quote:Op zondag 13 november 2011 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
Post die überhaupt nog eigenlijk?
Ik twijfel ook.quote:
Uit frustratie en verbazing bleef ik naar het plaatje staren.quote:Op zondag 13 november 2011 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij bent goed in zoekplaatjes
Is dat John Travolta's dikke tweelingbroer?quote:
Smerige poepslet, mij een beetje verlaten als ik je net op kom zoekenquote:Op zondag 13 november 2011 18:58 schreef Isdatzo het volgende:
Maar, schatjes, ik ga even eten.
Sorry!
tmiquote:Op zondag 13 november 2011 19:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik krijg altijd blauwe ballen als ik isdatzo's posts lees. No homo
Kutfilm. Kijk je die hele saaie takkefilm lang helemaal af, hebben ze niet eens het fatsoen allebei dood te gaanquote:Op zondag 13 november 2011 19:02 schreef Lithia het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal je vasthouden, Dean!
Was ook wel jammer dat je al wist dat 't schip zonk. De titel alleen al is een gigantische spoiler..quote:Op zondag 13 november 2011 19:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kutfilm. Kijk je die hele saaie takkefilm lang helemaal af, hebben ze niet eens het fatsoen allebei dood te gaan
He leuk, een mening.quote:Op zondag 13 november 2011 19:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kutfilm. Kijk je die hele saaie takkefilm lang helemaal af, hebben ze niet eens het fatsoen allebei dood te gaan
quote:Op zondag 13 november 2011 19:05 schreef timmmmm het volgende:
God god god, die was echt wel heel erg. Mijn excuses voor mijn afgezaagde post, dushi's
quote:Op zondag 13 november 2011 19:05 schreef timmmmm het volgende:
God god god, die was echt wel heel erg. Mijn excuses voor mijn afgezaagde post, dushi's
Alsof ook maar een tiende van de giechelende schoolmeisjes die naar die film gingen uberhaupt ooit van de titanic gehoord hadden, voor de filmquote:Op zondag 13 november 2011 19:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Was ook wel jammer dat je al wist dat 't schip zonk. De titel alleen al is een gigantische spoiler..
Hoi.quote:
Gruwelijk goed of gruwelijk slecht?quote:Op zondag 13 november 2011 19:10 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb vandaag seizoen 3 gekeken van Fringe. Meest gruwelijke scene die ik ooit in een serie gezien heb, en ik heb er toch flink wat gezien
Luctor~!!!1quote:
Gruwelijk. Als in gruwelijk. Als in, de ballerina is dood, en nu ga ik haar lichaam laten dansen. Gruwelijk. Echt gewoon dat je denktquote:Op zondag 13 november 2011 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gruwelijk goed of gruwelijk slecht?
Nou, ze zitten op een schip, en dat zinkt.quote:Op zondag 13 november 2011 19:18 schreef Lithia het volgende:
Wat heeft die film nou eigenlijk te maken met een zinkend schip?
Ohh! Wat enig!! Vertel meer!quote:Op zondag 13 november 2011 19:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ze zitten op een schip, en dat zinkt.
Goed verhaal!quote:Op zondag 13 november 2011 19:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ze zitten op een schip, en dat zinkt.
Bans worden niet besproken.quote:
quote:
Permbans op FOK! bestaan toch heul nietquote:Op zondag 13 november 2011 19:22 schreef Lithia het volgende:
Ik ben wel blij dat Dean geen permban kreeg trouwens.
Heul wel. Hele families gingen kapot.quote:Op zondag 13 november 2011 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Permbans op FOK! bestaan toch heul niet
Jup.quote:Op zondag 13 november 2011 19:26 schreef timmmmm het volgende:
Wat een saaie SC is dit trouwens, al het alleen maar over het gejank van 1 persoon gaat. Gaat het hier altijd zo?
ban?quote:
Nee, mijn kut heeft andere roots. True story.quote:Op zondag 13 november 2011 19:29 schreef timmmmm het volgende:
Zeg, lithia, is het ook een feit dat je kut nederlands is?
Eigen schuld. Voortaan eten achter je pc. Zoals een échte FOK!er.quote:Op zondag 13 november 2011 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ban?![]()
Ik ben even iets eten en heb gelijk een heleboel gemist.
Zelfs in de periode dat ik geen internet had, heb ik minder gemist.
Volgens mij komt hij hier vaker. Paar maandjes geleden ofzo.quote:Op zondag 13 november 2011 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft tim zich hier al netjes voorgesteld trouwens zoals het volgens de regels hoort?
Is dat niet pijnlijk, wortels in je kut?quote:Op zondag 13 november 2011 19:30 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nee, mijn kut heeft andere roots. True story.
Ik ben geen echte FOK!ker.quote:Op zondag 13 november 2011 19:31 schreef Lithia het volgende:
[..]
Eigen schuld. Voortaan eten achter je pc. Zoals een échte FOK!er.
Eigenlijk wel lekker. Probeer het eens.quote:Op zondag 13 november 2011 19:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is dat niet pijnlijk, wortels in je kut?
Ik kom alleen maar even isdatzo stalken, omdat isdatzo mijn guycrush is.quote:Op zondag 13 november 2011 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft tim zich hier al netjes voorgesteld trouwens zoals het volgens de regels hoort?
Toen was ik zeker op vakantie.quote:Op zondag 13 november 2011 19:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij hier vaker. Paar maandjes geleden ofzo.
Om Isdatzo lastig te vallen.. en dat is altijd fijn.
quote:Op zondag 13 november 2011 19:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Eigenlijk wel lekker. Probeer het eens.
Hm, ik moet je even opvoeden zo te zien.quote:Op zondag 13 november 2011 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben geen echte FOK!ker.
idz, ik zou een omgangsverbod aanvragen hiervoor.quote:Op zondag 13 november 2011 19:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar even isdatzo stalken, omdat isdatzo mijn guycrush is.
Ik heb sowieso geen computer op zolder, zoals een echte FOK!ker. En ik kom ook wel eens buiten.quote:Op zondag 13 november 2011 19:33 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hm, ik moet je even opvoeden zo te zien.
Stiekem krijgt hij daar een harde plasser van hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idz, ik zou een omgangsverbod aanvragen hiervoor.
mental image.quote:Op zondag 13 november 2011 19:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stiekem krijgt hij daar een harde plasser van hoor.
Wat is dat?quote:Op zondag 13 november 2011 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen computer op zolder, zoals een echte FOK!ker. En ik kom ook wel eens buiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op zondag 13 november 2011 19:36 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat is dat?Daar was ooit een ONZtopic overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Note.quote:Op zondag 13 november 2011 19:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik hou van Fringe trouwens, echt heel erg, een aanrader, mensen
Heb er een tijdje over nagedacht dit te gaan volgen, volgens mij ooit de eerste ep gezien, maar ik volg al zoveel. Zijn er al meer dan 3 seizoenen?quote:Op zondag 13 november 2011 19:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik hou van Fringe trouwens, echt heel erg, een aanrader, mensen
quote:Op zondag 13 november 2011 19:36 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat is dat?Dat is een gebied dat begint zodra je uit je huis gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Oh dat. Ja, in de tuin ga ik ook af en toe FOK!en.quote:Op zondag 13 november 2011 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is een gebied dat begint zodra je uit je huis gaat.
Ook wel eens buiten de tuin geweest en ook eens geprobeerd om niet te FOK!ken?quote:Op zondag 13 november 2011 19:40 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oh dat. Ja, in de tuin ga ik ook af en toe FOK!en.
Enige Amerikaanse series wat ik momenteel volg zijn HIMYM, Glee en Modern Family. Volgens mij volg je ze al.quote:Op zondag 13 november 2011 19:40 schreef timmmmm het volgende:
ze zijn nu bezig met seizoen 4. Wie heeft nog aanraders voor mij? Ik volg ook al teveel, maar ik heb nu alles al gezien
Ja, als ik naar een FOK!meet ga en als er geen wifi is.quote:Op zondag 13 november 2011 19:43 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ook wel eens buiten de tuin geweest en ook eens geprobeerd om niet te FOK!ken?
quote:Op zondag 13 november 2011 19:44 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ja, als ik naar een FOK!meet ga en als er geen wifi is.
quote:
Ik was eerst VKZ mod, toen zwart, en toen weer NWS. Ik heb lang in de ONZ SC gezeten, en ook in de bachtbagger enzo. Maar dat ik dat niet meer doe heeft niets met mijn kleur te maken, maar alles met de nieuwe lading kutusers daar.quote:Op zondag 13 november 2011 19:49 schreef Lithia het volgende:
Zeg, timmmmmmmmmmmmmm^100, hoelang ben je ook alweer mod? Volgens mij was jij vroegâh nog een ONZ user, of niet?
De oude kutusers was ik aan gewendquote:Op zondag 13 november 2011 19:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik was eerst VKZ mod, toen zwart, en toen weer NWS. Ik heb lang in de ONZ SC gezeten, en ook in de bachtbagger enzo. Maar dat ik dat niet meer doe heeft niets met mijn kleur te maken, maar alles met de nieuwe lading kutusers daar.
quote:Op zondag 13 november 2011 19:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De oude kutusers was ik aan gewend
Wat heb ik gemist?!?quote:Op zondag 13 november 2011 19:22 schreef Lithia het volgende:
Ik ben wel blij dat Dean geen permban kreeg trouwens.
DUDE, HET WAS DRAMATISCH!!1quote:
Onder dit account ben ik uhh 3 jaar geleden redelijk actief geweest in ONZ. In die tijd ook onder UncleErnie. Sinds anderhalf jaar ook blauw verkrijgbaarquote:Op zondag 13 november 2011 19:53 schreef Lithia het volgende:
[..]
Maar sinds wanneer dan? Met ONZ-user, bedoel ik 4/5 jaar geleden ofzo.
Ohh oke.quote:Op zondag 13 november 2011 19:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Onder dit account ben ik uhh 3 jaar geleden redelijk actief geweest in ONZ. In die tijd ook onder UncleErnie. Sinds anderhalf jaar ook blauw verkrijgbaar
Als dit mijn forum was geweest, en je zo tegen on over mij aan het janken was, had ik er allang voor gezorgd dat jij er ook afgetyft zou worden. MoBlo is een stuk liever dan ik. Wees daar blij mee, ipv toch zolang door blijven trollen dat het genoeg is.quote:Op zondag 13 november 2011 19:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
DUDE, HET WAS DRAMATISCH!!1
Het was een zwaar gevecht tussen moblo en hem. Zo bloederig man.!
*kucht* tampons
Oh noes! Maar goed, bij het teruglezen had ik wel een vermoeden waarom ?quote:Op zondag 13 november 2011 19:56 schreef Lithia het volgende:
[..]
DUDE, HET WAS DRAMATISCH!!1
Het was een zwaar gevecht tussen moblo en hem. Zo bloederig man.!
*kucht* tampons
Dean is wel lief alleen hij moet even ophouden met haten van moblo.quote:Op zondag 13 november 2011 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als dit mijn forum was geweest, en je zo tegen on over mij aan het janken was, had ik er allang voor gezorgd dat jij er ook afgetyft zou worden. MoBlo is een stuk liever dan ik. Wees daar blij mee, ipv toch zolang door blijven trollen dat het genoeg is.
Als jij niet zo zou janken, dan wist je dat ik het niet tegen haar had, maar het meer een inside joke was voor hun DM's.quote:Op zondag 13 november 2011 20:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als dit mijn forum was geweest, en je zo tegen on over mij aan het janken was, had ik er allang voor gezorgd dat jij er ook afgetyft zou worden. MoBlo is een stuk liever dan ik. Wees daar blij mee, ipv toch zolang door blijven trollen dat het genoeg is.
Geile grotbeer van me, daar ben je weerquote:Op zondag 13 november 2011 20:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dean is wel lief alleen hij moet even ophouden met haten van moblo.
Joa, blijft een rellertje hè.quote:Op zondag 13 november 2011 20:00 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Oh noes! Maar goed, bij het teruglezen had ik wel een vermoeden waarom ?
Stop watjes in je oren.quote:Op zondag 13 november 2011 19:57 schreef Lithia het volgende:
Unban die jongen please. Ben nu al moe van zijn bangejank aan te horen.
Once you sop, you can't stop.quote:Op zondag 13 november 2011 20:02 schreef Lithia het volgende:
Zo! Kan je eindelijk weer soppen op Isdatzo.
whehe. Zo had ik:quote:Op zondag 13 november 2011 20:00 schreef Lithia het volgende:
GT5Waar er coureurs zijn die G.Ayers heten.[ afbeelding ]
quote:Op zondag 13 november 2011 20:04 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Stop watjes in je oren.
Wat een gejank zeg.
En zo hoort het! Ik ben ook een fan.quote:
Heb een neus voor huilies.quote:Op zondag 13 november 2011 20:05 schreef Lithia het volgende:
[..]![]()
Het is een sarcastische grap naar Dean toe, omdat hij nu naast me zit. Ik snap niet dat mijn slap gelul zelfs admins uitlokt?
Whehe.quote:Op zondag 13 november 2011 20:05 schreef PieterBas het volgende:
[..]
whehe. Zo had ik:
C. Church
D. Saunders
B. Saunders.
T. Anderson
M. Jackson
Volgens mij kan je die tissues gebruiken, want volgens mij ben je verkouden.quote:Op zondag 13 november 2011 20:07 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb een neus voor huilies.
Dan kom ik aanrennen met tissue's.
Beetje jammer dan dat hij ze nu teleur stelt.quote:Op zondag 13 november 2011 20:09 schreef Lithia het volgende:
[..]
Volgens mij kan je die tissues gebruiken, want volgens mij ben je verkouden.
Of vind je het zo jammer dat ik mijn eigen vriend uitlach?
Dean heeft zoveel fans.
Even inlijsten dit.quote:Op zondag 13 november 2011 20:11 schreef timmmmm het volgende:
Elke morgen, zon of regen
Komen wij Isdatzo tegen
Hakjes tik-tak op de stoep
Korte lok met nauwe broek
Maar zijn blik verraadt geen nee of ja
Daarom zingen alle jongens hem verlangend na
Kleine kokette isdatzo
Kijk nou eens een keertje om
Stiekempjes over je schouder
Je ma ziet het toch niet dus kom
Kleine kokette isdatzo
Ben je verlegen misschien
We willen zo graag nog heel even
Een glimp van je wipneusje zien
Wait. Whut.quote:Op zondag 13 november 2011 20:11 schreef timmmmm het volgende:
Elke morgen, zon of regen
Komen wij Isdatzo tegen
Hakjes tik-tak op de stoep
Korte lok met nauwe broek
Maar zijn blik verraadt geen nee of ja
Daarom zingen alle jongens hem verlangend na
Kleine kokette isdatzo
Kijk nou eens een keertje om
Stiekempjes over je schouder
Je ma ziet het toch niet dus kom
Kleine kokette isdatzo
Ben je verlegen misschien
We willen zo graag nog heel even
Een glimp van je wipneusje zien
Niet haten op mijn dean.quote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Beetje jammer dan dat hij ze nu teleur stelt.
Jij bent de enige die er zo over denkt eigenlijk. Jij bent heul geen trouwe fan.quote:Op zondag 13 november 2011 20:13 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Beetje jammer dan dat hij ze nu teleur stelt.
Isdatzo kan heul geen 3 vingers hebben, dus dit heeft geen plek in dit adoratietopicquote:
Haha, zelfs voor mij is dit wel heel nastyquote:Op zondag 13 november 2011 20:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Isdatzo kan heul geen 3 vingers hebben, dus dit heeft geen plek in dit adoratietopic
Huh?quote:
The Lying Game?quote:Op zondag 13 november 2011 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb jij nog serietips voor me, plaspopje?
Dat ken ik allebei niet, boks ouwe!quote:Op zondag 13 november 2011 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
The Lying Game?
Harry's Law?
Wacht maar tot je kennis hebt gemaakt metquote:Op zondag 13 november 2011 21:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik lees cincinnati, en ik ben blij. Alles wat zich daar afspeelt is the bomb. sowieso
Je ging later slapen dan ik.quote:
Hehe thanks. Vind hem ook wel vetquote:Op maandag 14 november 2011 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind dat Llama plaatje zo awesome
Whehehequote:
Die melding kreeg ik ookquote:Op maandag 14 november 2011 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ik een mailtje gehad van facebook dat er meldingen zijn. Klik ik op de link in het mailtje, staat er op de site. "Je hebt geen meldingen".
posten op fok is niet hetzelfde als wakker worden he.quote:Op maandag 14 november 2011 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ik was eerder wakker.
quote:
Ik was al wakker voor ik postte.quote:Op maandag 14 november 2011 19:13 schreef Lithia het volgende:
[..]
posten op fok is niet hetzelfde als wakker worden he.
Hehehehehe.quote:Op maandag 14 november 2011 11:14 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hehe thanks. Vind hem ook wel vet
Edit: Tyf een eind op kut stage. Ik doe alle klusjes hier, moet ik met een CMDB aan de gang en snap der geen ruk van. Worden ze half boos en opeens mag mijn mede stagair een server in elkaar zetten.
Tering homo.
Oke dat moest er even uit.
Ik ook.quote:Op maandag 14 november 2011 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was al wakker voor ik postte.
Prima, hij heeft niets over FOK! gezegd vandaag. Waarschijnlijk lurk hij af en toe.quote:
BANS WORDEN HIER NIET BESPROKEN!quote:Op maandag 14 november 2011 20:54 schreef jna het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft toch niet m'n record verbroken he?
OK!quote:Op maandag 14 november 2011 21:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
BANS WORDEN HIER NIET BESPROKEN!
Als ik het uitleg, dan wordt er bedreigd op een ban, dan word ik beschuldigd op getroll en dan ben ik een jankerd.quote:
Ik weet het al. Dean had een foto van z'n tieten gepostquote:Op maandag 14 november 2011 21:39 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als ik het uitleg, dan wordt er bedreigd op een ban, dan word ik beschuldigd op getroll en dan ben ik een jankerd.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:43 schreef jna het volgende:
[..]
Ik weet het al. Dean had een foto van z'n tieten gepost
Whehe, nice.quote:Op maandag 14 november 2011 21:46 schreef jna het volgende:
Ohja Lien! Waar ik vorige week die "muziek" uit Friesland moest luisteren moet ik over 2 weken Kassav luisteren
Ik heb het 15 seconden uitgehouden...quote:
Ik een hele minuutquote:Op maandag 14 november 2011 22:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb het 15 seconden uitgehouden...
Ik las eeuwige drank, dan had ik het gedaanquote:Op maandag 14 november 2011 23:45 schreef jna het volgende:
10 euro en eeuwige dank voor de persoon die zorgt dat comedy central stopt met het uitzenden van married with children
Dat wordt toch al verteld in boek 1. :Squote:Op dinsdag 15 november 2011 00:44 schreef Bravebart het volgende:
Hoe weet jij hoe groot de toverstaf van Harry is? :S
Nice.quote:Op maandag 14 november 2011 22:25 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Ik heb het 15 seconden uitgehouden...
sterktequote:
En wat kost 'ie dan?quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:12 schreef jna het volgende:
Ik heb nog wel een iPhone die je mag kopen voor slechts ¤199.
Ik bied 5 euro.quote:
Luc.quote:
Gaat goed met hem.quote:
Zijn we vergeten.quote:
Waar mod hij eigenlijk ook alweer? Schoppen we em daarheen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:46 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Hij staat alweer in ONZtopicvoetbal!
Geen ideequote:Op dinsdag 15 november 2011 17:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waar mod hij eigenlijk ook alweer? Schoppen we em daarheen.
Misschien is die systeemnotificatiedinges te vinden via de DM pagina?quote:
Geen idee, ik krijg nooit bans.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:51 schreef Lithia het volgende:
[..]
Misschien is die systeemnotificatiedinges te vinden via de DM pagina?
quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen idee, ik krijg nooit bans.
Geef maar een linkje naar dean's profiel. Ik ben lui.quote:Op dinsdag 15 november 2011 17:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Maar er zijn hier nu genoeg mods die je zo het antwoord zouden moeten kunnen geven, lijkt mij.
Woei.quote:
Mijn droom dat je mijn prins op het witte paard bent, wat doe je.quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:16 schreef The_Dean het volgende:
Dat van dat zwemmen en paardrijden was een grapje
quote:Op dinsdag 15 november 2011 19:20 schreef The_Dean het volgende:
Ok, dan breng ik hem even terug naar het politiebureau.
Jij hebt heul geen witte motorquote:
Die pics die je liet zien zat geen witte bijquote:
Ja, daaromquote:
LUCCIEquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |