abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104344025
Hoerengoogle! Ik zit wat dingen uit te zoeken omtrent printen in Java, waar ik af en toe moet googlen. Dus ik tiep dingen in de trant van: java print new page in. En meer dan de helft van de resulaten gaan over Javascript. Wat in de verste fucking verte niks met Java te maken heeft. Dat moeten de menschen bij Google gewoon weten. Opbokken met die resultaten over een fucking kutscripttaaltje. :r

Ik zoek op Java, niet op Javascript! Kutgoogle.
pi_104344076
Wat bedoel je dan?

En 99 van de 100 keer vind je het makkelijk dus ongegrond ;)
pi_104344081
je gebruikt google voor het op- en doorzoeken van documentatie over een programmeertaal?

christus, de luiheid ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_104344089
Java is een eiland. wil je daar printen ts ?
pi_104344100
Domme nerd :')
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_104344126
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 09:48 schreef RM-rf het volgende:
je gebruikt google voor het op- en doorzoeken van documentatie over een programmeertaal?

christus, de luiheid ...
Nee ik gebruik Google om code die ooit door iemand al in is getiept te kunnen kopieren. Zoals het een goede programmeur betaamt.
  maandag 14 november 2011 @ 09:50:52 #7
354317 Meloewa
Geen zin meer in fok
pi_104344131
wat is het verschil dan :$
Doei!
pi_104344174
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2011 09:48 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wat bedoel je dan?

En 99 van de 100 keer vind je het makkelijk dus ongegrond ;)
Ja, het is wel te vinden, maar dit is nu al de zoveelste keer dat ik zelf alle javascript resultaten er uit moet filteren.

Ik ben bezig om iets uit te printen per test-omgeving. Dat moet dus telkens op een apart blaadje. Dan kan ik wel x keer de opdracht geven, maar dan krijg je ook x keer de printer-dialog. Dus ik moet iets anders bedenken.

Heb ik gelukkig ook al gevonden :)
pi_104344190
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 09:50 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee ik gebruik Google om code die ooit door iemand al in is getiept te kunnen kopieren. Zoals het een goede programmeur betaamt.
nee, dat is die godverdomde luiheid die wat jonge gastjes denken te hebben, dat 'programmeren' wat copy-pasten na twee of drie zoekopdrachten in Google ingegeven te hebben...

ga gvd gewoon een stuk documentatie doorlezen en houd heel snel op te denken dat programmeren wat rammen op je Shift-C en -V zou zijn.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_104344206
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 09:50 schreef Meloewa het volgende:
wat is het verschil dan :$
Java is een complete programmeertaal, javascript (zoals de naam al weergeeft) is een scripttaaltje waarmee je webpagina's iets kunt uitbreiden (clientside). Dat is uitgekomen toen Java voor het eerst heel erg hip and happening was en toen hebben ze java in de naam gezet, zodat ze mee konden snoepen van de naamsbekendheid. Dat is alsof je een mobiele nieuwssite maakt, en die FOKMobile noemt zonder dat je ook maar iets te maken hebt met FOK.
pi_104344211
Bij gebrek aan een smiley met bril krijg je deze oO< . Hij heet kwak het kuiken met down syndroom.
pi_104344239
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 09:53 schreef RM-rf het volgende:

[..]

nee, dat is die godverdomde luiheid die wat jonge gastjes denken te hebben, dat 'programmeren' wat copy-pasten na twee of drie zoekopdrachten in Google ingegeven te hebben...

ga gvd gewoon een stuk documentatie doorlezen en houd heel snel op te denken dat programmeren wat rammen op je Shift-C en -V zou zijn.
Ctrl-C en -V bedoel je hopelijk :)

En dankjewel voor de tip, maar mijn 11 jaar betaald programmeren tonen aan dat het mij prima lukt op mijn manier :)

Ik ga niet telkens het wiel opnieuw uitvinden thank you very much. Ik heb wel betere dingen te doen dan 160 uur gebruiken wat met behulp van google in 40 uur kan.
pi_104344246
quote:
99s.gif Op maandag 14 november 2011 09:54 schreef DonJoris het volgende:
Bij gebrek aan een smiley met bril krijg je deze oO< . Hij heet kwak het kuiken met down syndroom.
Steek die maar in je hol.
pi_104344250
quote:
99s.gif Op maandag 14 november 2011 09:54 schreef DonJoris het volgende:
Blijf dan weg als je niets te melden hebt :')

En blind bent: 8-)

Tevens :

quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, het is wel te vinden, maar dit is nu al de zoveelste keer dat ik zelf alle javascript resultaten er uit moet filteren.

Ik ben bezig om iets uit te printen per test-omgeving. Dat moet dus telkens op een apart blaadje. Dan kan ik wel x keer de opdracht geven, maar dan krijg je ook x keer de printer-dialog. Dus ik moet iets anders bedenken.

Heb ik gelukkig ook al gevonden :)
Ik weet zelf niets van java-script taal maar la eens met haakjes en ; en alles wat er bij hoort proberen te zoeken? (dwz: tussen aanhalingstekens geef alleen precieze hits en dergelijke)
pi_104344311
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2011 09:56 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Blijf dan weg als je niets te melden hebt :')

En blind bent: 8-)

Tevens :

[..]

Ik weet zelf niets van java-script taal maar la eens met haakjes en ; en alles wat er bij hoort proberen te zoeken? (dwz: tussen aanhalingstekens geef alleen precieze hits en dergelijke)
Ik had het niet verwacht, aangezien "java" ook in javascript zit, maar verrek, "java" print new page geeft geen javascript resultaten weer. Thanks :D
  Forum Admin maandag 14 november 2011 @ 10:01:13 #16
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_104344348
Zelfde shit met c c++ en c#
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_104344395
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 10:01 schreef Pharkus het volgende:
Zelfde shit met c c++ en c#
Oh ja, dat lijkt me nog veel fucked upter :P
pi_104344400
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 09:59 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik had het niet verwacht, aangezien "java" ook in javascript zit, maar verrek, "java" print new page geeft geen javascript resultaten weer. Thanks :D
En dat noemt zich een programmeur, schande voor het vak ;(
pi_104344435
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:03 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ja whatever :')
pi_104344451
quote:

[..]

Jij bent zeker zo'n figuur die aan zijn neef vraagt om de printer werkende te krijgen omdat hij 'iets in de it' doet.
pi_104344512
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Jij bent zeker zo'n figuur die aan zijn neef vraagt om de printer werkende te krijgen omdat hij 'iets in de it' doet.
Hij is zo een figuur die in de ICT zit en geeneens een google search kan doen.
pi_104344523
Ik ken er nog zo 1.
  maandag 14 november 2011 @ 10:09:29 #23
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_104344525
spuit elf zou inderdaad de "-jes voorstellen. Maar al genoemd.

Verder wat TS zegt: Waarom het wiel opnieuw uitvinden?
  maandag 14 november 2011 @ 10:09:36 #24
129451 ThaRooP
T h a R o o P
pi_104344530
Gebruik dan -javascript in je zoek term...
Hoe dik is dat dan wel niet?
  maandag 14 november 2011 @ 10:10:05 #25
29605 Faceoff
Sapperdedosiejo
pi_104344543
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:09 schreef ThaRooP het volgende:
Gebruik dan -javascript in je zoek term...
of dat idd, maar is al weer meer moeite dan twee "-jes
pi_104344616
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee, ik heb een grafhekel aan printers.
pi_104344651
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 10:05 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja whatever :')
Als jij google gaat gebruiken (en niet eens weet hoe) om code te kopieren in plaats van javadocs te zoeken om het zelf te begrijpen, ja sorry. Dan noem ik je een scriptkiddie, geen programmeur.
pi_104344665
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:15 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Als jij google gaat gebruiken (en niet eens weet hoe) om code te kopieren in plaats van javadocs te zoeken om het zelf te begrijpen, ja sorry. Dan noem ik je een scriptkiddie, geen programmeur.
+1
pi_104344818
quote:

[..]

Gelukkig denken mijn (ex-)werkgevers daar heel anders over. Die beseffen wel dat je lang niet alles uit het hoofd hoeft te weten, zolang je maar toegang hebt tot het internet. Die weten dat het veel minder kost op die manier.

Daarbij als notitie dat ik uiteraard lang niet alles opzoek, alleen specifieke zaken die ik nooit of al heel lang niet meer gebruikt heb.

Maar goed, als jij een voorstander bent van dagenlang klooien om iets te doen wat je binnen 5 minuten op google hebt gevonden, be me guest.
  maandag 14 november 2011 @ 10:25:00 #30
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_104344866
quote:

[..]

Het is pas dom om het wiel opnieuw uit te vinden als het niet hoeft.
pi_104344981
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 10:25 schreef TimCook het volgende:

[..]

Het is pas dom om het wiel opnieuw uit te vinden als het niet hoeft.
Als jij code gaat gebruiken die je gewoon 1 op 1 kopieert in jouw software, is het wel zo slim om je op zijn minst even te verdiepen in het mechanisme dat erachter zit. Althans je even verdiepen kan geen kwaad, sterker nog, je leert er van. Eng he?
pi_104345013
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:29 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Als jij code gaat gebruiken die je gewoon 1 op 1 kopieert in jouw software, is het wel zo slim om je op zijn minst even te verdiepen in het mechanisme dat erachter zit. Althans je even verdiepen kan geen kwaad, sterker nog, je leert er van. Eng he?
Oh, is dat het, jij neemt aan dat ik alleen maar dom kopieer en plak zonder dat ik weet wat het precies doet. En dat ik dan die code ongetest oplever. Jij denkt dat ik al 11 jaar betaald krijg voor crappy code. Jij denkt dat mijn (ex-)werkgevers dom zijn.

Misschien moet je wat aan je verwachtingsmanagement doen.
pi_104345078
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Oh, is dat het, jij neemt aan dat ik alleen maar dom kopieer en plak zonder dat ik weet wat het precies doet. En dat ik dan die code ongetest oplever. Jij denkt dat ik al 11 jaar betaald krijg voor crappy code. Jij denkt dat mijn (ex-)werkgevers dom zijn.

Misschien moet je wat aan je verwachtingsmanagement doen.
Verwachtingsmanagement, zeker geleerd op je mbo bedrijfsinformatica? _O-
pi_104345107
wat is ts een ongelooflijke lambal. code opzoeken op google is al 1, dan niet weten dat je met -javascript je resultaten kan filteren... ik moet er van huilen, zulke mensen zouden de naam programmeur niet mogen dragen.
pi_104345113
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:34 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ik heb geen informatica diploma of opleiding :)
pi_104345129
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik heb geen informatica diploma of opleiding :)
Wel ooit eentje gepoogd te volgen, als ik mag vragen?
pi_104345138
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:35 schreef Seraphine het volgende:
wat is ts een ongelooflijke lambal. code opzoeken op google is al 1, dan niet weten dat je met -javascript je resultaten kan filteren... ik moet er van huilen, zulke mensen zouden de naam programmeur niet mogen dragen.
Onderdeel van het programmeren is google door en door kennen sinds wanneer?

Je opmerking over code opzoeken is al meerdere malen onderuit gehaald.

Overigens, niet programmeur, Senior Software Developer.
  maandag 14 november 2011 @ 10:37:01 #38
349047 BritchesAndHose
Fine Ladies' Clothing
pi_104345144
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:34 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Gezien het ontbreken van enige vorm van begrijpend lezen en je goedkope poging om iemand belachelijk te maken, heb je het zelf waarschijnlijk ook niet heel veel verder geschopt.
pi_104345149
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:36 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Wel ooit eentje gepoogd te volgen, als ik mag vragen?
Geen officiele MBO/HBO/WO nee. Niet qua programmeren.
pi_104345187
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Onderdeel van het programmeren is google door en door kennen sinds wanneer?

Je opmerking over code opzoeken is al meerdere malen onderuit gehaald.

Overigens, niet programmeur, Senior Software Developer.
heeft werkelijk niks met door en door kennen te maken. resultaten filteren we al jaren met "-woordatjenietwilt" dat zou je als "Senior Software Developer" moeten weten.
pi_104345237
quote:
13s.gif Op maandag 14 november 2011 10:38 schreef Seraphine het volgende:

[..]

heeft werkelijk niks met door en door kennen te maken. resultaten filteren we al jaren met "-woordatjenietwilt" dat zou je als "Senior Software Developer" moeten weten.
Ik zal het je sterker vertellen, het heeft werkelijk niks met programmeren te maken.

Ik heb ooit een collega gehad die thuis geen pc had en dingen als ctrl-c en ctrl-v niet eens kende. Hij gebruikte het menu. Toch was het één van de beste programmeurs die ik heb gekend.
pi_104345243
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:37 schreef BritchesAndHose het volgende:

[..]

Gezien het ontbreken van enige vorm van begrijpend lezen en je goedkope poging om iemand belachelijk te maken, heb je het zelf waarschijnlijk ook niet heel veel verder geschopt.
Goedkope poging? Ik probeer helemaal niets, klinkt gewoon als iets wat men op bedrijfsinformatica zou zeggen, dat jij daar verkeerde conclusies uit trekt is jouw probleem. Verder is er niets mis met mijn kundigheid op het gebied van lezen. Laten we het er op houden dat ik het niet helemaal eens ben met de manier waarop TS zijn zaakjes regelt en dat is mijn goed recht.

Trek daar je conclusies uit met betrekking tot mijn opleidingsniveau en/of kennisniveau.
pi_104345268
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Gelukkig denken mijn (ex-)werkgevers daar heel anders over. Die beseffen wel dat je lang niet alles uit het hoofd hoeft te weten, zolang je maar toegang hebt tot het internet. Die weten dat het veel minder kost op die manier.

Daarbij als notitie dat ik uiteraard lang niet alles opzoek, alleen specifieke zaken die ik nooit of al heel lang niet meer gebruikt heb.

Maar goed, als jij een voorstander bent van dagenlang klooien om iets te doen wat je binnen 5 minuten op google hebt gevonden, be me guest.
tja, als iedereen constant vanaf google dingen blijft kopieren omdat het sneller en makkelijker is en blijft verwachten dat anderen het ooit wel eens gedaan hebben blijft er weinig aan innovatie over dadelijk...
pi_104345286
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:41 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Goedkope poging? Ik probeer helemaal niets, klinkt gewoon als iets wat men op bedrijfsinformatica zou zeggen, dat jij daar verkeerde conclusies uit trekt is jouw probleem. Verder is er niets mis met mijn kundigheid op het gebied van lezen. Laten we het er op houden dat ik het niet helemaal eens ben met de manier waarop TS zijn zaakjes regelt en dat is mijn goed recht.

Trek daar je conclusies uit met betrekking tot mijn opleidingsniveau en/of kennisniveau.
Het is gewoon een management jeukterm dat je bij allerlei (grote) bedrijven tegenkomt. Staat volgens mij op de standaard bullshit-bingo kaart. Heeft niks met opleidingsniveau te maken, is gewoon de zoveelste kutterm die uit één of andere bosdag naar voren is gekomen.
pi_104345313
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:42 schreef Seraphine het volgende:

[..]

tja, als iedereen constant vanaf google dingen blijft kopieren omdat het sneller en makkelijker is en blijft verwachten dat anderen het ooit wel eens gedaan hebben blijft er weinig aan innovatie over dadelijk...
Zie het als spelen met LEGO. Je hoeft niet zelf de blokjes uit te vinden om iets tofs te bouwen. Heck, dat is het hele principe van JavaOO programmeren.
  maandag 14 november 2011 @ 10:44:13 #46
349047 BritchesAndHose
Fine Ladies' Clothing
pi_104345322
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
Mensen afdoen als laaggeschoold is meestal een teken van gebrek aan empatisch vermogen. Dat zie je meestal terug bij ook niet zo heel erg hooggeschoolde mensen. Vandaar.
  maandag 14 november 2011 @ 10:45:00 #47
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104345336
/care :7.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_104345337
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik zal het je sterker vertellen, het heeft werkelijk niks met programmeren te maken.

Ik heb ooit een collega gehad die thuis geen pc had en dingen als ctrl-c en ctrl-v niet eens kende. Hij gebruikte het menu. Toch was het één van de beste programmeurs die ik heb gekend.
dat zal allemaal best, maar ging die beste man ook klagen op bedrijven op forums omdat het hem zelf aan enige logica, kennis en intelligentie ontbrak?
  maandag 14 november 2011 @ 10:45:56 #49
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_104345358
quote:

[..]

"het vak"

:')
I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas
  maandag 14 november 2011 @ 10:46:33 #50
349047 BritchesAndHose
Fine Ladies' Clothing
pi_104345374
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 10:43 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Zie het als spelen met LEGO. Je hoeft niet zelf de blokjes uit te vinden om iets tofs te bouwen. Heck, dat is het hele principe van JavaOO programmeren.
Dat gaat natuurlijk op voor elke taal, niet alleen OO-talen.
  maandag 14 november 2011 @ 10:46:38 #51
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104345379
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2011 10:45 schreef Drinky het volgende:

[..]

"het vak"

het is geen vak? Lekker denigrerend tegen de mensen die ALLES wat jij nu doet mogelijk maken :').
Get woke, go broke!
pi_104345401
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:45 schreef Seraphine het volgende:

[..]

dat zal allemaal best, maar ging die beste man ook klagen op bedrijven op forums omdat het hem zelf aan enige logica, kennis en intelligentie ontbrak?
enige logica, kennis en intelligentie :')

Dude, ga lekker buiten spelen.
pi_104345429
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2011 10:45 schreef Drinky het volgende:

[..]

"het vak"

Programmeren is geen vak?
pi_104345433
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:

[..]

enige logica, kennis en intelligentie :')

Dude, ga lekker buiten spelen.
oh meneer voelt zich beledig. boo fucking hoo. jij opent een topic dat google niet goed zou zijn terwijl het gewoon aan je eigen incompetentie ligt.

en ben trouwens een vrouw, geen dude, dank u.
  maandag 14 november 2011 @ 10:49:07 #55
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_104345439
1
2
3
4
5
<script type="text/JavaScript">
{
document.write("Terechten klacht.")
}
</script>
zaterdag 13 augustus 2011 11:41 schreef RockNijntje het volgende:
Psy-freak heeft wel de schattigste UI van heel FOK!
FOK!-vriendin: Pixxie. & AdoraBelle
  maandag 14 november 2011 @ 10:50:02 #56
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104345462
quote:
13s.gif Op maandag 14 november 2011 10:48 schreef Seraphine het volgende:

[..]

oh meneer voelt zich beledig. boo fucking hoo. jij opent een topic dat google niet goed zou zijn terwijl het gewoon aan je eigen incompetentie ligt.

Neuken? B-).
Get woke, go broke!
  maandag 14 november 2011 @ 10:52:02 #57
349047 BritchesAndHose
Fine Ladies' Clothing
pi_104345495
quote:

[..]

TS weet nu wel in korte tijd dankzij z'n topic:

- hoe hij z'n probleem moet oplossen
- hoe google werkt

Met z'n java documentatie doorlezen had dat nog wel eventjes geduurd. TS is dus gewoon efficient bezig. Prima medewerker dus.
pi_104345504
quote:

[..]

Dude is geslachtloos in sommige kringen. Makkelijk als je op een forum zit in text-only mode en niet een m/v icoontje ziet voor de gebruikers naam.

Niet beledigd, het ging om je opmerking dat ik doordat ik een functie van google niet zo meer weet, dat ik daardoor zonder enige logica, kennis of intelligentie ben. Die slaat nergens op. En hoort niet thuis in een discussie.
pi_104345520
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:50 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Neuken? B-).
Met een helpdesker? Als ze al zo haat op een programmeur, betwijfel het :P
  maandag 14 november 2011 @ 10:53:28 #60
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104345529
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Onze helpdeskster is anders erg doable :P.
Get woke, go broke!
pi_104345547
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:53 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Onze helpdeskster is anders erg doable :P.
Hadden wij die hier maar op kantoor :'(
pi_104345561
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:52 schreef BritchesAndHose het volgende:

[..]

TS weet nu wel in korte tijd dankzij z'n topic:

- hoe hij z'n probleem moet oplossen
- hoe google werkt

Met z'n java documentatie doorlezen had dat nog wel eventjes geduurd. TS is dus gewoon efficient bezig. Prima medewerker dus.
efficient? hij is al een uur zichzelf aan het verdedigen.
pi_104345577
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:

[..]

ik ben geen helpdesker.
  maandag 14 november 2011 @ 10:55:18 #64
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104345587
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2011 10:55 schreef Seraphine het volgende:

[..]

ik ben geen helpdesker.
Dus? :7.
Get woke, go broke!
pi_104345616
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:55 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dus? :7.
in ruil voor een fok abo.
  maandag 14 november 2011 @ 10:56:57 #66
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104345633
quote:
16s.gif Op maandag 14 november 2011 10:56 schreef Seraphine het volgende:

[..]

in ruil voor een fok abo.
Deal :7.
Get woke, go broke!
pi_104345635
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:54 schreef Seraphine het volgende:

[..]

efficient? hij is al een uur zichzelf aan het verdedigen.
Ondertussen is die code allang af hoor schat :)
pi_104345643
Dit gaat erg off-topic. HEt is opgelost en het is nu alleen nog maar gebash ;(

TS Graag gedaan, zijn meer handige zoekdingetjes (resultaten weglaten, define: en meer van dat. Google het eens zou ik zeggen :D :') :D )
pi_104345657
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2011 10:55 schreef Seraphine het volgende:

[..]

ik ben geen helpdesker.
En noemt mij zonder logica, kennis of intelligentie.

Ik had het over Heatwave. Dat was ook makkelijk af te leiden aan "denk niet dat ze".
  maandag 14 november 2011 @ 10:57:48 #70
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104345660
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2011 10:57 schreef Prof_Hoax het volgende:

TS Graag gedaan, zijn meer handige zoekdingetjes (resultaten weglaten, define: en meer van dat. Google het eens zou ik zeggen :D :') :D )
Oh noes, offtopic in KLB, dat moet echt de allereerste keer zijn! TR snel! Bel Danny!
Get woke, go broke!
pi_104345662
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2011 10:57 schreef Prof_Hoax het volgende:

_O-
pi_104345684
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2011 10:57 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Oh noes, offtopic in KLB, dat moet echt de allereerste keer zijn! TR snel! Bel Danny!
Wat doe je nu weer achterlijk? Het gaat om het " het is alleen nog maar gebash" of is dat de bedoeling van KLB ? :)

:r
  maandag 14 november 2011 @ 10:59:45 #73
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104345714
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2011 10:58 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Wat doe je nu weer achterlijk? Het gaat om het " het is alleen nog maar gebash" of is dat de bedoeling van KLB ? :)

Wie basht nu wie?
Get woke, go broke!
pi_104345718
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2011 10:58 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Dat is blijkbaar hoe deze subforum werkt. Welkom.
pi_104345742
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:59 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Wie basht nu wie?
Jij mij en ik reageer?

Actie reactie... best logisch als je er over nadenkt.
pi_104345754
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:59 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Dat is blijkbaar hoe deze subforum werkt. Welkom.
Nee, hoe jij denkt dat het werkt en er zelf heel hard aan mee werkt. Groeit je e-penis nu?
pi_104345802
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:57 schreef stbabylon het volgende:

[..]

En noemt mij zonder logica, kennis of intelligentie.

Ik had het over Heatwave. Dat was ook makkelijk af te leiden aan "denk niet dat ze".
Nee hoor, je was zelf onduidelijk. en ik ben vrouw, die communiceren anders, dat moet je toch wel weten.

je bent wel makkelijk op de kast te jagen, ts. no hard feelings verder
  maandag 14 november 2011 @ 11:03:10 #78
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_104345809
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:29 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Als ik een JSON library nodig heb zoek ik op Google gewoon naar een goede/bekende library, het liefst met goede unit tests. Ik lijk wel gek om dan m'n eigen library te schrijven.
pi_104345813
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2011 11:01 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Nee, hoe jij denkt dat het werkt en er zelf heel hard aan mee werkt. Groeit je e-penis nu?
en jij klaagt over bashen? :')
pi_104345846
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2011 11:02 schreef Seraphine het volgende:

[..]

Nee hoor, je was zelf onduidelijk. en ik ben vrouw, die communiceren anders, dat moet je toch wel weten.

je bent wel makkelijk op de kast te jagen, ts. no hard feelings verder
Ik ken toevallig heel wat vrouwen, en de meeste snappen het prima als ik persoon A quote, dat ik persoon A bedoel. Maar goed. Ik zit boven op de kast, wat weet ik er van.
pi_104345847
zet dan -javascript in je zoekopdracht
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_104345862
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:04 schreef Walter81 het volgende:
zet dan -javascript in je zoekopdracht
spuit 11
pi_104345938
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik ken toevallig heel wat vrouwen, en de meeste snappen het prima als ik persoon A quote, dat ik persoon A bedoel. Maar goed. Ik zit boven op de kast, wat weet ik er van.
je blijft happen he?
pi_104345951
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2011 11:01 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Ben ik aan het bashen dan? :') Stel je anders ff aan. :{w
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 11:03 schreef TimCook het volgende:

[..]

Als ik een JSON library nodig heb zoek ik op Google gewoon naar een goede/bekende library, het liefst met goede unit tests. Ik lijk wel gek om dan m'n eigen library te schrijven.
Ja een library of een stuk code is ook wel een verschil.
pi_104346003
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2011 11:08 schreef Seraphine het volgende:

[..]

je blijft happen he?
Wat schattig dat je je gelijk niet meer kan houden en maar gaat zeggen dat je aan het trollen was. Failtroll fails.
  maandag 14 november 2011 @ 11:10:49 #86
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_104346006
Is hier nou een serieuze discussie gaande in KLB? :D :'( _O- :')
pi_104346054
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Wat schattig dat je je gelijk niet meer kan houden en maar gaat zeggen dat je aan het trollen was. Failtroll fails.
nee hoor, ik was niet aan het trollen, ik blijf bij mijn standpunt, ik vind het alleen schattig dat jij er maar op in blijft gaan.
pi_104346063
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:12 schreef Seraphine het volgende:

[..]

nee hoor, ik was niet aan het trollen, ik blijf bij mijn standpunt, ik vind het alleen schattig dat jij er maar op in blijft gaan.
Het is mijn topic he. Snappie?
pi_104346083
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:08 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ben ik aan het bashen dan? :') Stel je anders ff aan. :{w

[..]

Ik gebruik nu een library voor het eerst, dus ik kijk ook even hoe je bepaalde zaken doet. Maakt dat het er beter op?
pi_104346095
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:12 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Het is mijn topic he. Snappie?
oh ok, ik wist niet dat je dan verplicht op alles moet reageren wat er gezegd word
pi_104346119
quote:
9s.gif Op maandag 14 november 2011 11:13 schreef Seraphine het volgende:

[..]

oh ok, ik wist niet dat je dan verplicht op alles moet reageren wat er gezegd word
Nee, maar is wel zo netjes.

Maar goed, heb je niet wat te doen in de keuken of zo?
  maandag 14 november 2011 @ 11:15:01 #92
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_104346131
quote:
9s.gif Op maandag 14 november 2011 11:13 schreef Seraphine het volgende:

[..]

Sexy, zo'n vurige dame :9~
pi_104346145
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee vanavond pas. Maar ik ga wel even strijken.
pi_104346152
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:10 schreef Psy-freak het volgende:
Is hier nou een serieuze discussie gaande in KLB? :D :'( _O- :')
Stel je voor! O+
pi_104346184
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:15 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Sexy, zo'n vurige dame :9~
tijd van de maand, laat me.
  maandag 14 november 2011 @ 11:16:35 #96
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_104346185
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 11:15 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Stel je voor! O+
Als dat zo is eet ik m'n account op ;(
pi_104346188
quote:
10s.gif Op maandag 14 november 2011 11:15 schreef Seraphine het volgende:

[..]

Nee vanavond pas. Maar ik ga wel even strijken.
Succes!
  maandag 14 november 2011 @ 11:17:09 #98
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_104346201
quote:
9s.gif Op maandag 14 november 2011 11:16 schreef Seraphine het volgende:

[..]

tijd van de maand, laat me.
Eventjes van je af vrijen? :@
  maandag 14 november 2011 @ 11:17:16 #99
349047 BritchesAndHose
Fine Ladies' Clothing
pi_104346204
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
Ja, wat is het verschil eigenlijk?
  maandag 14 november 2011 @ 11:17:44 #100
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104346208
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Get woke, go broke!
  maandag 14 november 2011 @ 11:18:02 #101
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104346214
Stond toch nog in mijn CRTL-C :P.
Get woke, go broke!
pi_104346255
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:17 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Eventjes van je af vrijen? :@
nou ik weet niet maar is momenteel af te raden, tenzij je van een bloederig zooitje houdt.
  maandag 14 november 2011 @ 11:20:10 #103
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104346278
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:19 schreef Seraphine het volgende:

[..]

nou ik weet niet maar is momenteel af te raden, tenzij je van een bloederig zooitje houdt.
Een echte schipper... etc :P.
Get woke, go broke!
pi_104346280
quote:

[..]

Een echte schipper jankt niet om een beetje bloed.
pi_104346287
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:17 schreef HeatWave het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
hopelijk gaat ie zo niet om met al die andere vrouwen die hij kent...
pi_104346292
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:17 schreef BritchesAndHose het volgende:

[..]

Mussen en vogels.
pi_104346308
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:20 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Een echte schipper... etc :P.
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:20 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Een echte schipper jankt niet om een beetje bloed.
nou mijn ex moest daar niks van hebben
  maandag 14 november 2011 @ 11:21:23 #108
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_104346317
quote:

[..]

Och, maakt mij niet uit. DM je adres maar.
pi_104346320
quote:
9s.gif Op maandag 14 november 2011 11:20 schreef Seraphine het volgende:

[..]

hopelijk gaat ie zo niet om met al die andere vrouwen die hij kent...
Alleen met de leuke van wie ik weet dat ze het kunnen hebben.
pi_104346326
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:17 schreef BritchesAndHose het volgende:

[..]

Een library is een stukje code die het waard was om te publiceren en is al gecompileerd en waarschijnlijk onderdeel van een groter project.

Een stukje code is een snippet die je copy paste zonder te weten waar het nou eigenlijk vandaan komt.
  maandag 14 november 2011 @ 11:23:52 #111
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104346381
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:21 schreef Seraphine het volgende:

[..]

[..]

nou mijn ex moest daar niks van hebben
en daarom is het ook je ex B-).
Get woke, go broke!
pi_104346382
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:21 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Een library is een stukje code die het waard was om te publiceren en is al gecompileerd en waarschijnlijk onderdeel van een groter project.

Een stukje code is een snippet die je copy paste zonder te weten waar het nou eigenlijk vandaan komt.
libs hoeven niet gecompileerd te zijn :)

Edit: en hoeven niet gepubliceerd te zijn

En kunnen ook losstaand zijn

Een stukje code dus... _O-
  maandag 14 november 2011 @ 11:24:33 #113
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_104346400
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

libs hoeven niet gecompliceerd te zijn :)
Vrouwen wel ;(
pi_104346402
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Alleen met de leuke van wie ik weet dat ze het kunnen hebben.
moet ik me nu vereerd voelen? :@
pi_104346447
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:24 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Vrouwen wel ;(
stomme auto correct :D
  maandag 14 november 2011 @ 11:27:23 #116
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_104346474
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 11:26 schreef stbabylon het volgende:

[..]

stomme auto correct :D
_O-
pi_104346475
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:24 schreef Seraphine het volgende:

[..]

moet ik me nu vereerd voelen? :@
Mag :)
  maandag 14 november 2011 @ 11:27:54 #118
349047 BritchesAndHose
Fine Ladies' Clothing
pi_104346490
quote:

[..]

Dus je bedoelt dit:

Een library is een snippet die je copy paste zonder te weten waar het nou eigenlijk vandaan komt die het waard was om te publiceren en is al gecompileerd en waarschijnlijk onderdeel van een groter project.
pi_104346546
Een library is een stuk functionaliteit die je kunt (her)gebruiken in je te programmeren software.
pi_104346601
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
Een library is een stuk functionaliteit die je kunt (her)gebruiken in je te programmeren software.
Jouw mus vogel ding was toch wel een aardige metafoor.
  maandag 14 november 2011 @ 11:34:29 #121
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104346681
Oi, het ging van nerdspeak naar seks, what went wrong? }:|.
Get woke, go broke!
pi_104346721
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:31 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Jouw mus vogel ding was toch wel een aardige metafoor.
Dank je :)
pi_104346730
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Class not found?
pi_104346751
quote:
Nerds zijn zekzi :Y

_O-
  maandag 14 november 2011 @ 11:36:59 #125
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104346760
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Class not found?
Noem je me nou klasseloos? }:|.
Get woke, go broke!
  maandag 14 november 2011 @ 11:37:32 #126
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104346774
Nerd topic.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104346797
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:37 schreef Caland het volgende:
Nerd topic.
You use that word. I doesn't mean what you think it means.
  maandag 14 november 2011 @ 11:38:44 #128
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104346811
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:

[..]

het is idd 1 woord :P.
Get woke, go broke!
  Forum Admin maandag 14 november 2011 @ 11:38:47 #129
54263 crew  Pharkus
pi_104346815
quote:
6s.gif Op maandag 14 november 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Noem je me nou klasseloos? }:|.
Heb je een exceptie gegooid?
  maandag 14 november 2011 @ 11:38:53 #130
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_104346819
quote:

[..]

En hoe kwalificeer je een github gist bestaande uit een urlencoding functie? Library of stukje code?
  maandag 14 november 2011 @ 11:39:14 #131
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104346825
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:38 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Heb je een exceptie gegooid?
Sorry, I don't speak geek :7.
Get woke, go broke!
  maandag 14 november 2011 @ 11:39:33 #132
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104346836
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:

[..]

My English is betterder dan yours.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_104346880
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 11:38 schreef TimCook het volgende:

[..]

En hoe kwalificeer je een github gist bestaande uit een urlencoding functie? Library of stukje code?
Een stukje software dat aan de hand van een library stukje codes aanlevert? Erg specifiek hoor :P
pi_104346903
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:39 schreef Caland het volgende:

[..]

My English is betterder dan yours.
Dat ik een -t vergeet, betekend niet dat mijn English slechter is dan dat van jou schat :*

En dan nog weet je niet de juiste betekenis van nerd blijkbaar.
  maandag 14 november 2011 @ 11:42:32 #135
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_104346927
quote:
Ik kwam erbij
  maandag 14 november 2011 @ 11:43:45 #136
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104346960
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2011 11:42 schreef Psy-freak het volgende:

[..]

Ik kwam erbij
Dus je weet wat je te doen staat :).
Get woke, go broke!
  maandag 14 november 2011 @ 11:44:13 #137
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_104346970
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dus je weet wat je te doen staat :).
Sorry HeatWave, ik zal het nooit meer doen.
pi_104346994
HW, als je het over seks wil hebben, weet je waar je heen moet. Dit is nou eenmaal een 'nerd'talk topic :P
  maandag 14 november 2011 @ 11:45:56 #139
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104347014
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
HW, als je het over seks wil hebben, weet je waar je heen moet. Dit is nou eenmaal een 'nerd'talk topic :P
Dude, rule 34!
Get woke, go broke!
pi_104347038
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:37 schreef Caland het volgende:
Nerd topic.
waarom altijd zo negatief over mensen die ergens verstand van hebben?

typisch is dat toch, nerds zijn stom, maar ondertussen worden mensen als Britt, Sterretje, Jokertje (of ze zich nu dom voor doen of niet) opgehemeld door het volk hier. Waar ging het toch mis...
pi_104347049
quote:
4s.gif Op maandag 14 november 2011 11:45 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Dude, rule 34!
Dat is waar...

Maar ik weet nou niet echt zeker of ik opgewonden wordt van System.in...
  maandag 14 november 2011 @ 11:47:34 #142
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104347062
quote:
9s.gif Op maandag 14 november 2011 11:46 schreef Seraphine het volgende:

[..]

typisch is dat toch, nerds zijn stom, maar ondertussen worden mensen als Britt, Sterretje, Jokertje (of ze zich nu dom voor doen of niet) opgehemeld door het volk hier. Waar ging het toch mis...
Dat heet leedvermaak.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 14 november 2011 @ 11:48:03 #143
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_104347081
quote:

[..]

Welkom op FOK! :{

Wat nou rule 34, gaat toch niet over die aap met die hoed die een slecht boek heeft geschreven?
pi_104347124
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2011 11:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat heet leedvermaak.
Vroeger vonden we het leuk om mensen onderuit te zien in America's Funniest Homevideo's, dat was oprechte humor en leedvermaak, niet een stel acteurs die betaald worden om dom te doen.
pi_104347165
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2011 11:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat heet leedvermaak.
  maandag 14 november 2011 @ 11:51:41 #146
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_104347181
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:49 schreef Seraphine het volgende:

[..]

Vroeger vonden we het leuk om mensen onderuit te zien in America's Funniest Homevideo's, dat was oprechte humor en leedvermaak
I see what you did there. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 14 november 2011 @ 11:52:52 #147
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104347219
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:49 schreef Seraphine het volgende:

[..]

Vroeger vonden we het leuk om mensen onderuit te zien in America's Funniest Homevideo's, dat was oprechte humor en leedvermaak, niet een stel acteurs die betaald worden om dom te doen.
Beetje jammer, dat is echt nooit leuk geweest, komop, Bob Fucking Saget, really? :{.
Get woke, go broke!
pi_104347255
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 11:52 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Beetje jammer, dat is echt nooit leuk geweest, komop, Bob Fucking Saget, really? :{.
The illest motherfucker in a cardigan sweater
pi_104347268
quote:

[..]

Bob Faggot vond ik altijd wel geinig om eerlijk te zijn. Maar goed, toen was ik nog jong en naief.
  maandag 14 november 2011 @ 11:56:03 #150
326197 Psy-freak
Moderator i.o.
pi_104347324
quote:
9s.gif Op maandag 14 november 2011 11:54 schreef Seraphine het volgende:

[..]

Bob Faggot vond ik altijd wel geinig om eerlijk te zijn. Maar goed, toen was ik nog jong en naief.
Je hebt het echt te pakken he, ben je nou aan het huilen?
  Forum Admin maandag 14 november 2011 @ 12:01:20 #151
54263 crew  Pharkus
pi_104347472
quote:

[..]

Hans Kraaij jr. is een waardig vervanger.
  maandag 14 november 2011 @ 12:15:41 #152
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104347868
quote:
9s.gif Op maandag 14 november 2011 11:54 schreef Seraphine het volgende:

[..]

Nu niet meer? O-).
Get woke, go broke!
pi_104347884
lang: toevoegen ;)
lang:java print new page
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Forum Admin maandag 14 november 2011 @ 12:17:00 #154
54263 crew  Pharkus
pi_104347906
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2011 12:16 schreef Aether het volgende:
Hmmm die ga ik onthouden!
pi_104347960
quote:
7s.gif Op maandag 14 november 2011 12:16 schreef Aether het volgende:
niiiiiice :D
pi_104348134
quote:
14s.gif Op maandag 14 november 2011 12:17 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Hmmm die ga ik onthouden!
Google heeft speciale commando's om in code te zoeken en ondersteuning voor reguliere expressies.

Commando's
package:linux-2.6
lang:c++
file:(code|[^or]g)search
class:HashMap
function:toString
license:mozilla
case:yes
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_104348169
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 12:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Nu niet meer? O-).
jong nog wel een beetje. naief niet meer.
  maandag 14 november 2011 @ 12:25:37 #158
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_104348183
quote:
16s.gif Op maandag 14 november 2011 12:24 schreef Seraphine het volgende:

[..]

Prima combinatie :7.
Get woke, go broke!
pi_104348267
quote:
16s.gif Op maandag 14 november 2011 12:24 schreef Seraphine het volgende:

[..]

Dat zeggen alle jonge naïeve meisjes O+
pi_104349066
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 12:25 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Prima combinatie :7.
HW, af. Foei!
  maandag 14 november 2011 @ 13:37:45 #161
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_104350114
quote:

[..]

Nerd is niet negatief tenzij je het negatief opvat. Je moet er trots op zijn. Nerds zijn het meest intelligent, hebben de meeste kans op succes en meestal het meeste macht en geld. Accepteer je nerd-zijn met open armen en maak er gebruik van om een beter leven te leiden. Je bent er slim genoeg voor, want je bent een nerd.
  maandag 14 november 2011 @ 15:44:13 #162
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_104354302
-javascript
of +"java" ipv java

ts is n00b
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 14 november 2011 @ 15:45:47 #163
349047 BritchesAndHose
Fine Ladies' Clothing
pi_104354359
quote:
11s.gif Op maandag 14 november 2011 15:44 schreef Catch22- het volgende:
-javascript
of +"java" ipv java

ts is n00b
Je kunt je naam beter veranderen in Spuit11-
  maandag 14 november 2011 @ 15:47:47 #164
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_104354427
Ik zat zelf aan TeLuiOmTeLezen22- te denken, wat denk jij ?
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  maandag 14 november 2011 @ 15:51:12 #165
349047 BritchesAndHose
Fine Ladies' Clothing
pi_104354542
quote:
11s.gif Op maandag 14 november 2011 15:47 schreef Catch22- het volgende:
Ik zat zelf aan TeLuiOmTeLezen22- te denken, wat denk jij ?
Ik vind Spuit11- iets meer catchy22-
  maandag 14 november 2011 @ 15:51:25 #166
346888 Superthomas
Codename Metawolf
pi_104354549
typ in: "java" print new page -javascript
met aanhalingstekens
pi_104354691
Java :')
Even.iets.op.het.scherm.zetten.java.windows.xyz.print();
pi_104354983
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 15:55 schreef Ouqz het volgende:
Even.iets.op.het.scherm.zetten.java.windows.xyz.print();
Nee, ik heb het niet over System.out.println() of over iets.setText()

Ik heb het over printen, op een printer.
pi_104355335
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
Nee, ik heb het niet over System.out.println() of over iets.setText()

Ik heb het over printen, op een printer.
Kan je veel beter doen met Javascript.
pi_104355604
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 16:13 schreef Ouqz het volgende:

[..]

Kan je veel beter doen met Javascript.
Als je compleet niet weet waar je het over hebt, kun je beter geen tips geven.
pi_104355806
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:20 schreef stbabylon het volgende:
Als je compleet niet weet waar je het over hebt, kun je beter geen tips geven.
Je hebt gewoon native printer API's voor Javascript. Wat zeur je?
pi_104355853
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 16:25 schreef Ouqz het volgende:

[..]

Je hebt gewoon native printer API's voor Javascript. Wat zeur je?
Omdat ik, lieve schat, niet aan het scripten ben in javascript, maar aan het programmeren in java.
  maandag 14 november 2011 @ 16:27:43 #173
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_104355878
42
:-)
pi_104355948
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:26 schreef stbabylon het volgende:
Omdat ik, lieve schat, niet aan het scripten ben in javascript, maar aan het programmeren in java.
Nohomo, sorry.
  maandag 14 november 2011 @ 16:47:35 #175
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_104356772
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 10:46 schreef HeatWave het volgende:

[..]

het is geen vak? Lekker denigrerend tegen de mensen die ALLES wat jij nu doet mogelijk maken :').
scriptkiddie zijn is geen vak, mischien een uit de hand gelopen studie
Drinky is een baas
pi_104356815
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:47 schreef Drinky het volgende:

[..]

We hebben het niet over scripten, we hebben het over programmeren. In mijn geval complexe business software.
  maandag 14 november 2011 @ 16:49:16 #177
258339 Dartanion
Dictum, factum
pi_104356844
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 16:47 schreef Drinky het volgende:

[..]

Zegt meneer de rekenaar :')

Rekenen leer je op de basisschool, daarna heb je dat onder de knie hoor :)
:-)
  maandag 14 november 2011 @ 17:51:21 #178
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_104359569
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 09:50 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Dat heet object-georienteerde programmeren.
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
  maandag 14 november 2011 @ 17:55:19 #179
349047 BritchesAndHose
Fine Ladies' Clothing
pi_104359747
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 17:51 schreef dikkebroekzak het volgende:

[..]

Dat heet object-georienteerde programmeren.
Dat heet google-georienteerd programmeren
pi_104360649
Lief dagboek
  maandag 14 november 2011 @ 19:26:45 #181
266264 Drinky
L'amour et la violence
pi_104364431
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 16:49 schreef Dartanion het volgende:

[..]

Zegt meneer de rekenaar :')

Rekenen leer je op de basisschool, daarna heb je dat onder de knie hoor :)
Rekenen heb je nooit onder de knie
Drinky is een baas
pi_104364725
Succes je kan beter een library gebruiken of. Converterennaar bekend format pdf of zo iets
pi_104368296
Maar wat is er nou eigenlijk mis met code googlen? Waarom zou je zelf het wiel opnieuw uitvinden als iemand anders dat vast ook al eens heeft gedaan?

Daarnaast vind ik Google in dit opzicht wel vaker klachtwaardig. Een poosje terug was het zo dat als je op "studentenkamer Amsterdam" zocht, er ook allerlei resultaten met studenten en Amsterdam uitkwamen. Dan heb ik zoiets van, ik typ toch gvd niet voor niks studentenKAMER in m'n zoekopdracht!?

En Google doet het blijkbaar dus ook omgekeerd. Ze zouden daar eens wat minder 'slim' moeten gaan doen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 14-11-2011 20:29:53 ]
  maandag 14 november 2011 @ 21:36:06 #184
333583 Djoezt
Argumentative with the face on
pi_104373531
Dit topique is fout op zo veel niveau's
pi_104374207
Slome, logge, lompe kuttaal.
  maandag 14 november 2011 @ 23:10:41 #186
354945 dikkebroekzak
de dikste zakken mogen praten
pi_104379500
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 21:44 schreef Huftertje het volgende:
Slome, logge, lompe kuttaal.
Jij, vuile hufter!

Enige gegronde klacht is: Zonder java, hadden we van jou geen last!
"Twee dingen zijn oneindig: het heelal en de menselijke domheid. Van het heelal weet ik het alleen nog niet zeker,”
― Albert Einstein
  maandag 14 november 2011 @ 23:11:53 #187
270840 Saisai
pro freubelaar
pi_104379566
gebruik eens aanhalingstekens kutn00b.
O+
pi_104380755
Voeg "-javascript" (zonder quotes) toe aan je search query :). Geen dank ;)
pi_104383890
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2011 23:36 schreef R.DJ het volgende:
Voeg "-javascript" (zonder quotes) toe aan je search query :). Geen dank ;)
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 23:11 schreef Saisai het volgende:
gebruik eens aanhalingstekens kutn00b.
Jullie denken, 180+ posts, maar dat is vast nog niet gezegd.
pi_104384168
  Forum Admin dinsdag 15 november 2011 @ 07:57:13 #191
54263 crew  Pharkus
pi_104384486
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2011 20:29 schreef Igen het volgende:
Maar wat is er nou eigenlijk mis met code googlen? Waarom zou je zelf het wiel opnieuw uitvinden als iemand anders dat vast ook al eens heeft gedaan?
Niks mis mee, waar je wel op moet letten natuurlijk is dat veel code in een soort van blog vorm staat als proof of concept. Wat leuk is om het concept te overzien, maar vaak ontbreken zaken zoals goede error handling en input/variable sanitization.

En het is vaak wel iets overzichtelijker dan de api documentatie.
pi_104385074
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 07:57 schreef Pharkus het volgende:

[..]

Niks mis mee, waar je wel op moet letten natuurlijk is dat veel code in een soort van blog vorm staat als proof of concept. Wat leuk is om het concept te overzien, maar vaak ontbreken zaken zoals goede error handling en input/variable sanitization.

En het is vaak wel iets overzichtelijker dan de api documentatie.
Exact, stukje voorbeeld code heb ik een veel duidelijker beeld bij. En ik pak eruit wat ik gebruiken kan.
  dinsdag 15 november 2011 @ 09:00:16 #193
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_104385258
Niks mis met het slim gebruiken van snippets, als je maar weet wat het doet. En als je dat niet weet zijn er altijd nog de unittests die een mate van zekerheid geven. Die heb je toch wel TS? :P
pi_104385302
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 09:00 schreef Heremeteit het volgende:
Niks mis met het slim gebruiken van snippets, als je maar weet wat het doet. En als je dat niet weet zijn er altijd nog de unittests die een mate van zekerheid geven. Die heb je toch wel TS? :P
Uiteraard :)

Zeer tegen mijn zin, want testen zuigt (net als gebruikers :r), maar goed, het hoort erbij.
pi_104386206
Hoe dom ben je dan als je niet eens kan googlen met operatoren.
pi_104386255
Testen zuigen :') kutnoob.
pi_104386368
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 09:49 schreef Scorpie het volgende:
Testen zuigen :') kutnoob.
Het uitvoeren van testen zuigt, goed lezen. Ik heb het gewoon niet in mij om gestructureerd dezelfde handelingen keer op keer met andere variabelen uit te voeren. Gelukkig kom je al een heel eind met geautomatiseerd testen, maar het is nog steeds verre van ideaal. Daarvoor hebben ze testers uitgevonden. Van die anale autisten zeg maar.
pi_104386789
Herkenbaar. :')
  dinsdag 15 november 2011 @ 11:51:11 #199
360345 TimCook
CEO, Apple Inc.
pi_104389575
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2011 09:54 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Het uitvoeren van testen zuigt, goed lezen. Ik heb het gewoon niet in mij om gestructureerd dezelfde handelingen keer op keer met andere variabelen uit te voeren. Gelukkig kom je al een heel eind met geautomatiseerd testen, maar het is nog steeds verre van ideaal. Daarvoor hebben ze testers uitgevonden. Van die anale autisten zeg maar.
Volgens mij maak jij geen gebruik van unit tests, of wel?
pi_104389615
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2011 11:51 schreef TimCook het volgende:

[..]

Volgens mij maak jij geen gebruik van unit tests, of wel?
Jawel, maar daar heb je nog lang niet alles mee getest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')