SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dubbelop alsof ik een quote citeer"
Ik heb me zojuist een huis gekocht en meer dan de helft in een kist gedroptquote:Op maandag 14 november 2011 22:10 schreef Silv het volgende:
Oh man, ik heb echt teveel zooi bij me de hele tijd.
Vet? Kan je die dingen 'aankleden' ?quote:Op maandag 14 november 2011 22:12 schreef Smoofie het volgende:
Huis gekocht in solitudeKan ik al mijn daedric items tenminste kwijt op weapon racks en mannequins.
Ja, dat kan.quote:Op maandag 14 november 2011 22:21 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Vet? Kan je die dingen 'aankleden' ?
ps
Die quest met die drink wedstrijdEpische avonturen beleeft net
Soulgems.quote:Op maandag 14 november 2011 22:23 schreef DeHovenier het volgende:
Level 17 nu, maar ik heb nog niet echt epische wapens. En ik ben maar in 2 steden geweest
Ik concentreer me vooral qua perks op Conjuration. Destruction en One Handed. Beetje Block erbij. Magicka is nu op 180, Health op 200 en Fatigue op 100.
Armor rating is 90 ofzo, en ik gebruik een axe die 10 frost damage doet en 20 gewone damage. Hoe kan je dat ding weer opladen?
Umbra!quote:Op maandag 14 november 2011 22:08 schreef NorthernStar het volgende:
Kwam een Orc tegen die op een 'good death' wachtte.
...
Ik heb mijn paard dood laten gaan, weg 1000 gold.quote:Op maandag 14 november 2011 22:33 schreef Jump het volgende:
Godver, ga ik van mijn paard loopt het dom terug weg
In Morrowind ja, hier is het geen Orcquote:
Ik heb er ergens een gratis gevondenquote:Op maandag 14 november 2011 22:33 schreef Katth het volgende:
[..]
Ik heb mijn paard dood laten gaan, weg 1000 gold.
Dit was meer een Klingon. Hij wilde niet oud en grijs sterven zie ie. Ik probeerde een praatje te maken om te kijken of er een quest aan vast zat maar toen werd hij ongeduldig en zei dat ik weg moest gaan omdat hij zijn 'good death' niet door mij wou missen.quote:
Ik heb nu twee steel swords, dmg 28. Twee of soms een slag en dood.quote:Op maandag 14 november 2011 22:43 schreef Spaulding het volgende:
Pff heb echt ff een goed zwaard nodig.. Zelfs Skeevers hebben bij mij zeker drie slagen nodig op level 15.
Ik heb zo'n Dwarven sword met frost damage maar de enchantment is alweer uit gewerkt.. nou moet ik dus die soul gems vullen...
Nog maar in twee steden geweest trouwens, nu bezig met de Thieves guild.
Op level 15 one-shotte ik Skeevers met m'n 1handers...quote:Op maandag 14 november 2011 22:43 schreef Spaulding het volgende:
Pff heb echt ff een goed zwaard nodig.. Zelfs Skeevers hebben bij mij zeker drie slagen nodig op level 15.
Ik heb zo'n Dwarven sword met frost damage maar de enchantment is alweer uit gewerkt.. nou moet ik dus die soul gems vullen...
Nog maar in twee steden geweest trouwens, nu bezig met de Thieves guild.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |