Nee ik gebruik Google om code die ooit door iemand al in is getiept te kunnen kopieren. Zoals het een goede programmeur betaamt.quote:Op maandag 14 november 2011 09:48 schreef RM-rf het volgende:
je gebruikt google voor het op- en doorzoeken van documentatie over een programmeertaal?
christus, de luiheid ...
Ja, het is wel te vinden, maar dit is nu al de zoveelste keer dat ik zelf alle javascript resultaten er uit moet filteren.quote:Op maandag 14 november 2011 09:48 schreef Prof_Hoax het volgende:
Wat bedoel je dan?
En 99 van de 100 keer vind je het makkelijk dus ongegrond
nee, dat is die godverdomde luiheid die wat jonge gastjes denken te hebben, dat 'programmeren' wat copy-pasten na twee of drie zoekopdrachten in Google ingegeven te hebben...quote:Op maandag 14 november 2011 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee ik gebruik Google om code die ooit door iemand al in is getiept te kunnen kopieren. Zoals het een goede programmeur betaamt.
Java is een complete programmeertaal, javascript (zoals de naam al weergeeft) is een scripttaaltje waarmee je webpagina's iets kunt uitbreiden (clientside). Dat is uitgekomen toen Java voor het eerst heel erg hip and happening was en toen hebben ze java in de naam gezet, zodat ze mee konden snoepen van de naamsbekendheid. Dat is alsof je een mobiele nieuwssite maakt, en die FOKMobile noemt zonder dat je ook maar iets te maken hebt met FOK.quote:
Ctrl-C en -V bedoel je hopelijkquote:Op maandag 14 november 2011 09:53 schreef RM-rf het volgende:
[..]
nee, dat is die godverdomde luiheid die wat jonge gastjes denken te hebben, dat 'programmeren' wat copy-pasten na twee of drie zoekopdrachten in Google ingegeven te hebben...
ga gvd gewoon een stuk documentatie doorlezen en houd heel snel op te denken dat programmeren wat rammen op je Shift-C en -V zou zijn.
Steek die maar in je hol.quote:Op maandag 14 november 2011 09:54 schreef DonJoris het volgende:
Bij gebrek aan een smiley met bril krijg je deze. Hij heet kwak het kuiken met down syndroom.
Blijf dan weg als je niets te melden hebtquote:Op maandag 14 november 2011 09:54 schreef DonJoris het volgende:
Bij gebrek aan een smiley met bril krijg je deze. Hij heet kwak het kuiken met down syndroom.
Ik weet zelf niets van java-script taal maar la eens met haakjes en ; en alles wat er bij hoort proberen te zoeken? (dwz: tussen aanhalingstekens geef alleen precieze hits en dergelijke)quote:Op maandag 14 november 2011 09:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ja, het is wel te vinden, maar dit is nu al de zoveelste keer dat ik zelf alle javascript resultaten er uit moet filteren.
Ik ben bezig om iets uit te printen per test-omgeving. Dat moet dus telkens op een apart blaadje. Dan kan ik wel x keer de opdracht geven, maar dan krijg je ook x keer de printer-dialog. Dus ik moet iets anders bedenken.
Heb ik gelukkig ook al gevonden
Ik had het niet verwacht, aangezien "java" ook in javascript zit, maar verrek, "java" print new page geeft geen javascript resultaten weer. Thanksquote:Op maandag 14 november 2011 09:56 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Blijf dan weg als je niets te melden hebt
En blind bent:![]()
Tevens :
[..]
Ik weet zelf niets van java-script taal maar la eens met haakjes en ; en alles wat er bij hoort proberen te zoeken? (dwz: tussen aanhalingstekens geef alleen precieze hits en dergelijke)
En dat noemt zich een programmeur, schande voor het vakquote:Op maandag 14 november 2011 09:59 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had het niet verwacht, aangezien "java" ook in javascript zit, maar verrek, "java" print new page geeft geen javascript resultaten weer. Thanks
Ja whateverquote:Op maandag 14 november 2011 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
En dat noemt zich een programmeur, schande voor het vak
Jij bent zeker zo'n figuur die aan zijn neef vraagt om de printer werkende te krijgen omdat hij 'iets in de it' doet.quote:Op maandag 14 november 2011 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hij is zo een figuur die in de ICT zit en geeneens een google search kan doen.quote:Op maandag 14 november 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n figuur die aan zijn neef vraagt om de printer werkende te krijgen omdat hij 'iets in de it' doet.
of dat idd, maar is al weer meer moeite dan twee "-jesquote:Op maandag 14 november 2011 10:09 schreef ThaRooP het volgende:
Gebruik dan -javascript in je zoek term...
Nee, ik heb een grafhekel aan printers.quote:Op maandag 14 november 2011 10:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo'n figuur die aan zijn neef vraagt om de printer werkende te krijgen omdat hij 'iets in de it' doet.
Als jij google gaat gebruiken (en niet eens weet hoe) om code te kopieren in plaats van javadocs te zoeken om het zelf te begrijpen, ja sorry. Dan noem ik je een scriptkiddie, geen programmeur.quote:
+1quote:Op maandag 14 november 2011 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij google gaat gebruiken (en niet eens weet hoe) om code te kopieren in plaats van javadocs te zoeken om het zelf te begrijpen, ja sorry. Dan noem ik je een scriptkiddie, geen programmeur.
Gelukkig denken mijn (ex-)werkgevers daar heel anders over. Die beseffen wel dat je lang niet alles uit het hoofd hoeft te weten, zolang je maar toegang hebt tot het internet. Die weten dat het veel minder kost op die manier.quote:Op maandag 14 november 2011 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij google gaat gebruiken (en niet eens weet hoe) om code te kopieren in plaats van javadocs te zoeken om het zelf te begrijpen, ja sorry. Dan noem ik je een scriptkiddie, geen programmeur.
Het is pas dom om het wiel opnieuw uit te vinden als het niet hoeft.quote:Op maandag 14 november 2011 10:15 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij code gaat gebruiken die je gewoon 1 op 1 kopieert in jouw software, is het wel zo slim om je op zijn minst even te verdiepen in het mechanisme dat erachter zit. Althans je even verdiepen kan geen kwaad, sterker nog, je leert er van. Eng he?quote:Op maandag 14 november 2011 10:25 schreef TimCook het volgende:
[..]
Het is pas dom om het wiel opnieuw uit te vinden als het niet hoeft.
Oh, is dat het, jij neemt aan dat ik alleen maar dom kopieer en plak zonder dat ik weet wat het precies doet. En dat ik dan die code ongetest oplever. Jij denkt dat ik al 11 jaar betaald krijg voor crappy code. Jij denkt dat mijn (ex-)werkgevers dom zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 10:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij code gaat gebruiken die je gewoon 1 op 1 kopieert in jouw software, is het wel zo slim om je op zijn minst even te verdiepen in het mechanisme dat erachter zit. Althans je even verdiepen kan geen kwaad, sterker nog, je leert er van. Eng he?
Verwachtingsmanagement, zeker geleerd op je mbo bedrijfsinformatica?quote:Op maandag 14 november 2011 10:31 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, is dat het, jij neemt aan dat ik alleen maar dom kopieer en plak zonder dat ik weet wat het precies doet. En dat ik dan die code ongetest oplever. Jij denkt dat ik al 11 jaar betaald krijg voor crappy code. Jij denkt dat mijn (ex-)werkgevers dom zijn.
Misschien moet je wat aan je verwachtingsmanagement doen.
Ik heb geen informatica diploma of opleidingquote:Op maandag 14 november 2011 10:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Verwachtingsmanagement, zeker geleerd op je mbo bedrijfsinformatica?
Wel ooit eentje gepoogd te volgen, als ik mag vragen?quote:Op maandag 14 november 2011 10:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb geen informatica diploma of opleiding
Onderdeel van het programmeren is google door en door kennen sinds wanneer?quote:Op maandag 14 november 2011 10:35 schreef Seraphine het volgende:
wat is ts een ongelooflijke lambal. code opzoeken op google is al 1, dan niet weten dat je met -javascript je resultaten kan filteren... ik moet er van huilen, zulke mensen zouden de naam programmeur niet mogen dragen.
Gezien het ontbreken van enige vorm van begrijpend lezen en je goedkope poging om iemand belachelijk te maken, heb je het zelf waarschijnlijk ook niet heel veel verder geschopt.quote:Op maandag 14 november 2011 10:34 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Verwachtingsmanagement, zeker geleerd op je mbo bedrijfsinformatica?
Geen officiele MBO/HBO/WO nee. Niet qua programmeren.quote:Op maandag 14 november 2011 10:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wel ooit eentje gepoogd te volgen, als ik mag vragen?
heeft werkelijk niks met door en door kennen te maken. resultaten filteren we al jaren met "-woordatjenietwilt" dat zou je als "Senior Software Developer" moeten weten.quote:Op maandag 14 november 2011 10:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Onderdeel van het programmeren is google door en door kennen sinds wanneer?
Je opmerking over code opzoeken is al meerdere malen onderuit gehaald.
Overigens, niet programmeur, Senior Software Developer.
Ik zal het je sterker vertellen, het heeft werkelijk niks met programmeren te maken.quote:Op maandag 14 november 2011 10:38 schreef Seraphine het volgende:
[..]
heeft werkelijk niks met door en door kennen te maken. resultaten filteren we al jaren met "-woordatjenietwilt" dat zou je als "Senior Software Developer" moeten weten.
Goedkope poging? Ik probeer helemaal niets, klinkt gewoon als iets wat men op bedrijfsinformatica zou zeggen, dat jij daar verkeerde conclusies uit trekt is jouw probleem. Verder is er niets mis met mijn kundigheid op het gebied van lezen. Laten we het er op houden dat ik het niet helemaal eens ben met de manier waarop TS zijn zaakjes regelt en dat is mijn goed recht.quote:Op maandag 14 november 2011 10:37 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Gezien het ontbreken van enige vorm van begrijpend lezen en je goedkope poging om iemand belachelijk te maken, heb je het zelf waarschijnlijk ook niet heel veel verder geschopt.
tja, als iedereen constant vanaf google dingen blijft kopieren omdat het sneller en makkelijker is en blijft verwachten dat anderen het ooit wel eens gedaan hebben blijft er weinig aan innovatie over dadelijk...quote:Op maandag 14 november 2011 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Gelukkig denken mijn (ex-)werkgevers daar heel anders over. Die beseffen wel dat je lang niet alles uit het hoofd hoeft te weten, zolang je maar toegang hebt tot het internet. Die weten dat het veel minder kost op die manier.
Daarbij als notitie dat ik uiteraard lang niet alles opzoek, alleen specifieke zaken die ik nooit of al heel lang niet meer gebruikt heb.
Maar goed, als jij een voorstander bent van dagenlang klooien om iets te doen wat je binnen 5 minuten op google hebt gevonden, be me guest.
Het is gewoon een management jeukterm dat je bij allerlei (grote) bedrijven tegenkomt. Staat volgens mij op de standaard bullshit-bingo kaart. Heeft niks met opleidingsniveau te maken, is gewoon de zoveelste kutterm die uit één of andere bosdag naar voren is gekomen.quote:Op maandag 14 november 2011 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Goedkope poging? Ik probeer helemaal niets, klinkt gewoon als iets wat men op bedrijfsinformatica zou zeggen, dat jij daar verkeerde conclusies uit trekt is jouw probleem. Verder is er niets mis met mijn kundigheid op het gebied van lezen. Laten we het er op houden dat ik het niet helemaal eens ben met de manier waarop TS zijn zaakjes regelt en dat is mijn goed recht.
Trek daar je conclusies uit met betrekking tot mijn opleidingsniveau en/of kennisniveau.
Zie het als spelen met LEGO. Je hoeft niet zelf de blokjes uit te vinden om iets tofs te bouwen. Heck, dat is het hele principe van JavaOO programmeren.quote:Op maandag 14 november 2011 10:42 schreef Seraphine het volgende:
[..]
tja, als iedereen constant vanaf google dingen blijft kopieren omdat het sneller en makkelijker is en blijft verwachten dat anderen het ooit wel eens gedaan hebben blijft er weinig aan innovatie over dadelijk...
Mensen afdoen als laaggeschoold is meestal een teken van gebrek aan empatisch vermogen. Dat zie je meestal terug bij ook niet zo heel erg hooggeschoolde mensen. Vandaar.quote:Op maandag 14 november 2011 10:41 schreef HostiMeister het volgende:
Trek daar je conclusies uit met betrekking tot mijn opleidingsniveau en/of kennisniveau.
dat zal allemaal best, maar ging die beste man ook klagen op bedrijven op forums omdat het hem zelf aan enige logica, kennis en intelligentie ontbrak?quote:Op maandag 14 november 2011 10:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik zal het je sterker vertellen, het heeft werkelijk niks met programmeren te maken.
Ik heb ooit een collega gehad die thuis geen pc had en dingen als ctrl-c en ctrl-v niet eens kende. Hij gebruikte het menu. Toch was het één van de beste programmeurs die ik heb gekend.
"het vak"quote:Op maandag 14 november 2011 10:03 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat gaat natuurlijk op voor elke taal, niet alleen OO-talen.quote:Op maandag 14 november 2011 10:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zie het als spelen met LEGO. Je hoeft niet zelf de blokjes uit te vinden om iets tofs te bouwen. Heck, dat is het hele principe van JavaOO programmeren.
het is geen vak? Lekker denigrerend tegen de mensen die ALLES wat jij nu doet mogelijk makenquote:
enige logica, kennis en intelligentiequote:Op maandag 14 november 2011 10:45 schreef Seraphine het volgende:
[..]
dat zal allemaal best, maar ging die beste man ook klagen op bedrijven op forums omdat het hem zelf aan enige logica, kennis en intelligentie ontbrak?
oh meneer voelt zich beledig. boo fucking hoo. jij opent een topic dat google niet goed zou zijn terwijl het gewoon aan je eigen incompetentie ligt.quote:Op maandag 14 november 2011 10:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
enige logica, kennis en intelligentie
Dude, ga lekker buiten spelen.
1 2 3 4 5 | <script type="text/JavaScript"> { document.write("Terechten klacht.") } </script> |
Neuken?quote:Op maandag 14 november 2011 10:48 schreef Seraphine het volgende:
[..]
oh meneer voelt zich beledig. boo fucking hoo. jij opent een topic dat google niet goed zou zijn terwijl het gewoon aan je eigen incompetentie ligt.
en ben trouwens een vrouw, geen dude, dank u.
TS weet nu wel in korte tijd dankzij z'n topic:quote:Op maandag 14 november 2011 10:48 schreef Seraphine het volgende:
[..]
oh meneer voelt zich beledig. boo fucking hoo. jij opent een topic dat google niet goed zou zijn terwijl het gewoon aan je eigen incompetentie ligt.
Dude is geslachtloos in sommige kringen. Makkelijk als je op een forum zit in text-only mode en niet een m/v icoontje ziet voor de gebruikers naam.quote:Op maandag 14 november 2011 10:48 schreef Seraphine het volgende:
[..]
Onze helpdeskster is anders erg doablequote:Op maandag 14 november 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met een helpdesker? Als ze al zo haat op een programmeur, betwijfel het
Hadden wij die hier maar op kantoorquote:Op maandag 14 november 2011 10:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Onze helpdeskster is anders erg doable.
efficient? hij is al een uur zichzelf aan het verdedigen.quote:Op maandag 14 november 2011 10:52 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
TS weet nu wel in korte tijd dankzij z'n topic:
- hoe hij z'n probleem moet oplossen
- hoe google werkt
Met z'n java documentatie doorlezen had dat nog wel eventjes geduurd. TS is dus gewoon efficient bezig. Prima medewerker dus.
ik ben geen helpdesker.quote:Op maandag 14 november 2011 10:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Met een helpdesker? Als ze al zo haat op een programmeur, betwijfel het
Ondertussen is die code allang af hoor schatquote:Op maandag 14 november 2011 10:54 schreef Seraphine het volgende:
[..]
efficient? hij is al een uur zichzelf aan het verdedigen.
En noemt mij zonder logica, kennis of intelligentie.quote:
Oh noes, offtopic in KLB, dat moet echt de allereerste keer zijn! TR snel! Bel Danny!quote:Op maandag 14 november 2011 10:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
Dit gaat erg off-topic. HEt is opgelost en het is nu alleen nog maar gebash
TS Graag gedaan, zijn meer handige zoekdingetjes (resultaten weglaten, define: en meer van dat. Google het eens zou ik zeggen![]()
![]()
)
quote:Op maandag 14 november 2011 10:57 schreef Prof_Hoax het volgende:
Dit gaat erg off-topic. HEt is opgelost en het is nu alleen nog maar gebash
TS Graag gedaan, zijn meer handige zoekdingetjes (resultaten weglaten, define: en meer van dat. Google het eens zou ik zeggen![]()
![]()
)
Wat doe je nu weer achterlijk? Het gaat om het " het is alleen nog maar gebash" of is dat de bedoeling van KLB ?quote:Op maandag 14 november 2011 10:57 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh noes, offtopic in KLB, dat moet echt de allereerste keer zijn! TR snel! Bel Danny!
Wie basht nu wie?quote:Op maandag 14 november 2011 10:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Wat doe je nu weer achterlijk? Het gaat om het " het is alleen nog maar gebash" of is dat de bedoeling van KLB ?
Dat is blijkbaar hoe deze subforum werkt. Welkom.quote:Op maandag 14 november 2011 10:58 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Wat doe je nu weer achterlijk? Het gaat om het " het is alleen nog maar gebash" of is dat de bedoeling van KLB ?
Nee, hoe jij denkt dat het werkt en er zelf heel hard aan mee werkt. Groeit je e-penis nu?quote:Op maandag 14 november 2011 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar hoe deze subforum werkt. Welkom.
Nee hoor, je was zelf onduidelijk. en ik ben vrouw, die communiceren anders, dat moet je toch wel weten.quote:Op maandag 14 november 2011 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En noemt mij zonder logica, kennis of intelligentie.
Ik had het over Heatwave. Dat was ook makkelijk af te leiden aan "denk niet dat ze".
Als ik een JSON library nodig heb zoek ik op Google gewoon naar een goede/bekende library, het liefst met goede unit tests. Ik lijk wel gek om dan m'n eigen library te schrijven.quote:Op maandag 14 november 2011 10:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij code gaat gebruiken die je gewoon 1 op 1 kopieert in jouw software, is het wel zo slim om je op zijn minst even te verdiepen in het mechanisme dat erachter zit. Althans je even verdiepen kan geen kwaad, sterker nog, je leert er van. Eng he?
en jij klaagt over bashen?quote:Op maandag 14 november 2011 11:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, hoe jij denkt dat het werkt en er zelf heel hard aan mee werkt. Groeit je e-penis nu?
Ik ken toevallig heel wat vrouwen, en de meeste snappen het prima als ik persoon A quote, dat ik persoon A bedoel. Maar goed. Ik zit boven op de kast, wat weet ik er van.quote:Op maandag 14 november 2011 11:02 schreef Seraphine het volgende:
[..]
Nee hoor, je was zelf onduidelijk. en ik ben vrouw, die communiceren anders, dat moet je toch wel weten.
je bent wel makkelijk op de kast te jagen, ts. no hard feelings verder
spuit 11quote:Op maandag 14 november 2011 11:04 schreef Walter81 het volgende:
zet dan -javascript in je zoekopdracht
je blijft happen he?quote:Op maandag 14 november 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken toevallig heel wat vrouwen, en de meeste snappen het prima als ik persoon A quote, dat ik persoon A bedoel. Maar goed. Ik zit boven op de kast, wat weet ik er van.
Ben ik aan het bashen dan?quote:Op maandag 14 november 2011 11:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, hoe jij denkt dat het werkt en er zelf heel hard aan mee werkt. Groeit je e-penis nu?
Ja een library of een stuk code is ook wel een verschil.quote:Op maandag 14 november 2011 11:03 schreef TimCook het volgende:
[..]
Als ik een JSON library nodig heb zoek ik op Google gewoon naar een goede/bekende library, het liefst met goede unit tests. Ik lijk wel gek om dan m'n eigen library te schrijven.
Wat schattig dat je je gelijk niet meer kan houden en maar gaat zeggen dat je aan het trollen was. Failtroll fails.quote:
nee hoor, ik was niet aan het trollen, ik blijf bij mijn standpunt, ik vind het alleen schattig dat jij er maar op in blijft gaan.quote:Op maandag 14 november 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat schattig dat je je gelijk niet meer kan houden en maar gaat zeggen dat je aan het trollen was. Failtroll fails.
Het is mijn topic he. Snappie?quote:Op maandag 14 november 2011 11:12 schreef Seraphine het volgende:
[..]
nee hoor, ik was niet aan het trollen, ik blijf bij mijn standpunt, ik vind het alleen schattig dat jij er maar op in blijft gaan.
Ik gebruik nu een library voor het eerst, dus ik kijk ook even hoe je bepaalde zaken doet. Maakt dat het er beter op?quote:Op maandag 14 november 2011 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben ik aan het bashen dan?Stel je anders ff aan.
[..]
Ja een library of een stuk code is ook wel een verschil.
Nee, maar is wel zo netjes.quote:Op maandag 14 november 2011 11:13 schreef Seraphine het volgende:
[..]
oh ok, ik wist niet dat je dan verplicht op alles moet reageren wat er gezegd word
Sexy, zo'n vurige damequote:Op maandag 14 november 2011 11:13 schreef Seraphine het volgende:
[..]
oh ok, ik wist niet dat je dan verplicht op alles moet reageren wat er gezegd word
Nee vanavond pas. Maar ik ga wel even strijken.quote:Op maandag 14 november 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar is wel zo netjes.
Maar goed, heb je niet wat te doen in de keuken of zo?
Stel je voor!quote:Op maandag 14 november 2011 11:10 schreef Psy-freak het volgende:
Is hier nou een serieuze discussie gaande in KLB?![]()
![]()
![]()
Als dat zo is eet ik m'n account opquote:
Succes!quote:Op maandag 14 november 2011 11:15 schreef Seraphine het volgende:
[..]
Nee vanavond pas. Maar ik ga wel even strijken.
Eventjes van je af vrijen?quote:
Ja, wat is het verschil eigenlijk?quote:Op maandag 14 november 2011 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
Ja een library of een stuk code is ook wel een verschil.
quote:Op maandag 14 november 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar is wel zo netjes.
Maar goed, heb je niet wat te doen in de keuken of zo?
Een echte schipper... etcquote:Op maandag 14 november 2011 11:19 schreef Seraphine het volgende:
[..]
nou ik weet niet maar is momenteel af te raden, tenzij je van een bloederig zooitje houdt.
Een echte schipper jankt niet om een beetje bloed.quote:Op maandag 14 november 2011 11:19 schreef Seraphine het volgende:
[..]
nou ik weet niet maar is momenteel af te raden, tenzij je van een bloederig zooitje houdt.
Mussen en vogels.quote:Op maandag 14 november 2011 11:17 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Ja, wat is het verschil eigenlijk?
quote:
nou mijn ex moest daar niks van hebbenquote:Op maandag 14 november 2011 11:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een echte schipper jankt niet om een beetje bloed.
Och, maakt mij niet uit. DM je adres maar.quote:Op maandag 14 november 2011 11:19 schreef Seraphine het volgende:
[..]
Alleen met de leuke van wie ik weet dat ze het kunnen hebben.quote:Op maandag 14 november 2011 11:20 schreef Seraphine het volgende:
[..]
hopelijk gaat ie zo niet om met al die andere vrouwen die hij kent...
Een library is een stukje code die het waard was om te publiceren en is al gecompileerd en waarschijnlijk onderdeel van een groter project.quote:Op maandag 14 november 2011 11:17 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Ja, wat is het verschil eigenlijk?
en daarom is het ook je exquote:Op maandag 14 november 2011 11:21 schreef Seraphine het volgende:
[..]
[..]
nou mijn ex moest daar niks van hebben
libs hoeven niet gecompileerd te zijnquote:Op maandag 14 november 2011 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een library is een stukje code die het waard was om te publiceren en is al gecompileerd en waarschijnlijk onderdeel van een groter project.
Een stukje code is een snippet die je copy paste zonder te weten waar het nou eigenlijk vandaan komt.
Vrouwen welquote:Op maandag 14 november 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
libs hoeven niet gecompliceerd te zijn
moet ik me nu vereerd voelen?quote:Op maandag 14 november 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen met de leuke van wie ik weet dat ze het kunnen hebben.
quote:
Dus je bedoelt dit:quote:Op maandag 14 november 2011 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een library is een stukje code die het waard was om te publiceren en is al gecompileerd en waarschijnlijk onderdeel van een groter project.
Een stukje code is een snippet die je copy paste zonder te weten waar het nou eigenlijk vandaan komt.
Jouw mus vogel ding was toch wel een aardige metafoor.quote:Op maandag 14 november 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
Een library is een stuk functionaliteit die je kunt (her)gebruiken in je te programmeren software.
Dank jequote:Op maandag 14 november 2011 11:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jouw mus vogel ding was toch wel een aardige metafoor.
Class not found?quote:Op maandag 14 november 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Oi, het ging van nerdspeak naar seks, what went wrong?.
Nerds zijn zekziquote:Op maandag 14 november 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Noem je me nou klasseloos?quote:
het is idd 1 woordquote:Op maandag 14 november 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
You use that word. I doesn't mean what you think it means.
En hoe kwalificeer je een github gist bestaande uit een urlencoding functie? Library of stukje code?quote:Op maandag 14 november 2011 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Sorry, I don't speak geekquote:
My English is betterder dan yours.quote:Op maandag 14 november 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
You use that word. I doesn't mean what you think it means.
Een stukje software dat aan de hand van een library stukje codes aanlevert? Erg specifiek hoorquote:Op maandag 14 november 2011 11:38 schreef TimCook het volgende:
[..]
En hoe kwalificeer je een github gist bestaande uit een urlencoding functie? Library of stukje code?
Dat ik een -t vergeet, betekend niet dat mijn English slechter is dan dat van jou schatquote:Op maandag 14 november 2011 11:39 schreef Caland het volgende:
[..]
My English is betterder dan yours.
Ik kwam erbijquote:Op maandag 14 november 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Dus je weet wat je te doen staatquote:
Sorry HeatWave, ik zal het nooit meer doen.quote:Op maandag 14 november 2011 11:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dus je weet wat je te doen staat.
Dude, rule 34!quote:Op maandag 14 november 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
HW, als je het over seks wil hebben, weet je waar je heen moet. Dit is nou eenmaal een 'nerd'talk topic
waarom altijd zo negatief over mensen die ergens verstand van hebben?quote:
Dat heet leedvermaak.quote:Op maandag 14 november 2011 11:46 schreef Seraphine het volgende:
[..]
waarom altijd zo negatief over mensen die ergens verstand van hebben?
typisch is dat toch, nerds zijn stom, maar ondertussen worden mensen als Britt, Sterretje, Jokertje (of ze zich nu dom voor doen of niet) opgehemeld door het volk hier. Waar ging het toch mis...
Welkom op FOK!quote:Op maandag 14 november 2011 11:46 schreef Seraphine het volgende:
[..]
typisch is dat toch, nerds zijn stom, maar ondertussen worden mensen als Britt, Sterretje, Jokertje (of ze zich nu dom voor doen of niet) opgehemeld door het volk hier. Waar ging het toch mis...
Vroeger vonden we het leuk om mensen onderuit te zien in America's Funniest Homevideo's, dat was oprechte humor en leedvermaak, niet een stel acteurs die betaald worden om dom te doen.quote:
I see what you did there.quote:Op maandag 14 november 2011 11:49 schreef Seraphine het volgende:
[..]
Vroeger vonden we het leuk om mensen onderuit te zien in America's Funniest Homevideo's, dat was oprechte humor en leedvermaak
Beetje jammer, dat is echt nooit leuk geweest, komop, Bob Fucking Saget, really?quote:Op maandag 14 november 2011 11:49 schreef Seraphine het volgende:
[..]
Vroeger vonden we het leuk om mensen onderuit te zien in America's Funniest Homevideo's, dat was oprechte humor en leedvermaak, niet een stel acteurs die betaald worden om dom te doen.
The illest motherfucker in a cardigan sweaterquote:Op maandag 14 november 2011 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje jammer, dat is echt nooit leuk geweest, komop, Bob Fucking Saget, really?.
Bob Faggot vond ik altijd wel geinig om eerlijk te zijn. Maar goed, toen was ik nog jong en naief.quote:Op maandag 14 november 2011 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje jammer, dat is echt nooit leuk geweest, komop, Bob Fucking Saget, really?.
Je hebt het echt te pakken he, ben je nou aan het huilen?quote:Op maandag 14 november 2011 11:54 schreef Seraphine het volgende:
[..]
Bob Faggot vond ik altijd wel geinig om eerlijk te zijn. Maar goed, toen was ik nog jong en naief.
Hans Kraaij jr. is een waardig vervanger.quote:Op maandag 14 november 2011 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nu niet meer?quote:Op maandag 14 november 2011 11:54 schreef Seraphine het volgende:
[..]
Bob Faggot vond ik altijd wel geinig om eerlijk te zijn. Maar goed, toen was ik nog jong en naief.
Hmmm die ga ik onthouden!quote:Op maandag 14 november 2011 12:16 schreef Aether het volgende:
lang: toevoegen
lang:java print new page
niiiiiicequote:Op maandag 14 november 2011 12:16 schreef Aether het volgende:
lang: toevoegen
lang:java print new page
Google heeft speciale commando's om in code te zoeken en ondersteuning voor reguliere expressies.quote:
Prima combinatiequote:Op maandag 14 november 2011 12:24 schreef Seraphine het volgende:
[..]
jong nog wel een beetje. naief niet meer.
Dat zeggen alle jonge naïeve meisjesquote:Op maandag 14 november 2011 12:24 schreef Seraphine het volgende:
[..]
jong nog wel een beetje. naief niet meer.
Nerd is niet negatief tenzij je het negatief opvat. Je moet er trots op zijn. Nerds zijn het meest intelligent, hebben de meeste kans op succes en meestal het meeste macht en geld. Accepteer je nerd-zijn met open armen en maak er gebruik van om een beter leven te leiden. Je bent er slim genoeg voor, want je bent een nerd.quote:Op maandag 14 november 2011 11:46 schreef Seraphine het volgende:
[..]
Je kunt je naam beter veranderen in Spuit11-quote:Op maandag 14 november 2011 15:44 schreef Catch22- het volgende:
-javascript
of +"java" ipv java
ts is n00b
Ik vind Spuit11- iets meer catchy22-quote:Op maandag 14 november 2011 15:47 schreef Catch22- het volgende:
Ik zat zelf aan TeLuiOmTeLezen22- te denken, wat denk jij ?
Nee, ik heb het niet over System.out.println() of over iets.setText()quote:Op maandag 14 november 2011 15:55 schreef Ouqz het volgende:
Java
Even.iets.op.het.scherm.zetten.java.windows.xyz.print();
Kan je veel beter doen met Javascript.quote:Op maandag 14 november 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
Nee, ik heb het niet over System.out.println() of over iets.setText()
Ik heb het over printen, op een printer.
Als je compleet niet weet waar je het over hebt, kun je beter geen tips geven.quote:Op maandag 14 november 2011 16:13 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Kan je veel beter doen met Javascript.
Je hebt gewoon native printer API's voor Javascript. Wat zeur je?quote:Op maandag 14 november 2011 16:20 schreef stbabylon het volgende:
Als je compleet niet weet waar je het over hebt, kun je beter geen tips geven.
Omdat ik, lieve schat, niet aan het scripten ben in javascript, maar aan het programmeren in java.quote:Op maandag 14 november 2011 16:25 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Je hebt gewoon native printer API's voor Javascript. Wat zeur je?
Nohomo, sorry.quote:Op maandag 14 november 2011 16:26 schreef stbabylon het volgende:
Omdat ik, lieve schat, niet aan het scripten ben in javascript, maar aan het programmeren in java.
scriptkiddie zijn is geen vak, mischien een uit de hand gelopen studiequote:Op maandag 14 november 2011 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is geen vak? Lekker denigrerend tegen de mensen die ALLES wat jij nu doet mogelijk maken.
We hebben het niet over scripten, we hebben het over programmeren. In mijn geval complexe business software.quote:Op maandag 14 november 2011 16:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
scriptkiddie zijn is geen vak, mischien een uit de hand gelopen studie
Zegt meneer de rekenaarquote:Op maandag 14 november 2011 16:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
scriptkiddie zijn is geen vak, mischien een uit de hand gelopen studie
Dat heet object-georienteerde programmeren.quote:Op maandag 14 november 2011 09:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee ik gebruik Google om code die ooit door iemand al in is getiept te kunnen kopieren. Zoals het een goede programmeur betaamt.
Dat heet google-georienteerd programmerenquote:Op maandag 14 november 2011 17:51 schreef dikkebroekzak het volgende:
[..]
Dat heet object-georienteerde programmeren.
Rekenen heb je nooit onder de kniequote:Op maandag 14 november 2011 16:49 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Zegt meneer de rekenaar
Rekenen leer je op de basisschool, daarna heb je dat onder de knie hoor
Jij, vuile hufter!quote:
quote:Op maandag 14 november 2011 23:36 schreef R.DJ het volgende:
Voeg "-javascript" (zonder quotes) toe aan je search query. Geen dank
Jullie denken, 180+ posts, maar dat is vast nog niet gezegd.quote:Op maandag 14 november 2011 23:11 schreef Saisai het volgende:
gebruik eens aanhalingstekens kutn00b.
Niks mis mee, waar je wel op moet letten natuurlijk is dat veel code in een soort van blog vorm staat als proof of concept. Wat leuk is om het concept te overzien, maar vaak ontbreken zaken zoals goede error handling en input/variable sanitization.quote:Op maandag 14 november 2011 20:29 schreef Igen het volgende:
Maar wat is er nou eigenlijk mis met code googlen? Waarom zou je zelf het wiel opnieuw uitvinden als iemand anders dat vast ook al eens heeft gedaan?
Exact, stukje voorbeeld code heb ik een veel duidelijker beeld bij. En ik pak eruit wat ik gebruiken kan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 07:57 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Niks mis mee, waar je wel op moet letten natuurlijk is dat veel code in een soort van blog vorm staat als proof of concept. Wat leuk is om het concept te overzien, maar vaak ontbreken zaken zoals goede error handling en input/variable sanitization.
En het is vaak wel iets overzichtelijker dan de api documentatie.
Uiteraardquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:00 schreef Heremeteit het volgende:
Niks mis met het slim gebruiken van snippets, als je maar weet wat het doet. En als je dat niet weet zijn er altijd nog de unittests die een mate van zekerheid geven. Die heb je toch wel TS?
Het uitvoeren van testen zuigt, goed lezen. Ik heb het gewoon niet in mij om gestructureerd dezelfde handelingen keer op keer met andere variabelen uit te voeren. Gelukkig kom je al een heel eind met geautomatiseerd testen, maar het is nog steeds verre van ideaal. Daarvoor hebben ze testers uitgevonden. Van die anale autisten zeg maar.quote:
Volgens mij maak jij geen gebruik van unit tests, of wel?quote:Op dinsdag 15 november 2011 09:54 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het uitvoeren van testen zuigt, goed lezen. Ik heb het gewoon niet in mij om gestructureerd dezelfde handelingen keer op keer met andere variabelen uit te voeren. Gelukkig kom je al een heel eind met geautomatiseerd testen, maar het is nog steeds verre van ideaal. Daarvoor hebben ze testers uitgevonden. Van die anale autisten zeg maar.
Jawel, maar daar heb je nog lang niet alles mee getest.quote:Op dinsdag 15 november 2011 11:51 schreef TimCook het volgende:
[..]
Volgens mij maak jij geen gebruik van unit tests, of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |