quote:Op zondag 13 november 2011 18:41 schreef motorbloempje het volgende:
Post die überhaupt nog eigenlijk?
Ik twijfel ook.quote:
Uit frustratie en verbazing bleef ik naar het plaatje staren.quote:Op zondag 13 november 2011 18:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij bent goed in zoekplaatjes
Is dat John Travolta's dikke tweelingbroer?quote:
Smerige poepslet, mij een beetje verlaten als ik je net op kom zoekenquote:Op zondag 13 november 2011 18:58 schreef Isdatzo het volgende:
Maar, schatjes, ik ga even eten.
Sorry!
tmiquote:Op zondag 13 november 2011 19:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik krijg altijd blauwe ballen als ik isdatzo's posts lees. No homo
Kutfilm. Kijk je die hele saaie takkefilm lang helemaal af, hebben ze niet eens het fatsoen allebei dood te gaanquote:Op zondag 13 november 2011 19:02 schreef Lithia het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zal je vasthouden, Dean!
Was ook wel jammer dat je al wist dat 't schip zonk. De titel alleen al is een gigantische spoiler..quote:Op zondag 13 november 2011 19:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kutfilm. Kijk je die hele saaie takkefilm lang helemaal af, hebben ze niet eens het fatsoen allebei dood te gaan
He leuk, een mening.quote:Op zondag 13 november 2011 19:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Kutfilm. Kijk je die hele saaie takkefilm lang helemaal af, hebben ze niet eens het fatsoen allebei dood te gaan
quote:Op zondag 13 november 2011 19:05 schreef timmmmm het volgende:
God god god, die was echt wel heel erg. Mijn excuses voor mijn afgezaagde post, dushi's
quote:Op zondag 13 november 2011 19:05 schreef timmmmm het volgende:
God god god, die was echt wel heel erg. Mijn excuses voor mijn afgezaagde post, dushi's
Alsof ook maar een tiende van de giechelende schoolmeisjes die naar die film gingen uberhaupt ooit van de titanic gehoord hadden, voor de filmquote:Op zondag 13 november 2011 19:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Was ook wel jammer dat je al wist dat 't schip zonk. De titel alleen al is een gigantische spoiler..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |