ditquote:Op zondag 13 november 2011 22:17 schreef livelink het volgende:
Ik ben het eens met Dan. Anthony en Nina moeten zeker door. En Anna en Meysam eigenlijk ook wel. Deze week zouden wat mij betreft Stephanie en Sedrig eruit moeten.
quote:Op zondag 13 november 2011 22:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het nadeel is dat ik hem zo'n lekker ding vind.
Sedrig is technisch zo goed dat ik hem nog een ronde verder gunquote:Op zondag 13 november 2011 22:20 schreef jcdragon het volgende:
Ik vrees voor Stephanie en Celine. En bij de jongens Anthony of Sedrig.
Helaas gaat het nu om wie de meest favoriet is.quote:Op zondag 13 november 2011 22:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Sedrig is technisch zo goed dat ik hem nog een ronde verder gun
stephaniequote:
quote:Op zondag 13 november 2011 22:23 schreef loezzzje het volgende:
Van mij mogen Stephanie Celine & Sedrig Juvat eruit.
quote:Op zondag 13 november 2011 22:23 schreef loezzzje het volgende:
Van mij mogen Stephanie & Sedrig eruit.
Sedrig is wel een betere danser dan Juvatquote:Op zondag 13 november 2011 22:24 schreef loezzzje het volgende:
Moeilijke keuze tussen Juvat & Sedrig. Juvat is irritant maar vind ik wel beter dansen dan Sedrig.
Ja, dat. Nina en Anna gaan door, die zijn ook duidelijk beter dan Stephanie en Celine.quote:Op zondag 13 november 2011 22:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Sedrig is technisch zo goed dat ik hem nog een ronde verder gun
Nina moet winnen!quote:Op zondag 13 november 2011 22:26 schreef loezzzje het volgende:
Kunnen ze er niet alle 2 uit? En dan Anthony & Meysam in de finale
quote:
Ik ookquote:Op zondag 13 november 2011 22:29 schreef Ewelina het volgende:
Ik zou Sedrig graag zien dansen met Nina.
Ceekequote:Op zondag 13 november 2011 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil het in een cola-fles stoppen en kijken wat er mee gebeurt.
zie bovenquote:
eensquote:Op zondag 13 november 2011 22:33 schreef roos85 het volgende:
Sedrig en Anna waren vorige week trouwens ook top samen
Ik ook! Komt gewoon door Roy Julen..quote:Op zondag 13 november 2011 22:33 schreef Daph_ het volgende:
Ik vind de groepschoreos dit jaar echt tegenvallen
welke blondiequote:Op zondag 13 november 2011 22:33 schreef Cee het volgende:
Oké, op basis ook van deze groepschoreo, blondie eruit en wat de mannen betreft dan maar Sedrig of Anthony. Of Juvat. Nee, doe maar Juvat. Ja, Blondie en Juvat.
ditquote:Op zondag 13 november 2011 22:33 schreef Daph_ het volgende:
Ik vind de groepschoreos dit jaar echt tegenvallen
Ik had verdomme 6 keer de hond uit kunnen laten tijdens die stroomstoring.quote:
Dan had je althans jezelf nog even uit kunnen laten hequote:Op zondag 13 november 2011 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had verdomme 6 keer de hond uit kunnen laten tijdens die stroomstoring.En ik heb niet eens een hond.
Yup.. Maar het helpt ook niet dat het totaal niet synchroon gaat!quote:Op zondag 13 november 2011 22:34 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik ook! Komt gewoon door Roy Julen..
Dat ook, hoewel ik de choreo van Vincent Vianen wel een stuk beter vond gaan!quote:Op zondag 13 november 2011 22:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Yup.. Maar het helpt ook niet dat het totaal niet synchroon gaat!
een echte Gquote:
samen met meysamquote:Op zondag 13 november 2011 22:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hmm met dat kussengevecht had ik ook wel mee willen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of zijn meningquote:Op zondag 13 november 2011 22:42 schreef Cee het volgende:
Weet Rinus iets dat wij nu nog niet weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht, ik krijg meerdere tweets door van mensen die in de studio zitten, die liggen een minuut voor op ons.quote:
Die mag volgende weekquote:Op zondag 13 november 2011 22:43 schreef Tallie1982 het volgende:
Snap echt niet dat die Celine door is...domme piepmuis
Ik negeer twitter tijdens de uitslagquote:Op zondag 13 november 2011 22:43 schreef Crohnjurist het volgende:
Loopt natuurlijk iets voor in de studio, Rinus heeft het gewoon verklapt
Jep.quote:Op zondag 13 november 2011 22:43 schreef Crohnjurist het volgende:
Wat een boefje is het toch he.quote:Op zondag 13 november 2011 22:43 schreef Crohnjurist het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2011 22:45 schreef Crohnjurist het volgende:
Bij de mannen Sedrig Juvat eruit... Hoop ik!
quote:Op zondag 13 november 2011 22:45 schreef Anonymousz het volgende:
MEYSAMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kut fransenquote:Op zondag 13 november 2011 22:47 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Ik kan het niet zien. Alleen stomme Franse zenders in het hotel.
whatquote:
Zut alors, c'est désastreux.quote:Op zondag 13 november 2011 22:47 schreef Pheno het volgende:
Hallo. Ik kan het niet zien. Alleen stomme Franse zenders in het hotel.
Alleen een ipad, maar rtl haat apple, dus geen ondersteuning. Ik kijk ergens deze week welquote:Op zondag 13 november 2011 22:48 schreef roos85 het volgende:
[..]
kut fransen![]()
heb je geen laptop bij?
wat zei je?quote:Op zondag 13 november 2011 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Zut alors, c'est désastreux.J'espère que tu sera la semaine prochaine.
Godsamme ik en m'n Havo-frans.
Ach, woensdag sta ik naast Danquote:Op zondag 13 november 2011 22:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Zut alors, c'est désastreux.J'espère que tu sera la semaine prochaine.
Godsamme ik en m'n Havo-frans.
quote:
Duurde nog lang. Goede danser, maar geen publiekslieveling. Verre van...quote:
Agreed. Vond zijn solo's erg sterk, maar de koppeldansen vond ik minder. Kwam niet over..quote:Op zondag 13 november 2011 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Duurde nog lang. Goede danser, maar geen publiekslieveling. Verre van...
Die van vorige week en vandaag wel...quote:Op zondag 13 november 2011 22:51 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Agreed. Vond zijn solo's erg sterk, maar de koppeldansen vond ik minder. Kwam niet over..
Dan doe je mee met de prijsvraag. Zie sticky in talforum.quote:
Ik kan nietquote:Op zondag 13 november 2011 22:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan doe je mee met de prijsvraag. Zie sticky in talforum.
je was voor mequote:
Meer info! Rinus?quote:
wie weetquote:
Ik denk dat het ook aan zijn partners heeft gelegen, dat pipo meisje had ik bijv. helemaal niks meequote:Op zondag 13 november 2011 22:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Waarom had het grote publiek niets met Sedrig??
Echt een geweldige danser...nooit begrepen waarom hij ook zo vaak in de Dance for your life heeft gezeten..
misschin zijn houding?quote:Op zondag 13 november 2011 22:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Echt een geweldige danser...nooit begrepen waarom hij ook zo vaak in de Dance for your life heeft gezeten..
Ik ga het hem gewoon vragen!quote:
Wil je ook vragen of hij huis en haard wil verlaten en met mij hand in hand richting zonsondergang wil lopen? Of gaat dat te ver?quote:
Wat was daar mis mee?quote:
Pipomeisje, je bedoelt die halve Canadese?quote:Op zondag 13 november 2011 22:55 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik denk dat het ook aan zijn partners heeft gelegen, dat pipo meisje had ik bijv. helemaal niks mee
Ja, die Rebeccaquote:Op zondag 13 november 2011 23:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Pipomeisje, je bedoelt die halve Canadese?
volgens mij zouden er allemaal nieuwe choreografen komen toch? dacht ik iig.. vind ik ook wel leuk eigenlijk!quote:Op maandag 14 november 2011 08:25 schreef Njit het volgende:
Wij waren er gisteren Live bij. Stonden naast de DeskBlijf erbij dat het zoveel mooier is om in het eggie te zien. Dat camerawerk maakt sommige optredens slecht te volgen.
Ben wel blij dat TUDB weer komt. Hoop alleen wel dat Shaker eruit gewipt wordt. Zet daar bijv. Vincent Vianen maar voor in de plaats.
Teruglezen is niet schadelijk voor je hoor. Maarehm.. Sedrig en Stephanie toch?quote:
Daar kijk ik ook wel naar uit, maar ik zie Isabelle juist graag vertrekken. Haar machtsstrijd met vooal Rinus vond ik niet fris.quote:Op maandag 14 november 2011 08:25 schreef Njit het volgende:
Ben wel blij dat TUDB weer komt. Hoop alleen wel dat Shaker eruit gewipt wordt. Zet daar bijv. Vincent Vianen maar voor in de plaats.
Hij is wat soft, niet erg mannelijk. De andere mannen zijn juist nogal macho.quote:Op zondag 13 november 2011 22:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
van de site van TUDBquote:Op maandag 14 november 2011 10:24 schreef sbientje het volgende:
[..]
volgens mij zouden er allemaal nieuwe choreografen komen toch? dacht ik iig.. vind ik ook wel leuk eigenlijk!
Nieuwe choreografen dusquote:Dit jaar moeten vijf nieuwe topchoreografen van verschillende dansstijlen weer hun eigen dansteam samenstellen om in een reeks liveshows tegen elkaar te strijden.
quote:Op maandag 14 november 2011 14:21 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
van de site van TUDB
[..]
Nieuwe choreografen dus
het gaat altijd over hetzelfde bij haar heb ik het idee. Een van de twee wordt bedrogen of verlaten.. het ziet er vaak wel mooi uit, maar heb het nu wel gezien.quote:Op maandag 14 november 2011 13:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel een beetje klaar met Isabelle, ze maakt bloedmooie dingen maar ik hoef het proces ervoor allemaal niet te zien.
TUDB vond ik zijn geheel toch ook wat minder allemaal
Het wordt steeds seksueler, ik vind dat eerlijk gezegd vrij goedkoop scoren.quote:Op maandag 14 november 2011 14:44 schreef sbientje het volgende:
[..]
het gaat altijd over hetzelfde bij haar heb ik het idee. Een van de twee wordt bedrogen of verlaten.. het ziet er vaak wel mooi uit, maar heb het nu wel gezien.
Sedrig is wat mij betreft de meest geniale danser die ertussen zat. In zijn eigen stijl dan, hij mist een beetje de veelzijdigheid die je bij een Anna of Nina wel aantreft. In dat opzicht is zijn exit dan ook wel terecht. Maar ik zie hem zo ontzettend graag bezig.. ik hoop hem binnen een aantal jaar IRL aan het werk te zien in een choreo die hem op het lijf geschreven is. En als hij zoveel potentieel heeft als hij nu doet vermoeden, dan dien ik hopelijk voor Sedrig een ticket New York te boeken voor hem nog te kunnen bewonderen.quote:Hij is wat soft, niet erg mannelijk. De andere mannen zijn juist nogal macho.
Maar ik ging Sedrig steeds meer waarderen. Hij kan goed dansen en gisteravond bleek ook dat hij helemaal geen makkelijk leven heeft. Ik had hem dus nog wel even blijven gegund.
Van iedereen gun ik Ninaquote:Op maandag 14 november 2011 13:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Waar ik echt een beetje van baal is dat waarschijnlijk Anna of Juvat gaat winnen. Ik weet dat ze goed zijn, maar ik vind ze zo op routine draaien. En om dat 'knappe' uiterlijk maal ik niet maar Yevgenia blijkbaar wel.
vincent heeft het toch superdruk in amerika meestal? Caggie zou ik wel leuk vinden! die Percy maakt zeker mooie stukken trouwens!quote:Op maandag 14 november 2011 15:41 schreef Waiting_tables_in_Paris het volgende:
(Merci Erik trouwens!)
Gokje qua choreografen?
- Hiphop: Vincent (of mss wel Caggie/Lucy)
- Jazz: Percy
- Latin/ballroom: Peter
- Modern: ?
- Klassiek: ?
Jammer geen Rinusquote:Op maandag 14 november 2011 14:21 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
van de site van TUDB
[..]
Nieuwe choreografen dus
Daar heeft hij op zich een punt, maar ze hadden ook Isabelle kunnen vervangen, en Shaker natuurlijkquote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Die wilde meteen na die rottruc van Isabelle al niet meer. Hij voelde zich er te goed voor.
Jammer. Die choreo waarin hij als schoonmaker optrad was geweldig.quote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Die wilde meteen na die rottruc van Isabelle al niet meer. Hij voelde zich er te goed voor.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jammer. Die choreo waarin hij als schoonmaker optrad was geweldig.
Aan het eind van deze clip zie je ook weer zo duidelijk hoe afgunstig Isabelle was. Ze kon het nooit nalaten Rinus af te kammen.quote:
Inmiddels is daar ook een topic voor...quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:28 schreef Pheno het volgende:
Als mensen overigens serieuze vragen hebben voor Dan (nee, geen trouwaanzoeken en dergelijke): stuur ze even per pm of zet ze in dit topic. Dan kan ik die nog meenemen.
Nu nog als de wiedeweerga prijswinnaars bepalen, maar op mijn werk kan ik geen video's kijken
Idd waar slaat dat op. Ik vond dit echt een fantastisch stukje.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Aan het eind van deze clip zie je ook weer zo duidelijk hoe afgunstig Isabelle was. Ze kon het nooit nalaten Rinus af te kammen.
Dat deed ze bij elke choreo van Rinus, ik heb me daar echt aan lopen ergeren..quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Aan het eind van deze clip zie je ook weer zo duidelijk hoe afgunstig Isabelle was. Ze kon het nooit nalaten Rinus af te kammen.
Ja en toch liet het publiek haar winnen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat deed ze bij elke choreo van Rinus, ik heb me daar echt aan lopen ergeren..
Zij is echt een zuur wijf.. echt verschrikkelijk gewoon.. dat iemand zo verzuurd kan zijn
Ik moet dan ook wel zeggen dat ze erg mooie choreo's maakt die het grote publiek meer aanspreken. Rinus is wat minder mainstream.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja en toch liet het publiek haar winnen.
Ja dat is het ook, haar choreografieën zijn laagdrempelig. Dat ze daarbij ook nog eens zo monomaan als de pest is, valt niet direct op.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik moet dan ook wel zeggen dat ze erg mooie choreo's maakt die het grote publiek meer aanspreken. Rinus is wat minder mainstream.
quote:Op zondag 20 november 2011 18:22 schreef roos85 het volgende:
Ben benieuwd naar vanavond!!
Ik heb liever niet Juvat en Celine in de finale..
quote:Op zondag 20 november 2011 19:42 schreef roos85 het volgende:
Post vanavond niet mee, krijg zo onverwachts bezoek!
oohhh Wickedquote:Op zondag 20 november 2011 19:49 schreef WillemijnB het volgende:
Jeeej ik kan weer kijken!Vorige week zat ik bij Wicked.
quote:Op zondag 20 november 2011 19:48 schreef IbeBen het volgende:
[..]gewoon buiten laten staan dat bezoek, wat is er nu belangrijker
Afgezien van 't feit dat Willemijn ziek was en ik erg moest wennen aan de Nederlandse teksten (ik had 'm 3.5 jaar geleden al gezien in NYC) was ie erg leuk!! Ik wil nog een keertje.quote:Op zondag 20 november 2011 19:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
oohhh Wickeden en en?? hoe was het???
Oh jammer dat Willemijn ziek was! Renée kan inderdaad goed zingen! (Heb haar in Joseph gezien). Vallen de Nederlandse teksten een beetje mee? wil er ook graag naar toe, het is alleen een beetje duur.quote:Op zondag 20 november 2011 19:52 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Afgezien van 't feit dat Willemijn ziek was en ik erg moest wennen aan de Nederlandse teksten (ik had 'm 3.5 jaar geleden al gezien in NYC) was ie erg leuk!! Ik wil nog een keertje.En Renée doet het ook erg goed als Elphaba.
denk het ook nietquote:Op zondag 20 november 2011 19:51 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Wordt je vast niet in dank afgenomen denk ik
Binnenlaten en toch gewoon so you think gaan kijken ook niet?quote:
Dat sowiesoquote:Op zondag 20 november 2011 19:55 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Binnenlaten en toch gewoon so you think gaan kijken ook niet?Misschien vind je bezoek het wel heel tof!
Ja, daarom wil ik gewoon nog een keertje. Ben erg benieuwd naar Willemijn!quote:Op zondag 20 november 2011 19:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh jammer dat Willemijn ziek was! Renée kan inderdaad goed zingen! (Heb haar in Joseph gezien). Vallen de Nederlandse teksten een beetje mee? wil er ook graag naar toe, het is alleen een beetje duur.
Oh gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 20 november 2011 19:56 schreef IbeBen het volgende:
Overigens trakteer ik vanavond op drank en taart, aangezien het mn verjaardag is vandaag
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 20 november 2011 19:56 schreef IbeBen het volgende:
Overigens trakteer ik vanavond op drank en taart, aangezien het mn verjaardag is vandaag
Served! Served! Served! Served!quote:Op zondag 20 november 2011 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Die dansfilms worden ook elke week slechter.
Dat en wacht zo meteen maar op de intro's van Dennis en Annquote:Op zondag 20 november 2011 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Die dansfilms worden ook elke week slechter.
Whoehoeeequote:Op zondag 20 november 2011 20:04 schreef Cee het volgende:
HappiBeBen Birthday to yooouuu!
[..]
Served! Served! Served! Served!
Zoiets. Of geshopt bij een refowinkel.quote:Op zondag 20 november 2011 20:07 schreef WillemijnB het volgende:
Is dat jurkje van Ann uit de kast van Julie Andrews ten tijde van The Sound of Music getrokken ofzo?
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 20 november 2011 19:56 schreef IbeBen het volgende:
Ze moet wat om in de show te blijvenquote:Op zondag 20 november 2011 20:07 schreef Chuphinh het volgende:
Die blonde wordt elke week sletteriger. Hou ik wel van.
Vandaag gaat ze eruit.quote:Op zondag 20 november 2011 20:09 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ze moet wat om in de show te blijven
Limburgse Vlaaiquote:Op zondag 20 november 2011 19:56 schreef IbeBen het volgende:
Ik wil je ook ondanks dat aanraken hoor!quote:Op zondag 20 november 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik zag Sedric op Amsterdam Centraal vrijdagavond! Wie wil me aanraken?
Ik sprak Dan woensdag. Wie wil me aanraken?quote:Op zondag 20 november 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik zag Sedric op Amsterdam Centraal vrijdagavond! Wie wil me aanraken?
Nee, in het echt heeft ie zijn goede glazen oog in.quote:
Is ie IRL ook zo lekker?quote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sprak Dan woensdag. Wie wil me aanraken?
[ afbeelding ]
Zijn arm om mijn middel zal ik nooit meer vergeten.quote:
In de brand storequote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*jaloers*quote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn arm om mijn middel zal ik nooit meer vergeten.
Wie van die 4 is Dan op de foto?quote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tuurlijk. Waar anders? Ik heb geen zolder.quote:
Wat ben jij veranderd sinds de vorige keer! Die met het petje ben jij tochquote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In het weekend met petje, immer!quote:Op zondag 20 november 2011 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ben jij veranderd sinds de vorige keer! Die met het petje ben jij toch?
Kelder dan?quote:Op zondag 20 november 2011 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk. Waar anders? Ik heb geen zolder.
Ook geen kelder?quote:Op zondag 20 november 2011 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk. Waar anders? Ik heb geen zolder.
Dat is de kruipruimtequote:
Meen je niet toch?quote:Op zondag 20 november 2011 20:12 schreef Cee het volgende:
[..](Maar waar is Dan op deze foto, staat ie achter een van die ghiepghoppertjes?)
quote:
quote:
Hier ook, ik dacht dat we Stekkergate 2.0 hadden.quote:Op zondag 20 november 2011 20:13 schreef Crohnjurist het volgende:
Knipperde bij jullie ook het beeld? Ik dacht nee he weer een storing...
quote:Op zondag 20 november 2011 20:13 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Dacht dat je veel. Veel ouder was.
Wijf was wel duidelijk
quote:Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef Ewelina het volgende:
Is de bus haarlak bij euvgenia ontploft?
Niet alleen die bus.quote:Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef Ewelina het volgende:
Is de bus haarlak bij euvgenia ontploft?
Heb je straks een natte stinkende strijkplank en een sopje in je saté.quote:Op zondag 20 november 2011 20:13 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nog even pissen, strijken, dweilen en Indonesisch koken. Tegen de tijd dat ik klaar ben zullen ze wel beginnen.
Had ik ook. In de autoupdate resized de foto aanvankelijk niet. Vroeg me ook al af waar die foto van vier minderjarige meisjes op sloeg, maar toen dacht ik: Oh ja, het is Pheno, die houdt daar van.quote:Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n scherm knipt 't beste deel van de foto af maar nu zie ik 'm helemaal!
Mijn wasmachine staat aan, dus ik hoor nauwelijks iets.quote:Op zondag 20 november 2011 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg echt plaatsvervangende schaamte en onnoemlijke verveling bij die intro's.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Had ik ook. In de autoupdate resized de foto aanvankelijk niet. Vroeg me ook al af waar die foto van vier minderjarige meisjes op sloeg, maar toen dacht ik: Oh ja, het is Pheno, die houdt daar van.
Goed dat je het zegtquote:Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Nah, 24+ anders komt de meid mijn nest niet in. Zelfs geen mijt.quote:Op zondag 20 november 2011 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Had ik ook. In de autoupdate resized de foto aanvankelijk niet. Vroeg me ook al af waar die foto van vier minderjarige meisjes op sloeg, maar toen dacht ik: Oh ja, het is Pheno, die houdt daar van.
Bij mij ook, linkje kopieren en plakken in nieuw venster werkt wel. Dan heeft net zo'n leuke grijns als op tv.quote:Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
2x13 dus?quote:Op zondag 20 november 2011 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, 24+ anders komt de meid mijn nest niet in. Zelfs geen mijt.
Ze zijn de kandidaten nog aan het introduceren want we kennen ze blijkbaar nog niet goed genoeg.quote:
Waarom niet. Is ook wel lekker.quote:Op zondag 20 november 2011 20:17 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ja gelukkig hoeft hij niet met Celine!
Ik ben niet goed in tafelsquote:
De Boezem van Ann Memmens weet ons wekelijks te intrigeren.quote:Op zondag 20 november 2011 20:17 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Hoe zitten An haar borsten in die zwarte jurk?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!
En we hebben natuurlijk allemaal vorige week niet gekeken. Superduperhandigdepandig die samenvattingen steeds.quote:Op zondag 20 november 2011 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zijn de kandidaten nog aan het introduceren want we kennen ze blijkbaar nog niet goed genoeg.
Minimizer.quote:Op zondag 20 november 2011 20:17 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Hoe zitten An haar borsten in die zwarte jurk?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!
Dat bleek al uit het feit dat je ze alleen in je bed wil.quote:
Mijn subtiele grap, wat doe je...quote:Op zondag 20 november 2011 20:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat bleek al uit het feit dat je ze alleen in je bed wil..
Je kijkt zeker voor de 1e keer? of heb je altijd het geluid uitstaan?quote:
Nee, dat is Virgilquote:
Geen aftereight erbij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |