ditquote:Op zondag 13 november 2011 22:17 schreef livelink het volgende:
Ik ben het eens met Dan. Anthony en Nina moeten zeker door. En Anna en Meysam eigenlijk ook wel. Deze week zouden wat mij betreft Stephanie en Sedrig eruit moeten.
quote:Op zondag 13 november 2011 22:18 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het nadeel is dat ik hem zo'n lekker ding vind.
Sedrig is technisch zo goed dat ik hem nog een ronde verder gunquote:Op zondag 13 november 2011 22:20 schreef jcdragon het volgende:
Ik vrees voor Stephanie en Celine. En bij de jongens Anthony of Sedrig.
Helaas gaat het nu om wie de meest favoriet is.quote:Op zondag 13 november 2011 22:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Sedrig is technisch zo goed dat ik hem nog een ronde verder gun
stephaniequote:
quote:Op zondag 13 november 2011 22:23 schreef loezzzje het volgende:
Van mij mogen Stephanie Celine & Sedrig Juvat eruit.
quote:Op zondag 13 november 2011 22:23 schreef loezzzje het volgende:
Van mij mogen Stephanie & Sedrig eruit.
Sedrig is wel een betere danser dan Juvatquote:Op zondag 13 november 2011 22:24 schreef loezzzje het volgende:
Moeilijke keuze tussen Juvat & Sedrig. Juvat is irritant maar vind ik wel beter dansen dan Sedrig.
Ja, dat. Nina en Anna gaan door, die zijn ook duidelijk beter dan Stephanie en Celine.quote:Op zondag 13 november 2011 22:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
Sedrig is technisch zo goed dat ik hem nog een ronde verder gun
Nina moet winnen!quote:Op zondag 13 november 2011 22:26 schreef loezzzje het volgende:
Kunnen ze er niet alle 2 uit? En dan Anthony & Meysam in de finale
quote:
Ik ookquote:Op zondag 13 november 2011 22:29 schreef Ewelina het volgende:
Ik zou Sedrig graag zien dansen met Nina.
Ceekequote:Op zondag 13 november 2011 22:30 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil het in een cola-fles stoppen en kijken wat er mee gebeurt.
zie bovenquote:
eensquote:Op zondag 13 november 2011 22:33 schreef roos85 het volgende:
Sedrig en Anna waren vorige week trouwens ook top samen
Ik ook! Komt gewoon door Roy Julen..quote:Op zondag 13 november 2011 22:33 schreef Daph_ het volgende:
Ik vind de groepschoreos dit jaar echt tegenvallen
welke blondiequote:Op zondag 13 november 2011 22:33 schreef Cee het volgende:
Oké, op basis ook van deze groepschoreo, blondie eruit en wat de mannen betreft dan maar Sedrig of Anthony. Of Juvat. Nee, doe maar Juvat. Ja, Blondie en Juvat.
ditquote:Op zondag 13 november 2011 22:33 schreef Daph_ het volgende:
Ik vind de groepschoreos dit jaar echt tegenvallen
Ik had verdomme 6 keer de hond uit kunnen laten tijdens die stroomstoring.quote:
Dan had je althans jezelf nog even uit kunnen laten hequote:Op zondag 13 november 2011 22:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik had verdomme 6 keer de hond uit kunnen laten tijdens die stroomstoring.En ik heb niet eens een hond.
Yup.. Maar het helpt ook niet dat het totaal niet synchroon gaat!quote:Op zondag 13 november 2011 22:34 schreef Crohnjurist het volgende:
[..]
Ik ook! Komt gewoon door Roy Julen..
Dat ook, hoewel ik de choreo van Vincent Vianen wel een stuk beter vond gaan!quote:Op zondag 13 november 2011 22:36 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Yup.. Maar het helpt ook niet dat het totaal niet synchroon gaat!
een echte Gquote:
samen met meysamquote:Op zondag 13 november 2011 22:38 schreef LilDutchPrincess het volgende:
Hmm met dat kussengevecht had ik ook wel mee willen doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
of zijn meningquote:Op zondag 13 november 2011 22:42 schreef Cee het volgende:
Weet Rinus iets dat wij nu nog niet weten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wacht, ik krijg meerdere tweets door van mensen die in de studio zitten, die liggen een minuut voor op ons.quote:
Die mag volgende weekquote:Op zondag 13 november 2011 22:43 schreef Tallie1982 het volgende:
Snap echt niet dat die Celine door is...domme piepmuis
Ik negeer twitter tijdens de uitslagquote:Op zondag 13 november 2011 22:43 schreef Crohnjurist het volgende:
Loopt natuurlijk iets voor in de studio, Rinus heeft het gewoon verklapt
Jep.quote:Op zondag 13 november 2011 22:43 schreef Crohnjurist het volgende:
Wat een boefje is het toch he.quote:Op zondag 13 november 2011 22:43 schreef Crohnjurist het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2011 22:45 schreef Crohnjurist het volgende:
Bij de mannen Sedrig Juvat eruit... Hoop ik!
quote:Op zondag 13 november 2011 22:45 schreef Anonymousz het volgende:
MEYSAMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |