Nee, hoe jij denkt dat het werkt en er zelf heel hard aan mee werkt. Groeit je e-penis nu?quote:Op maandag 14 november 2011 10:59 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is blijkbaar hoe deze subforum werkt. Welkom.
Nee hoor, je was zelf onduidelijk. en ik ben vrouw, die communiceren anders, dat moet je toch wel weten.quote:Op maandag 14 november 2011 10:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En noemt mij zonder logica, kennis of intelligentie.
Ik had het over Heatwave. Dat was ook makkelijk af te leiden aan "denk niet dat ze".
Als ik een JSON library nodig heb zoek ik op Google gewoon naar een goede/bekende library, het liefst met goede unit tests. Ik lijk wel gek om dan m'n eigen library te schrijven.quote:Op maandag 14 november 2011 10:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als jij code gaat gebruiken die je gewoon 1 op 1 kopieert in jouw software, is het wel zo slim om je op zijn minst even te verdiepen in het mechanisme dat erachter zit. Althans je even verdiepen kan geen kwaad, sterker nog, je leert er van. Eng he?
en jij klaagt over bashen?quote:Op maandag 14 november 2011 11:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, hoe jij denkt dat het werkt en er zelf heel hard aan mee werkt. Groeit je e-penis nu?
Ik ken toevallig heel wat vrouwen, en de meeste snappen het prima als ik persoon A quote, dat ik persoon A bedoel. Maar goed. Ik zit boven op de kast, wat weet ik er van.quote:Op maandag 14 november 2011 11:02 schreef Seraphine het volgende:
[..]
Nee hoor, je was zelf onduidelijk. en ik ben vrouw, die communiceren anders, dat moet je toch wel weten.
je bent wel makkelijk op de kast te jagen, ts. no hard feelings verder
spuit 11quote:Op maandag 14 november 2011 11:04 schreef Walter81 het volgende:
zet dan -javascript in je zoekopdracht
je blijft happen he?quote:Op maandag 14 november 2011 11:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken toevallig heel wat vrouwen, en de meeste snappen het prima als ik persoon A quote, dat ik persoon A bedoel. Maar goed. Ik zit boven op de kast, wat weet ik er van.
Ben ik aan het bashen dan?quote:Op maandag 14 november 2011 11:01 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Nee, hoe jij denkt dat het werkt en er zelf heel hard aan mee werkt. Groeit je e-penis nu?
Ja een library of een stuk code is ook wel een verschil.quote:Op maandag 14 november 2011 11:03 schreef TimCook het volgende:
[..]
Als ik een JSON library nodig heb zoek ik op Google gewoon naar een goede/bekende library, het liefst met goede unit tests. Ik lijk wel gek om dan m'n eigen library te schrijven.
Wat schattig dat je je gelijk niet meer kan houden en maar gaat zeggen dat je aan het trollen was. Failtroll fails.quote:
nee hoor, ik was niet aan het trollen, ik blijf bij mijn standpunt, ik vind het alleen schattig dat jij er maar op in blijft gaan.quote:Op maandag 14 november 2011 11:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat schattig dat je je gelijk niet meer kan houden en maar gaat zeggen dat je aan het trollen was. Failtroll fails.
Het is mijn topic he. Snappie?quote:Op maandag 14 november 2011 11:12 schreef Seraphine het volgende:
[..]
nee hoor, ik was niet aan het trollen, ik blijf bij mijn standpunt, ik vind het alleen schattig dat jij er maar op in blijft gaan.
Ik gebruik nu een library voor het eerst, dus ik kijk ook even hoe je bepaalde zaken doet. Maakt dat het er beter op?quote:Op maandag 14 november 2011 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben ik aan het bashen dan?Stel je anders ff aan.
[..]
Ja een library of een stuk code is ook wel een verschil.
Nee, maar is wel zo netjes.quote:Op maandag 14 november 2011 11:13 schreef Seraphine het volgende:
[..]
oh ok, ik wist niet dat je dan verplicht op alles moet reageren wat er gezegd word
Sexy, zo'n vurige damequote:Op maandag 14 november 2011 11:13 schreef Seraphine het volgende:
[..]
oh ok, ik wist niet dat je dan verplicht op alles moet reageren wat er gezegd word
Nee vanavond pas. Maar ik ga wel even strijken.quote:Op maandag 14 november 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar is wel zo netjes.
Maar goed, heb je niet wat te doen in de keuken of zo?
Stel je voor!quote:Op maandag 14 november 2011 11:10 schreef Psy-freak het volgende:
Is hier nou een serieuze discussie gaande in KLB?![]()
![]()
![]()
Als dat zo is eet ik m'n account opquote:
Succes!quote:Op maandag 14 november 2011 11:15 schreef Seraphine het volgende:
[..]
Nee vanavond pas. Maar ik ga wel even strijken.
Eventjes van je af vrijen?quote:
Ja, wat is het verschil eigenlijk?quote:Op maandag 14 november 2011 11:08 schreef HostiMeister het volgende:
Ja een library of een stuk code is ook wel een verschil.
quote:Op maandag 14 november 2011 11:14 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, maar is wel zo netjes.
Maar goed, heb je niet wat te doen in de keuken of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |