Hoi.quote:
Gruwelijk goed of gruwelijk slecht?quote:Op zondag 13 november 2011 19:10 schreef timmmmm het volgende:
Ik heb vandaag seizoen 3 gekeken van Fringe. Meest gruwelijke scene die ik ooit in een serie gezien heb, en ik heb er toch flink wat gezien
Luctor~!!!1quote:
Gruwelijk. Als in gruwelijk. Als in, de ballerina is dood, en nu ga ik haar lichaam laten dansen. Gruwelijk. Echt gewoon dat je denktquote:Op zondag 13 november 2011 19:13 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gruwelijk goed of gruwelijk slecht?
Nou, ze zitten op een schip, en dat zinkt.quote:Op zondag 13 november 2011 19:18 schreef Lithia het volgende:
Wat heeft die film nou eigenlijk te maken met een zinkend schip?
Ohh! Wat enig!! Vertel meer!quote:Op zondag 13 november 2011 19:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ze zitten op een schip, en dat zinkt.
Goed verhaal!quote:Op zondag 13 november 2011 19:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ze zitten op een schip, en dat zinkt.
Bans worden niet besproken.quote:
quote:
Permbans op FOK! bestaan toch heul nietquote:Op zondag 13 november 2011 19:22 schreef Lithia het volgende:
Ik ben wel blij dat Dean geen permban kreeg trouwens.
Heul wel. Hele families gingen kapot.quote:Op zondag 13 november 2011 19:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Permbans op FOK! bestaan toch heul niet
Jup.quote:Op zondag 13 november 2011 19:26 schreef timmmmm het volgende:
Wat een saaie SC is dit trouwens, al het alleen maar over het gejank van 1 persoon gaat. Gaat het hier altijd zo?
ban?quote:
Nee, mijn kut heeft andere roots. True story.quote:Op zondag 13 november 2011 19:29 schreef timmmmm het volgende:
Zeg, lithia, is het ook een feit dat je kut nederlands is?
Eigen schuld. Voortaan eten achter je pc. Zoals een échte FOK!er.quote:Op zondag 13 november 2011 19:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
ban?![]()
Ik ben even iets eten en heb gelijk een heleboel gemist.
Zelfs in de periode dat ik geen internet had, heb ik minder gemist.
Volgens mij komt hij hier vaker. Paar maandjes geleden ofzo.quote:Op zondag 13 november 2011 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft tim zich hier al netjes voorgesteld trouwens zoals het volgens de regels hoort?
Is dat niet pijnlijk, wortels in je kut?quote:Op zondag 13 november 2011 19:30 schreef Lithia het volgende:
[..]
Nee, mijn kut heeft andere roots. True story.
Ik ben geen echte FOK!ker.quote:Op zondag 13 november 2011 19:31 schreef Lithia het volgende:
[..]
Eigen schuld. Voortaan eten achter je pc. Zoals een échte FOK!er.
Eigenlijk wel lekker. Probeer het eens.quote:Op zondag 13 november 2011 19:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is dat niet pijnlijk, wortels in je kut?
Ik kom alleen maar even isdatzo stalken, omdat isdatzo mijn guycrush is.quote:Op zondag 13 november 2011 19:31 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft tim zich hier al netjes voorgesteld trouwens zoals het volgens de regels hoort?
Toen was ik zeker op vakantie.quote:Op zondag 13 november 2011 19:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Volgens mij komt hij hier vaker. Paar maandjes geleden ofzo.
Om Isdatzo lastig te vallen.. en dat is altijd fijn.
quote:Op zondag 13 november 2011 19:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Eigenlijk wel lekker. Probeer het eens.
Hm, ik moet je even opvoeden zo te zien.quote:Op zondag 13 november 2011 19:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben geen echte FOK!ker.
idz, ik zou een omgangsverbod aanvragen hiervoor.quote:Op zondag 13 november 2011 19:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kom alleen maar even isdatzo stalken, omdat isdatzo mijn guycrush is.
Ik heb sowieso geen computer op zolder, zoals een echte FOK!ker. En ik kom ook wel eens buiten.quote:Op zondag 13 november 2011 19:33 schreef Lithia het volgende:
[..]
Hm, ik moet je even opvoeden zo te zien.
Stiekem krijgt hij daar een harde plasser van hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 19:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
idz, ik zou een omgangsverbod aanvragen hiervoor.
mental image.quote:Op zondag 13 november 2011 19:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Stiekem krijgt hij daar een harde plasser van hoor.
Wat is dat?quote:Op zondag 13 november 2011 19:35 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen computer op zolder, zoals een echte FOK!ker. En ik kom ook wel eens buiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op zondag 13 november 2011 19:36 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat is dat?Daar was ooit een ONZtopic overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Laffe huichelaar
Note.quote:Op zondag 13 november 2011 19:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik hou van Fringe trouwens, echt heel erg, een aanrader, mensen
Heb er een tijdje over nagedacht dit te gaan volgen, volgens mij ooit de eerste ep gezien, maar ik volg al zoveel. Zijn er al meer dan 3 seizoenen?quote:Op zondag 13 november 2011 19:37 schreef timmmmm het volgende:
Ik hou van Fringe trouwens, echt heel erg, een aanrader, mensen
quote:Op zondag 13 november 2011 19:36 schreef Lithia het volgende:
[..]
Wat is dat?Dat is een gebied dat begint zodra je uit je huis gaat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |