Oh jammer dat Willemijn ziek was! Renée kan inderdaad goed zingen! (Heb haar in Joseph gezien). Vallen de Nederlandse teksten een beetje mee? wil er ook graag naar toe, het is alleen een beetje duur.quote:Op zondag 20 november 2011 19:52 schreef WillemijnB het volgende:
[..]
Afgezien van 't feit dat Willemijn ziek was en ik erg moest wennen aan de Nederlandse teksten (ik had 'm 3.5 jaar geleden al gezien in NYC) was ie erg leuk!! Ik wil nog een keertje.En Renée doet het ook erg goed als Elphaba.
denk het ook nietquote:Op zondag 20 november 2011 19:51 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Wordt je vast niet in dank afgenomen denk ik
Binnenlaten en toch gewoon so you think gaan kijken ook niet?quote:
Dat sowiesoquote:Op zondag 20 november 2011 19:55 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Binnenlaten en toch gewoon so you think gaan kijken ook niet?Misschien vind je bezoek het wel heel tof!
Ja, daarom wil ik gewoon nog een keertje. Ben erg benieuwd naar Willemijn!quote:Op zondag 20 november 2011 19:53 schreef roos85 het volgende:
[..]
Oh jammer dat Willemijn ziek was! Renée kan inderdaad goed zingen! (Heb haar in Joseph gezien). Vallen de Nederlandse teksten een beetje mee? wil er ook graag naar toe, het is alleen een beetje duur.
Oh gefeliciteerd!!!quote:Op zondag 20 november 2011 19:56 schreef IbeBen het volgende:
Overigens trakteer ik vanavond op drank en taart, aangezien het mn verjaardag is vandaag
Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 20 november 2011 19:56 schreef IbeBen het volgende:
Overigens trakteer ik vanavond op drank en taart, aangezien het mn verjaardag is vandaag
Served! Served! Served! Served!quote:Op zondag 20 november 2011 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Die dansfilms worden ook elke week slechter.
Dat en wacht zo meteen maar op de intro's van Dennis en Annquote:Op zondag 20 november 2011 20:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Die dansfilms worden ook elke week slechter.
Whoehoeeequote:Op zondag 20 november 2011 20:04 schreef Cee het volgende:
HappiBeBen Birthday to yooouuu!
[..]
Served! Served! Served! Served!
Zoiets. Of geshopt bij een refowinkel.quote:Op zondag 20 november 2011 20:07 schreef WillemijnB het volgende:
Is dat jurkje van Ann uit de kast van Julie Andrews ten tijde van The Sound of Music getrokken ofzo?
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 20 november 2011 19:56 schreef IbeBen het volgende:
Ze moet wat om in de show te blijvenquote:Op zondag 20 november 2011 20:07 schreef Chuphinh het volgende:
Die blonde wordt elke week sletteriger. Hou ik wel van.
Vandaag gaat ze eruit.quote:Op zondag 20 november 2011 20:09 schreef IbeBen het volgende:
[..]
Ze moet wat om in de show te blijven
Limburgse Vlaaiquote:Op zondag 20 november 2011 19:56 schreef IbeBen het volgende:
Ik wil je ook ondanks dat aanraken hoor!quote:Op zondag 20 november 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik zag Sedric op Amsterdam Centraal vrijdagavond! Wie wil me aanraken?
Ik sprak Dan woensdag. Wie wil me aanraken?quote:Op zondag 20 november 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh ik zag Sedric op Amsterdam Centraal vrijdagavond! Wie wil me aanraken?
Nee, in het echt heeft ie zijn goede glazen oog in.quote:
Is ie IRL ook zo lekker?quote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sprak Dan woensdag. Wie wil me aanraken?
[ afbeelding ]
Zijn arm om mijn middel zal ik nooit meer vergeten.quote:
In de brand storequote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*jaloers*quote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zijn arm om mijn middel zal ik nooit meer vergeten.
Wie van die 4 is Dan op de foto?quote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tuurlijk. Waar anders? Ik heb geen zolder.quote:
Wat ben jij veranderd sinds de vorige keer! Die met het petje ben jij tochquote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In het weekend met petje, immer!quote:Op zondag 20 november 2011 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ben jij veranderd sinds de vorige keer! Die met het petje ben jij toch?
Kelder dan?quote:Op zondag 20 november 2011 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk. Waar anders? Ik heb geen zolder.
Ook geen kelder?quote:Op zondag 20 november 2011 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk. Waar anders? Ik heb geen zolder.
Dat is de kruipruimtequote:
Meen je niet toch?quote:Op zondag 20 november 2011 20:12 schreef Cee het volgende:
[..](Maar waar is Dan op deze foto, staat ie achter een van die ghiepghoppertjes?)
quote:
quote:
Hier ook, ik dacht dat we Stekkergate 2.0 hadden.quote:Op zondag 20 november 2011 20:13 schreef Crohnjurist het volgende:
Knipperde bij jullie ook het beeld? Ik dacht nee he weer een storing...
quote:Op zondag 20 november 2011 20:13 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Dacht dat je veel. Veel ouder was.
Wijf was wel duidelijk
quote:Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef Ewelina het volgende:
Is de bus haarlak bij euvgenia ontploft?
Niet alleen die bus.quote:Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef Ewelina het volgende:
Is de bus haarlak bij euvgenia ontploft?
Heb je straks een natte stinkende strijkplank en een sopje in je saté.quote:Op zondag 20 november 2011 20:13 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nog even pissen, strijken, dweilen en Indonesisch koken. Tegen de tijd dat ik klaar ben zullen ze wel beginnen.
Had ik ook. In de autoupdate resized de foto aanvankelijk niet. Vroeg me ook al af waar die foto van vier minderjarige meisjes op sloeg, maar toen dacht ik: Oh ja, het is Pheno, die houdt daar van.quote:Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n scherm knipt 't beste deel van de foto af maar nu zie ik 'm helemaal!
Mijn wasmachine staat aan, dus ik hoor nauwelijks iets.quote:Op zondag 20 november 2011 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg echt plaatsvervangende schaamte en onnoemlijke verveling bij die intro's.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Had ik ook. In de autoupdate resized de foto aanvankelijk niet. Vroeg me ook al af waar die foto van vier minderjarige meisjes op sloeg, maar toen dacht ik: Oh ja, het is Pheno, die houdt daar van.
Goed dat je het zegtquote:Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Nah, 24+ anders komt de meid mijn nest niet in. Zelfs geen mijt.quote:Op zondag 20 november 2011 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Had ik ook. In de autoupdate resized de foto aanvankelijk niet. Vroeg me ook al af waar die foto van vier minderjarige meisjes op sloeg, maar toen dacht ik: Oh ja, het is Pheno, die houdt daar van.
Bij mij ook, linkje kopieren en plakken in nieuw venster werkt wel. Dan heeft net zo'n leuke grijns als op tv.quote:Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
2x13 dus?quote:Op zondag 20 november 2011 20:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, 24+ anders komt de meid mijn nest niet in. Zelfs geen mijt.
Ze zijn de kandidaten nog aan het introduceren want we kennen ze blijkbaar nog niet goed genoeg.quote:
Waarom niet. Is ook wel lekker.quote:Op zondag 20 november 2011 20:17 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ja gelukkig hoeft hij niet met Celine!
Ik ben niet goed in tafelsquote:
De Boezem van Ann Memmens weet ons wekelijks te intrigeren.quote:Op zondag 20 november 2011 20:17 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Hoe zitten An haar borsten in die zwarte jurk?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!
En we hebben natuurlijk allemaal vorige week niet gekeken. Superduperhandigdepandig die samenvattingen steeds.quote:Op zondag 20 november 2011 20:18 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze zijn de kandidaten nog aan het introduceren want we kennen ze blijkbaar nog niet goed genoeg.
Minimizer.quote:Op zondag 20 november 2011 20:17 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Hoe zitten An haar borsten in die zwarte jurk?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!
Dat bleek al uit het feit dat je ze alleen in je bed wil.quote:
Mijn subtiele grap, wat doe je...quote:Op zondag 20 november 2011 20:19 schreef Misstique het volgende:
[..]
Dat bleek al uit het feit dat je ze alleen in je bed wil..
Je kijkt zeker voor de 1e keer? of heb je altijd het geluid uitstaan?quote:
Nee, dat is Virgilquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |