De hele discussie over het wel/niet goed zijn als homo kan prima in een ander topic... Daar is de 'open nieuw topic'-knop voorquote:
Hmm? Verklaar u nader?quote:Op zondag 13 november 2011 19:57 schreef TheaterMaMa het volgende:
tja ik ben van de gewonde vogeltjes, dus je kunt tijdelijk wel bij mij terecht als dat niet te ver uit jou buurt is.
Van hier uit kun je wat tot rust komen en verder kijken naar wat definitievers
Je hebt toch ook gelezen hoe het kwam dat TS nu weer thuis woont?quote:Op zondag 13 november 2011 21:57 schreef Kandijfijn het volgende:
Je bent 27 en je woont nog thuis?
Ga gewoon een eerste instantie op studentenkamers, zo verschrikkelijk zijn die nu ook weer niet.
Wat een simpel figuur ben jij zegquote:Op zondag 13 november 2011 21:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ik wil geen homo's in huis.
Ja.
Nee.
Nee.
Ik wil niks te maken hebben met homo's.
Nee, gewoon normaal doen en hetero zijn.
Nee.
Maar, maar............ Thuis kan hij gewoon het eurovisiesongfestival kijken.quote:Op zondag 13 november 2011 21:57 schreef Kandijfijn het volgende:
Je bent 27 en je woont nog thuis?
Ga gewoon een eerste instantie op studentenkamers, zo verschrikkelijk zijn die nu ook weer niet.
Ja dit heb ik gelezen. Het is en blijft gewoon een enorme kutsituatie wanneer je niet geaccepteerd wordt door je ouders.quote:Op zondag 13 november 2011 21:59 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Je hebt toch ook gelezen hoe het kwam dat TS nu weer thuis woont?
Ik help graag mensen weer overeind als ze problemen hebbenquote:
Yeah sure.. Anders komt zn broer hem wel in elkaar stampen hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 22:57 schreef Fascination het volgende:
Het kan overigens best zijn dat je ouders erg geschrokken zijn en daarom wat overdreven reageren. Misschien zijn ze zelfs morgen al wat milder.
Ik hoop voor je dat dit een troll is.quote:Op zondag 13 november 2011 21:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja.
Nee.
Nee.
Nee.
Lees even de paar post van TS en kom dan terug, ipv zo te veroordelen..quote:
Ik hoop echt dat jij geen kinderen hebt en ze ook nooit krijgt.quote:Op zondag 13 november 2011 21:06 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja.
Nee.
Nee.
Nee.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |