Wat ben jij veranderd sinds de vorige keer! Die met het petje ben jij tochquote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sprak Dan woensdag. Wie wil me aanraken?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 20 november 2011 20:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik sprak Dan woensdag. Wie wil me aanraken?
[ afbeelding ]
In het weekend met petje, immer!quote:Op zondag 20 november 2011 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ben jij veranderd sinds de vorige keer! Die met het petje ben jij toch?
Kelder dan?quote:Op zondag 20 november 2011 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk. Waar anders? Ik heb geen zolder.
Ook geen kelder?quote:Op zondag 20 november 2011 20:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tuurlijk. Waar anders? Ik heb geen zolder.
Dat is de kruipruimtequote:
Meen je niet toch?quote:Op zondag 20 november 2011 20:12 schreef Cee het volgende:
[..](Maar waar is Dan op deze foto, staat ie achter een van die ghiepghoppertjes?)
quote:
quote:
Hier ook, ik dacht dat we Stekkergate 2.0 hadden.quote:Op zondag 20 november 2011 20:13 schreef Crohnjurist het volgende:
Knipperde bij jullie ook het beeld? Ik dacht nee he weer een storing...
quote:Op zondag 20 november 2011 20:13 schreef Chuphinh het volgende:
[..]
Dacht dat je veel. Veel ouder was.
Wijf was wel duidelijk
quote:Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef Ewelina het volgende:
Is de bus haarlak bij euvgenia ontploft?
Niet alleen die bus.quote:Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef Ewelina het volgende:
Is de bus haarlak bij euvgenia ontploft?
Heb je straks een natte stinkende strijkplank en een sopje in je saté.quote:Op zondag 20 november 2011 20:13 schreef Pheno het volgende:
Ik ga nog even pissen, strijken, dweilen en Indonesisch koken. Tegen de tijd dat ik klaar ben zullen ze wel beginnen.
Had ik ook. In de autoupdate resized de foto aanvankelijk niet. Vroeg me ook al af waar die foto van vier minderjarige meisjes op sloeg, maar toen dacht ik: Oh ja, het is Pheno, die houdt daar van.quote:Op zondag 20 november 2011 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
M'n scherm knipt 't beste deel van de foto af maar nu zie ik 'm helemaal!
Mijn wasmachine staat aan, dus ik hoor nauwelijks iets.quote:Op zondag 20 november 2011 20:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik krijg echt plaatsvervangende schaamte en onnoemlijke verveling bij die intro's.
quote:Op zondag 20 november 2011 20:16 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Had ik ook. In de autoupdate resized de foto aanvankelijk niet. Vroeg me ook al af waar die foto van vier minderjarige meisjes op sloeg, maar toen dacht ik: Oh ja, het is Pheno, die houdt daar van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |