Oh jammer dat Willemijn ziek was! Renée kan inderdaad goed zingen! (Heb haar in Joseph gezien). Vallen de Nederlandse teksten een beetje mee? wil er ook graag naar toe, het is alleen een beetje duur.quote:Op zondag 20 november 2011 19:52 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Afgezien van 't feit dat Willemijn ziek was en ik erg moest wennen aan de Nederlandse teksten (ik had 'm 3.5 jaar geleden al gezien in NYC) was ie erg leuk!! Ik wil nog een keertje.En Renée doet het ook erg goed als Elphaba.
denk het ook nietquote:Op zondag 20 november 2011 19:51 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Wordt je vast niet in dank afgenomen denk ik
Binnenlaten en toch gewoon so you think gaan kijken ook niet?quote:
Dat sowiesoquote:Op zondag 20 november 2011 19:55 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Binnenlaten en toch gewoon so you think gaan kijken ook niet?Misschien vind je bezoek het wel heel tof!
Ja, daarom wil ik gewoon nog een keertje. Ben erg benieuwd naar Willemijn!quote:Op zondag 20 november 2011 19:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh jammer dat Willemijn ziek was! Renée kan inderdaad goed zingen! (Heb haar in Joseph gezien). Vallen de Nederlandse teksten een beetje mee? wil er ook graag naar toe, het is alleen een beetje duur.
Oh gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 20 november 2011 19:56 schreef IbeBen het volgende:
Overigens trakteer ik vanavond op drank en taart, aangezien het mn verjaardag is vandaag
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 20 november 2011 19:56 schreef IbeBen het volgende:
Overigens trakteer ik vanavond op drank en taart, aangezien het mn verjaardag is vandaag
Served! Served! Served! Served!quote:Op zondag 20 november 2011 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Die dansfilms worden ook elke week slechter.
Dat en wacht zo meteen maar op de intro's van Dennis en Annquote:Op zondag 20 november 2011 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Die dansfilms worden ook elke week slechter.
Whoehoeeequote:Op zondag 20 november 2011 20:04 schreef Cee het volgende:
HappiBeBen Birthday to yooouuu!
[..]
Served! Served! Served! Served!
Zoiets. Of geshopt bij een refowinkel.quote:Op zondag 20 november 2011 20:07 schreef WillemijnB het volgende:
Is dat jurkje van Ann uit de kast van Julie Andrews ten tijde van The Sound of Music getrokken ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |