Ja bij thieves guild kan je het trainen, tegen gold uiteraard.quote:Op maandag 14 november 2011 21:11 schreef Ghostandor het volgende:
Weet iemand bij wie ik pickpocketing kan trainen? Ergens bij de Thieves Guild misschien?
Een van de zwervers in Windhelm.quote:Op maandag 14 november 2011 21:11 schreef Ghostandor het volgende:
Weet iemand bij wie ik pickpocketing kan trainen? Ergens bij de Thieves Guild misschien?
Vanavond ook gedaan, toffe dungeon was dat!quote:Op maandag 14 november 2011 21:12 schreef Verbodsbord het volgende:
Zieke dungeon nu, allemaal ghosts, die zodra ik ze kill dingen roepen als I don't want to do this en I don't have a choice etc roepen. Beetje morbide
Komt omdat het in Riften is.quote:Op maandag 14 november 2011 21:31 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
In de battered blahblah (inn) in whiterun
Alleen mijn neefje ziet hem niet dus misschien is er een minimum lvl
quote:LocationEdit
To begin this quest, go to the pub in Riften. Can also be begun at the inn at Whiterun.
Ah tof, dankjewel!quote:Op maandag 14 november 2011 21:33 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
nee want ben daar nog nooit geweest en heb de quest toch afgerond
[..]
Die heb ik ook gedaanquote:Op maandag 14 november 2011 21:12 schreef Verbodsbord het volgende:
Zieke dungeon nu, allemaal ghosts, die zodra ik ze kill dingen roepen als I don't want to do this en I don't have a choice etc roepen. Beetje morbide
Probeer eens in het bed op het eerste verdiepquote:Op maandag 14 november 2011 21:37 schreef DeHovenier het volgende:
Ik kan niet slapen in m'n eigen bed
derp!quote:Op maandag 14 november 2011 21:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Boven is Oblivion, onder is Skyrim.
Er staan 2 bedden op de 1e verdiepingquote:Op maandag 14 november 2011 21:40 schreef Jump het volgende:
[..]
Probeer eens in het bed op het eerste verdiep
Verberg je wapens eensquote:Op maandag 14 november 2011 21:27 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Als ik Riverwood inloop (op lvl 2) wordt ik gelijk geattacked door een vent met een symbooltje boven zijn hoofd. En dan natuurlijk gekilled...
Als je een wapen in je rechterhand wil met rechts klikken, en in je linkerhand met links. En via dat Q-menuutje is wel het snelst, al maakt het weinig uit omdat de tijd dan toch stilstaat.quote:Op maandag 14 november 2011 21:43 schreef Timm-E het volgende:
Ik snap weinig van het wisselen van wapen. Midden in een gevecht, is de snelste optie dan via het Q-menuutje? Maar dan wisselt alleen de linkerhand... Of ik moet helemaal naar de inventory gaan om wapen te switchen, maar das zo omslachtig... Of is er nog een methode waarmee het sneller gaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |