Zat na een uurtje of 3 op master-niveau op lvl 8quote:Op maandag 14 november 2011 21:52 schreef D_tjuh het volgende:
Hoe levelen jullie in hemelsnaam zo snel. Heb er al zeker 10 uur+ in zitten en zit nog maar op level 7
WTF haha. Voel me echt noob nu.quote:Op maandag 14 november 2011 21:54 schreef hans1988 het volgende:
[..]
Zat na een uurtje of 3 op master-niveau op lvl 8
Maar waarom zou je snel willen levelen? Speel het gewoon op je eigen tempo.quote:Op maandag 14 november 2011 21:52 schreef D_tjuh het volgende:
Hoe levelen jullie in hemelsnaam zo snel. Heb er al zeker 10 uur+ in zitten en zit nog maar op level 7
Hoger level is altijd tof, maar ik word nog afgemaakt hoorquote:Op maandag 14 november 2011 21:54 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Maar waarom zou je snel willen levelen? Speel het gewoon op je eigen tempo.
Gohja zit te questen maar valt me gewoon op, ik kom echt niet door in quests, zonder companion overleef ik het niet. Denk ik toch iets gruwelijks mis doe. Nord met alle perks in magic. Doe ik amper damage.quote:Op maandag 14 november 2011 21:54 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Maar waarom zou je snel willen levelen? Speel het gewoon op je eigen tempo.
Als je alle perks in magic had willen doen had je beter een ander ras kunnen kiezenquote:Op maandag 14 november 2011 21:55 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Gohja zit te questen maar valt me gewoon op, ik kom echt niet door in quests, zonder companion overleef ik het niet. Denk ik toch iets gruwelijks mis doe. Nord met alle perks in magic. Doe ik amper damage.
Wat voor spells gebruik je? Als je snel wilt levelen ga dan eens smithing of alchemy doen. Ook dat draagt bij aan je level.quote:Op maandag 14 november 2011 21:55 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Gohja zit te questen maar valt me gewoon op, ik kom echt niet door in quests, zonder companion overleef ik het niet. Denk ik toch iets gruwelijks mis doe. Nord met alle perks in magic. Doe ik amper damage.
Dat bedoel ikquote:Op maandag 14 november 2011 21:56 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als je alle perks in magic had willen doen had je beter een ander ras kunnen kiezen.
Ik heb enkel een simpele fire spell. +8 dmg is dat ofzo? Smithing en Alchemy nog niet geleveled nee.quote:Op maandag 14 november 2011 21:57 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Wat voor spells gebruik je? Als je snel wilt levelen ga dan eens smithing of alchemy doen. Ook dat draagt bij aan je level.
Ga dan eens snel een betere spel halenquote:Op maandag 14 november 2011 21:57 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Ik heb enkel een simpele fire spell. +8 dmg is dat ofzo? Smithing en Alchemy nog niet geleveled nee.
Nope. Schild en zwaard/axe. Soms afwisselend met magic erbij. Vergeten ik spells kon kopen ja.quote:Op maandag 14 november 2011 21:58 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ga dan eens snel een betere spel halenDual wield je niet eens?
Maar als je alle perks in magic deed waarom gebruik je dan schild + 1Hquote:Op maandag 14 november 2011 21:59 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Nope. Schild en zwaard/axe. Soms afwisselend met magic erbij. Vergeten ik spells kon kopen ja.
Eens rap doen.
Omdat ik met magic nog slechter af ben haha. Merk gwn dat het echt op niets trekt. Ik ga maar eens opnieuw beginnen. Ik heb er echt een zooitje van gemaakt.quote:Op maandag 14 november 2011 22:00 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Maar als je alle perks in magic deed waarom gebruik je dan schild + 1H
PS: Zó veel maakt ras niet uit hoor. Een Nord kan een prima mage zijn. Het zijn leuke bonusses, maar echt niet cruciaal.quote:Op maandag 14 november 2011 22:00 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Omdat ik met magic nog slechter af ben haha. Merk gwn dat het echt op niets trekt. Ik ga maar eens opnieuw beginnen. Ik heb er echt een zooitje van gemaakt.
Ok.quote:Op maandag 14 november 2011 22:03 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
PS: Zó veel maakt ras niet uit hoor. Een Nord kan een prima mage zijn. Het zijn leuke bonusses, maar echt niet cruciaal.
quote:Op maandag 14 november 2011 22:04 schreef D_tjuh het volgende:
[..]
Ok.Zal eens kijken hoe ik me ga redden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |