nee volgens Dr Swaab is het toch echt aangeborenquote:Op maandag 14 november 2011 20:11 schreef Pandabeertjes het volgende:
[..]
Of worden zo ineens poef! Homoooo! XD
Echt niet!quote:Op maandag 14 november 2011 20:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee volgens Dr Swaab is het toch echt aangeboren
was vorige week vrijdag nog op Ned 3 te zien bij vpro met Harm Edens
Als je maar lang genoeg blijft roepen ga je er wellicht zelf nog in geloven.quote:
Ken toch echt een jongen die na een auto ongeluk ineens homo werdquote:Op maandag 14 november 2011 20:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg blijft roepen ga je er wellicht zelf nog in geloven.
Moslim in Joegoslavie?quote:Op maandag 14 november 2011 20:28 schreef famousje het volgende:
Moslim en homo![]()
Je had al veel langer het huis uit moeten zijn man, je bent 27. Verloren jaren. Shame on you.
Soms wel, soms niet. Gelukkig is het wel zo. Maar ik ben geen vrouw, maar een man.quote:Op maandag 14 november 2011 20:03 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Vind je het ook onbegrijpelijk dat vrouwen op mannen vallen?
Enquote:Op maandag 14 november 2011 21:28 schreef Blitzkrieger het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Gelukkig is het wel zo. Maar ik ben geen vrouw, maar een man.
Ze is regelmatig serieus. Het leven is -iig online- te kort voor subtilliteiten.quote:Op maandag 14 november 2011 18:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kijk, ze kan zelfs serieus zijn!![]()
Sluit me bij deze post aan
Het lijkt me niet dat TS vertelt dat het moslims zijn als het orthodoxe christenen zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:51 schreef Re het volgende:
Zal me niets verbazen als het orthodox christenen zijn, iets wat niet ter zake doet dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |