SPOILER: SysteemeisenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Trailers
http://www.gameinformer.c(...)c-dragon-action.aspx
http://www.gametrailers.com/episode/gametrailers-tv/137?ch=1
http://www.bethblog.com/i(...)live-action-trailer/
Previews
Fok!Games - http://games.fok.nl/previ(...)crolls-v-skyrim.html
Wired - http://www.wired.com/gamelife/2011/10/skyrim-hands-on/
Gamekings - http://www.gamekings.tv/v(...)er-scrolls-v-skyrim/
Reviews
* IGN!
* Gamekings!
* Game-Informer!
* Tweakers.net
Algemene info
Bron: http://www.gamefaqs.com/b(...)ls-v-skyrim/57934750
Winkels: http://www.budgetgaming.n(...)ls+v:+skyrim_PC.htmlSPOILER: Algemene informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Additionele informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Platform-Poll :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 19:28 schreef themole het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 13 november 2011 19:32 schreef Silv het volgende:
[..]
Ik heb nu een speciaal paardje.Ty.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu ff op zoek naar een Ebony mine.AFCA
Nu ben ik ergens achter gesprongen en zit ik vast, kutOp zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
f9?quote:Op zondag 13 november 2011 19:53 schreef Jump het volgende:
Nu ben ik ergens achter gesprongen en zit ik vast, kutRoll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Open de console en gebruik tcl.quote:Op zondag 13 november 2011 19:53 schreef Jump het volgende:
Nu ben ik ergens achter gesprongen en zit ik vast, kut
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.![]()
Hoe krijg je een Atronach? Zijn er trouwens meer Atronach's dan flame in Skyrim? Weet dat er in Oblivion andere zaten.![]()
Zijn weer flame/frost/storm iig.quote:Op zondag 13 november 2011 19:55 schreef emokid het volgende:
Hoe krijg je een Atronach? Zijn er trouwens meer Atronach's dan flame in Skyrim? Weet dat er in Oblivion andere zaten.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
Skyrim heeft momenteel trouwens een userrating van 85 op metacritics. Wat een stelletje azijnzeikers zit daar ook af en toe te posten zeg: http://www.metacritic.com/game/pc/the-elder-scrolls-v-skyrim
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.![]()
Snap ook niets van de negatieve user reviews daarquote:Op zondag 13 november 2011 19:56 schreef Blind_Guardian het volgende:
Skyrim heeft momenteel trouwens een userrating van 85 op metacritics. Wat een stelletje azijnzeikers zit daar ook af en toe te posten zeg: http://www.metacritic.com/game/pc/the-elder-scrolls-v-skyrim
![]()
![]()
quote:After playing for about 4 hours I realized that this game was way over hyped. After getting out of the starting zone, I killed a chicken outside in this small town. After that, I entered the house which is kind of your starting home base. A man inside attacked me because I hit the chicken (which he didn't see). I fought back and killed him, his wife and then started fighting my companion. The companion went to zero health which forced him on his knees, I kept attacking him with my sword but he wouldn't die, he then stood up with full health and kept attacking me. After realizing that this guy is immortal I had to flee the village... A few negatives: even though the graphics look bad, my video card was still stressing and heated up to 75 degrees in certain areas. My card normally stays below 70 degrees even on much better looking games. The combat system is also a joke, doesn't feel like you're even hitting your opponents.
Haha, ik moest heel hard lachen toen ik nieuwe armor kreeg. Ik zie eruit als batman:D
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Opnieuw geladen en gelijk een draak gedoodquote:
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wįy minder braaf en lief dan hij lijkt
«shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump![]()
Die draken zijn nu wel erg makkelijk geworden. Misschien de difficulty opschroeven naar master.No resentment ever evened out a weaker hand![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 20:02 schreef CrazyAces het volgende:
Haha, ik moest heel hard lachen toen ik nieuwe armor kreeg. Ik zie eruit als batman:D
Waar haal je nieuwe armor? Heb het gevoel dat ik nu al aardig wat uurtjes in matige gear rondloop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heerlijk spel is het ook heh, net weer 2 uur rond gelopen.. Ik heb het gevoel dat ik op 20% van de main quest zit, maar het boeit me niet zoveel eigenlijk..
The cake is a lie!![]()
Damn ik was nog niet doodgegaan in de game maar onderweg naar Riften twee keer gesneuveld. De tweede keer in gevecht met een draak, word ik ineens van achter door een sabeltandgeval en twee wolfen besprongen.Maar ik heb het gehaald. Next: schrouded armor.
![]()
![]()
Kopen bij blacksmiths of vinden. Maar ik denk dat je de beste armor vooral krijgt met quests. Liep al een tijd rond in Thieves Guild Armor, nu dus weer nieuwe gekregen.quote:Op zondag 13 november 2011 20:09 schreef d1ce het volgende:
[..]
Waar haal je nieuwe armor? Heb het gevoel dat ik nu al aardig wat uurtjes in matige gear rondloop.![]()
Hoe laat is het daar?quote:Op zondag 13 november 2011 20:14 schreef Xblister het volgende:
Liep net rond met deze view :
[ afbeelding ]
![]()
![]()
KvenelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 20:23 schreef Ghostandor het volgende:
KvenelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 20:26 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet? Er is toch best wat op aan te merken hoor....quote:Op zondag 13 november 2011 20:00 schreef STING het volgende:
[..]
Snap ook niets van de negatieve user reviews daarIk speel het spel met veel plezier maar de console-achtige interface werkt kut op de pc, de graphics zijn soms echt compleet onder de maat, je companion blokkeert je regelmatig de weg etc etc. Er valt een hele hoop te zeiken over deze game en deze moet het dan ook vooral hebben van zijn open-wereld-karakter. Een meer lineaire RPG was genadeloos neer gesabeld in de pers op deze minpunten.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Gister begonnen en ben echt compleet hooked nu.![]()
Iemand enig idee hoeveel uur aan gameplay er gehaald kan worden?![]()
Graphics zijn goed hoor, maar wel met wat getweak met Nvidia control panel en de Syrimpref.iniquote:Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet? Er is toch best wat op aan te merken hoor....Ik speel het spel met veel plezier maar de console-achtige interface werkt kut op de pc, de graphics zijn soms echt compleet onder de maat, je companion blokkeert je regelmatig de weg etc etc. Er valt een hele hoop te zeiken over deze game en deze moet het dan ook vooral hebben van zijn open-wereld-karakter. Een meer lineaire RPG was genadeloos neer gesabeld in de pers op deze minpunten.
AFCA
Wat een mongool
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
300 of meer.quote:Op zondag 13 november 2011 20:33 schreef Liteiten het volgende:
Gister begonnen en ben echt compleet hooked nu.![]()
Iemand enig idee hoeveel uur aan gameplay er gehaald kan worden?![]()
Oke, ik heb dus een huis gekocht in Whiterun, dat is die Breezehouse volgens mij.. er staat daar een dresser, daar kan ik gewoon veilig m'n shit in dumpen, toch?
Tevens kan ik niet in het bed slapen omdat hij kennelijk 'Owned' is (door mij ja). Wat is up met dat?
Of toch du vader?![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 20:33 schreef Akwasi het volgende:
Wat een mongool
De combat voelt in deze game juist fucking geniaal, veel beter dan in oblivion.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
GameFAQs/gamespot forums zekerquote:Op zondag 13 november 2011 20:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
De combat voelt in deze game juist fucking geniaal, veel beter dan in oblivion.
Of toch du vader?![]()
Heb je al nieuwe meubels gekocht? Anders is het geloof ik niet veilig.quote:Op zondag 13 november 2011 20:34 schreef Luchtkoker het volgende:
Oke, ik heb dus een huis gekocht in Whiterun, dat is die Breezehouse volgens mij.. er staat daar een dresser, daar kan ik gewoon veilig m'n shit in dumpen, toch?
Tevens kan ik niet in het bed slapen omdat hij kennelijk 'Owned' is (door mij ja). Wat is up met dat?
Neequote:Op zondag 13 november 2011 20:36 schreef drumstickNL het volgende:
Oja, volgens mij is dat weerwolf gebeuren een permanentje.![]()
![]()
Verkaufen, soms heb je ook quest givers die ze willen.quote:Op zondag 13 november 2011 20:37 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Wat kan ik trouwens met die garnets, rubies, amethysts?Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
De UI is nog het meest kut vind ik. Ze hadden wat beter naar Dragon Age moeten kijken om te zien hoe je een simpele maar goede inventory ed. maakt.quote:Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Niet? Er is toch best wat op aan te merken hoor....Ik speel het spel met veel plezier maar de console-achtige interface werkt kut op de pc, de graphics zijn soms echt compleet onder de maat, je companion blokkeert je regelmatig de weg etc etc. Er valt een hele hoop te zeiken over deze game en deze moet het dan ook vooral hebben van zijn open-wereld-karakter. Een meer lineaire RPG was genadeloos neer gesabeld in de pers op deze minpunten.
![]()
Verkopen of jewelry mee maken.quote:Op zondag 13 november 2011 20:37 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Wat kan ik trouwens met die garnets, rubies, amethysts?![]()
En juwelen maken, ringen enzoquote:Op zondag 13 november 2011 20:37 schreef WARE_HEIDEN het volgende:
Wat kan ik trouwens met die garnets, rubies, amethysts?![]()
Die gozer heeft ook geen idee waar hij het over heeft.quote:Op zondag 13 november 2011 20:35 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
De combat voelt in deze game juist fucking geniaal, veel beter dan in oblivion.Anton Karel Willem Anton Simon Isaak![]()
Schijnbaar is de UI heel erg makkelijk en uitgebreid aan te passen, dus wacht een maandje en je hebt vast een perfecte UISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht![]()
Game ziet er prima uit man, je kan van een grote open wereld zoals deze geen graphics verwachten zoals Battlefield 3.quote:Op zondag 13 november 2011 20:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
![]()
Hoe ga je terug naar je normale vorm dan? Trouwens iemand op dat kannibaal questline verzoek ingegaan?quote:-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 20:39 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
Hoe ga je terug naar je normale vorm dan? Trouwens iemand op dat kannibaal questline verzoek ingegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: