Hans Kraaij jr. is een waardig vervanger.quote:Op maandag 14 november 2011 11:52 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beetje jammer, dat is echt nooit leuk geweest, komop, Bob Fucking Saget, really?.
Nu niet meer?quote:Op maandag 14 november 2011 11:54 schreef Seraphine het volgende:
[..]
Bob Faggot vond ik altijd wel geinig om eerlijk te zijn. Maar goed, toen was ik nog jong en naief.
Hmmm die ga ik onthouden!quote:Op maandag 14 november 2011 12:16 schreef Aether het volgende:
lang: toevoegen
lang:java print new page
niiiiiicequote:Op maandag 14 november 2011 12:16 schreef Aether het volgende:
lang: toevoegen
lang:java print new page
Google heeft speciale commando's om in code te zoeken en ondersteuning voor reguliere expressies.quote:
Prima combinatiequote:Op maandag 14 november 2011 12:24 schreef Seraphine het volgende:
[..]
jong nog wel een beetje. naief niet meer.
Dat zeggen alle jonge naïeve meisjesquote:Op maandag 14 november 2011 12:24 schreef Seraphine het volgende:
[..]
jong nog wel een beetje. naief niet meer.
Nerd is niet negatief tenzij je het negatief opvat. Je moet er trots op zijn. Nerds zijn het meest intelligent, hebben de meeste kans op succes en meestal het meeste macht en geld. Accepteer je nerd-zijn met open armen en maak er gebruik van om een beter leven te leiden. Je bent er slim genoeg voor, want je bent een nerd.quote:Op maandag 14 november 2011 11:46 schreef Seraphine het volgende:
[..]
waarom altijd zo negatief over mensen die ergens verstand van hebben?
typisch is dat toch, nerds zijn stom, maar ondertussen worden mensen als Britt, Sterretje, Jokertje (of ze zich nu dom voor doen of niet) opgehemeld door het volk hier. Waar ging het toch mis...
Je kunt je naam beter veranderen in Spuit11-quote:Op maandag 14 november 2011 15:44 schreef Catch22- het volgende:
-javascript
of +"java" ipv java
ts is n00b
Ik vind Spuit11- iets meer catchy22-quote:Op maandag 14 november 2011 15:47 schreef Catch22- het volgende:
Ik zat zelf aan TeLuiOmTeLezen22- te denken, wat denk jij ?
Nee, ik heb het niet over System.out.println() of over iets.setText()quote:Op maandag 14 november 2011 15:55 schreef Ouqz het volgende:
Java
Even.iets.op.het.scherm.zetten.java.windows.xyz.print();
Kan je veel beter doen met Javascript.quote:Op maandag 14 november 2011 16:04 schreef stbabylon het volgende:
Nee, ik heb het niet over System.out.println() of over iets.setText()
Ik heb het over printen, op een printer.
Als je compleet niet weet waar je het over hebt, kun je beter geen tips geven.quote:Op maandag 14 november 2011 16:13 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Kan je veel beter doen met Javascript.
Je hebt gewoon native printer API's voor Javascript. Wat zeur je?quote:Op maandag 14 november 2011 16:20 schreef stbabylon het volgende:
Als je compleet niet weet waar je het over hebt, kun je beter geen tips geven.
Omdat ik, lieve schat, niet aan het scripten ben in javascript, maar aan het programmeren in java.quote:Op maandag 14 november 2011 16:25 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Je hebt gewoon native printer API's voor Javascript. Wat zeur je?
Nohomo, sorry.quote:Op maandag 14 november 2011 16:26 schreef stbabylon het volgende:
Omdat ik, lieve schat, niet aan het scripten ben in javascript, maar aan het programmeren in java.
scriptkiddie zijn is geen vak, mischien een uit de hand gelopen studiequote:Op maandag 14 november 2011 10:46 schreef HeatWave het volgende:
[..]
het is geen vak? Lekker denigrerend tegen de mensen die ALLES wat jij nu doet mogelijk maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |