Ulfric wants nordic booty.quote:Op maandag 14 november 2011 18:22 schreef LasTeR het volgende:
Ulfric has other motives, Ulfric himself.
kan allebeiquote:Op maandag 14 november 2011 18:26 schreef Chocolatebear het volgende:
Is Dragon Armor heavy of light armor?
Klopt, is een random encounter, heb er ook al een vermoord omdat hij mij probeerde te vermoorden. Had 'ie een briefje bij zich met dat 'ie mij moest vermoordenquote:Op maandag 14 november 2011 18:10 schreef DeHovenier het volgende:
Krijg ik opeens de DB achter me aan![]()
Vanuit het niets zo'n gastje, midden in de wildernis en midden in de nacht
Haha daarom heb ik afgelopen nacht bijna alle misc quests die ik had zitten doenquote:Op maandag 14 november 2011 18:30 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Klopt, is een random encounter, heb er ook al een vermoord omdat hij mij probeerde te vermoorden. Had 'ie een briefje bij zich met dat 'ie mij moest vermoorden.
Ik begin trouwens langzaamaan door de hoeveelheid quests het overzicht kwijt te raken. Ligt het aan mij of wil elke verdomde idioot in dit spel wel iets van me? Ik heb minstens 30 quests in mijn log
quote:Op maandag 14 november 2011 18:30 schreef RickoKun het volgende:
WAT EEN ONTZETTENDE kutsnol waar ik voor moet werken met de thieves guild.
Ik hoop dat ik die kuthoer later nog mag neersteken.
Zo niet, dan zal ik zorgen dat ik alle thief guild missies en dark brotherhood missies klaar heb, en dan snij ik persoonlijk haar keel open
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoeren neuken, nooit meer werken.
Misschien de eerste minuten, maar er zit veel meer verschil qua omgeving en weer in Skyrim dan in Oblivion. Vlaktes van Whiterun zijn erg mooi als de zon schijnt of bij het noorderlicht.quote:Op maandag 14 november 2011 18:34 schreef Rijst het volgende:
Ook begonnen. Vind het spel nogal grauw eruitzien T.o.v. Oblivion.
Heb ik ook regelmatig. Maar is niet erg. De laatste had een volledige set aan Orcish armor dat ik nog niet had.quote:Op maandag 14 november 2011 19:05 schreef LasTeR het volgende:
Valt een breton mij van uit het niets aan...
Idd een van de weinige dingen waar ik nog moeite mee heb.quote:Op maandag 14 november 2011 19:06 schreef CrazyAces het volgende:
Die dwarven machines zijn nog vrij lastig
Adept hier.quote:Op maandag 14 november 2011 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Op wat voor difficulty speelt men hier? Ik heb hem op Apprentice staan
Master ^^quote:Op maandag 14 november 2011 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ook.quote:Op maandag 14 november 2011 19:30 schreef Grrrrrrrr het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |