En als hij dan nooit gelukkig zal worden? In het geval van vader-zoon zou je als vader toch wat meer waarde moeten hechten aan het geluk van je zoon, me dunkt. Hetero zijn is niet iets wat je kan doen, het is iets wat je bent of niet.quote:Op zondag 13 november 2011 21:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik wil geen homo's in huis.
Ja.
Nee.
Nee.
Ik wil niks te maken hebben met homo's.
Nee, gewoon normaal doen en hetero zijn.
Nee.
Op dit uur slapen de meeste mensen?quote:
Makkelijk roepen he, zonder kids?quote:Op maandag 14 november 2011 02:00 schreef Wisheh het volgende:
Ik zal hetzelfde hebben gedaan als TS zijn ouders. Als je 27 bent dan word het wel eens tijd om uit huis te gaan. Dan kan je daar lekker de flikker uit hangen. Contact houden kan ie doen als hij met een vrouw is en niet met een andere kerel.
Zijn vader denkt wellicht dat TS nu jurken gaat dragen en de ene jongen na de andere meeneemt naar zijn slaapkamer.quote:Op zondag 13 november 2011 19:32 schreef picardmike het volgende:
Wat voor irrrationeel persoon ben je als je je zoon het huis uit stuurt nadat hij gezegd heeft homo te zijn. Helpt dat ofzo?
Hoeveel merk je daar als ouders nou werkelijk van? Het is niet dat hij waarschijnlijk uitgebreid gaat lopen bekken met een andere jongen. Gun je zoon toch gelukkig te zijn, hij is nogsteeds dezelfde persoon.quote:Op maandag 14 november 2011 02:00 schreef Wisheh het volgende:
Ik zal hetzelfde hebben gedaan als TS zijn ouders. Als je 27 bent dan word het wel eens tijd om uit huis te gaan. Dan kan je daar lekker de flikker uit hangen. Contact houden kan ie doen als hij met een vrouw is en niet met een andere kerel.
Kijk, ze kan zelfs serieus zijn!quote:Op maandag 14 november 2011 08:13 schreef DancingPhoebe het volgende:
Pandora, ik heb jouw situatie van heel dichtbij meegemaakt. Een hele goede vriend van me is gay en ik heb hem vroegah geadviseerd het zijn ouders te vertellen. Met de wijsheid van nu zou ik hem op dat moment anders hebben geadviseerd. Tegen sommige hardnekkige en kortzichtige koppigheid is gewoon niet op te redeneren. Sommige mensen willen niet verstandig zijn.
Vervelend voor jou, maar opvallend veel moslims vallen in die groep.
Maar! Het wordt beter! Ik denk dat je nu een periode tegemoet gaat waarin je echt je eigen identiteit kunt gaan ontdekken en vormgeven. Zoals jij dat wilt, waar jij je prettig bij voelt en waar jij in thuis hoort. En er zal een tijd komen waarin je blij bent met wie je bent geworden en waar je op dat moment staat. En dan zul je je realiseren dat zonder deze strijd, je ook niet die persoon was geworden. Dus je zult er niet dankbaar voor zijn, maar het wel waarderen voor hoe het je gevormd heeft.
Veel van mijn homovrienden zien de uit de kast strijd niet als een mooie tijd in hun leven, maar wel als een vormende tijd, die ze (mede) gemaakt heeft tot de persoon die ze nu zijn, iemand waar ze trots en blij mee zijn en die zich voor niemand hoeven te schamen.
En zoals met veel dingen, met zelfacceptatie komt ook vaak acceptatie door anderen. De cultureel-uitgedaagde ouders van die vriend van mij zijn uiteindelijk ook bijgedraaid. Niet zoals dat bij "ons Hollanders" zou gaan, maar er is een status quo ontstaan waar ik me niet prettig bij zou voelen, maar waar zowel ouders als zoon mee kunnen leven en het beste van maken.
Voor nu, zorg gewoon dat je wegkomt. Veel sterkte!
Ja, maar wanneer de kroeg dichtgaat moet je weer naar huis toe.quote:
Kan ook met iemand anders mee gaan naar huis kan hij daar slapen XDquote:Op maandag 14 november 2011 19:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer de kroeg dichtgaat moet je weer naar huis toe.
COC is gene kroegquote:Op maandag 14 november 2011 19:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ja, maar wanneer de kroeg dichtgaat moet je weer naar huis toe.
Nee ik meen het. Ik vind het echt onbegrijpelijk, maargoed.quote:
Vind je het ook onbegrijpelijk dat vrouwen op mannen vallenquote:Op maandag 14 november 2011 20:02 schreef Blitzkrieger het volgende:
[..]
Nee ik meen het. Ik vind het echt onbegrijpelijk, maargoed.
Mensen worden zo geboren, zo moeilijk te begrijpen is het ook weer niet.quote:Op maandag 14 november 2011 20:02 schreef Blitzkrieger het volgende:
[..]
Nee ik meen het. Ik vind het echt onbegrijpelijk, maargoed.
Of worden zo ineens poef! Homoooo! XDquote:Op maandag 14 november 2011 20:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Mensen worden zo geboren, zo moeilijk te begrijpen is het ook weer niet.
nee volgens Dr Swaab is het toch echt aangeborenquote:Op maandag 14 november 2011 20:11 schreef Pandabeertjes het volgende:
[..]
Of worden zo ineens poef! Homoooo! XD
Echt niet!quote:Op maandag 14 november 2011 20:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
nee volgens Dr Swaab is het toch echt aangeboren
was vorige week vrijdag nog op Ned 3 te zien bij vpro met Harm Edens
Als je maar lang genoeg blijft roepen ga je er wellicht zelf nog in geloven.quote:
Ken toch echt een jongen die na een auto ongeluk ineens homo werdquote:Op maandag 14 november 2011 20:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Als je maar lang genoeg blijft roepen ga je er wellicht zelf nog in geloven.
Moslim in Joegoslavie?quote:Op maandag 14 november 2011 20:28 schreef famousje het volgende:
Moslim en homo![]()
Je had al veel langer het huis uit moeten zijn man, je bent 27. Verloren jaren. Shame on you.
Soms wel, soms niet. Gelukkig is het wel zo. Maar ik ben geen vrouw, maar een man.quote:Op maandag 14 november 2011 20:03 schreef MisterSqueaky het volgende:
[..]
Vind je het ook onbegrijpelijk dat vrouwen op mannen vallen?
Enquote:Op maandag 14 november 2011 21:28 schreef Blitzkrieger het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet. Gelukkig is het wel zo. Maar ik ben geen vrouw, maar een man.
Ze is regelmatig serieus. Het leven is -iig online- te kort voor subtilliteiten.quote:Op maandag 14 november 2011 18:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kijk, ze kan zelfs serieus zijn!![]()
Sluit me bij deze post aan
Het lijkt me niet dat TS vertelt dat het moslims zijn als het orthodoxe christenen zijn.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:51 schreef Re het volgende:
Zal me niets verbazen als het orthodox christenen zijn, iets wat niet ter zake doet dus
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |