SPOILER: SysteemeisenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=1
http://www.bethblog.com/i(...)live-action-trailer/
Previews
Fok!Games - http://games.fok.nl/previ(...)crolls-v-skyrim.html
Wired - http://www.wired.com/gamelife/2011/10/skyrim-hands-on/
Gamekings - http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/
Reviews
* IGN!
* Gamekings!
* Game-Informer!
* Tweakers.net
Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750
Winkels: http://www.budgetgaming.n(...)ls+v:+skyrim_PC.htmlSPOILER: Algemene informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Additionele informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Platform-Poll :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 19:28 schreef themole het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 13 november 2011 19:32 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik heb nu een speciaal paardje.Ty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ff op zoek naar een Ebony mine.AFCA
Nu ben ik ergens achter gesprongen en zit ik vast, kutOp zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
f9?quote:Op zondag 13 november 2011 19:53 schreef Jump het volgende:
Nu ben ik ergens achter gesprongen en zit ik vast, kutRoll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Open de console en gebruik tcl.quote:Op zondag 13 november 2011 19:53 schreef Jump het volgende:
Nu ben ik ergens achter gesprongen en zit ik vast, kut
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Hoe krijg je een Atronach? Zijn er trouwens meer Atronach's dan flame in Skyrim? Weet dat er in Oblivion andere zaten.![]()
Zijn weer flame/frost/storm iig.quote:Op zondag 13 november 2011 19:55 schreef emokid het volgende:
Hoe krijg je een Atronach? Zijn er trouwens meer Atronach's dan flame in Skyrim? Weet dat er in Oblivion andere zaten.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Skyrim heeft momenteel trouwens een userrating van 85 op metacritics. Wat een stelletje azijnzeikers zit daar ook af en toe te posten zeg: http://www.metacritic.com/game/pc/the-elder-scrolls-v-skyrim
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Snap ook niets van de negatieve user reviews daarquote:Op zondag 13 november 2011 19:56 schreef Blind_Guardian het volgende:
Skyrim heeft momenteel trouwens een userrating van 85 op metacritics. Wat een stelletje azijnzeikers zit daar ook af en toe te posten zeg: http://www.metacritic.com/game/pc/the-elder-scrolls-v-skyrim
![]()
![]()
quote:After playing for about 4 hours I realized that this game was way over hyped. After getting out of the starting zone, I killed a chicken outside in this small town. After that, I entered the house which is kind of your starting home base. A man inside attacked me because I hit the chicken (which he didn't see). I fought back and killed him, his wife and then started fighting my companion. The companion went to zero health which forced him on his knees, I kept attacking him with my sword but he wouldn't die, he then stood up with full health and kept attacking me. After realizing that this guy is immortal I had to flee the village... A few negatives: even though the graphics look bad, my video card was still stressing and heated up to 75 degrees in certain areas. My card normally stays below 70 degrees even on much better looking games. The combat system is also a joke, doesn't feel like you're even hitting your opponents.
Haha, ik moest heel hard lachen toen ik nieuwe armor kreeg. Ik zie eruit als batman:D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opnieuw geladen en gelijk een draak gedoodquote:
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Die draken zijn nu wel erg makkelijk geworden. Misschien de difficulty opschroeven naar master.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 20:02 schreef CrazyAces het volgende:
Haha, ik moest heel hard lachen toen ik nieuwe armor kreeg. Ik zie eruit als batman:D
Waar haal je nieuwe armor? Heb het gevoel dat ik nu al aardig wat uurtjes in matige gear rondloop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijk spel is het ook heh, net weer 2 uur rond gelopen.. Ik heb het gevoel dat ik op 20% van de main quest zit, maar het boeit me niet zoveel eigenlijk..
The cake is a lie!![]()
Damn ik was nog niet doodgegaan in de game maar onderweg naar Riften twee keer gesneuveld. De tweede keer in gevecht met een draak, word ik ineens van achter door een sabeltandgeval en twee wolfen besprongen.Maar ik heb het gehaald. Next: schrouded armor.
![]()
![]()
Kopen bij blacksmiths of vinden. Maar ik denk dat je de beste armor vooral krijgt met quests. Liep al een tijd rond in Thieves Guild Armor, nu dus weer nieuwe gekregen.quote:Op zondag 13 november 2011 20:09 schreef d1ce het volgende:
[..]
Waar haal je nieuwe armor? Heb het gevoel dat ik nu al aardig wat uurtjes in matige gear rondloop.![]()
Hoe laat is het daar?quote:Op zondag 13 november 2011 20:14 schreef Xblister het volgende:
Liep net rond met deze view :
[ afbeelding ]
![]()
![]()
KvenelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 20:23 schreef Ghostandor het volgende:
KvenelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 20:26 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet? Er is toch best wat op aan te merken hoor....quote:Op zondag 13 november 2011 20:00 schreef STING het volgende:
[..]
Snap ook niets van de negatieve user reviews daarIk speel het spel met veel plezier maar de console-achtige interface werkt kut op de pc, de graphics zijn soms echt compleet onder de maat, je companion blokkeert je regelmatig de weg etc etc. Er valt een hele hoop te zeiken over deze game en deze moet het dan ook vooral hebben van zijn open-wereld-karakter. Een meer lineaire RPG was genadeloos neer gesabeld in de pers op deze minpunten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gister begonnen en ben echt compleet hooked nu.![]()
Iemand enig idee hoeveel uur aan gameplay er gehaald kan worden?![]()
Graphics zijn goed hoor, maar wel met wat getweak met Nvidia control panel en de Syrimpref.iniquote:Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet? Er is toch best wat op aan te merken hoor....Ik speel het spel met veel plezier maar de console-achtige interface werkt kut op de pc, de graphics zijn soms echt compleet onder de maat, je companion blokkeert je regelmatig de weg etc etc. Er valt een hele hoop te zeiken over deze game en deze moet het dan ook vooral hebben van zijn open-wereld-karakter. Een meer lineaire RPG was genadeloos neer gesabeld in de pers op deze minpunten.
AFCA
Wat een mongool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
300 of meer.quote:Op zondag 13 november 2011 20:33 schreef Liteiten het volgende:
Gister begonnen en ben echt compleet hooked nu.![]()
Iemand enig idee hoeveel uur aan gameplay er gehaald kan worden?![]()
Oke, ik heb dus een huis gekocht in Whiterun, dat is die Breezehouse volgens mij.. er staat daar een dresser, daar kan ik gewoon veilig m'n shit in dumpen, toch?
Tevens kan ik niet in het bed slapen omdat hij kennelijk 'Owned' is (door mij ja). Wat is up met dat?
Of toch du vader?![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 20:33 schreef Akwasi het volgende:
Wat een mongool
De combat voelt in deze game juist fucking geniaal, veel beter dan in oblivion.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GameFAQs/gamespot forums zekerquote:Op zondag 13 november 2011 20:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
De combat voelt in deze game juist fucking geniaal, veel beter dan in oblivion.
Of toch du vader?![]()
Heb je al nieuwe meubels gekocht? Anders is het geloof ik niet veilig.quote:Op zondag 13 november 2011 20:34 schreef Luchtkoker het volgende:
Oke, ik heb dus een huis gekocht in Whiterun, dat is die Breezehouse volgens mij.. er staat daar een dresser, daar kan ik gewoon veilig m'n shit in dumpen, toch?
Tevens kan ik niet in het bed slapen omdat hij kennelijk 'Owned' is (door mij ja). Wat is up met dat?
Neequote:Op zondag 13 november 2011 20:36 schreef drumstickNL het volgende:
Oja, volgens mij is dat weerwolf gebeuren een permanentje.![]()
![]()
Verkaufen, soms heb je ook quest givers die ze willen.quote:Op zondag 13 november 2011 20:37 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Wat kan ik trouwens met die garnets, rubies, amethysts?Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
De UI is nog het meest kut vind ik. Ze hadden wat beter naar Dragon Age moeten kijken om te zien hoe je een simpele maar goede inventory ed. maakt.quote:Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet? Er is toch best wat op aan te merken hoor....Ik speel het spel met veel plezier maar de console-achtige interface werkt kut op de pc, de graphics zijn soms echt compleet onder de maat, je companion blokkeert je regelmatig de weg etc etc. Er valt een hele hoop te zeiken over deze game en deze moet het dan ook vooral hebben van zijn open-wereld-karakter. Een meer lineaire RPG was genadeloos neer gesabeld in de pers op deze minpunten.
![]()
Verkopen of jewelry mee maken.quote:Op zondag 13 november 2011 20:37 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Wat kan ik trouwens met die garnets, rubies, amethysts?![]()
En juwelen maken, ringen enzoquote:Op zondag 13 november 2011 20:37 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Wat kan ik trouwens met die garnets, rubies, amethysts?![]()
Die gozer heeft ook geen idee waar hij het over heeft.quote:Op zondag 13 november 2011 20:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
De combat voelt in deze game juist fucking geniaal, veel beter dan in oblivion.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Schijnbaar is de UI heel erg makkelijk en uitgebreid aan te passen, dus wacht een maandje en je hebt vast een perfecte UISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Game ziet er prima uit man, je kan van een grote open wereld zoals deze geen graphics verwachten zoals Battlefield 3.quote:Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
Hoe ga je terug naar je normale vorm dan? Trouwens iemand op dat kannibaal questline verzoek ingegaan?quote:-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 20:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hoe ga je terug naar je normale vorm dan? Trouwens iemand op dat kannibaal questline verzoek ingegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oké, ik ben in een weerwolf getransformeerd, maar hoe transformeer ik terug?Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ja, lees hier waarom:quote:Op zondag 13 november 2011 20:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hoe ga je terug naar je normale vorm dan? Trouwens iemand op dat kannibaal questline verzoek ingegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zie mijn vorige post.quote:Op zondag 13 november 2011 20:41 schreef Rezania het volgende:
Oké, ik ben in een weerwolf getransformeerd, maar hoe transformeer ik terug?![]()
2/10 from me,not even trolling,i think its a boring game. Same bugs as oblivion,same terrible dialogue,and dodgy controls,horrible texture popin and alot of low res textures which ruin the immersion. I cannot believe how hyped up this game was and falls short in many areas.
![]()
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Nee, ik wil niet van die kracht afkomen, ik wil gewoon terug transformeren.quote:Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ik geef zijn grammatica, zinsbouw en spelling ook een 2 van de 10.quote:Op zondag 13 november 2011 20:42 schreef Akwasi het volgende:
2/10 from me,not even trolling,i think its a boring game. Same bugs as oblivion,same terrible dialogue,and dodgy controls,horrible texture popin and alot of low res textures which ruin the immersion. I cannot believe how hyped up this game was and falls short in many areas.
![]()
Heh heb nu meubels gekocht waar een Chest meekwam. Daar heb ik alles in gestopt.quote:Op zondag 13 november 2011 20:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb je al nieuwe meubels gekocht? Anders is het geloof ik niet veilig.
Of toch du vader?![]()
Er is trouwens ook zo'n rooie plank boven, daar kan je je wapen aan vastmaken, gewoon op E drukken.quote:Op zondag 13 november 2011 20:44 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Heh heb nu meubels gekocht waar een Chest meekwam. Daar heb ik alles in gestopt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ik zag net het huis wat je kunt kopen in Solitude, erg groot, maar vind die van Whiterun leuker
AFCA
Ah, gewoon even wachten dus om terug te transformeren.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ik zit btw na 9u speeltijd nog steeds in omgeving Whiterun, net 1e draak gekilled. Doe veel sidequests, beetje exploren (nog niet eens écht gedaan), beetje aankloten. Deze game
Ik denk dat ik mijn record 'Meest speeluren in een Single Player game' ga verbreken (staat atm op 200 uur in Oblivion)
Of toch du vader?![]()
2800 uur in WoW sinds 2005 bij mijquote:Op zondag 13 november 2011 20:50 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik zit btw na 9u speeltijd nog steeds in omgeving Whiterun, net 1e draak gekilled. Doe veel sidequests, beetje exploren (nog niet eens écht gedaan), beetje aankloten. Deze game
Ik denk dat ik mijn record 'Meest speeluren in een Single Player game' ga verbreken (staat atm op 200 uur in Oblivion)
AFCA
Is Skyrim voor de beginnende RPG speler eigenlijk een beetje aan te raden?
Mijn enige ervaring met dit type spel is Knights of the Old Republic en Fable 1 & 2 (vooral KOTOR vond ik echt meesterlijk, maar das al een boel jaartjes geleden...).
Ik heb me kostelijk vermaakt met deze spellen, maar het past niet echt in mijn straatje daar ik normaal voetbal- en racegames speel. Daarnaast heb ik ooit een paar uurtjes Morrowind gespeeld en dat vond ik allemaal maar een beetje vaag en onduidelijk.
Toch vind ik de omgevingen in Skyrim er echt fantastisch uitzien en het spreekt me ook wel aan om vanaf het nulpunt een comlete krijger op te bouwen om hem vervolgens door fantastische missies te loodsen...
Wat zouden jullie zeggen? :p![]()
WoW is Single Player? Oh wacht...quote:Op zondag 13 november 2011 20:51 schreef Smoofie het volgende:
[..]
2800 uur in WoW sinds 2005 bij mij
(Ik heb btw >3000 uur in WoW sinds 2005, maar reeds gestopt)Of toch du vader?![]()
Ja.quote:Op zondag 13 november 2011 20:52 schreef NeuNeu het volgende:
Is Skyrim voor de beginnende RPG speler eigenlijk een beetje aan te raden?
Mijn enige ervaring met dit type spel is Knights of the Old Republic en Fable 1 & 2 (vooral KOTOR vond ik echt meesterlijk, maar das al een boel jaartjes geleden...).
Ik heb me kostelijk vermaakt met deze spellen, maar het past niet echt in mijn straatje daar ik normaal voetbal- en racegames speel. Daarnaast heb ik ooit een paar uurtjes Morrowind gespeeld en dat vond ik allemaal maar een beetje vaag en onduidelijk.
Toch vind ik de omgevingen in Skyrim er echt fantastisch uitzien en het spreekt me ook wel aan om vanaf het nulpunt een comlete krijger op te bouwen om hem vervolgens door fantastische missies te loodsen...
Wat zouden jullie zeggen? :pOf toch du vader?![]()
Prima voor beginners! De mechanics van de stats en alles zijn makkelijker te begrijpen dan in bijvoorbeeld KOTOR. Bij de voorganger oblivion was het wat lastiger maar in Skyrim vind ik het beter gedaan. Morrowind vond ik ook te lastig hoor ookal heb ik het nog aardig wat uurtjes gespeeld maar in Oblivion en Skyrim word je veel meer gestuurd is mijn ervaring.quote:Op zondag 13 november 2011 20:52 schreef NeuNeu het volgende:
Is Skyrim voor de beginnende RPG speler eigenlijk een beetje aan te raden?![]()
Mooi mooiquote:Op zondag 13 november 2011 20:56 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]
Prima voor beginners! De mechanics van de stats en alles zijn makkelijker te begrijpen dan in bijvoorbeeld KOTOR. Bij de voorganger oblivion was het wat lastiger maar in Skyrim vind ik het beter gedaan. Morrowind vond ik ook te lastig hoor ookal heb ik het nog aardig wat uurtjes gespeeld maar in Oblivion en Skyrim word je veel meer gestuurd is mijn ervaring.![]()
SPOILER: wowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 20:58 schreef AMDB het volgende:
Mooiste plek die ik ben tegen gekomen nog jaSPOILER: wowOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Same here.quote:Op zondag 13 november 2011 20:44 schreef Verbodsbord het volgende:
Wow, ik word door een draak aangevallen op de binnenplaats van college of winterhold![]()
Waar zit trouwens dat hraddgar keep ofzo waar je heen moet?
Hraggstad*-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Niet gewoon een questmarker?quote:Op zondag 13 november 2011 21:02 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Same here.![]()
Waar zit trouwens dat hraddgar keep ofzo waar je heen moet?
Hraggstad*Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Nu we toch bezig zijn met vragen:
ik vind dat smithing toch wel leuk maar hoe mine ik ore?![]()
ben het nog nergens tegengekomen?![]()
Je hebt mines en ook gewoon in de bergen kan je ore tegenkomen.quote:Op zondag 13 november 2011 21:05 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Nu we toch bezig zijn met vragen:
ik vind dat smithing toch wel leuk maar hoe mine ik ore?![]()
ben het nog nergens tegengekomen?History will be made, history will be red - Russian Machine Never Breaks![]()
Deze game is echt een opleidingskiller, moet echt niet zo verdergaan als vandaag en gister. Morgen 'gelukkig' geen tijd om te spelen.![]()
Echt he, het lijkt wel alsof de wijzer van mijn horloge kapot is.quote:Op zondag 13 november 2011 21:10 schreef AMDB het volgende:
Deze game is echt een opleidingskiller, moet echt niet zo verdergaan als vandaag en gister. Morgen 'gelukkig' geen tijd om te spelen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
Moet je wel een pickaxe bij je hebben.quote:Op zondag 13 november 2011 21:05 schreef Katth het volgende:
[..]
Je hebt mines en ook gewoon in de bergen kan je ore tegenkomen.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Ik wil dat huis ook kopen, maar heb nog geen 5000 gold nu, amper de helft.quote:Op zondag 13 november 2011 20:34 schreef Luchtkoker het volgende:
Herkenbaar. Zit al vanaf 9 uur vanochtend praktisch ononderbroken te spelen
Net trouwens een "Supple Ancient Nordic Bow" gevonden, 27 base dmg. En dat voor een lvl 13 char
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Dat bed wordt gebruikt / is gereserveerd voor je companion, dr is een ander bed (groter) op de bovenverdiepingquote:Op zondag 13 november 2011 20:34 schreef Luchtkoker het volgende:
. Naast het grote bed staat ook netjes een kist ^^
![]()
OKE WTF WAS DAT
Ik zie zo'n drakenwoord muur, verschijnt er ineens een draak bovenop, hij is bijna dood na ons gevecht, vliegt een rondje, komt terug, en crasht voor me de grond en en glijdt nog 10 meter door waarna hij na 1 klap kapot ging![]()
![]()
800 gold pickpocketen
quote:Op zondag 13 november 2011 21:20 schreef AMDB het volgende:
800 gold pickpocketen
Haha geniaal.. ik heb weleens pickpocketen gedaan terwijl ik daar geen skills in heb. Leuk om te doen maar gedoe wanneer ik betrapt word.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft iemand misschien tips hoe je flawless gems krijgt? Ik kan ze nooit vinden.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Hoe ?quote:Op zondag 13 november 2011 21:24 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Kun je die niet zelf maken van normale edelsteentjes?
Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Ik haal ze altijd in dungeons, verkoop ze meestal gewoon ook aan merchants. Kun je er iets specifieks mee?quote:Op zondag 13 november 2011 21:23 schreef Akwasi het volgende:
Heeft iemand misschien tips hoe je flawless gems krijgt? Ik kan ze nooit vinden.![]()
Ik heb ze nodig voor quests.quote:Op zondag 13 november 2011 21:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik haal ze altijd in dungeons, verkoop ze meestal gewoon ook aan merchants. Kun je er iets specifieks mee?Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Mijn FOV wat hoger gezet hier, vond de default nogal krapjes en onrustig overkomen.
Mensen die het ook willen, dit kan je doen door in je Skyrim.ini onder [General]
fdefaultfov=XX toe te voegen, XX vervangen door gewenste FOVAls jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen![]()
Smithing gebruikt die gems en inderdaad, een paar questsgivers willen ze hebben.quote:Op zondag 13 november 2011 21:25 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik haal ze altijd in dungeons, verkoop ze meestal gewoon ook aan merchants. Kun je er iets specifieks mee?Conscience do cost.![]()
Wel grappig dat je bij verkoopsstandjes soms eerst materialen kan opnemen zonder te stelen en ze dan terug te verkopen
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
Forum Opties Forumhop: Hop naar: