Jammer geen Rinusquote:Op maandag 14 november 2011 14:21 schreef DaviniaHR het volgende:
[..]
van de site van TUDB
[..]
Nieuwe choreografen dus
Daar heeft hij op zich een punt, maar ze hadden ook Isabelle kunnen vervangen, en Shaker natuurlijkquote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Die wilde meteen na die rottruc van Isabelle al niet meer. Hij voelde zich er te goed voor.
Jammer. Die choreo waarin hij als schoonmaker optrad was geweldig.quote:Op maandag 14 november 2011 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Die wilde meteen na die rottruc van Isabelle al niet meer. Hij voelde zich er te goed voor.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:11 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jammer. Die choreo waarin hij als schoonmaker optrad was geweldig.
Aan het eind van deze clip zie je ook weer zo duidelijk hoe afgunstig Isabelle was. Ze kon het nooit nalaten Rinus af te kammen.quote:
Inmiddels is daar ook een topic voor...quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:28 schreef Pheno het volgende:
Als mensen overigens serieuze vragen hebben voor Dan (nee, geen trouwaanzoeken en dergelijke): stuur ze even per pm of zet ze in dit topic. Dan kan ik die nog meenemen.
Nu nog als de wiedeweerga prijswinnaars bepalen, maar op mijn werk kan ik geen video's kijken
Idd waar slaat dat op. Ik vond dit echt een fantastisch stukje.quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Aan het eind van deze clip zie je ook weer zo duidelijk hoe afgunstig Isabelle was. Ze kon het nooit nalaten Rinus af te kammen.
Dat deed ze bij elke choreo van Rinus, ik heb me daar echt aan lopen ergeren..quote:Op dinsdag 15 november 2011 13:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Aan het eind van deze clip zie je ook weer zo duidelijk hoe afgunstig Isabelle was. Ze kon het nooit nalaten Rinus af te kammen.
Ja en toch liet het publiek haar winnen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 22:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Dat deed ze bij elke choreo van Rinus, ik heb me daar echt aan lopen ergeren..
Zij is echt een zuur wijf.. echt verschrikkelijk gewoon.. dat iemand zo verzuurd kan zijn
Ik moet dan ook wel zeggen dat ze erg mooie choreo's maakt die het grote publiek meer aanspreken. Rinus is wat minder mainstream.quote:Op woensdag 16 november 2011 12:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja en toch liet het publiek haar winnen.
Ja dat is het ook, haar choreografieën zijn laagdrempelig. Dat ze daarbij ook nog eens zo monomaan als de pest is, valt niet direct op.quote:Op woensdag 16 november 2011 13:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik moet dan ook wel zeggen dat ze erg mooie choreo's maakt die het grote publiek meer aanspreken. Rinus is wat minder mainstream.
quote:Op zondag 20 november 2011 18:22 schreef roos85 het volgende:
Ben benieuwd naar vanavond!!
Ik heb liever niet Juvat en Celine in de finale..
quote:Op zondag 20 november 2011 19:42 schreef roos85 het volgende:
Post vanavond niet mee, krijg zo onverwachts bezoek!
oohhh Wickedquote:Op zondag 20 november 2011 19:49 schreef WillemijnB het volgende:
Jeeej ik kan weer kijken!Vorige week zat ik bij Wicked.
quote:Op zondag 20 november 2011 19:48 schreef IbeBen het volgende:
[..]gewoon buiten laten staan dat bezoek, wat is er nu belangrijker
Afgezien van 't feit dat Willemijn ziek was en ik erg moest wennen aan de Nederlandse teksten (ik had 'm 3.5 jaar geleden al gezien in NYC) was ie erg leuk!! Ik wil nog een keertje.quote:Op zondag 20 november 2011 19:49 schreef roos85 het volgende:
[..]
oohhh Wickeden en en?? hoe was het???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |