als je ze gestolen hebt. Als je er een koopt, blijft 'ie netjes staan.quote:Op maandag 14 november 2011 23:14 schreef Jump het volgende:
[..]
Aha, goed om te weten.
Enkel nu nog zorgen dat mijn paard niet wegloopt zodra ik er af ga...
Aha, dan zal het terug naar het imperial kamp lopen denk ik, daar stong nochtans geen steal bijquote:Op maandag 14 november 2011 23:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Paarden lopen weg als je ze gestolen hebt. Als je er een koopt, blijft 'ie netjes staan.
ah ligt dat daaraan.... weer wat geleerd. tyfuspaarden zijn veel te duur en vallen dood om een scheet.quote:Op maandag 14 november 2011 23:15 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Paarden lopen weg als je ze gestolen hebt. Als je er een koopt, blijft 'ie netjes staan.
Heb wel eens wat skills gekocht zodat ik kon perken.quote:Op maandag 14 november 2011 23:15 schreef AMDB het volgende:
Trainen jullie vaak skills bij trainers? Ik eigenlijk nooit, zonde geld en train ze liever zelf, zeker m'n main skills. Misschien later als ik het geld toch niet meer nodig heb (nu eigenlijk ook al amper nodig...).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |