Huh?quote:
The Lying Game?quote:Op zondag 13 november 2011 21:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Heb jij nog serietips voor me, plaspopje?
Dat ken ik allebei niet, boks ouwe!quote:Op zondag 13 november 2011 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
The Lying Game?
Harry's Law?
Wacht maar tot je kennis hebt gemaakt metquote:Op zondag 13 november 2011 21:52 schreef timmmmm het volgende:
Ik lees cincinnati, en ik ben blij. Alles wat zich daar afspeelt is the bomb. sowieso
Je ging later slapen dan ik.quote:
Hehe thanks. Vind hem ook wel vetquote:Op maandag 14 november 2011 11:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik vind dat Llama plaatje zo awesome
Whehehequote:
Die melding kreeg ik ookquote:Op maandag 14 november 2011 18:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heb ik een mailtje gehad van facebook dat er meldingen zijn. Klik ik op de link in het mailtje, staat er op de site. "Je hebt geen meldingen".
posten op fok is niet hetzelfde als wakker worden he.quote:Op maandag 14 november 2011 18:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En ik was eerder wakker.
quote:
Ik was al wakker voor ik postte.quote:Op maandag 14 november 2011 19:13 schreef Lithia het volgende:
[..]
posten op fok is niet hetzelfde als wakker worden he.
Hehehehehe.quote:Op maandag 14 november 2011 11:14 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hehe thanks. Vind hem ook wel vet
Edit: Tyf een eind op kut stage. Ik doe alle klusjes hier, moet ik met een CMDB aan de gang en snap der geen ruk van. Worden ze half boos en opeens mag mijn mede stagair een server in elkaar zetten.
Tering homo.
Oke dat moest er even uit.
Ik ook.quote:Op maandag 14 november 2011 20:30 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik was al wakker voor ik postte.
Prima, hij heeft niets over FOK! gezegd vandaag. Waarschijnlijk lurk hij af en toe.quote:
BANS WORDEN HIER NIET BESPROKEN!quote:Op maandag 14 november 2011 20:54 schreef jna het volgende:
[..]
Waarom? Hij heeft toch niet m'n record verbroken he?
OK!quote:Op maandag 14 november 2011 21:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
BANS WORDEN HIER NIET BESPROKEN!
Als ik het uitleg, dan wordt er bedreigd op een ban, dan word ik beschuldigd op getroll en dan ben ik een jankerd.quote:
Ik weet het al. Dean had een foto van z'n tieten gepostquote:Op maandag 14 november 2011 21:39 schreef Lithia het volgende:
[..]
Als ik het uitleg, dan wordt er bedreigd op een ban, dan word ik beschuldigd op getroll en dan ben ik een jankerd.
quote:Op maandag 14 november 2011 21:43 schreef jna het volgende:
[..]
Ik weet het al. Dean had een foto van z'n tieten gepost
Whehe, nice.quote:Op maandag 14 november 2011 21:46 schreef jna het volgende:
Ohja Lien! Waar ik vorige week die "muziek" uit Friesland moest luisteren moet ik over 2 weken Kassav luisteren
Ik heb het 15 seconden uitgehouden...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |