Nee, geen ultimatum. Maar ik moet eruit.quote:Op zondag 13 november 2011 18:59 schreef blinkgirl het volgende:
Wow, wat een heftig verhaal. Hebben je ouders je een soort ultimatum gesteld wat betreft de datum dat je er weg moet?
wat voor hulp zoek je dan ?quote:Op zondag 13 november 2011 19:05 schreef PandorasBox het volgende:
[..]
Nee, geen ultimatum. Maar ik moet eruit.
Ik zit nu in mijn kamer. Zij zitten onder ruzie te maken. Heb daar echt geen zin meer in.
Op het internet kan ik niets hierover vinden. Er zal vast wel een loket of maatschappelijke instantie zijn die mij hiermee kan helpen...
Urgentie krijg je tegenwoordig niet zo snel meer hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 19:03 schreef Nemephis het volgende:
Je kan bij aanvragen huurwoning voorrang krijgen door dit soort dingen. Hoe precies weet ik niet, neem daarvoor contact op met woningstichting.
Ik zou het ook doen.quote:Op zondag 13 november 2011 19:32 schreef picardmike het volgende:
Wat voor irrrationeel persoon ben je als je je zoon het huis uit stuurt nadat hij gezegd heeft homo te zijn. Helpt dat ofzo?
Ga jij es ff wieberen ofzo.quote:
quote:
quote:
Want? Het is dan ineens je zoon niet meer of zo, omdat hij op een ander geslacht valt dan jij had gewild?quote:
Ja precies dat. Hij is dan oud genoeg om voor zichzelf te kiezen en zijn eigen weg te gaan; succes.quote:Op zondag 13 november 2011 19:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want? Het is dan ineens je zoon niet meer of zo, omdat hij op een ander geslacht valt dan jij had gewild?
Ja schandalig, verliefd worden op het verkeerde geslacht. Hoe durft ie.quote:Op zondag 13 november 2011 19:38 schreef killfrenzy het volgende:
[..]
Ja precies dat. Hij is dan oud genoeg om voor zichzelf te kiezen en zijn eigen weg te gaan; succes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |