Een echte schipper... etcquote:Op maandag 14 november 2011 11:19 schreef Seraphine het volgende:
[..]
nou ik weet niet maar is momenteel af te raden, tenzij je van een bloederig zooitje houdt.
Een echte schipper jankt niet om een beetje bloed.quote:Op maandag 14 november 2011 11:19 schreef Seraphine het volgende:
[..]
nou ik weet niet maar is momenteel af te raden, tenzij je van een bloederig zooitje houdt.
Mussen en vogels.quote:Op maandag 14 november 2011 11:17 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Ja, wat is het verschil eigenlijk?
quote:
nou mijn ex moest daar niks van hebbenquote:Op maandag 14 november 2011 11:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een echte schipper jankt niet om een beetje bloed.
Och, maakt mij niet uit. DM je adres maar.quote:Op maandag 14 november 2011 11:19 schreef Seraphine het volgende:
[..]
Alleen met de leuke van wie ik weet dat ze het kunnen hebben.quote:Op maandag 14 november 2011 11:20 schreef Seraphine het volgende:
[..]
hopelijk gaat ie zo niet om met al die andere vrouwen die hij kent...
Een library is een stukje code die het waard was om te publiceren en is al gecompileerd en waarschijnlijk onderdeel van een groter project.quote:Op maandag 14 november 2011 11:17 schreef BritchesAndHose het volgende:
[..]
Ja, wat is het verschil eigenlijk?
en daarom is het ook je exquote:Op maandag 14 november 2011 11:21 schreef Seraphine het volgende:
[..]
[..]
nou mijn ex moest daar niks van hebben
libs hoeven niet gecompileerd te zijnquote:Op maandag 14 november 2011 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een library is een stukje code die het waard was om te publiceren en is al gecompileerd en waarschijnlijk onderdeel van een groter project.
Een stukje code is een snippet die je copy paste zonder te weten waar het nou eigenlijk vandaan komt.
Vrouwen welquote:Op maandag 14 november 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
libs hoeven niet gecompliceerd te zijn
moet ik me nu vereerd voelen?quote:Op maandag 14 november 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Alleen met de leuke van wie ik weet dat ze het kunnen hebben.
quote:
Dus je bedoelt dit:quote:Op maandag 14 november 2011 11:21 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een library is een stukje code die het waard was om te publiceren en is al gecompileerd en waarschijnlijk onderdeel van een groter project.
Een stukje code is een snippet die je copy paste zonder te weten waar het nou eigenlijk vandaan komt.
Jouw mus vogel ding was toch wel een aardige metafoor.quote:Op maandag 14 november 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
Een library is een stuk functionaliteit die je kunt (her)gebruiken in je te programmeren software.
Dank jequote:Op maandag 14 november 2011 11:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jouw mus vogel ding was toch wel een aardige metafoor.
Class not found?quote:Op maandag 14 november 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Oi, het ging van nerdspeak naar seks, what went wrong?.
Nerds zijn zekziquote:Op maandag 14 november 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
Oi, het ging van nerdspeak naar seks, what went wrong?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |