Idd een van de weinige dingen waar ik nog moeite mee heb.quote:Op maandag 14 november 2011 19:06 schreef CrazyAces het volgende:
Die dwarven machines zijn nog vrij lastig
Adept hier.quote:Op maandag 14 november 2011 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op wat voor difficulty speelt men hier? Ik heb hem op Apprentice staan
Master ^^quote:Op maandag 14 november 2011 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ook.quote:Op maandag 14 november 2011 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Dat zijn allemaal dingen die je via je GFX Control panel ook gewoon kunt doen.quote:Op maandag 14 november 2011 19:36 schreef pagadder het volgende:
http://www.skyrimnexus.com/downloads/file.php?id=131#content
Zal al wel bekend zijn, maar dit is een goede tweak. High saturation is iets té, maar zet lower saturation aan, en het spel ziet er echt beter uit.
Als ik zo naar die screenshots kijk vind ik het een beetje TE eigenlijkquote:Op maandag 14 november 2011 19:36 schreef pagadder het volgende:
Zal al wel bekend zijn, maar dit is een goede tweak. High saturation is iets té, maar zet lower saturation aan, en het spel ziet er echt beter uit.
Mja, ik ben er geen fan van....quote:Op maandag 14 november 2011 19:36 schreef pagadder het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2011 18:30 schreef Cara het volgende:
Onbegrijpelijk dat iemand voor Imperial kiest terwijl die je op een halve seconde na dood hadden omdat je op de verkeerde plek was.
quote:Op maandag 14 november 2011 19:43 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Als ik zo naar die screenshots kijk vind ik het een beetje TE eigenlijk
Ach tot nu toe, heb gisteren die eerste draak verslagen, vind ik het best te doen op master eigenlijk...quote:Op maandag 14 november 2011 19:53 schreef Desunoto het volgende:
Begon op Expert, later op Adept gezet omdat er met Expert zoveel tijd in de voorbereidingen gaat zitten. Extra potions meenemen, helemaal uitzoeken welke effecten het beste werken tegen welke "eindbaas" van een dungeon, etcetera. Op Adept kan je ook niet zomaar overal binnenstormen, maar het is al wat vergeeflijker.
Als je hem op Master zet, heb je gewoon de wens om heel vaak heel hard dood te gaan.
Bij de thieves guild draait het alleen maar om centjes voor hun te verdienen...ben gvd geen sletteke van henquote:RickoKun
LOLZ! BACKWARD PWNAGE (tm) V2
WAT EEN ONTZETTENDE kutsnol waar ik voor moet werken met de thieves guild.
Ik hoop dat ik die kuthoer later nog mag neersteken.
Zo niet, dan zal ik zorgen dat ik alle thief guild missies en dark brotherhood missies klaar heb, en dan snij ik persoonlijk haar keel open
The Empire zit ook in een oorlog met de THalmor/Aldmeiri hehquote:Op maandag 14 november 2011 18:30 schreef Cara het volgende:
Onbegrijpelijk dat iemand voor Imperial kiest terwijl die je op een halve seconde na dood hadden omdat je op de verkeerde plek was.
Oow daarom staat die thalmor naast de generaal op het beginquote:Op maandag 14 november 2011 20:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
The Empire zit ook in een oorlog met de THalmor heh
Die oorlog was 30 jaar geleden hoor, alleen zijn de verhoudingen tussen beide partijen nog niet echt goed.quote:Op maandag 14 november 2011 20:01 schreef Smoofie het volgende:
[..]
The Empire zit ook in een oorlog met de THalmor/Aldmeiri heh
Ja iddquote:Op maandag 14 november 2011 20:04 schreef d1ce het volgende:
Traps in dungeons gebruiken om je enemy uit te schakelen
Naja, het is meer een koude oorlog, aangezien The empire alleen in Cyrodiil nog echt de macht heeft, voor de rest heb je overal Thalmor die the EMpire "overheerst".quote:Op maandag 14 november 2011 20:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die oorlog was 30 jaar geleden hoor, alleen zijn de verhoudingen tussen beide partijen nog niet echt goed.
quote:Op maandag 14 november 2011 20:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik weet dat het totaal tegen de stormcloaks ingaat, maar denk erover ze te joinen met een dark elf thief
On my wayquote:Op maandag 14 november 2011 20:08 schreef Rezania het volgende:
[..]Doen, kijken wat hun reactie is.
Is ze terug naar je huis in Whiterun?quote:Op maandag 14 november 2011 20:14 schreef Mortaxx het volgende:
Ben Lydia kwijtHeb in High Hrothgar gezegd dat ze moest wachten en nu is ze daar niet meer.
SPOILER: Gray-Mane Battle-BornOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am not lost, it's just I've no idea where I am
ini tweaks?quote:Op maandag 14 november 2011 20:29 schreef Rezania het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een verbetering.
Toch blijf ik enorm naar Imperials neigen, maar moet mezelf gewoon voorhouden dat die rotzakken óók mijn geliefde Vvardenfell bezet hebben, dat maakt stormcloaks joinen een stuk makkelijkerquote:
Ik zie iig dat je kompas anders isquote:Op maandag 14 november 2011 20:55 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Kijk eens goed naar het 1e plaatje
In Morrowind deed ik liever zaken met de Imperials dan met die Dark Elves. Wat een chagrijnige lui waren dat.quote:Op maandag 14 november 2011 21:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Toch blijf ik enorm naar Imperials neigen, maar moet mezelf gewoon voorhouden dat die rotzakken óók mijn geliefde Vvardenfell bezet hebben, dat maakt stormcloaks joinen een stuk makkelijker
quote:
Boven is Oblivion, onder is Skyrim.quote:Op maandag 14 november 2011 21:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zie iig dat je kompas anders is
edit: aha, en ook je health-, mana- en staminabar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |