SPOILER: SysteemeisenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=1
http://www.bethblog.com/i(...)live-action-trailer/
Previews
Fok!Games - http://games.fok.nl/previ(...)crolls-v-skyrim.html
Wired - http://www.wired.com/gamelife/2011/10/skyrim-hands-on/
Gamekings - http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/
Reviews
* IGN!
* Gamekings!
* Game-Informer!
* Tweakers.net
Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750
Winkels: http://www.budgetgaming.n(...)ls+v:+skyrim_PC.htmlSPOILER: Algemene informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Additionele informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Platform-Poll :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 19:28 schreef themole het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 13 november 2011 19:32 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik heb nu een speciaal paardje.Ty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ff op zoek naar een Ebony mine.AFCA
Nu ben ik ergens achter gesprongen en zit ik vast, kutOp zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
f9?quote:Op zondag 13 november 2011 19:53 schreef Jump het volgende:
Nu ben ik ergens achter gesprongen en zit ik vast, kutRoll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Open de console en gebruik tcl.quote:Op zondag 13 november 2011 19:53 schreef Jump het volgende:
Nu ben ik ergens achter gesprongen en zit ik vast, kut
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Hoe krijg je een Atronach? Zijn er trouwens meer Atronach's dan flame in Skyrim? Weet dat er in Oblivion andere zaten.![]()
Zijn weer flame/frost/storm iig.quote:Op zondag 13 november 2011 19:55 schreef emokid het volgende:
Hoe krijg je een Atronach? Zijn er trouwens meer Atronach's dan flame in Skyrim? Weet dat er in Oblivion andere zaten.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Skyrim heeft momenteel trouwens een userrating van 85 op metacritics. Wat een stelletje azijnzeikers zit daar ook af en toe te posten zeg: http://www.metacritic.com/game/pc/the-elder-scrolls-v-skyrim
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Snap ook niets van de negatieve user reviews daarquote:Op zondag 13 november 2011 19:56 schreef Blind_Guardian het volgende:
Skyrim heeft momenteel trouwens een userrating van 85 op metacritics. Wat een stelletje azijnzeikers zit daar ook af en toe te posten zeg: http://www.metacritic.com/game/pc/the-elder-scrolls-v-skyrim
![]()
![]()
quote:After playing for about 4 hours I realized that this game was way over hyped. After getting out of the starting zone, I killed a chicken outside in this small town. After that, I entered the house which is kind of your starting home base. A man inside attacked me because I hit the chicken (which he didn't see). I fought back and killed him, his wife and then started fighting my companion. The companion went to zero health which forced him on his knees, I kept attacking him with my sword but he wouldn't die, he then stood up with full health and kept attacking me. After realizing that this guy is immortal I had to flee the village... A few negatives: even though the graphics look bad, my video card was still stressing and heated up to 75 degrees in certain areas. My card normally stays below 70 degrees even on much better looking games. The combat system is also a joke, doesn't feel like you're even hitting your opponents.
Haha, ik moest heel hard lachen toen ik nieuwe armor kreeg. Ik zie eruit als batman:D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opnieuw geladen en gelijk een draak gedoodquote:
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Die draken zijn nu wel erg makkelijk geworden. Misschien de difficulty opschroeven naar master.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 20:02 schreef CrazyAces het volgende:
Haha, ik moest heel hard lachen toen ik nieuwe armor kreeg. Ik zie eruit als batman:D
Waar haal je nieuwe armor? Heb het gevoel dat ik nu al aardig wat uurtjes in matige gear rondloop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijk spel is het ook heh, net weer 2 uur rond gelopen.. Ik heb het gevoel dat ik op 20% van de main quest zit, maar het boeit me niet zoveel eigenlijk..
The cake is a lie!![]()
Damn ik was nog niet doodgegaan in de game maar onderweg naar Riften twee keer gesneuveld. De tweede keer in gevecht met een draak, word ik ineens van achter door een sabeltandgeval en twee wolfen besprongen.Maar ik heb het gehaald. Next: schrouded armor.
![]()
![]()
Kopen bij blacksmiths of vinden. Maar ik denk dat je de beste armor vooral krijgt met quests. Liep al een tijd rond in Thieves Guild Armor, nu dus weer nieuwe gekregen.quote:Op zondag 13 november 2011 20:09 schreef d1ce het volgende:
[..]
Waar haal je nieuwe armor? Heb het gevoel dat ik nu al aardig wat uurtjes in matige gear rondloop.![]()
Hoe laat is het daar?quote:Op zondag 13 november 2011 20:14 schreef Xblister het volgende:
Liep net rond met deze view :
[ afbeelding ]
![]()
![]()
KvenelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 20:23 schreef Ghostandor het volgende:
KvenelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 20:26 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet? Er is toch best wat op aan te merken hoor....quote:Op zondag 13 november 2011 20:00 schreef STING het volgende:
[..]
Snap ook niets van de negatieve user reviews daarIk speel het spel met veel plezier maar de console-achtige interface werkt kut op de pc, de graphics zijn soms echt compleet onder de maat, je companion blokkeert je regelmatig de weg etc etc. Er valt een hele hoop te zeiken over deze game en deze moet het dan ook vooral hebben van zijn open-wereld-karakter. Een meer lineaire RPG was genadeloos neer gesabeld in de pers op deze minpunten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gister begonnen en ben echt compleet hooked nu.![]()
Iemand enig idee hoeveel uur aan gameplay er gehaald kan worden?![]()
Graphics zijn goed hoor, maar wel met wat getweak met Nvidia control panel en de Syrimpref.iniquote:Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet? Er is toch best wat op aan te merken hoor....Ik speel het spel met veel plezier maar de console-achtige interface werkt kut op de pc, de graphics zijn soms echt compleet onder de maat, je companion blokkeert je regelmatig de weg etc etc. Er valt een hele hoop te zeiken over deze game en deze moet het dan ook vooral hebben van zijn open-wereld-karakter. Een meer lineaire RPG was genadeloos neer gesabeld in de pers op deze minpunten.
AFCA
Wat een mongool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
300 of meer.quote:Op zondag 13 november 2011 20:33 schreef Liteiten het volgende:
Gister begonnen en ben echt compleet hooked nu.![]()
Iemand enig idee hoeveel uur aan gameplay er gehaald kan worden?![]()
Oke, ik heb dus een huis gekocht in Whiterun, dat is die Breezehouse volgens mij.. er staat daar een dresser, daar kan ik gewoon veilig m'n shit in dumpen, toch?
Tevens kan ik niet in het bed slapen omdat hij kennelijk 'Owned' is (door mij ja). Wat is up met dat?
Of toch du vader?![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 20:33 schreef Akwasi het volgende:
Wat een mongool
De combat voelt in deze game juist fucking geniaal, veel beter dan in oblivion.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GameFAQs/gamespot forums zekerquote:Op zondag 13 november 2011 20:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
De combat voelt in deze game juist fucking geniaal, veel beter dan in oblivion.
Of toch du vader?![]()
Heb je al nieuwe meubels gekocht? Anders is het geloof ik niet veilig.quote:Op zondag 13 november 2011 20:34 schreef Luchtkoker het volgende:
Oke, ik heb dus een huis gekocht in Whiterun, dat is die Breezehouse volgens mij.. er staat daar een dresser, daar kan ik gewoon veilig m'n shit in dumpen, toch?
Tevens kan ik niet in het bed slapen omdat hij kennelijk 'Owned' is (door mij ja). Wat is up met dat?
Neequote:Op zondag 13 november 2011 20:36 schreef drumstickNL het volgende:
Oja, volgens mij is dat weerwolf gebeuren een permanentje.![]()
![]()
Verkaufen, soms heb je ook quest givers die ze willen.quote:Op zondag 13 november 2011 20:37 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Wat kan ik trouwens met die garnets, rubies, amethysts?Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
De UI is nog het meest kut vind ik. Ze hadden wat beter naar Dragon Age moeten kijken om te zien hoe je een simpele maar goede inventory ed. maakt.quote:Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet? Er is toch best wat op aan te merken hoor....Ik speel het spel met veel plezier maar de console-achtige interface werkt kut op de pc, de graphics zijn soms echt compleet onder de maat, je companion blokkeert je regelmatig de weg etc etc. Er valt een hele hoop te zeiken over deze game en deze moet het dan ook vooral hebben van zijn open-wereld-karakter. Een meer lineaire RPG was genadeloos neer gesabeld in de pers op deze minpunten.
![]()
Verkopen of jewelry mee maken.quote:Op zondag 13 november 2011 20:37 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Wat kan ik trouwens met die garnets, rubies, amethysts?![]()
En juwelen maken, ringen enzoquote:Op zondag 13 november 2011 20:37 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Wat kan ik trouwens met die garnets, rubies, amethysts?![]()
Die gozer heeft ook geen idee waar hij het over heeft.quote:Op zondag 13 november 2011 20:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
De combat voelt in deze game juist fucking geniaal, veel beter dan in oblivion.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Schijnbaar is de UI heel erg makkelijk en uitgebreid aan te passen, dus wacht een maandje en je hebt vast een perfecte UISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Game ziet er prima uit man, je kan van een grote open wereld zoals deze geen graphics verwachten zoals Battlefield 3.quote:Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
Hoe ga je terug naar je normale vorm dan? Trouwens iemand op dat kannibaal questline verzoek ingegaan?quote:-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 20:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hoe ga je terug naar je normale vorm dan? Trouwens iemand op dat kannibaal questline verzoek ingegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oké, ik ben in een weerwolf getransformeerd, maar hoe transformeer ik terug?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ja, lees hier waarom:quote:Op zondag 13 november 2011 20:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hoe ga je terug naar je normale vorm dan? Trouwens iemand op dat kannibaal questline verzoek ingegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie mijn vorige post.quote:Op zondag 13 november 2011 20:41 schreef Rezania het volgende:
Oké, ik ben in een weerwolf getransformeerd, maar hoe transformeer ik terug?![]()
2/10 from me,not even trolling,i think its a boring game. Same bugs as oblivion,same terrible dialogue,and dodgy controls,horrible texture popin and alot of low res textures which ruin the immersion. I cannot believe how hyped up this game was and falls short in many areas.
![]()
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Nee, ik wil niet van die kracht afkomen, ik wil gewoon terug transformeren.quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ik geef zijn grammatica, zinsbouw en spelling ook een 2 van de 10.quote:Op zondag 13 november 2011 20:42 schreef Akwasi het volgende:
2/10 from me,not even trolling,i think its a boring game. Same bugs as oblivion,same terrible dialogue,and dodgy controls,horrible texture popin and alot of low res textures which ruin the immersion. I cannot believe how hyped up this game was and falls short in many areas.
![]()
Heh heb nu meubels gekocht waar een Chest meekwam. Daar heb ik alles in gestopt.quote:Op zondag 13 november 2011 20:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je al nieuwe meubels gekocht? Anders is het geloof ik niet veilig.
Of toch du vader?![]()
Er is trouwens ook zo'n rooie plank boven, daar kan je je wapen aan vastmaken, gewoon op E drukken.quote:Op zondag 13 november 2011 20:44 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Heh heb nu meubels gekocht waar een Chest meekwam. Daar heb ik alles in gestopt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ik zag net het huis wat je kunt kopen in Solitude, erg groot, maar vind die van Whiterun leuker
AFCA
Ah, gewoon even wachten dus om terug te transformeren.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ik zit btw na 9u speeltijd nog steeds in omgeving Whiterun, net 1e draak gekilled. Doe veel sidequests, beetje exploren (nog niet eens écht gedaan), beetje aankloten. Deze game
Ik denk dat ik mijn record 'Meest speeluren in een Single Player game' ga verbreken (staat atm op 200 uur in Oblivion)
Of toch du vader?![]()
2800 uur in WoW sinds 2005 bij mijquote:Op zondag 13 november 2011 20:50 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik zit btw na 9u speeltijd nog steeds in omgeving Whiterun, net 1e draak gekilled. Doe veel sidequests, beetje exploren (nog niet eens écht gedaan), beetje aankloten. Deze game
Ik denk dat ik mijn record 'Meest speeluren in een Single Player game' ga verbreken (staat atm op 200 uur in Oblivion)
AFCA
Is Skyrim voor de beginnende RPG speler eigenlijk een beetje aan te raden?
Mijn enige ervaring met dit type spel is Knights of the Old Republic en Fable 1 & 2 (vooral KOTOR vond ik echt meesterlijk, maar das al een boel jaartjes geleden...).
Ik heb me kostelijk vermaakt met deze spellen, maar het past niet echt in mijn straatje daar ik normaal voetbal- en racegames speel. Daarnaast heb ik ooit een paar uurtjes Morrowind gespeeld en dat vond ik allemaal maar een beetje vaag en onduidelijk.
Toch vind ik de omgevingen in Skyrim er echt fantastisch uitzien en het spreekt me ook wel aan om vanaf het nulpunt een comlete krijger op te bouwen om hem vervolgens door fantastische missies te loodsen...
Wat zouden jullie zeggen? :p![]()
WoW is Single Player? Oh wacht...quote:Op zondag 13 november 2011 20:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2800 uur in WoW sinds 2005 bij mij
(Ik heb btw >3000 uur in WoW sinds 2005, maar reeds gestopt)Of toch du vader?![]()
Ja.quote:Op zondag 13 november 2011 20:52 schreef NeuNeu het volgende:
Is Skyrim voor de beginnende RPG speler eigenlijk een beetje aan te raden?
Mijn enige ervaring met dit type spel is Knights of the Old Republic en Fable 1 & 2 (vooral KOTOR vond ik echt meesterlijk, maar das al een boel jaartjes geleden...).
Ik heb me kostelijk vermaakt met deze spellen, maar het past niet echt in mijn straatje daar ik normaal voetbal- en racegames speel. Daarnaast heb ik ooit een paar uurtjes Morrowind gespeeld en dat vond ik allemaal maar een beetje vaag en onduidelijk.
Toch vind ik de omgevingen in Skyrim er echt fantastisch uitzien en het spreekt me ook wel aan om vanaf het nulpunt een comlete krijger op te bouwen om hem vervolgens door fantastische missies te loodsen...
Wat zouden jullie zeggen? :pOf toch du vader?![]()
Prima voor beginners! De mechanics van de stats en alles zijn makkelijker te begrijpen dan in bijvoorbeeld KOTOR. Bij de voorganger oblivion was het wat lastiger maar in Skyrim vind ik het beter gedaan. Morrowind vond ik ook te lastig hoor ookal heb ik het nog aardig wat uurtjes gespeeld maar in Oblivion en Skyrim word je veel meer gestuurd is mijn ervaring.quote:Op zondag 13 november 2011 20:52 schreef NeuNeu het volgende:
Is Skyrim voor de beginnende RPG speler eigenlijk een beetje aan te raden?![]()
Mooi mooiquote:Op zondag 13 november 2011 20:56 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
Prima voor beginners! De mechanics van de stats en alles zijn makkelijker te begrijpen dan in bijvoorbeeld KOTOR. Bij de voorganger oblivion was het wat lastiger maar in Skyrim vind ik het beter gedaan. Morrowind vond ik ook te lastig hoor ookal heb ik het nog aardig wat uurtjes gespeeld maar in Oblivion en Skyrim word je veel meer gestuurd is mijn ervaring.![]()
SPOILER: wowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 20:58 schreef AMDB het volgende:
Mooiste plek die ik ben tegen gekomen nog jaSPOILER: wowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Same here.quote:Op zondag 13 november 2011 20:44 schreef Verbodsbord het volgende:
Wow, ik word door een draak aangevallen op de binnenplaats van college of winterhold![]()
Waar zit trouwens dat hraddgar keep ofzo waar je heen moet?
Hraggstad*-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Niet gewoon een questmarker?quote:Op zondag 13 november 2011 21:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Same here.![]()
Waar zit trouwens dat hraddgar keep ofzo waar je heen moet?
Hraggstad*Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Nu we toch bezig zijn met vragen:
ik vind dat smithing toch wel leuk maar hoe mine ik ore?![]()
ben het nog nergens tegengekomen?![]()
Je hebt mines en ook gewoon in de bergen kan je ore tegenkomen.quote:Op zondag 13 november 2011 21:05 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Nu we toch bezig zijn met vragen:
ik vind dat smithing toch wel leuk maar hoe mine ik ore?![]()
ben het nog nergens tegengekomen?History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Deze game is echt een opleidingskiller, moet echt niet zo verdergaan als vandaag en gister. Morgen 'gelukkig' geen tijd om te spelen.![]()
Echt he, het lijkt wel alsof de wijzer van mijn horloge kapot is.quote:Op zondag 13 november 2011 21:10 schreef AMDB het volgende:
Deze game is echt een opleidingskiller, moet echt niet zo verdergaan als vandaag en gister. Morgen 'gelukkig' geen tijd om te spelen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Moet je wel een pickaxe bij je hebben.quote:Op zondag 13 november 2011 21:05 schreef Katth het volgende:
[..]
Je hebt mines en ook gewoon in de bergen kan je ore tegenkomen.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ik wil dat huis ook kopen, maar heb nog geen 5000 gold nu, amper de helft.quote:Op zondag 13 november 2011 20:34 schreef Luchtkoker het volgende:
Herkenbaar. Zit al vanaf 9 uur vanochtend praktisch ononderbroken te spelen
Net trouwens een "Supple Ancient Nordic Bow" gevonden, 27 base dmg. En dat voor een lvl 13 char
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Dat bed wordt gebruikt / is gereserveerd voor je companion, dr is een ander bed (groter) op de bovenverdiepingquote:Op zondag 13 november 2011 20:34 schreef Luchtkoker het volgende:
. Naast het grote bed staat ook netjes een kist ^^
![]()
OKE WTF WAS DAT
Ik zie zo'n drakenwoord muur, verschijnt er ineens een draak bovenop, hij is bijna dood na ons gevecht, vliegt een rondje, komt terug, en crasht voor me de grond en en glijdt nog 10 meter door waarna hij na 1 klap kapot ging![]()
![]()
800 gold pickpocketen
quote:Op zondag 13 november 2011 21:20 schreef AMDB het volgende:
800 gold pickpocketen
Haha geniaal.. ik heb weleens pickpocketen gedaan terwijl ik daar geen skills in heb. Leuk om te doen maar gedoe wanneer ik betrapt word.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft iemand misschien tips hoe je flawless gems krijgt? Ik kan ze nooit vinden.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Hoe ?quote:Op zondag 13 november 2011 21:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kun je die niet zelf maken van normale edelsteentjes?
Ik haal ze altijd in dungeons, verkoop ze meestal gewoon ook aan merchants. Kun je er iets specifieks mee?quote:Op zondag 13 november 2011 21:23 schreef Akwasi het volgende:
Heeft iemand misschien tips hoe je flawless gems krijgt? Ik kan ze nooit vinden.![]()
Ik heb ze nodig voor quests.quote:Op zondag 13 november 2011 21:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik haal ze altijd in dungeons, verkoop ze meestal gewoon ook aan merchants. Kun je er iets specifieks mee?Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Mijn FOV wat hoger gezet hier, vond de default nogal krapjes en onrustig overkomen.
Mensen die het ook willen, dit kan je doen door in je Skyrim.ini onder [General]
fdefaultfov=XX toe te voegen, XX vervangen door gewenste FOVAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Smithing gebruikt die gems en inderdaad, een paar questsgivers willen ze hebben.quote:Op zondag 13 november 2011 21:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik haal ze altijd in dungeons, verkoop ze meestal gewoon ook aan merchants. Kun je er iets specifieks mee?Conscience do cost.![]()
Wel grappig dat je bij verkoopsstandjes soms eerst materialen kan opnemen zonder te stelen en ze dan terug te verkopen
Ben je zoveel ore tegengekomen dan? Ik vind altijd heel weinig.quote:Op zondag 13 november 2011 21:33 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
zonde dat ik nooit eerder een pickaxe mee had nu heb ik allemaal ore misgelopenNo resentment ever evened out a weaker hand![]()
Mijn Ebony bow doet 50 damagequote:Op zondag 13 november 2011 21:15 schreef Blind_Guardian het volgende:
Herkenbaar. Zit al vanaf 9 uur vanochtend praktisch ononderbroken te spelen
Net trouwens een "Supple Ancient Nordic Bow" gevonden, 27 base dmg. En dat voor een lvl 13 char
![]()
Iemand al een "Elderdragon" tegengekomen?
2 keer vuurspuwen en je bent dood op level 23![]()
![]()
volgens mij kun je ore niet "zien" zegmaar als je geen pickaxe bij je hebt dus geen flauw idee hoeveel ore ik ben misgelopen omdat ik me er nooit bewust van ben geweest dat iets ore was maar ben lvl 19 nu dus speel al een aantal uurquote:Op zondag 13 november 2011 21:35 schreef Silv het volgende:
[..]
Ben je zoveel ore tegengekomen dan? Ik vind altijd heel weinig.![]()
![]()
Haha, ik loop mijn huisje in Whiterun binnen, staat daar een guard in mijn huis die net naar buiten loopt. Beetje met mijn housecarl loopen te rotzooien!History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Kan je welquote:Op zondag 13 november 2011 21:40 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
volgens mij kun je ore niet "zien" zegmaar als je geen pickaxe bij je hebt dus geen flauw idee hoeveel ore ik ben misgelopen omdat ik me er nooit bewust van ben geweest dat iets ore was maar ben lvl 19 nu dus speel al een aantal uur
Ligt het nou aan mij of is het hoe beter je wapen is, hoe beter de killing actions zijn?
Bij de mines kom je altijd wel een pickaxe tegen.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Net ook even teruggeweest bij een mine die ik al eens had leeg gehaald. Kon weer opnieuw minen!History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
En Dawnbreaker, nog een daedric artefact erbij, ben wel stuk of 20x dood gegaan tegen die boss. 2 shot met magic man, heb echt resistance nodig.
AFCA
je hebt gelijk!quote:
inmiddels al 3 keer gemined in 1 grot
ik snap er niks van want dan heb ik 19 levels lang niks opgemerkt terwijl ik wel vaak plantjes enzo pak![]()
![]()
Ik kan de komende twee dagen niet tot nauwelijks spelenquote:Op zondag 13 november 2011 21:49 schreef Akwasi het volgende:
Morgen kan ik niet heel de dag Skyrim spelenAlhoewel, dinsdag kan wel, maar heb genoeg andere dingen te doen. Mezelf maar even weg van de pc plaatsen dus
![]()
![]()
Waar staat hij standaarf op dan?!quote:Op zondag 13 november 2011 21:30 schreef Ame_thyst het volgende:
Mijn FOV wat hoger gezet hier, vond de default nogal krapjes en onrustig overkomen.
Mensen die het ook willen, dit kan je doen door in je Skyrim.ini onder [General]
fdefaultfov=XX toe te voegen, XX vervangen door gewenste FOV![]()
Geen idee, denk dat het autmatisch bepaald wordt aan de hand van je resolutie.quote:Op zondag 13 november 2011 21:50 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Waar staat hij standaarf op dan?!Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Geen idee, ik moet eerst nog trouwen.quote:Op zondag 13 november 2011 21:55 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Ik niet, kan je eigenlijk ook kinderen krijgen?
Ja, net 10 min geleden. Mooi gevecht ookquote:Op zondag 13 november 2011 22:04 schreef Verbodsbord het volgende:
Iemand the gaulder amulet al? +30 bij magicka stamina en health
History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Moet nog 1 stuk.quote:Op zondag 13 november 2011 22:04 schreef Verbodsbord het volgende:
Iemand the gaulder amulet al? +30 bij magicka stamina en healthAnton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Ik heb alleen maar dat magicka gedeelte, waar kan ik het andere stuk vinden?quote:Op zondag 13 november 2011 22:04 schreef Verbodsbord het volgende:
Iemand the gaulder amulet al? +30 bij magicka stamina en healthGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Staat in je questlog neem ik aan.quote:Op zondag 13 november 2011 22:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar dat magicka gedeelte, waar kan ik het andere stuk vinden?![]()
Nee, helemaal niks daarover.quote:Op zondag 13 november 2011 22:07 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Staat in je questlog neem ik aan.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Hmm ik weet ook niet echt meer hoe ik er aan kwam aan die questquote:Hij heeft de forbidden legend in ieder geval, misschien even googlen?
![]()
Wat denk je zelfquote:Op zondag 13 november 2011 22:15 schreef Skillstorm het volgende:
Ik speel nu Oblivion, zijn de graphics in Skyrim stukken beter?![]()
Ik zit nog maar aan de 100 voor armor, doeme toch. En ik moet dringend meer godl hebben voor huis zodat ik al die shit daar kan dumpen.quote:Op zondag 13 november 2011 22:17 schreef Smoofie het volgende:
393 armor rating met shield, daedric armor(legendary) setOp zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja.quote:Op zondag 13 november 2011 22:15 schreef Skillstorm het volgende:
Ik speel nu Oblivion, zijn de graphics in Skyrim stukken beter?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Er zijn 2 ebony mines ten zuiden van Windhelm.quote:Op zondag 13 november 2011 22:19 schreef Jump het volgende:
[..]
Ik zit nog maar aan de 100 voor armor, doeme toch. En ik moet dringend meer godl hebben voor huis zodat ik al die shit daar kan dumpen.AFCA
Ik heb me, al nieuwkomer in de serie, de game guide meegebracht. Ik dacht bijna dat ik een telefoonboek gekocht had
+10 voor een printscreenquote:Op zondag 13 november 2011 22:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Er zijn 2 ebony mines ten zuiden van Windhelm.
quote:Op zondag 13 november 2011 22:19 schreef Jump het volgende:
Ik heb me, al nieuwkomer in de serie, de game guide meegebracht. Ik dacht bijna dat ik een telefoonboek gekocht hadWattan? Keb nog geen telefoons gezien in skyrim.
Dit keer zonder signature![]()
En ? Heb je er wat aan?quote:Op zondag 13 november 2011 22:19 schreef Jump het volgende:
Ik heb me, al nieuwkomer in de serie, de game guide meegebracht. Ik dacht bijna dat ik een telefoonboek gekocht hadAnton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Deze: http://www.amazon.com/Eld(...)ficial/dp/0307891372quote:Op zondag 13 november 2011 22:22 schreef Ericjuh het volgende:
[..]Wattan? Keb nog geen telefoons gezien in skyrim.
655 pagina's, en een grote kaart met alle quests er opAlle quests staan er mooi uitgelegd in, de rassen ook voor als je het nog nooit gespeeld hebt, skills, lijsten van alle personage's, potions, vijanden, stuff, ...quote:
Voor sommige quests staan er dan weer kaartjes in, maar voorlopig nog niet gebruikt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2011 22:18 schreef vault_tec het volgende:
Komt er zo'n random draak naar me toe, ik denk ik dood hem wel even want die eerste draak ging ook zo makkelijk. 10 keer doodgegaan voordat ik weggerend ben. gaat niet zo makkelijk dus.
360: henk de vries
3ds: 2105-8632-9991![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 22:18 schreef vault_tec het volgende:
Gewoon soultrap spells gebruiken om soulgems te vullen en dan een gevulde soulgem gebruiken om een wapen op te laden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
dit klinkt heel stom maar ik heb petty soul gems maar ik kan ze somehow niet gebruiken...quote:Op zondag 13 november 2011 22:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon soultrap spells gebruiken om soulgems te vullen en dan een gevulde soulgem gebruiken om een wapen op te laden.![]()
bepaalde wapens/spells geven je de mogelijkheid om die soulgems te vullen. Zonder dat zijn je soulgems eigenlijk gewoon dood gewichtquote:Op zondag 13 november 2011 22:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
dit klinkt heel stom maar ik heb petty soul gems maar ik kan ze somehow niet gebruiken...
Conscience do cost.![]()
Staat er nog iets achter tussen haakjes?quote:Op zondag 13 november 2011 22:27 schreef vault_tec het volgende:
[..]
dit klinkt heel stom maar ik heb petty soul gems maar ik kan ze somehow niet gebruiken...Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
het is gelukt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geef het aan mijquote:Op zondag 13 november 2011 22:34 schreef tjawatdan het volgende:
Heb nu 30k aan geld, geen idee waar ik het aan moet uitgevenJe moet dan toch al enkele uurtjes gespeeld hebben
50 uur om precies te zijn..quote:Op zondag 13 november 2011 22:35 schreef Jump het volgende:
[..]
Geef het aan mijJe moet dan toch al enkele uurtjes gespeeld hebben
![]()
Hoe zit dat enchanten nu in elkaar? (eerste elder scrolls game voor mij) Ik speel zelf met een soort mage en heb nu een robe met 50% faster restore ofzoiets. Is het mogelijk om dit op armor te krijgen door te enchant te gebruiken?
Toffe game zeg, eerste draak tijdens noorderlicht vermoord![]()
![]()
Huis in Solitude kost 36k inclusief meubels.quote:Op zondag 13 november 2011 22:34 schreef tjawatdan het volgende:
Heb nu 30k aan geld, geen idee waar ik het aan moet uitgevenGist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Je moet eerst een magisch item disenchanten voordat je datzelfde effect kan gebruiken. Dat effect wordt sterker naarmate je enchanting beter wordt en je betere soulgems gebruikt.quote:Op zondag 13 november 2011 22:47 schreef Vijf_voor het volgende:
Hoe zit dat enchanten nu in elkaar? (eerste elder scrolls game voor mij) Ik speel zelf met een soort mage en heb nu een robe met 50% faster restore ofzoiets. Is het mogelijk om dit op armor te krijgen door te enchant te gebruiken?
Toffe game zeg, eerste draak tijdens noorderlicht vermoordNo resentment ever evened out a weaker hand![]()
Ayup, dit kan inderdaad. Maar je kunt niet alle enchantments op armor gebruiken. Enchantments waarmee je bonus schade doet bijvoorbeeld niet.quote:Op zondag 13 november 2011 22:47 schreef Vijf_voor het volgende:
Toffe game zeg, eerste draak tijdens noorderlicht vermoord![]()
Wat vet
Waar staat die kist van die knakker?quote:Op zondag 13 november 2011 21:08 schreef Smoofie het volgende:
wtf Captain Hargar heeft me al 6x gekilled in 1 power attack
Ik heb zn sleutel, maar vind geen kist van hem
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
Godverdomme. Ik heb die besteld bij The Book Depository, maar 2 weken nadat ik hem daar bestelde stond ie ineens op niet beschikbaar.quote:Op zondag 13 november 2011 22:19 schreef Jump het volgende:
Ik heb me, al nieuwkomer in de serie, de game guide meegebracht. Ik dacht bijna dat ik een telefoonboek gekocht had
Volgens hun is dat ding nog niet gereleased. De hardcover versie dan.
Morgen maar weer eens mailen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 22:57 schreef Verbodsbord het volgende:
Wat vet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Heb de game al een weekquote:Op zondag 13 november 2011 22:45 schreef Zolder het volgende:
Hoe kan je zien hoeveel uur je gespeeld hebt?Wat heb je aan zo'n huis, heb mn plek al waar ik me spullen drop.. is wel leuk ofzo hoor maar om daar nou 36k voor neer te leggenquote:Op zondag 13 november 2011 22:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Huis in Solitude kost 36k inclusief meubels.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit spel is echt verslavend man.
Kan maar niet stoppen ermee vind steeds weer nieuwe dingen die ik weer interessant vind.![]()
Wat lopen jullie allemaal te minen en stuff dan?
Nog geen geld of items nodig gehad, wel jammer overigens dat companions je meer irriteren dan helpen en dat een dwarven sword (legendary) echt zwįįr overpowered is evenals de bow. Dragons gaan zo neer.
Ik heb geprobeerd om met iemand te trouwens aangezien ik een huisje in whiterun heb maar niemand gaf die optie.
Oké, tijd om even te kappen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Net in Riften aangekomen, nu even een 5min break nemen. Wat drinken halen, ff pissen, wat eten en weer knallen
Of toch du vader?![]()
Dat minen is echt niet voor de lol erin gezet, je kunt smithen daarmee. Om te trouwen moet je een bepaalde ketting/amulet dragen, Mara geloof ik.. pas dan krijg je meer opties.quote:Op zondag 13 november 2011 23:07 schreef drumstickNL het volgende:
Nog geen geld of items nodig gehad, wel jammer overigens dat companions je meer irriteren dan helpen en dat een dwarven sword (legendary) echt zwįįr overpowered is evenals de bow. Dragons gaan zo neer.
Ik heb geprobeerd om met iemand te trouwens aangezien ik een huisje in whiterun heb maar niemand gaf die optie.
Oké, tijd om even te kappen.![]()
Jij hebt geld teveel, ik niet.quote:Op zondag 13 november 2011 23:04 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Heb de game al een week
[..]
Wat heb je aan zo'n huis, heb mn plek al waar ik me spullen drop.. is wel leuk ofzo hoor maar om daar nou 36k voor neer te leggenHeb je een speciaal amulet voor nodig.quote:Op zondag 13 november 2011 23:07 schreef drumstickNL het volgende:
Oké, tijd om even te kappen.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Er was hier laatst iemand in die een bug had waarbij een ice spike maar in je lichaam bleef zitten. Heeft iemand enig idee hoe ik dat weg krijg?![]()
Ja, dat was ik. Toen ik beschoten werd met pijlen verdwenen ze.quote:Op zondag 13 november 2011 23:13 schreef Tical2000 het volgende:
Er was hier laatst iemand in die een bug had waarbij een ice spike maar in je lichaam bleef zitten. Heeft iemand enig idee hoe ik dat weg krijg?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Mijn 'random flikkerende bergen' graphical bug ook opgelost. Dan heb ik het dus over dit:
De oplossing... NVIDIA drivers updaten(2 maanden geleden nog geupdate, maar goed)
Of toch du vader?![]()
Aan de Valtheim Towers kan je wat Corundum Ore vinden, nu nog uitvinden wat ik er zelf mee kan doen.quote:Op zondag 13 november 2011 21:35 schreef Silv het volgende:
[..]
Ben je zoveel ore tegengekomen dan? Ik vind altijd heel weinig.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Wapens 'upgraden' bij een grindstone volgens mij.quote:Op zondag 13 november 2011 23:16 schreef Jump het volgende:
[..]
Aan de Valtheim Towers kan je wat Corundum Ore vinden, nu nog uitvinden wat ik er zelf mee kan doen.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Jaquote:Op zondag 13 november 2011 23:17 schreef Verbodsbord het volgende:
Kon je nou armor maken met dragonscales ofzo?AFCA
Weet iemand trouwens waar je frost/fire/shock resistance spells/enchants kunt halen? Mages doden me echt in no time.AFCA
Zijn die boeken die je soms vindt nodig om te bewaren, want heb er nu 60 ofzo maar mochten ze nutteloos zijn gooi ik ze weg.![]()
De kennis onthou je, dus je kan ze best verkopen denk ik.quote:Op zondag 13 november 2011 23:21 schreef FS1986NL het volgende:
Zijn die boeken die je soms vindt nodig om te bewaren, want heb er nu 60 ofzo maar mochten ze nutteloos zijn gooi ik ze weg.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
College of Winterhold?quote:Op zondag 13 november 2011 23:19 schreef Smoofie het volgende:
Weet iemand trouwens waar je frost/fire/shock resistance spells/enchants kunt halen? Mages doden me echt in no time.![]()
Sommigen zijn absoluut interessant, ze sluiten af en toe aan op je questline of ze bieden nog wat achtergrond informatie. Zo is er bijvoorbeeld een boek van die Bard mikeal ofzo uit Whiterun.quote:Op zondag 13 november 2011 23:21 schreef FS1986NL het volgende:
Zijn die boeken die je soms vindt nodig om te bewaren, want heb er nu 60 ofzo maar mochten ze nutteloos zijn gooi ik ze weg.-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Ah oké dan bewaar ik ze nog even.quote:Op zondag 13 november 2011 23:22 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Sommigen zijn absoluut interessant, ze sluiten af en toe aan op je questline of ze bieden nog wat achtergrond informatie. Zo is er bijvoorbeeld een boek van die Bard mikeal ofzo uit Whiterun.![]()
Als je een huis hebt kun je ze in een book shelve plaatsen/quote:Op zondag 13 november 2011 23:21 schreef FS1986NL het volgende:
Zijn die boeken die je soms vindt nodig om te bewaren, want heb er nu 60 ofzo maar mochten ze nutteloos zijn gooi ik ze weg.AFCA
Sieraden van maken.quote:Op zondag 13 november 2011 23:24 schreef tjawatdan het volgende:
Wat kun je met die diamonds doen behalve verkopen?No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Ohquote:Op zondag 13 november 2011 23:26 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als je een huis hebt kun je ze in een book shelve plaatsen/Wat leuk zeg
![]()
![]()
Hm, ik zit nu met een quest die niet helemaal verloopt hoe het moet.
Niet lezen als je nog niet in Solitude geweest bent en daar nog niet een klein meisje hebt aangesproken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je kan ze verkopen, sommigen voor behoorlijk wat money.quote:Op zondag 13 november 2011 23:21 schreef FS1986NL het volgende:
Zijn die boeken die je soms vindt nodig om te bewaren, want heb er nu 60 ofzo maar mochten ze nutteloos zijn gooi ik ze weg.
Wat is trouwens het nut van die dragon scales en bones? Je kan er kennelijk armor van maken, verder nog iets?Of toch du vader?![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 23:30 schreef Desunoto het volgende:
Hm, ik zit nu met een quest die niet helemaal verloopt hoe het moet.
Niet lezen als je nog niet in Solitude geweest bent en daar nog niet een klein meisje hebt aangesproken...Werkt bij mij ook niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Is het waard om een huis te kopen voor 5k als je maar 7k hebt?Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Ja. Kan je spul storen etc.quote:Op zondag 13 november 2011 23:31 schreef Cara het volgende:
Is het waard om een huis te kopen voor 5k als je maar 7k hebt?No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Nee ga wat quests doen bij de companions ofzo, dan krijg je ook je eigen kamer waar je je spullen kan opslaan..quote:Op zondag 13 november 2011 23:31 schreef Cara het volgende:
Is het waard om een huis te kopen voor 5k als je maar 7k hebt?![]()
Ach handig voor storage, meer gebruik ik het zelf niet voor.quote:Op zondag 13 november 2011 23:31 schreef Cara het volgende:
Is het waard om een huis te kopen voor 5k als je maar 7k hebt?![]()
![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 23:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik heb die besteld bij The Book Depository, maar 2 weken nadat ik hem daar bestelde stond ie ineens op niet beschikbaar.
Morgen maar weer eens mailenIk had hem ook daar besteld, Amazon heeft hem wel (de US one) en die kunnen hem nu ook al leveren, maar dan komt ie volgens hen pas half december aan....quote:Op zondag 13 november 2011 23:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Godverdomme. Ik heb die besteld bij The Book Depository, maar 2 weken nadat ik hem daar bestelde stond ie ineens op niet beschikbaar.
Morgen maar weer eens mailen![]()
Ah, gelukkig.quote:
Gelukkig in de zin van, als het bij veel mensen niet werkt, zal er wel een patch voor komen.![]()
![]()
Zal zo even kijken of het bij mij ook werkt. Bedanktquote:Op zondag 13 november 2011 23:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat was ik. Toen ik beschoten werd met pijlen verdwenen ze..
![]()
Heb het zelf nog niet meegemaakt in de best lange tijd dat ik het huis heb.quote:Op zondag 13 november 2011 23:34 schreef emokid het volgende:
[..]
Kunnen ze gestolen worden door Thieves?No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Ik zie door de bomen het bos niet meer met alle quests die ik nog moet doen. Alle "kleinere" misc. quests bij elkaar zijn er een stuk of 15 en dan nog iets van 12 of 13 grotere quests.![]()
Dacht even een uitstapje te maken naar Solitude omdat ik daar met level 24 nog steeds niet geweest was. Meteen weer een enorme lading quests erbij.![]()
![]()
Eindelijk mijn tweede draak (ben lvl 21 nu) halverwege waren mijn arrows op![]()
![]()
![]()
Mijn boog is koning maar nu moest ik het afmaken met een daggertje
Tis wel gelukt mede dankzij 30 potions![]()
Nee. Alles in je huis is veilig. Gelukkig maar, heb er op dit moment een goudmijn liggen. Denk tegen de 50.000 gold aan qua spullen, misschien meer.quote:Op zondag 13 november 2011 23:34 schreef emokid het volgende:
[..]
Kunnen ze gestolen worden door Thieves?![]()
![]()
Level 21 en pas je tweede draak verslaan is wel heel vreemd moet ik zeggen. Vermijd je ze met opzet, dus ren je de andere richting op als je er een ziet vliegen, of zie je ze gewoon nooit?quote:Op zondag 13 november 2011 23:36 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Eindelijk mijn tweede draak (ben lvl 21 nu) halverwege waren mijn arrows op![]()
![]()
![]()
Mijn boog is koning maar nu moest ik het afmaken met een daggertje
Tis wel gelukt mede dankzij 30 potions
Apart.![]()
Ben nu level 9, ben 1x een draak tegengekomen en ben door 'm gekilld, daarna een andere route gelopen en toen zag ik 'm overvliegen maar heeft hij me genegeerd.
Nu maar een beetje rondlopen en ontdekken, heb al die tijd in de omgeving van Whiterun gezeten en had 't er wel een keer gezien..
Maar waar blijven die draken![]()
![]()
Zojuist een frost dragon die bovenop het dak van de inn in Winterhold landde terwijl ik er net dronken uitkwam zetten. Maar hij is dood
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
ik ben er (na de eerste) nog twee tegengekomen maar die vlogen alleen overquote:Op zondag 13 november 2011 23:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Level 21 en pas je tweede draak verslaan is wel heel vreemd moet ik zeggen. Vermijd je ze met opzet, dus ren je de andere richting op als je er een ziet vliegen, of zie je ze gewoon nooit?
Apart.![]()
![]()
Over mages gesproken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Had ik ook, al was ik er op dat moment wel blij mee, want ik werd al achterna gezeten door een Wispmother..quote:Op zondag 13 november 2011 23:42 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
ik ben er (na de eerste) nog twee tegengekomen maar die vlogen alleen over
Maar achteraf had ik die draak liever kapot gemaakt![]()
![]()
Ik vind het een beetje jammer als een draak slachtoffers maakt in een stad of dorpje.
Ik dacht dat de "radiant AI" er voor zou zorgen dat bepaalde belangrijke mensen (winkeliers, marktlui en smiths bijvoorbeeld) vervangen zouden worden door andere NPC's als ze dood gingen. Gebeurt bij mij helemaal niet.
Dood is dood, en geen andere NPC neemt de taken over.![]()
Was toch alleen zo als ze familie hadden ofzo?quote:Op zondag 13 november 2011 23:45 schreef Desunoto het volgende:
Ik vind het een beetje jammer als een draak slachtoffers maakt in een stad of dorpje.
Ik dacht dat de "radiant AI" er voor zou zorgen dat bepaalde belangrijke mensen (winkeliers, marktlui en smiths bijvoorbeeld) vervangen zouden worden door andere NPC's als ze dood gingen. Gebeurt bij mij helemaal niet.
Dood is dood, en geen andere NPC neemt de taken over.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 23:43 schreef Tical2000 het volgende:
Over mages gesproken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die Farmer Bow + Overdraw 2/5 + Eagle Eye + Critical Shot 1/3 is nu al een monsterlijke combo vind ik.
Lekker sneaky doen en meestal is het met 1 a 2 pijltjes gedaan met ze![]()
Alvor in Riverwood heeft geloof ik een vrouw, een broer en een dochter. Geen van allen zegt een woord over zijn dood en niemand neemt zijn werk over.quote:Op zondag 13 november 2011 23:46 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Was toch alleen zo als ze familie hadden ofzo?![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 23:45 schreef Desunoto het volgende:
Dood is dood, en geen andere NPC neemt de taken over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien een paar dagen wachten?quote:Op zondag 13 november 2011 23:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Alvor in Riverwood heeft geloof ik een vrouw, een broer en een dochter. Geen van allen zegt een woord over zijn dood en niemand neemt zijn werk over.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Zou het misschien zo zijn dat dat alleen gebeurt als jij ze specifiek doodt?quote:Op zondag 13 november 2011 23:47 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Alvor in Riverwood heeft geloof ik een vrouw, een broer en een dochter. Geen van allen zegt een woord over zijn dood en niemand neemt zijn werk over.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Hier trouwens ook, behalve de 3/4 scripted main quest Dragon encounters nog geen enkele draak tegen gekomen(wel iets minder ver, level 8 en 7 uur gespeeld.)
![]()
Het zijn al meer dan een paar dagen inmiddels. Denk iets van anderhalve week in-game. En ja, ik ben ook lang niet teruggeweest in Riverwood sinds zijn dood. Toen ik er eens terugkeerde, was de situatie nog hetzelfde. Het geraamte van de draak ligt midden op straat en niemand die om Alvor geeft, zo lijkt het.quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 23:48 schreef Bakakame het volgende:
[..]Is me nu nog maar een keer gebeurd. Maar ze laten wel hun sporen na.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat zou wel stom zijn. Ja, hallo, je hebt m'n man/broer/oom/vriend vermoord maar ik verkoop wel materialen aan je.quote:Op zondag 13 november 2011 23:49 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Zou het misschien zo zijn dat dat alleen gebeurt als jij ze specifiek doodt?![]()
![]()
Hehe, blijkbaar. Maar als het in Riverwood is, kan ik het begrijpen. Dat is ook nog "Skyrim" en niet een stadje zelf (er zit dus geen laadscherm tussen)quote:Op zondag 13 november 2011 23:51 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Het zijn al meer dan een paar dagen inmiddels. Denk iets van anderhalve week in-game. En ja, ik ben ook lang niet teruggeweest in Riverwood sinds zijn dood. Toen ik er eens terugkeerde, was de situatie nog hetzelfde. Het geraamte van de draak ligt midden op straat en niemand die om Alvor geeft, zo lijkt het.
[..]
Is me nu nog maar een keer gebeurd. Maar ze laten wel hun sporen na.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 23:52 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat zou wel stom zijn. Ja, hallo, je hebt m'n man/broer/oom/vriend vermoord maar ik verkoop wel materialen aan je.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Wtf. Spawnt er opeens een dode draak in een muur in winterhold.
No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Wat dacht je van Ebony bow + Archery lvl 90quote:Op zondag 13 november 2011 23:47 schreef FS1986NL het volgende:
Die Farmer Bow + Overdraw 2/5 + Eagle Eye + Critical Shot 1/3 is nu al een monsterlijke combo vind ik.
Lekker sneaky doen en meestal is het met 1 a 2 pijltjes gedaan met ze![]()
![]()
Heb net een drinkwedstrijd gewonnen. Ben nu net wakker geworden op een andere plaats.
Niet altijd serieus![]()
Ik ben trouwens alleen nog maar in Whiterun, Dawnstar en Riverwood geweest
Ik neem aan dat ik nog heel wat vette shit ga zien
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Gebeurt dat overal of is het een quest ofzo?quote:Op zondag 13 november 2011 23:54 schreef themole het volgende:
Heb net een drinkwedstrijd gewonnen. Ben nu net wakker geworden op een andere plaats.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Ik denk dat de binnensteden van Whiterun, Solitude enzovoorts inderdaad veilig zijn van draken omdat zij nieuwe ruimtes zijn binnen Skyrim.
Maar Riverwood, Dawnstar en dergelijke dorpjes kunnen aangevallen worden door draken omdat er geen laadschermen tussen zitten.![]()
Is een quest.quote:Op zondag 13 november 2011 23:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gebeurt dat overal of is het een quest ofzo?No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Volgens mij is 't een quest, want iedereen wordt aan de andere kant van de map wakker voorzover ik gelezen hebquote:Op zondag 13 november 2011 23:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gebeurt dat overal of is het een quest ofzo?![]()
Wellicht zijn er ook dragons met de noclipping special ability. Zelfs als het geoefende noclipping-draken zijn kunnen ze nog een fout maken en per ongeluk clippen terwijl ze nog in een wall zitten, dan sterven ze een onwaarschijnlijke maar toch perfect te verklaren dood.quote:Op zondag 13 november 2011 23:53 schreef Silv het volgende:
Wtf. Spawnt er opeens een dode draak in een muur in winterhold.
Ongelukjes gebeuren.Conscience do cost.![]()
Je mag gaan uitzoeken wat je hebt gedaan, soort van the hangover.quote:Op zondag 13 november 2011 23:55 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Gebeurt dat overal of is het een quest ofzo?
Niet altijd serieus![]()
Daar heb ik ook last van.quote:Op zondag 13 november 2011 23:53 schreef Silv het volgende:
Wtf. Spawnt er opeens een dode draak in een muur in winterhold.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja maar zover ben ik helaas nog niet, maar ga wel die Archery omhoog doen ja.quote:Op zondag 13 november 2011 23:54 schreef tjawatdan het volgende:
[..]
Wat dacht je van Ebony bow + Archery lvl 90
Dat is nu al mijn favoriete tree samen met Sneak.![]()
Voor de miners onder ons:
Ik heb net 54 gold ore + 2 gold ingots uit de Kolskeggr Mine gehaald
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 23:57 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Daar heb ik ook last van.Stiekem vind ik dat wel een leuke bugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die quest is echt tof. Veel plezier.quote:Op zondag 13 november 2011 23:54 schreef themole het volgende:
Heb net een drinkwedstrijd gewonnen. Ben nu net wakker geworden op een andere plaats.![]()
LOL een dode dragon zat vast bij mij tussen het huis en het bord wat voor soort huis het was..
Dus dat bord bleef spastisch heen en weer bewegen![]()
![]()
Is er eigenlijk een shop waar je lockpicks kan kopen? Heb er een paar geprobeerd in Riften, maar niemand heeft wat.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
De meeste lockpicks die ik een enkeling heb zien dragen was iets van 6 geloof ik. Ik koop ze altijd.quote:Op maandag 14 november 2011 00:00 schreef Katth het volgende:
Is er eigen een shop waar je lockpicks kan kopen? Heb er een paar geprobeerd in Riften, maar niemand heeft wat.
Denk dat er wel mensen zijn die ze op voorraad hebben. Thieves Guild members zullen er wel veel hebben gok ik, maar die guild heb ik nog steeds niet benaderd. Heb het te druk.![]()
![]()
Zo moeilijk is lockpicking toch niet?das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Aaah, eerste quest failed. Iemand die ik moest beschermen is dood. Maar kan wel lekker verder spelen. Zit nu te denken om vorige save eventueel te laden.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Voor expert locks gebruik ik toch een stuk of 5 picks gemiddeld. Master locks soms 10... maar m'n skill is dan ook heel laag en ik kan bij master locks hooguit 2x heel voorzichtig draaien, want bij de tweede keer breekt 'ie al.![]()
Precies, heb er veel verbruikt om "master" locks te openen terwijl mijn skill veel te laag is. Nu heb ik dus geen lockpicks meer, maar heb ze wel nodig voor quest nu.History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 00:11 schreef Verbodsbord het volgende:
Hoe raak ik verzeild in een kroeggevecht/drinkwedstrijd?Klinkt leuk.
Enkele screens van daarjuist:
You like my view?
Explosive periods!
Ik kon niet slapen. Is dit een teken om meer Skyrim te spelen?
Hm, misschien moet ik hem ook maar ff opstarten, zal vast vet zijn als je high bent
Ik moet "verplicht" aanwezig zijn bij de vakken die ik morgen tussen 11 en 14 ofzo heb
smelter bij blacksmithquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
ik kom alleen steeds iets tegen waarmee ik harnassen en dergelijke kan maken... zou maar even en in whiterun zoeken![]()
je heb ze niet overal nee, maar in whiterun staat ie wel (whiterun ingang, direct naar rechts en dan achter de blacksmith (grote oven)quote:Op maandag 14 november 2011 00:28 schreef vault_tec het volgende:
ik kom alleen steeds iets tegen waarmee ik harnassen en dergelijke kan maken... zou maar even en in whiterun zoekenOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.![]()
Waar kan ik die Dragon Bones en nutteloze dingen als Amethyst kwijt? Heb echt té veel van dat spul maar niemand accepteert ze.![]()
Dragon Bones kan je gewoon verkopen bij de general stores toch?quote:Op maandag 14 november 2011 00:30 schreef emokid het volgende:
Waar kan ik die Dragon Bones en nutteloze dingen als Amethyst kwijt? Heb echt té veel van dat spul maar niemand accepteert ze.
Amethyst ook als het goed is.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
nutteloos?quote:Op maandag 14 november 2011 00:30 schreef emokid het volgende:
Waar kan ik die Dragon Bones en nutteloze dingen als Amethyst kwijt? Heb echt té veel van dat spul maar niemand accepteert ze.
dragon bones is voor dragon armor, scales ook
amethyst voor smithing/enchantingOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Net een tof gevecht gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe eens niet.![]()
Goed dat je het zegtquote:Op maandag 14 november 2011 00:32 schreef leeell het volgende:
[..]
nutteloos?
amethyst voor smithing/enchantingdan bewaar ik ze vanaf nu.
pleur het gewoon in een kistje in je huis, geen omkijken naar en als je het nodig heb ligt het er, geld kun je op zat andere manieren regelenquote:Op maandag 14 november 2011 00:32 schreef Akwasi het volgende:
[..]
Goed dat je het zegtdan bewaar ik ze vanaf nu.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Sowieso zijn Amethysts en al die juwelen 0.1 weight, dus het is niet eens alsof je het echt niet in je inventory kan houden
Of toch du vader?![]()
exact, al die mensen die niets bewaren en puur voor combat gaan en niet eens omkijken naar lootquote:Op maandag 14 november 2011 00:37 schreef Luchtkoker het volgende:
Sowieso zijn Amethysts en al die juwelen 0.1 weight, dus het is niet eens alsof je het echt niet in je inventory kan houden
ga dan gewoon call of duty spelen
Lijkt me niet zo leuk eigenlijk, stoned ben ik toch wat meer van de actie en heb ik nooit zin in die verhalen etcquote:Op maandag 14 november 2011 00:37 schreef Zolder het volgende:
Ikmoet dit spel nog eens een keer stoned spelenTerwijl dat juist het mooie aan deze game is.
Of toch du vader?![]()
Ronddwalen is anders best leuk hoorquote:Op maandag 14 november 2011 00:38 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Lijkt me niet zo leuk eigenlijk, stoned ben ik toch wat meer van de actie en heb ik nooit zin in die verhalen etcTerwijl dat juist het mooie aan deze game is.
Ik weet wat je er mee kunt doen. Het is alleen voor mij nutteloos. Ik heb geen dragon armor of Amethyst ketting nodig.quote:Op maandag 14 november 2011 00:32 schreef leeell het volgende:
[..]
nutteloos?
amethyst voor smithing/enchanting.
![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 00:32 schreef Necrodeath het volgende:
Net een tof gevecht gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Waar heb jijquote:Op maandag 14 november 2011 00:38 schreef leeell het volgende:
[..]
exact, al die mensen die niets bewaren en puur voor combat gaan en niet eens omkijken naar loot
ga dan gewoon call of duty spelen
Last van![]()
![]()
Ik heb light armor, dergale zou smithing alleen goed voor mij zijn als ik elven armor maak? Voor de rest is t heavy armor volgens mij![]()
nee mangz, glass en dragon niet vergetenquote:Op maandag 14 november 2011 00:47 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb light armor, dergale zou smithing alleen goed voor mij zijn als ik elven armor maak? Voor de rest is t heavy armor volgens mijOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
en Elven natuurlijk jaOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
en sowieso handig ook voor upgraden van gear (universeel)Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Als ik het goed heb zijn er Light en Heavy versies van Dragon armor...quote:Op maandag 14 november 2011 00:49 schreef Luchtkoker het volgende:
Zijn Glass en Dragon light? Dat is wel mooi.(scales // bones verschil mss?)
![]()
exactquote:Op maandag 14 november 2011 00:51 schreef VelitoX het volgende:
[..]
Als ik het goed heb zijn er Light en Heavy versies van Dragon armor...(scales // bones verschil mss?)
nou niet exact, je heb zowel de bones als scales nodig voor beideOp maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Markarth
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]![]()
eens, alleen ietwat onoverzichtelijk op eerste keerquote:Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
gaat sneller dan je denktquote:Op maandag 14 november 2011 00:57 schreef Verbodsbord het volgende:
Wel kut alleen dat je voor dragonarmor smithing 100 moet hebben
Zit nu op 26 ofzo
tip: koop elke ore bij elke vendor (kost bijna niets, en brengt echt zoveel op)Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Ik heb nu best wat gear met bijv. 12% less magicka cost for destruction, maar dat kan je dus ook zelf enchanten? Of kan je allemaal maar basis dingen zoals +hp ?
en heb gvd moeite om te stoppen, morgen weer college![]()
![]()
De Yogscast speelt ook door Skyrim heen, maar man toch. De helft missen ze of is niet leuk door hun constante gezever. Ze zijn echt gezakt qua kwaliteit het laatste half jaar... Jammer.Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Die vond ik wel tofquote:Op maandag 14 november 2011 01:09 schreef themole het volgende:
[..]
Trauma's aan die stad door de foresworn quest.
Als je t disenchant kan je t op elke andere item weer enchantenquote:Op maandag 14 november 2011 01:12 schreef Pixell het volgende:
Ik heb nu best wat gear met bijv. 12% less magicka cost for destruction, maar dat kan je dus ook zelf enchanten? Of kan je allemaal maar basis dingen zoals +hp ?
en heb gvd moeite om te stoppen, morgen weer college
Je bent echter wel je item met enchantmebt kwijt!!!![]()
Net m'n eersteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. verslagen, damn wat een tough-ass son of a bitch![]()
Mooie shit, ik loop net in Riften in de nacht, hoor ineens STOP! THIEF! etc, dus ik denk .. 'huh?'.
Halve town valt een mannetje aan, die ligt vervolgens dood op de grond. Ik check z'n body, kijken of er nog wat te looten valt... Zootje jewels waar je u tegen zegt. Voor zeker 3k aan value
Of toch du vader?![]()
Welke level ben je, mijn neger?quote:Op maandag 14 november 2011 01:23 schreef Luchtkoker het volgende:
Mooie shit, ik loop net in Riften in de nacht, hoor ineens STOP! THIEF! etc, dus ik denk .. 'huh?'.
Halve town valt een mannetje aan, die ligt vervolgens dood op de grond. Ik check z'n body, kijken of er nog wat te looten valt... Zootje jewels waar je u tegen zegt. Voor zeker 3k aan value![]()
Wat een straf, ik heb morgen vrij
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”![]()
Ik was 15 trouwens. Maar goed, ik had nog een hoop quests etc in omgeving Whiterun, maar ik besloot maar gewoon verder te gaan met de MQ na er al een hoop gedaan te hebben. Ik moest dus net naar de Throat of the Worlds voor de Grijsbaardjes, dus terwijl ik die richting op aan 't reizen was kwam ik langs Riften.quote:Op maandag 14 november 2011 01:46 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Oh ik ookdan zal ik daar morgen ook heen trekken
Daar ff 'langs' gegaan. Ik was vergeten dat je niet 'even langs' een plek gaat in Elder Scrolls, je wordt meteen weer extreem gesidetrackedMaar goed, nu dus hangende in Riften, dus de main story moet maar weer wachten.
Lekker Thieves Guild en andere random quests aan 't doen.
Hoeveel speeltijd heeft u, Ricko?Of toch du vader?![]()
Godver, zo'n gast die me een quest gaf valt me zonder enige reden aan.
Is er een manier om hem te laten stoppen? Heb al geprobeerd mijn wapen te sheathen, maar dat werkt niet.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Hmm, sheathen zou toch moeten werken, anders kan je volgens mij niet yielden.quote:Op maandag 14 november 2011 02:17 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Godver, zo'n gast die me een quest gaf valt me zonder enige reden aan.
Is er een manier om hem te laten stoppen? Heb al geprobeerd mijn wapen te sheathen, maar dat werkt niet.Of toch du vader?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: