Nee, geen ultimatum. Maar ik moet eruit.quote:Op zondag 13 november 2011 18:59 schreef blinkgirl het volgende:
Wow, wat een heftig verhaal. Hebben je ouders je een soort ultimatum gesteld wat betreft de datum dat je er weg moet?
wat voor hulp zoek je dan ?quote:Op zondag 13 november 2011 19:05 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Nee, geen ultimatum. Maar ik moet eruit.
Ik zit nu in mijn kamer. Zij zitten onder ruzie te maken. Heb daar echt geen zin meer in.
Op het internet kan ik niets hierover vinden. Er zal vast wel een loket of maatschappelijke instantie zijn die mij hiermee kan helpen...
Urgentie krijg je tegenwoordig niet zo snel meer hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 19:03 schreef Nemephis het volgende:
Je kan bij aanvragen huurwoning voorrang krijgen door dit soort dingen. Hoe precies weet ik niet, neem daarvoor contact op met woningstichting.
Ik zou het ook doen.quote:Op zondag 13 november 2011 19:32 schreef picardmike het volgende:
Wat voor irrrationeel persoon ben je als je je zoon het huis uit stuurt nadat hij gezegd heeft homo te zijn. Helpt dat ofzo?
Ga jij es ff wieberen ofzo.quote:
quote:
quote:
Want? Het is dan ineens je zoon niet meer of zo, omdat hij op een ander geslacht valt dan jij had gewild?quote:
Ja precies dat. Hij is dan oud genoeg om voor zichzelf te kiezen en zijn eigen weg te gaan; succes.quote:Op zondag 13 november 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want? Het is dan ineens je zoon niet meer of zo, omdat hij op een ander geslacht valt dan jij had gewild?
Ja schandalig, verliefd worden op het verkeerde geslacht. Hoe durft ie.quote:Op zondag 13 november 2011 19:38 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Ja precies dat. Hij is dan oud genoeg om voor zichzelf te kiezen en zijn eigen weg te gaan; succes.
Voor mij is dat schandalig ja. En dan mag hij veel plezier hebben met zijn partner, maar niet in mijn omgeving.quote:Op zondag 13 november 2011 19:39 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja schandalig, verliefd worden op het verkeerde geslacht. Hoe durft ie.
Dan vind ik je een slechte (toekomstige?) vader en tevens een erg bekrompen persoon.quote:Op zondag 13 november 2011 19:40 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Voor mij is dat schandalig ja. En dan mag hij veel plezier hebben met zijn partner, maar niet in mijn omgeving.
Prima, dat mag. Ik vind van nietquote:Op zondag 13 november 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan vind ik je een slechte vader en tevens een erg bekrompen persoon.
Ik haat negers en mongolen moeten ze afknallen!quote:
Nou doe je zelf heel stom en das helemaal niet liefquote:Op zondag 13 november 2011 19:43 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik haat negers en mongolen moeten ze afknallen!
Tja, wie bepaalt echter wat normaal is? Ik vind je kind om zijn/haar geaardheid het huis uitzetten net zo absurd als de dingen die ik riep...quote:
Roep zulke stomme dingen dan ook nietquote:Op zondag 13 november 2011 19:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Tja, wie bepaalt echter wat normaal is? Ik vind je kind om zijn/haar geaardheid het huis uitzetten net zo absurd als de dingen die ik riep...
Nee omdat je z'n vader bent. Als je het niet kunt hebben ga dan lekker op een eiland zitten mokken ofzo.quote:Op zondag 13 november 2011 19:36 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Omdat ik een ander standpunt heb?
Of ik blijf in mijn eigen huis en hij rot opquote:Op zondag 13 november 2011 19:51 schreef Jack_ het volgende:
[..]
Nee omdat je z'n vader bent. Als je het niet kunt hebben ga dan lekker op een eiland zitten mokken ofzo.
Dan moet jij lekker geen kinderen maken en helemaal alleen in je huisje zittenquote:Op zondag 13 november 2011 19:53 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Of ik blijf in mijn eigen huis en hij rot op.
quote:Op zondag 13 november 2011 19:54 schreef Pandabeertjes het volgende:
[..]
Dan moet jij lekker geen kinderen maken en helemaal alleen in je huisje zitten
Helaas, te laatquote:Op zondag 13 november 2011 19:54 schreef Pandabeertjes het volgende:
[..]
Dan moet jij lekker geen kinderen maken en helemaal alleen in je huisje zitten
Hoeveel kinderen heb jij?quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 19:09 schreef Buitendam het volgende:
Kijk je een beetje uit voor die broer van je?
quote:
Zeg eens eerlijk, wat denk je er mee bereiken als je je zoon/dochter het huis uit zet omdat hij/zij uit de kast komt?quote:
Ik wil geen homo's in huis.quote:Op zondag 13 november 2011 21:04 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
[..]
Zeg eens eerlijk, wat denk je er mee bereiken als je je zoon/dochter het huis uit zet omdat hij/zij uit de kast komt?
Zou je je kind vantevoren vertellen dat je hem/haar het huis uit trapt als hij/zij uit de kast komt?
Zou je nog contact met je kind willen?
Denk je dat het jou zou kunnen gebeuren dat je kind uit de kast komt?
Wat heb je er op tegen dat hij/zij uit de kast komt?
Moet hij/zij dan maar "in de kast blijven" en een dubbelleven gaan leiden?
Zou je het alleen erg vinden als je het weet?
Je doet nu net alsof je kan kiezen op wie je valt. Als jij dat werkelijk kan suggereer ik dat je een boek met tips schrijft - kan je multimiljonair mee worden. Gelden kunnen vervolgens als dank overgemaakt worden naar Fok!, zodat de site niet meer afhankelijk is van advertenties en we hier weer tieten mogen postenquote:Op zondag 13 november 2011 19:38 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Ja precies dat. Hij is dan oud genoeg om voor zichzelf te kiezen en zijn eigen weg te gaan; succes.
quote:Op zondag 13 november 2011 21:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik wil geen homo's in huis.
Ja.
Nee.
Nee.
Ik wil niks te maken hebben met homo's.
Nee, gewoon normaal doen en hetero zijn.
Nee.
En het verschil met "in de kast blijven" is... ?quote:Op zondag 13 november 2011 21:06 schreef Halcon het volgende:
Jij kan beter geen kinderen hebben he.quote:Op zondag 13 november 2011 21:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja.
Nee.
Nee.
Nee.
Denk je niet dat je met die houding het leven van je zoon/dochter alleen maar moeilijker maakt, mocht het zo zijn dat hij/zij niet hetero is?quote:Op zondag 13 november 2011 21:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja.
Nee.
Nee.
Nee.
Weet niet waar je op doelt, maar ik neem aan dat je weet dat seksuele oriëntatie los staat van genderidentiteit?quote:Op zondag 13 november 2011 21:10 schreef MaGNeT het volgende:
Denk je niet dat het gewoon kan zijn dat mensen soms in het verkeerde lichaam terecht komen?
Daar heb je een goed punt, ik twijfelde nog of ik het zo moest brengen.quote:Op zondag 13 november 2011 21:12 schreef dotKoen het volgende:
[..]
Weet niet waar je op doelt, maar ik neem aan dat je weet dat seksuele oriëntatie los staat van genderidentiteit?
Met dit soort mensen valt niet te praten. Zijn compleet gebrainwasht door mensen met rare ideeën. Als ik dit soort dingen lees, ben ik alleen maar blij dat ik uit een warm gezin kom met lieve ouders. Helaas heeft niet iedereen deze luxe.quote:Op zondag 13 november 2011 21:09 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Gewoon normaal doen.
Misschien moet je eens met een aantal wetenschappers praten die je kunnen vertellen dat deze mensen zo worden geboren. Het is niet dat ze er voor kiezen o.i.d.
Je doelt waarschijnlijk op hermafroditisme, maar echt hermafroditisme is heel zeldzaam bij mensen. Meestal komt dit door ambigue genitalia, pseudohermafroditisme.quote:Op zondag 13 november 2011 21:15 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Daar heb je een goed punt, ik twijfelde nog of ik het zo moest brengen.
Ik heb het aangepast.
Overigens kan het natuurlijk ook nog gebeuren dat je kind een geslachtsverandering wil ondergaan.
Halcon, wat zou je doen als je kind met 2 geslachtskenmerken geboren zou worden, zoals wel eens voorkomt? (iemand een mooier woord hiervoor?)
Bedoel je een hermafrodiet?quote:Op zondag 13 november 2011 21:15 schreef MaGNeT het volgende:
Halcon, wat zou je doen als je kind met 2 geslachtskenmerken geboren zou worden, zoals wel eens voorkomt? (iemand een mooier woord hiervoor?)
En wat als het van geslacht wil veranderen?
Yup, dat woord zocht ik.quote:Op zondag 13 november 2011 21:22 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Bedoel je een hermafrodiet?
Afgaande op je posts schat ik het percentage heteroseksualiteit wat lager in.quote:Op zondag 13 november 2011 21:11 schreef MaGNeT het volgende:
Ik ben 100% hetero maar zou er geen moment moeilijk over doen als m'n kinderen dat niet zouden zijn.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 13 november 2011 21:36 schreef Morendo het volgende:
[..]
Afgaande op je posts schat ik het percentage heteroseksualiteit wat lager in.
Van welke afkomst ben je?quote:Op zondag 13 november 2011 20:38 schreef PandorasBox het volgende:
Mijn broer is net weg. Was erg boos en heeft persoonlijke spullen van mij vernield, waaronder mijn gitaar en een oude smartphone. :S
Hij wil me ook niet meer zien. Hij zal zo straks nogmaals hierheen komen.
De reden dat ik nog bij mijn ouders woon komt doordat mijn broer en ik dit bepaald hebben. In mijn cultuur blijft een kind, meestal de oudste zoon of dochter, nog bij de ouders om voor ze te zorgen. En gezien ik nog studerende ben is het verblijven bij mijn ouders voordeliger dan een kamer afhuren.
En ik heb daar nu spijt van. Ik dacht dat ik voor een makkelijke weg gekozen had, maar dat blijkt dus niet meer zo...
Ik ben nu op zoek naar een woonplaats. Ik werk momenteel alleen in het weekend en kan met mijn loon geen woning afhuren. Wat ik nu zal doen is langsgaan bij een vriendin van mij. Zij woont ook nog steeds bij haar ouders, maar ik ben daar welkom totdat ik iets gevonden heb.
Mijn plan is om richting randstad te gaan om daar studie af te ronden. Heb nog maar een jaar te gaan. Dan wil ik ook daar verblijven voor de rest van mijn leven. Met mijn familie wil ik niets meer te maken hebben. Met hen kom in niet vooruit en met mij willen ze blijkbaar ook niet verder. Makkelijke beslissing dus.
En voor de mensen die de kant van mijn vader kiezen; je kunt een eigen opinie hebben. Daar is niets mis mee. Maar respecteer ook de mening van de andere kant. Ik heb niets verkeerd gedaan. Hoe mijn vader en broer zich gedragen is onmenselijk. Met dat gedrag zul je nergens komen in de maatschappij.
De hele discussie over het wel/niet goed zijn als homo kan prima in een ander topic... Daar is de 'open nieuw topic'-knop voorquote:
Hmm? Verklaar u nader?quote:Op zondag 13 november 2011 19:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
tja ik ben van de gewonde vogeltjes, dus je kunt tijdelijk wel bij mij terecht als dat niet te ver uit jou buurt is.
Van hier uit kun je wat tot rust komen en verder kijken naar wat definitievers
Je hebt toch ook gelezen hoe het kwam dat TS nu weer thuis woont?quote:Op zondag 13 november 2011 21:57 schreef Kandijfijn het volgende:
Je bent 27 en je woont nog thuis?
Ga gewoon een eerste instantie op studentenkamers, zo verschrikkelijk zijn die nu ook weer niet.
Wat een simpel figuur ben jij zegquote:Op zondag 13 november 2011 21:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja.
Nee.
Nee.
Nee.
Maar, maar............ Thuis kan hij gewoon het eurovisiesongfestival kijken.quote:Op zondag 13 november 2011 21:57 schreef Kandijfijn het volgende:
Je bent 27 en je woont nog thuis?
Ga gewoon een eerste instantie op studentenkamers, zo verschrikkelijk zijn die nu ook weer niet.
Ja dit heb ik gelezen. Het is en blijft gewoon een enorme kutsituatie wanneer je niet geaccepteerd wordt door je ouders.quote:Op zondag 13 november 2011 21:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je hebt toch ook gelezen hoe het kwam dat TS nu weer thuis woont?
Ik help graag mensen weer overeind als ze problemen hebbenquote:
Yeah sure.. Anders komt zn broer hem wel in elkaar stampen hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 22:57 schreef Fascination het volgende:
Het kan overigens best zijn dat je ouders erg geschrokken zijn en daarom wat overdreven reageren. Misschien zijn ze zelfs morgen al wat milder.
Ik hoop voor je dat dit een troll is.quote:Op zondag 13 november 2011 21:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja.
Nee.
Nee.
Nee.
Lees even de paar post van TS en kom dan terug, ipv zo te veroordelen..quote:
Ik hoop echt dat jij geen kinderen hebt en ze ook nooit krijgt.quote:Op zondag 13 november 2011 21:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja.
Nee.
Nee.
Nee.
En als hij dan nooit gelukkig zal worden? In het geval van vader-zoon zou je als vader toch wat meer waarde moeten hechten aan het geluk van je zoon, me dunkt. Hetero zijn is niet iets wat je kan doen, het is iets wat je bent of niet.quote:Op zondag 13 november 2011 21:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja.
Nee.
Nee.
Nee.
Op dit uur slapen de meeste mensen?quote:
Makkelijk roepen he, zonder kids?quote:Op maandag 14 november 2011 02:00 schreef Wisheh het volgende:
Ik zal hetzelfde hebben gedaan als TS zijn ouders. Als je 27 bent dan word het wel eens tijd om uit huis te gaan. Dan kan je daar lekker de flikker uit hangen. Contact houden kan ie doen als hij met een vrouw is en niet met een andere kerel.
Zijn vader denkt wellicht dat TS nu jurken gaat dragen en de ene jongen na de andere meeneemt naar zijn slaapkamer.quote:Op zondag 13 november 2011 19:32 schreef picardmike het volgende:
Wat voor irrrationeel persoon ben je als je je zoon het huis uit stuurt nadat hij gezegd heeft homo te zijn. Helpt dat ofzo?
Hoeveel merk je daar als ouders nou werkelijk van? Het is niet dat hij waarschijnlijk uitgebreid gaat lopen bekken met een andere jongen. Gun je zoon toch gelukkig te zijn, hij is nogsteeds dezelfde persoon.quote:Op maandag 14 november 2011 02:00 schreef Wisheh het volgende:
Ik zal hetzelfde hebben gedaan als TS zijn ouders. Als je 27 bent dan word het wel eens tijd om uit huis te gaan. Dan kan je daar lekker de flikker uit hangen. Contact houden kan ie doen als hij met een vrouw is en niet met een andere kerel.
Kijk, ze kan zelfs serieus zijn!quote:Op maandag 14 november 2011 08:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Pandora, ik heb jouw situatie van heel dichtbij meegemaakt. Een hele goede vriend van me is gay en ik heb hem vroegah geadviseerd het zijn ouders te vertellen. Met de wijsheid van nu zou ik hem op dat moment anders hebben geadviseerd. Tegen sommige hardnekkige en kortzichtige koppigheid is gewoon niet op te redeneren. Sommige mensen willen niet verstandig zijn.
Vervelend voor jou, maar opvallend veel moslims vallen in die groep.
Maar! Het wordt beter! Ik denk dat je nu een periode tegemoet gaat waarin je echt je eigen identiteit kunt gaan ontdekken en vormgeven. Zoals jij dat wilt, waar jij je prettig bij voelt en waar jij in thuis hoort. En er zal een tijd komen waarin je blij bent met wie je bent geworden en waar je op dat moment staat. En dan zul je je realiseren dat zonder deze strijd, je ook niet die persoon was geworden. Dus je zult er niet dankbaar voor zijn, maar het wel waarderen voor hoe het je gevormd heeft.
Veel van mijn homovrienden zien de uit de kast strijd niet als een mooie tijd in hun leven, maar wel als een vormende tijd, die ze (mede) gemaakt heeft tot de persoon die ze nu zijn, iemand waar ze trots en blij mee zijn en die zich voor niemand hoeven te schamen.
En zoals met veel dingen, met zelfacceptatie komt ook vaak acceptatie door anderen. De cultureel-uitgedaagde ouders van die vriend van mij zijn uiteindelijk ook bijgedraaid. Niet zoals dat bij "ons Hollanders" zou gaan, maar er is een status quo ontstaan waar ik me niet prettig bij zou voelen, maar waar zowel ouders als zoon mee kunnen leven en het beste van maken.
Voor nu, zorg gewoon dat je wegkomt. Veel sterkte!
Ja, maar wanneer de kroeg dichtgaat moet je weer naar huis toe.quote:
Kan ook met iemand anders mee gaan naar huis kan hij daar slapen XDquote:Op maandag 14 november 2011 19:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer de kroeg dichtgaat moet je weer naar huis toe.
COC is gene kroegquote:Op maandag 14 november 2011 19:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer de kroeg dichtgaat moet je weer naar huis toe.
Nee ik meen het. Ik vind het echt onbegrijpelijk, maargoed.quote:
Vind je het ook onbegrijpelijk dat vrouwen op mannen vallenquote:Op maandag 14 november 2011 20:02 schreef Blitzkrieger het volgende:
[..]
Nee ik meen het. Ik vind het echt onbegrijpelijk, maargoed.
Mensen worden zo geboren, zo moeilijk te begrijpen is het ook weer niet.quote:Op maandag 14 november 2011 20:02 schreef Blitzkrieger het volgende:
[..]
Nee ik meen het. Ik vind het echt onbegrijpelijk, maargoed.
Of worden zo ineens poef! Homoooo! XDquote:Op maandag 14 november 2011 20:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Mensen worden zo geboren, zo moeilijk te begrijpen is het ook weer niet.
nee volgens Dr Swaab is het toch echt aangeborenquote:Op maandag 14 november 2011 20:11 schreef Pandabeertjes het volgende:
[..]
Of worden zo ineens poef! Homoooo! XD
Echt niet!quote:Op maandag 14 november 2011 20:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee volgens Dr Swaab is het toch echt aangeboren
was vorige week vrijdag nog op Ned 3 te zien bij vpro met Harm Edens
Als je maar lang genoeg blijft roepen ga je er wellicht zelf nog in geloven.quote:
Ken toch echt een jongen die na een auto ongeluk ineens homo werdquote:Op maandag 14 november 2011 20:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg blijft roepen ga je er wellicht zelf nog in geloven.
Moslim in Joegoslavie?quote:Op maandag 14 november 2011 20:28 schreef famousje het volgende:
Moslim en homo![]()
Je had al veel langer het huis uit moeten zijn man, je bent 27. Verloren jaren. Shame on you.
Soms wel, soms niet. Gelukkig is het wel zo. Maar ik ben geen vrouw, maar een man.quote:Op maandag 14 november 2011 20:03 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Vind je het ook onbegrijpelijk dat vrouwen op mannen vallen?
Enquote:Op maandag 14 november 2011 21:28 schreef Blitzkrieger het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Gelukkig is het wel zo. Maar ik ben geen vrouw, maar een man.
Ze is regelmatig serieus. Het leven is -iig online- te kort voor subtilliteiten.quote:Op maandag 14 november 2011 18:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kijk, ze kan zelfs serieus zijn!![]()
Sluit me bij deze post aan
Het lijkt me niet dat TS vertelt dat het moslims zijn als het orthodoxe christenen zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:51 schreef Re het volgende:
Zal me niets verbazen als het orthodox christenen zijn, iets wat niet ter zake doet dus
wat voor moslims zijn dit dan? want dan kan TS de lokale imam inschakelen om eens met de ouders te gaan praten?quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ook niet, want echte moslims doen zoiets niet.
Volgens mij is alleen het praktiseren een zonde. Je kan dus prima homo en moslim zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:29 schreef Halcon het volgende:
[..]
Duh. Iemand kan niet en homo en moslim zijn.
Je moet dan wel een gezin stichten en dat is TS volgens mij niet echt van plan.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Volgens mij is alleen het praktiseren een zonde. Je kan dus prima homo en moslim zijn.
Ik heb het in deze dan ook niet over TS.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:04 schreef Halcon het volgende:
[..]
Je moet dan wel een gezin stichten en dat is TS volgens mij niet echt van plan.
Behalve voor TS geldt het wel voor meer pseudo-moslims.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb het in deze dan ook niet over TS.
quote:
Nuff saidquote:Op zaterdag 19 november 2011 09:41 schreef Hexagon het volgende:
Tsss wat een trieste figuren bestaan er toch
En vooral foguren in dit topic die hetzelfde zouden doen als de vader. Dan ben je een extreem dom, bekrompen en onaangenaam persoon.
een regenboogvlag, lolquote:Op zaterdag 19 november 2011 14:42 schreef GJonline het volgende:
Dacht je dan dat ze de vlag gingen uithangen? Mafkees!
Dat maakt jou dus tot een isla-mietje...quote:Op zondag 13 november 2011 18:56 schreef PandorasBox het volgende:
I Mijn ouders zijn beiden conservatieve moslims.
Gezien mijn broer altijd vertelt dat homo's in hel zullen branden, denk ik niet dat dit positief voor mij uit zal pakken.
Als ie is vermoord door z'n broer zou ik niet eens verbaasd opkijken, sommigen zijn er gek genoeg voorquote:
Hmm. Zoon besluit volledig eerlijk jegens zichzelf en zijn ouders te zijn over wat hij is.quote:Op zaterdag 19 november 2011 14:42 schreef GJonline het volgende:
Dacht je dan dat ze de vlag gingen uithangen? Mafkees!
Tsjah, zo zijn ze nou eenmaal opgevoed?quote:Op zondag 20 november 2011 18:50 schreef Madame_Paon het volgende:
Je broer heeft je hele kamer overhoop gehaald alleen omdat je homo bent?
En dat is dan familie ...
En ook bizar dat er mensen zijn die dat willen goedpraten.
Natuurlijk. Hoe meer je hebt om trots op te zijn, hoe minder het nodig wordt om anderen de grond in te trappen om jezelf goed te kunnen voelen. Zo werkt het nu eenmaal.quote:Op zondag 20 november 2011 18:47 schreef PandorasBox het volgende:
Wat me overigens wel opgevallen is, en neem dit niet te persoonlijk op, is dat hoe intelligenter een persoon is, des te hoger zijn empathie en teloratiegrens zijn.
Want het is zo zonde om een studie te onderbreken. Enorm moeilijk om na een pauze weer door te gaan.quote:Op zondag 20 november 2011 18:59 schreef Re het volgende:
Valt er niets te regelen met het ziekenhuis waar je je opleiding doet, je bent al best ver met je 7 jaar?
wat hij zegt!quote:Op zondag 20 november 2011 18:59 schreef Re het volgende:
Valt er niets te regelen met het ziekenhuis waar je je opleiding doet, je bent al best ver met je 7 jaar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |