SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
En wat doe je er aan omdat te veranderen? Overigens was 10 jaar geleden mijn leven ook zo.quote:Op zondag 13 november 2011 16:04 schreef Keyos het volgende:
@rhubarbje
Het enige wat ik kan doen is gewoon meer open staan voor gesprekken,wat meer de deur uit gaan, naar feestjes toe, en dan gewoon het gesprek aan gaan.
@Tijnbrein
Het ding is, ik werk bij de ochtendkrant, dus dan pak je de kranten op, en je gaat bezorgen, ik kom dus vrijwel niemand tegen werkgerelateerd. Mijn leven is gewoon de kranten doen, naar school gaan, naar huis gaan en internetten/gamen, er is te weinig ruimte geweest al die jaren dat ik contact met vrouwen kon krijgen, en daar werk ik aan, maar het is nog steeds niet ideaal allemaal.
kom op tijn niet zo miepenquote:
quote:
Wat ik de laatste tijd doe is dat ik gewoon wat meer de deur uit ga, heb me jarenlang teveel opgesloten in mijn kamer met pc en game consoles, ook probeer ik gewoon steeds meer vrouwen te benaderen als het moment daar is , maar ik ben er nog vol mee bezig hoor, het gaat in vergelijking met een paar maanden geleden al een stuk beter.quote:Op zondag 13 november 2011 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat doe je er aan omdat te veranderen? Overigens was 10 jaar geleden mijn leven ook zo.
Had een beetje mijn verhaal kunnen zijn, alleen zat ik om een andere reden vaak binnen. Ik had zeg maar een beetje straatvrees gekregen door een nare ervaringquote:Op zondag 13 november 2011 16:14 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wat ik de laatste tijd doe is dat ik gewoon wat meer de deur uit ga, heb me jarenlang teveel opgesloten in mijn kamer met pc en game consoles, ook probeer ik gewoon steeds meer vrouwen te benaderen als het moment daar is , maar ik ben er nog vol mee bezig hoor, het gaat in vergelijking met een paar maanden geleden al een stuk beter.
Goed zoquote:Op zondag 13 november 2011 16:14 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wat ik de laatste tijd doe is dat ik gewoon wat meer de deur uit ga, heb me jarenlang teveel opgesloten in mijn kamer met pc en game consoles, ook probeer ik gewoon steeds meer vrouwen te benaderen als het moment daar is , maar ik ben er nog vol mee bezig hoor, het gaat in vergelijking met een paar maanden geleden al een stuk beter.
daarom juistquote:Op zondag 13 november 2011 16:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]het is zo makkelijk om te doen.
Wou ik net zeggen, tis echt rustig hierquote:Op zondag 13 november 2011 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka en newbie liggen weer te krikken neem ik aan? Het is zo rustig hier.
wat voor nare ervaring?quote:Op zondag 13 november 2011 16:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had een beetje mijn verhaal kunnen zijn, alleen zat ik om een andere reden vaak binnen. Ik had zeg maar een beetje straatvrees gekregen door een nare ervaring
Daarvoor deed ik heel veel buiten de deur, ben nu weer bezig dat op te bouwen
Iets wat gebeurt was. Er gebeurde een hele hoop tegelijk en dat trok ik niet zo goed.quote:
Ik mis nog wel meer mensenquote:Op zondag 13 november 2011 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka en newbie liggen weer te krikken neem ik aan? Het is zo rustig hier.
Tegen dingen aanschoppen is zo makkelijk. Ik hoef vrijwel geen moeite te doen om mensen te choqueren. Alleen ik schiet er zo weinig mee op. Ik gooi mijn eigen glazen in en voel mij daarna weer onwijs klote.quote:Op zondag 13 november 2011 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daarom juist
je bent beter dan dat
jij kunt de moeilijke route prima aan dus go for it
Ik denk dat heloef een booty call heeft gepleegd naar die Dyanne.quote:Op zondag 13 november 2011 16:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mis nog wel meer mensenHeloef bv
[..]
Tegen dingen aanschoppen is zo makkelijk. Ik hoef vrijwel geen moeite te doen om mensen te choqueren. Alleen ik schiet er zo weinig mee op. Ik gooi mijn eigen glazen in en voel mij daarna weer onwijs klote.
Ik weet dat ik het kan.maar het kost wel veel moeite
beter kun je er leuke humor van maken. Doe ik ookquote:Op zondag 13 november 2011 16:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mis nog wel meer mensenHeloef bv
[..]
Tegen dingen aanschoppen is zo makkelijk. Ik hoef vrijwel geen moeite te doen om mensen te choqueren. Alleen ik schiet er zo weinig mee op. Ik gooi mijn eigen glazen in en voel mij daarna weer onwijs klote.
Ik weet dat ik het kan.maar het kost wel veel moeite
Het zou ook kunnen dat ze een leven hebbenquote:Op zondag 13 november 2011 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat heloef een booty call heeft gepleegd naar die Dyanne.
Maar waar is bijvoorbeeld Shinji. Of Myra?
Dat probeer ik ookquote:Op zondag 13 november 2011 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
beter kun je er leuke humor van maken. Doe ik ook
ik begin mijn luie weekend ook aardig beu te wordenquote:Op zondag 13 november 2011 16:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen dat ze een leven hebben
[..]
Dat probeer ik ook
ohai.quote:Op zondag 13 november 2011 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat heloef een booty call heeft gepleegd naar die Dyanne.
Maar waar is bijvoorbeeld Shinji. Of Myra?
Ik heb zojuist 20 minuten schoongemaakt en ben helemaal trots.quote:Op zondag 13 november 2011 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik begin mijn luie weekend ook aardig beu te worden
het erge is dat er genoeg klusjes zijn die ik kan doen maar als je eenmaal lui bent krijg je jezelf zo moeilijk aan de gang
Tell me about it, ik zit met m'n luie aars in een luie stoel met m'n laptop op schoot en het enige dat ik vandaag gedaan heb is een glas en de fles ijsthee pakkenquote:Op zondag 13 november 2011 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het erge is dat er genoeg klusjes zijn die ik kan doen maar als je eenmaal lui bent krijg je jezelf zo moeilijk aan de gang
kei goed!quote:Op zondag 13 november 2011 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb zojuist 20 minuten schoongemaakt en ben helemaal trots.
Huh, ik heb het er toch nooit over gehad of jij wel of niet knap was?quote:Op zondag 13 november 2011 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow Myra, als je wilt weten of ik knap ben, vraag moonwalk of rhubarbje, zij hebben mijn foto gezien
Ik val zelf niet op mannen dus kan je niet zeggen of ik knap ben of niet
ik denk dat ie gewoon even wil dat wij hier zeggen wat we er van vondenquote:Op zondag 13 november 2011 16:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Huh, ik heb het er toch nooit over gehad of jij wel of niet knap was?
Ok, laat maar zitten danquote:Op zondag 13 november 2011 16:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Huh, ik heb het er toch nooit over gehad of jij wel of niet knap was?
Ja, zeg maarquote:Op zondag 13 november 2011 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat ie gewoon even wil dat wij hier zeggen wat we er van vonden
Bwhehehe.quote:Op zondag 13 november 2011 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat ie gewoon even wil dat wij hier zeggen wat we er van vonden
vraag het dan gewoonquote:Op zondag 13 november 2011 16:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, zeg maar
Of anders wacht ik wel op moonlight...ik bedoel moonwalk
Thx, alleen heb ik veel problemen gehad met lenzen. Die bril is sowieso aan vervanging toequote:Op zondag 13 november 2011 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vraag het dan gewoon
beetje vaag op deze manier
ik zeg lenzen
Ik doe dat liever niet ivm privacy. Niet per se de mijne maar meer van sommige anderen die me kennenquote:Op zondag 13 november 2011 16:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mijn foto staat in mijn fobo. als je me leuk vindt zeg dan ff dan gaan we trouwen
En wie ben jij?quote:Op zondag 13 november 2011 16:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mijn foto staat in mijn fobo. als je me leuk vindt zeg dan ff dan gaan we trouwen
de manier waarop je dit aanpakte is wel echt niet smooth hoorquote:Op zondag 13 november 2011 16:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Thx, alleen heb ik veel problemen gehad met lenzen. Die bril is sowieso aan vervanging toe
Je hebt vast een erg goed karakter.quote:Op zondag 13 november 2011 16:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gaan we trouwen nu?quote:Op zondag 13 november 2011 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt vast een erg goed karakter. [ afbeelding ]
Bwehehehehehequote:Op zondag 13 november 2011 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt vast een erg goed karakter. [ afbeelding ]
nee ik wil een kind van jequote:Op zondag 13 november 2011 16:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, gewoon betekenisloze seks hebben?
Wat bozer kijkenquote:Op zondag 13 november 2011 16:37 schreef Myraela het volgende:
Kleurspoeling door je haar, geen of andere bril en wat bozer kijken, dan zou ik je raken.
Nee hoorquote:
Same here. Alhoewel ik heb de strijk al gedaan en gedweildquote:Op zondag 13 november 2011 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik zie geen foto in je fotoboekquote:Op zondag 13 november 2011 16:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat bozer kijken![]()
Ik kijk altijd zo vrolijk, maar wel bedankt voor je eerlijke commentaar
Lekker wegzwijmelen met magnetronkoffiequote:Op zondag 13 november 2011 16:42 schreef Moonwalk het volgende:
Is het al gelukt met die foto?als ik straks met mn laptop in bed kruip ben ik er helemaal klaar voor
Honey, you're asking for itquote:Op zondag 13 november 2011 16:42 schreef Moonwalk het volgende:
Is het al gelukt met die foto?als ik straks met mn laptop in bed kruip ben ik er helemaal klaar voor
Zie DMquote:Op zondag 13 november 2011 16:42 schreef Moonwalk het volgende:
Gewoon even een dm sturen aan koffie.quote:Op zondag 13 november 2011 16:42 schreef Moonwalk het volgende:
Ben wel benieuwd naar jouw reactie, vind ik leukquote:Op zondag 13 november 2011 16:46 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vind het niet erg om jullie af en toe een voorzetje te gevenmooi, ik kan op mn telefoon niet kijken dus ben benieuwd straks
Maak er dan ook niet zo'n bende vanquote:
ik begin na het etenquote:
Daar houden we je aanquote:
nu alleen maar zorgen dat ik nooit meer honger krijgquote:
Oh dat is niet zo moeilijk.quote:Op zondag 13 november 2011 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nu alleen maar zorgen dat ik nooit meer honger krijg
wel als mensen hier gaan zeggen dat ze uit eten gaanquote:
quote:Op zondag 13 november 2011 12:10 schreef kedge het volgende:
Stond gisteravond even te praten met iemand in de kroeg en zie vervolgens een paard van een meid binnen komen. Ik dacht meteen zo wat een mooie meid. Om haar even te omschrijven: rond de 1.85 met hakken, blond, rond de 35 jaar, aardig figuur met een hele aantrekkelijke uitstraling.
Soms zie je op national geographic of animal planet wel eens een leeuw, tijger of wat dan ook een veel groter diersoort dan zichzelf vangen. Dus ik wist dat ondanks mijn lengte en leeftijd ik een kans zou maken met de juiste tactiek. Na 2 kleine prooien met succes achter de kiezen te hebben gehad barste ik van het zelfvertrouwen.
Ze vervoegde zich bij 2 vriendinnen en zag meteen dat ze elkaar op lengte hebben gekozen. Ik wist meteen dat ik als leeuw meerdere leeuwen nodig had om de kudde uiteen te drijven en zo mijn prooi te kunnen scheiden van de kudde.
Zo gezegd, zo gedaan. De leeuwen hadden hun werk goed gedaan en de kudde werd gescheiden. Als een hopeloos lammetje was mijn prooi gescheiden van haar kudde en stond ze weerloos om zich heen te kijken, met haar drankje in haar hand.
Natuurlijk was ik al wat dichterbij geslopen als een leeuw zich beweegt in het gras naar zijn prooi toe; onopvallend en nauwlettend op mijn prooi. Het was "nu of nooit!" ik loop naar mijn prooi toe door de mensenmassa en daar staat ze; ik spreek haar aan en verlies het gevecht met mijn prooi op leeftijd![]()
[ afbeelding ]
Gezellig met haar gepraat, lekker ouwehoeren( op zn twents ) en wat drankjes heen en weer uitgewisseld. Op een gegeven moment wou ik dus haar telefoonnummer scoren ( ze wist al dat ik 25 ben en niet 30 zoals ik eerder tegen haar zeiquote:Op zondag 13 november 2011 12:20 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
haha wat ging er nog mis op het eind?
Ik ga zo spruitjes etenquote:Op zondag 13 november 2011 17:06 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
wel als mensen hier gaan zeggen dat ze uit eten gaan
damn, dame van 1,85....pfffquote:Op zondag 13 november 2011 17:07 schreef kedge het volgende:
[..]
[..]
Gezellig met haar gepraat, lekker ouwehoeren( op zn twents ) en wat drankjes heen en weer uitgewisseld. Op een gegeven moment wou ik dus haar telefoonnummer scoren ( ze wist al dat ik 25 ben en niet 30 zoals ik eerder tegen haar zei) Nou dat was dus het hekelpunt want ik ben te jong voor haar.
Ze gaf wel aan dat ze er volgende week weer is
leuke naamquote:Op zondag 13 november 2011 17:09 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
damn, dame van 1,85....pfff
Goedkoop ookquote:Op zondag 13 november 2011 17:09 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
damn, dame van 1,85....pfff
Maar er een soort logeerkamer/ruimte van oidquote:Op zondag 13 november 2011 17:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, mijn slaapkamer is schoon.En de overloop ook.
Wel vreemd dat dit nu helemaal leeg is, vroeger was daar het hoekje van mijn ex. Haar luie stoel, boeken, sieraden ed. Geen idee wat ik met die ruimte aanmoet nu.
Maar ja, de return on investment kan zo leuk zijnquote:Op zondag 13 november 2011 17:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het aanschaffen zitten hem de kosten niet in. het is het onderhoud
mmm daar heb je gelijk inquote:Op zondag 13 november 2011 17:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het aanschaffen zitten hem de kosten niet in. het is het onderhoud
Leuk geschrevenquote:Op zondag 13 november 2011 17:07 schreef kedge het volgende:
[..]
[..]
Gezellig met haar gepraat, lekker ouwehoeren( op zn twents ) en wat drankjes heen en weer uitgewisseld. Op een gegeven moment wou ik dus haar telefoonnummer scoren ( ze wist al dat ik 25 ben en niet 30 zoals ik eerder tegen haar zei) Nou dat was dus het hekelpunt want ik ben te jong voor haar.
Ze gaf wel aan dat ze er volgende week weer is
Ik heb je foto gezien, ik vind je er heel vriendelijk en betrouwbaar uitzien kwa uitstraling. Zo iemand waar je je snel bij op je gemak voelt ook al ken je diegene nog maar net. Je bril is prima, alleen denk ik dat die je onnodig ietsiepietsie minder vlot maakt. Ander montuurtje of lenzen zou denk ik heel leuk staan. je kapsel vind ik eigenlijk wel leuk alleen is het niet mijn persoonlijke smaak bij een man, ik heb liever het George Clooney kapsel, maar dat is gewoon persoonlijke smaak. Er is helemaal niks mis met jouquote:Op zondag 13 november 2011 17:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zeker, lange vrouwen zijn mooi
Maar kleine opdondertjes kunnen net zo goed schatjes zijn![]()
voor mij is de max toch wel rond de 1.80...anders wordt het, ook al zijn ze slank, wat grover allemaalquote:
quote:
hey, hartstikke bedankt!!quote:Op zondag 13 november 2011 17:28 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik heb je foto gezien, ik vind je er heel vriendelijk en betrouwbaar uitzien kwa uitstraling. Zo iemand waar je je snel bij op je gemak voelt ook al ken je diegene nog maar net. Je bril is prima, alleen denk ik dat die je onnodig ietsiepietsie minder vlot maakt. Ander montuurtje of lenzen zou denk ik heel leuk staan. je kapsel vind ik eigenlijk wel leuk alleen is het niet mijn persoonlijke smaak bij een man, ik heb liever het George Clooney kapsel, maar dat is gewoon persoonlijke smaak. Er is helemaal niks mis met jou![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 17:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
hey, hartstikke bedankt!!
heel leuk om je bericht te lezen!!
Die vrouw is al huge en dan ook nog eens die hakken.quote:Op zondag 13 november 2011 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ieder zijn ding.
Ik heb wel eens gehoord van mannen met een fetisj voor reusachtige vrouwen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Macrophilia
Dat is dan weer nietsquote:Op zondag 13 november 2011 17:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ieder zijn ding.
Ik heb wel eens gehoord van mannen met een fetisj voor reusachtige vrouwen.
http://en.wikipedia.org/wiki/Macrophilia
Is goed als er dan ook een actie voor mij komtquote:Op zondag 13 november 2011 17:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die vrouw is al huge en dan ook nog eens die hakken.![]()
Maarja, ik vind kleine vrouwen meestal schattiger. Maar ik wil een promotie-actie voor lange vrouwen anders kom ik natuurlijk nooit aan een vent.
hoe lang ben je dan ?quote:Op zondag 13 november 2011 17:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Maarja, ik vind kleine vrouwen meestal schattiger. Maar ik wil een promotie-actie voor lange vrouwen anders kom ik natuurlijk nooit aan een vent.
Is jouw wensenlijstje ook te lang dan?quote:Op zondag 13 november 2011 17:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zolang het maar allemaal in proportie is, maakt het niet zoveel uit voor mij. Al snap ik best dat lange vrouwen niet zo snel naar mij kijken. Te klein, te schattig.quote:Op zondag 13 november 2011 17:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
1.85quote:
Valt wel mee.quote:Op zondag 13 november 2011 17:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is jouw wensenlijstje ook te lang dan?
Je hebt wel wat lange vrouwen voor wie langer zijn dan de vent niks uitmaakt.quote:Op zondag 13 november 2011 17:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zolang het maar allemaal in proportie is, maakt het niet zoveel uit voor mij. Al snap ik best dat lange vrouwen niet zo snel naar mij kijken. Te klein, te schattig.
Dat valt nog wel mee. Ik zou het iig niet te lang vindenquote:
de eer?quote:Op zondag 13 november 2011 17:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt wel wat lange vrouwen voor wie langer zijn dan de vent niks uitmaakt.
Ik heb de eer gehad ooit een (stuk) langere vriendin gehad te hebben
Ze was nog een stukje langer dan myra
Ik wil me niet eens vrouw voelen bij een man, maar gewoon nog een meisje.quote:Op zondag 13 november 2011 17:35 schreef Moonwalk het volgende:
Ik zie mezelf niet zo snel met een man die kleiner is dan mij, ik voel me graag een vrouw bij een man. Misschien heel overdreven maar ik heb altijd wel zo een idee dat de man mij in een noodsituatie zal "redden" en beschermen en voel me gewoon veel prettiger en veiliger bij een man die wat langer is dan ik.
Een kleinere man is daarom wel een beetje een onbewuste afknapper.Gelukkig ben ik geen lange vrouw dus ik heb dat probleem nooit. Is maar 1 keer voorgekomen dat een man die kleiner is dan ik, echt een versierpoging deed
topidee, echt waarquote:Op zondag 13 november 2011 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Of mannen die op sterke (gespierde) vrouwen vallen, zijn er ook nog. Als ik de pornosites mag geloven.
Ja dat bedoel ik eigenlijkquote:Op zondag 13 november 2011 17:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil me niet eens vrouw voelen bij een man, maar gewoon nog een meisje.Zo'n man die lekker groot is dat je je meteen veilig voelt en alles.
Zoiets zoek ik dus in een vrouwquote:
Maar dat betekent dat jouw toekomstige kerel toch tegen de twee meter moet zijn.....quote:Op zondag 13 november 2011 17:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wil me niet eens vrouw voelen bij een man, maar gewoon nog een meisje.Zo'n man die lekker groot is dat je je meteen veilig voelt en alles.
En hoe lang ben jij, als ik vragen mag?quote:Op zondag 13 november 2011 17:35 schreef Moonwalk het volgende:
Ik zie mezelf niet zo snel met een man die kleiner is dan mij, ik voel me graag een vrouw bij een man. Misschien heel overdreven maar ik heb altijd wel zo een idee dat de man mij in een noodsituatie zal "redden" en beschermen en voel me gewoon veel prettiger en veiliger bij een man die wat langer is dan ik.
Een kleinere man is daarom wel een beetje een onbewuste afknapper.Gelukkig ben ik geen lange vrouw dus ik heb dat probleem nooit. Is maar 1 keer voorgekomen dat een man die kleiner is dan ik, echt een versierpoging deed
Zoek je een vrouw die langer is dan jij, die zo lekker groot is dat je je meteen veilig voelt en alles?quote:
1.62quote:Op zondag 13 november 2011 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En hoe lang ben jij, als ik vragen mag?
Meeste mannen waar ik mee ga zitten wel boven de 1.90 ja en dan liefst ook wat breder.quote:Op zondag 13 november 2011 17:37 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Maar dat betekent dat jouw toekomstige kerel toch tegen de twee meter moet zijn.....
Ik val af bij deze.quote:Op zondag 13 november 2011 17:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
En een kerel was kleiner?quote:
Langer hoeft niet eigenlijk. De rest wel vandaar dat ik dus ook op stevige vrouwen val.quote:Op zondag 13 november 2011 17:37 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Zoek je een vrouw die langer is dan jij, die zo lekker groot is dat je je meteen veilig voelt en alles?
vandaar dat je zo snel en handig wasquote:
jeuh, ik ben 1.85quote:Op zondag 13 november 2011 17:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Meeste mannen waar ik mee ga zitten wel boven de 1.90 ja en dan liefst ook wat breder.Maar ook iemand van 1.85 met de juiste uitstraling kan dat gevoel geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja daarom denk ik ook dat het niet vaker zal gebeurenquote:Op zondag 13 november 2011 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En een kerel was kleiner?![]()
Jeetje, die heeft het ook niet getroffen.
quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 17:40 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
jeuh, ik ben 1.85
Hoe oud ben je dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met jou of met die chick van 3fm?quote:Op zondag 13 november 2011 17:40 schreef Myraela het volgende:
Over 5 dagen verliest heloef zijn maagdelijkheid.
Hehe, ach. Vaak is een eerste indruk de beste.quote:Op zondag 13 november 2011 17:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ja daarom denk ik ook dat het niet vaker zal gebeuren![]()
Ik moet hem wel credit geven hoor, hij zag er super goed uit, verzorgd, mooi lichaam met spieren enzo maar niet te overdreven en een hilarisch gevoel voor humor. Er was echt helemaal niks mis met hem maar blijkbaar is dat mijn oppervlakkige kant, kleiner dan ik vind ik echt niet kunnen bij mijn partner
Dat is prima toch? Je bent langer dan ik iig.quote:Op zondag 13 november 2011 17:40 schreef heloef het volgende:
Ik ben 1.83 wat ik redelijk zorgwekkend vind aangezien ik dat ook al was in 2008
Mijn moeder is langer dan der huidige vriend.quote:Op zondag 13 november 2011 17:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hehe, ach. Vaak is een eerste indruk de beste.
Ik bedenk me eigenlijk dat ik geen enkel stel ken waar de vrouw langer is. Apart eigenlijk.
[..]
Dat is prima toch? Je bent langer dan ik iig.
Is een erg onvoorspelbare bezigheidquote:Op zondag 13 november 2011 17:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En heb je moeite met versieren?
Dat maakt bij toernooien niet zoveel uit want de rest is ook een beetje jouw lenge en/of gewicht. Ik zie er alleen echt niet gevaarlijk/hard uit . Bij mij hebben mensen meer de neiging om meteen vertrouwelijke dingen op tafel te gooien en hele verhalen te vertellen, niet om zich te gaan verstoppenquote:Op zondag 13 november 2011 17:39 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
vandaar dat je zo snel en handig was![]()
ik kwam uit als zwaargewicht, is al een stuk minder technisch
Het bestaat dus wel!quote:Op zondag 13 november 2011 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijn moeder is langer dan der huidige vriend.
Een grotere ego boost kan ik niet krijgen.quote:Op zondag 13 november 2011 17:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jij mag mijn toyboy wel worden schatje.
Waarom is dat vreemd?quote:Op zondag 13 november 2011 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het bestaat dus wel!
Klinkt eigenlijk wel vreemd dat iemand van 1,85 zich een meisje wil voelen. Heb je wel eens iemand gehad die kleiner was dan jij?
Het is eigenlijk helemaal niet zo vreemd als je bedenkt dat ze niet voor haar eigen lengte heeft gekozenquote:Op zondag 13 november 2011 17:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het bestaat dus wel!
Klinkt eigenlijk wel vreemd dat iemand van 1,85 zich een meisje wil voelen. Heb je wel eens iemand gehad die kleiner was dan jij?
Jij hebt ook wel een vette bril, in je fobo dan.quote:Op zondag 13 november 2011 16:36 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik hoor van veel mensen dat ik m'n bril beter op kan houden
Niet dat lenzen een alternatief zijn, maar toch
Omdat ik iemand van 1,85 eigenlijk niet als meisje kan zien, denk ik. Dan ben je in mijn hoofd gelijk een vrouw.quote:Op zondag 13 november 2011 17:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom is dat vreemd?
Niet kleiner dan 1.80.
Ligt meer aan de persoonlijkheid, uitstraling en body natuurlijkquote:Op zondag 13 november 2011 17:47 schreef rhubarbje het volgende:
of ik mij beschermd voel bij een man en een meisje kan voelen heeft voor mij weinig te maken met lengte
mijn lief is een centimeter of 2 kleiner (dus met hakken valt het meteen op) maar toch voel ik mij nergens veiliger
Ik heb Dyanne niet uitgenodigd op de 18de hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 17:40 schreef Myraela het volgende:
Over 5 dagen verliest heloef zijn maagdelijkheid.
Dus Myrquote:Op zondag 13 november 2011 17:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb Dyanne niet uitgenodigd op de 18de hoor.
Veel kracht weinig techniek. heel explosief en gericht op de knockoutsquote:Op zondag 13 november 2011 17:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dat maakt bij toernooien niet zoveel uit want de rest is ook een beetje jouw lenge en/of gewicht. Ik zie er alleen echt niet gevaarlijk/hard uit . Bij mij hebben mensen meer de neiging om meteen vertrouwelijke dingen op tafel te gooien en hele verhalen te vertellen, niet om zich te gaan verstoppen![]()
Ik moest serieus bij europese kampioenschap, tegen een andere gewichtsklasse en mensen die echt 2 keer zo lang waren. Er was een fout gemaakt oid, dat was echt niet leuk dus ik was super trots dat ik toch de derde plaats haalde. Maar dat was echt heel erg balen en best wel oneerlijk want ik had het idee dat ik gewoon eerste was geworden als ik niet in de verkeerde klasse was gezet![]()
wat was jouw specialiteit dan?
Mja, ik ben 19 en ben volgens mij de laatste 4 jaar niet eens meer gegroeid. Maar toch is het wel iets wat mensen wel meer doen, ik ben altijd groot geweest en dan word je gewoon vaak ouder behandeld dan je bent. Maarja /care voor een man ben ik gewoon een meisje hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat ik iemand van 1,85 eigenlijk niet als meisje kan zien, denk ik. Dan ben je in mijn hoofd gelijk een vrouw.
wat doe je eigenlijk?quote:Op zondag 13 november 2011 17:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mja, ik ben 19 en ben volgens mij de laatste 4 jaar niet eens meer gegroeid. Maar toch is het wel iets wat mensen wel meer doen, ik ben altijd groot geweest en dan word je gewoon vaak ouder behandeld dan je bent. Maarja /care voor een man ben ik gewoon een meisje hoor.Ik mijn carrière ben ik een vrouw.
Bij mij was het inderdaad veel meer techniek danquote:Op zondag 13 november 2011 17:53 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
Veel kracht weinig techniek. heel explosief en gericht op de knockouts
Nu? Ik studeer nog, maar ik bedoelde meer dat ik daarin wel ambitieus ben en leiding wil nemen en alles.quote:
wat studeer je?quote:Op zondag 13 november 2011 17:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nu? Ik studeer nog, maar ik bedoelde meer dat ik daarin wel ambitieus ben en leiding wil nemen en alles.
ligt misschien ook aan de stijl. het ashihara komt uit het kyokushinkai en daar komt ook het kickboksen uit volgensmijquote:Op zondag 13 november 2011 17:54 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Bij mij was het inderdaad veel meer techniek danwel leuk ik wil het echt graag weer gaan doen
ah okequote:Op zondag 13 november 2011 17:56 schreef Myraela het volgende:
[..]
Communicatie en multimedia design.
Zin om mij ook te beoordelen?quote:Op zondag 13 november 2011 17:28 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb je foto gezien, .... Er is helemaal niks mis met jou![]()
jaquote:
wie vraagt wordt overgeslagenquote:Op zondag 13 november 2011 18:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou het wel leuk vinden om de dames te beoordelen
Had ze rood haar?quote:Op zondag 13 november 2011 18:05 schreef heloef het volgende:
Oh ja wat ik kwam melden is dat het mij gelukt is om door kleding heen te prikken. Ik zag zo'n mooi meisje in de tram. Wel op uggs maar dat kon me vrij weinig schelen.
Nog aangesproken dat meisje?quote:Op zondag 13 november 2011 18:05 schreef heloef het volgende:
Oh ja wat ik kwam melden is dat het mij gelukt is om door kleding heen te prikken. Ik zag zo'n mooi meisje in de tram. Wel op uggs maar dat kon me vrij weinig schelen.
oeh...rood haarquote:Op zondag 13 november 2011 18:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij willen een foto van Benzin zien!
[..]
Had ze rood haar?
quote:
Zie DM over een paar secondenquote:
En ik dan?quote:Op zondag 13 november 2011 18:07 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Zie DM over een paar secondenDisceetheid is gepast
![]()
Dat overhemd daarentegenquote:Op zondag 13 november 2011 18:09 schreef Myraela het volgende:
Ik vind je wel tof, had je heel anders verwacht, vind je haar op de rechter foto het tofst.
Je moet niet bang zijn voor meisjes, ze eten je toch niet op?quote:Op zondag 13 november 2011 18:09 schreef Moonwalk het volgende:
BENZIN je bent om op te vreten!! Als je niet te jong was had ik je zo versierd en mee genomen
Nee maar ze knabbelen wel eens aan jequote:Op zondag 13 november 2011 18:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat overhemd daarentegen![]()
Maar dankjewel
[..]
Je moet niet bang zijn voor meisjes, ze eten je toch niet op?
Iemand te jong noemen is wel een dooddoenerquote:Op zondag 13 november 2011 18:13 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee maar ze knabbelen wel eens aan jeje bent hartstikke leuk man, hopelijk zie je dat zelf ook gewoon
Ik ben nou eenmaal ouder dan Benzin, als ik wat jonger was geweest had ik hem zo aan de haak geslagenquote:Op zondag 13 november 2011 18:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iemand te jong noemen is wel een dooddoener
Niet eens, geen rood haar en uggs.quote:
Jepquote:Op zondag 13 november 2011 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
oeh damn heb ik een pic van benzin gemist?
Nee, dat is gewoon eerlijk zijn.quote:Op zondag 13 november 2011 18:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Liever dan "ik vind je schattig"quote:Op zondag 13 november 2011 18:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt? Ik heb mezelf altijd gezien als een 5,5-je.quote:Op zondag 13 november 2011 18:13 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee maar ze knabbelen wel eens aan jeje bent hartstikke leuk man, hopelijk zie je dat zelf ook gewoon
Zo, dat is niet niks. Wat heb je tegen haar gezegd?quote:Op zondag 13 november 2011 18:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet eens, geen rood haar en uggs.
Moet je je eens indenken hoe knap ze was.
Dat ze ubergeil gekleed was hielp ook mee.
Nee joh, zat in de tram.quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 18:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Echt? Ik heb mezelf altijd gezien als een 5,5-je.
Maar dankjewel, echt leuk
Foto terug?
en sinds wanneer maken die zo veel lawaai dat je onverstaanbaar word?quote:
dat ja! Dat haar en overhemd!quote:Op zondag 13 november 2011 18:18 schreef heloef het volgende:
Benzin op de eerste foto rechts, niks meer aan doen.
Hoe zo opvallend? Het is gewoon obvious.quote:Op zondag 13 november 2011 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vinden we nou allemaal de rechter foto het leukst? Opvallend.
hij zou zo een jonger neefje van mijn lief kunnen zijn qua uiterlijk op die rechter foto hahaquote:
Foto's 3FM, hebben hebben hebben.quote:
een 5.5 je? Je bent gewoon knap vind ik, je ogen zijn leuk, ik vind zelfs dat je ogen "lachen" op die ene losse foto. Je glimlach is mooi ditdat allesquote:Op zondag 13 november 2011 18:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Echt? Ik heb mezelf altijd gezien als een 5,5-je.
Maar dankjewel, echt leuk
Foto terug?
ja hebben hebben hebbenquote:
Sinds nooit, iedereen is prima verstaanbaar.quote:Op zondag 13 november 2011 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en sinds wanneer maken die zo veel lawaai dat je onverstaanbaar word?
nou danquote:Op zondag 13 november 2011 18:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Sinds nooit, iedereen is prima verstaanbaar.
quote:
Het klinkt als een slap excuus. Net zoals als ik single was had ik wel geweten, jouw tijd komt nog wel, etcquote:Op zondag 13 november 2011 18:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal ouder dan Benzin, als ik wat jonger was geweest had ik hem zo aan de haak geslagenhij te jong, ik te oud, allemaal hetzelfde
Ach jij krijgt nog tenminste positieve opmerkingen over je foto's dat krijg ik nooit.quote:Op zondag 13 november 2011 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Liever dan "ik vind je schattig"
Daar word ik in ieder geval suicidaal van.
En?quote:
Tsja, niks.quote:Op zondag 13 november 2011 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo, dat is niet niks. Wat heb je tegen haar gezegd?
Hehe dat zijn prive foto's mevrouwtje.quote:
Jammer dat jij het als een slap excuus ziet, het is namelijk niet zoquote:Op zondag 13 november 2011 18:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het klinkt als een slap excuus. Net zoals als ik single was had ik wel geweten, jouw tijd komt nog wel, etc
[..]
Ach jij krijgt nog tenminste positieve opmerkingen over je foto's dat krijg ik nooit.
[..]
En?
Zoals je me nu beschrijft klink ik leukquote:Op zondag 13 november 2011 18:19 schreef Moonwalk het volgende:
een 5.5 je? Je bent gewoon knap vind ik, je ogen zijn leuk, ik vind zelfs dat je ogen "lachen" op die ene losse foto. Je glimlach is mooi ditdat allesen je hebt lippen die denk ik heel erg lekker kussen
Ik zit je nu niet te versieren maar ik meen echt alles wat ik zeg. Jij mag een stuk minder onzeker over jezelf gaan worden
Daar koop ik niks voor hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 18:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach jij krijgt nog tenminste positieve opmerkingen over je foto's dat krijg ik nooit.
Dat ben je ookquote:Op zondag 13 november 2011 18:22 schreef benzin het volgende:
Nu ben ik verlegen jongens![]()
Dankjewel iedereen
[..]
Zoals je me nu beschrijft klink ik leuk
ik zal er zuinig op zijn danquote:Op zondag 13 november 2011 18:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Hehe dat zijn prive foto's mevrouwtje.
HET IS OOK ZO ACCEPTEER HET NOU EENS.quote:Op zondag 13 november 2011 18:22 schreef benzin het volgende:
Nu ben ik verlegen jongens![]()
Dankjewel iedereen
[..]
Zoals je me nu beschrijft klink ik leuk
Ik wacht eerst wel tot ik ze zelf binnen heb.quote:
oh ja, daar was ik mee bezigquote:Op zondag 13 november 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wacht eerst wel tot ik ze zelf binnen heb.
Was het maar zo makkelijk.quote:Op zondag 13 november 2011 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom niet man? Gewoon patsen met je Beaukaal.
okequote:Op zondag 13 november 2011 18:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jammer dat jij het als een slap excuus ziet, het is namelijk niet zo
Als ik nu mijn foto had geplaatst dan was het enige wat ik zou krijgen is reacties als doe wat aan je haar, bril, whatever, ipv zoals bij Benzin, koffie. Je ziet er leuk uit, je bent knap.quote:Op zondag 13 november 2011 18:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar koop ik niks voor hoor.
Ze vinden me allemaal leuk en aardig maar neuken ho maar.
Om het even bot te zeggen.
Maakt niks uit hoor, dat heeft voorrang.quote:Op zondag 13 november 2011 18:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
oh ja, daar was ik mee bezigIk was te veel bezig met het feit dat mijn neefje asperger heeft, sorry.
Die chick komt hem brengen?quote:Op zondag 13 november 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Moet jij zeggenquote:Op zondag 13 november 2011 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
HET IS OOK ZO ACCEPTEER HET NOU EENS.
Nouja, ik wist wel dat er bij mij iets niet klopte, maar als het ook maar enigszins asperger is, waar ben ik dan?quote:Op zondag 13 november 2011 18:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Maakt niks uit hoor, dat heeft voorrang.
oke, ik heb geduldquote:Op zondag 13 november 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Tsja dan ben je een asperger, so what.quote:Op zondag 13 november 2011 18:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nouja, ik wist wel dat er bij mij iets niet klopte, maar als het ook maar enigszins asperger is, waar ben ik dan?
Nee zo werkt dat met onzekere mensen.quote:Op zondag 13 november 2011 18:27 schreef minibeer het volgende:
[..]
Moet jij zeggen. Of was dat de grap?
kom even op msn, dan kan ik ze sturenquote:Op zondag 13 november 2011 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat met onzekere mensen.
Die zeggen dat ze zelf lelijk zijn en prijzen anderen de hemel in.
Alleen al afgaande op het feit dat je een vriendje hebt, lijkt me het niet voor de hand liggend dat je asperger hebt. En anders, boeiend, het is niet alsof jij erdoor verandert ofzo, het is alleen dat je een 'labeltje' hebt gekregen.quote:Op zondag 13 november 2011 18:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nouja, ik wist wel dat er bij mij iets niet klopte, maar als het ook maar enigszins asperger is, waar ben ik dan?
Kyokushin karate is niet de voorganger van Kickboxen. Kickboxen is een verwesterde versie van Muay Thai. Bij kickboxen zijn de ellebogen verboden en zijn er minder en kortere rondes. In Muay Thai zijn er 12 rondes.quote:Op zondag 13 november 2011 17:57 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
ligt misschien ook aan de stijl. het ashihara komt uit het kyokushinkai en daar komt ook het kickboksen uit volgensmij
you're sexy and you know itquote:Op zondag 13 november 2011 18:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee zo werkt dat met onzekere mensen.
Die zeggen dat ze zelf lelijk zijn en prijzen anderen de hemel in.
Heb je d'r al geneukt ?quote:Op zondag 13 november 2011 18:30 schreef Sinji het volgende:
[..]
Kyokushin karate is niet de voorganger van Kickboxen. Kickboxen is een verwesterde versie van Muay Thai. Bij kickboxen zijn de ellebogen verboden en zijn er minder en kortere rondes. In Muay Thai zijn er 12 rondes.
/offtopic.
Anyway, wat een heerlijke nacht en dag gehad. Heb een meisje ontmoet die de total package heeft![]()
Zegt niks Zanger Rinus heeft ook vriendin.quote:Op zondag 13 november 2011 18:30 schreef minibeer het volgende:
[..]
Alleen al afgaande op het feit dat je een vriendje hebt, lijkt me het niet voor de hand liggend dat je asperger hebt. En anders, boeiend, het is niet alsof jij erdoor verandert ofzo, het is alleen dat je een 'labeltje' hebt gekregen.
Ik weet het. Theorie is altijd anders dan praktijk.quote:Op zondag 13 november 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Was het maar zo makkelijk.
Ja het is op zich makkelijk maar uitvoeren is een tweede.
Nee ik begrijp je punt eigenlijk niet hoor, ik geef gewoon eerlijke reacties. de enige reden dat ik Benzin niet zou versieren is omdat hij de leeftijd van mijn broertje heeft. ik zou iemand van 17 of 18 ook niet versieren, ookal zou ik diegene er heel leuk uit vinden zien. Als ik iemand versier dan denk ik aan een relatie, dat zie ik niet zo snel matchen met een veel jonger iemand.Ik denk dat jij ook wel weet dat zulke dingen met bepaalde verwachtingen te maken hebben. Ik ben 26, iemand van 20 is meestal met andere dingen bezig dan ik. Ik denk niet dat ik helemaal hoef voor te kauwen dat ik langzaam aan aan een gezin etc zit te denken. Dus ik snap niet wat je bedoeltquote:Op zondag 13 november 2011 18:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
okemaar je begrijpt mijn punt toch wel.
[..]
Als ik nu mijn foto had geplaatst dan was het enige wat ik zou krijgen is reacties als doe wat aan je haar, bril, whatever, ipv zoals bij Benzin, koffie. Je ziet er leuk uit, je bent knap.
Nooit krijg ik eens een reactie dat iemand mij knap vindt.
Nee, deze meid heeft een ingebouwde delay-time. Maar ik zie het wel gebeuren als het zo blijft doorgaanquote:
Die heeft ook geen asperger voor zover ik weet, die is alleen heel dom. Maar ik zeg niet dat het niet kan, alleen dat het niet zo voor de hand liggend isquote:Op zondag 13 november 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Zegt niks Zanger Rinus heeft ook vriendin.
hoe krijg ik ze dan? dm maarquote:Op zondag 13 november 2011 18:30 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
kom even op msn, dan kan ik ze sturen
Wat is voor jou de total package?quote:Op zondag 13 november 2011 18:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, deze meid heeft een ingebouwde delay-time. Maar ik zie het wel gebeuren als het zo blijft doorgaan
Hij werkt op een sociale werkplaats, hij is geestelijk gehandicapt dat bedoel ik.quote:Op zondag 13 november 2011 18:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Die heeft ook geen asperger voor zover ik weet, die is alleen heel dom. Maar ik zeg niet dat het niet kan, alleen dat het niet zo voor de hand liggend is.
Alle ingebouwde software is wel aan te passen.quote:Op zondag 13 november 2011 18:32 schreef Sinji het volgende:
[..]
Nee, deze meid heeft een ingebouwde delay-time. Maar ik zie het wel gebeuren als het zo blijft doorgaan
quote:Op zondag 13 november 2011 18:33 schreef Capstan het volgende:
Ik zei dus goedenavond...niet allemaal tegelijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Finally, someone let me out of my cage
Excuus.quote:Op zondag 13 november 2011 18:33 schreef Capstan het volgende:
ja ik vind dat ook wel een vreemde redenatie hahaquote:Op zondag 13 november 2011 18:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Zegt niks Zanger Rinus heeft ook vriendin.
Hoi wat is een capstanquote:Op zondag 13 november 2011 18:33 schreef Capstan het volgende:
quote:Op zondag 13 november 2011 18:34 schreef minibeer het volgende:
[..]Goedenavond mijnheer Capstan.
Volgens mij heb ik dat al drie keer uitgelegd...misschien kun je nog teruglezen? En anders doe ik het wel weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 13 november 2011 18:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is voor jou de total package?
En ze is rond de 1.60 meterquote:Op zondag 13 november 2011 01:03 schreef Sinji het volgende:
Trouwens, ik heb een zeer interessant meisje leren kennen op een verjaardag van net. Ze heeft me uitgenodigd om uit te gaan zo. Maar ik voel me een beetje geïntimideerd door haar. Master klaar, geweldig gevoel voor humor en kleed zich magnifiek.
Gelukkig zat ik goed in de flow en heeft ze veel kunnen lachen met me. Straks bekijken of ze ook goed kan dansen..
Op elk potje past een dekseltje. Misschien zijn domme wijven zelfs wel makkelijker te versieren...quote:Op zondag 13 november 2011 18:32 schreef minibeer het volgende:
[..]
Die heeft ook geen asperger voor zover ik weet, die is alleen heel dom. Maar ik zeg niet dat het niet kan, alleen dat het niet zo voor de hand liggend is.
Leuk voor je! Heb je haar al versierd?quote:
Uitstekend punt!quote:Op zondag 13 november 2011 18:35 schreef heloef het volgende:
Zanger Rinus gaf mij hoop op een vriendin!
Sommigen hebben nou eenmaal principes waarvan ze niet afwijken. Als zij het gevoel krijgt dat jij gaat 'hacken' om haar principes te decoderen, dan is dat voor zo'n type meid een dikke afknapper. Je moet dat kunnen aanvoelen.quote:Op zondag 13 november 2011 18:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Alle ingebouwde software is wel aan te passen.
I know, goeden garp hequote:Op zondag 13 november 2011 18:35 schreef Capstan het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat al drie keer uitgelegd...misschien kun je nog teruglezen? En anders doe ik het wel weer
Ja, true... Maar ik ben alleen wel een beetje bang dat het echt dingen zijn die ik niet weg kan werken. Ik dacht altijd dat er wel een dag zou komen dat ik voor 99% zou sporen, nu heb ik het idee dat dat moment nooit komtquote:Op zondag 13 november 2011 18:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja ik vind dat ook wel een vreemde redenatie haha
fay: asperger word gediagnostiseerd door naar symptomen te kijken en die kunnen overal vandaan komen
iets dat aangeboren is of aangeleerd
misschien ben je een beetje anders maar dat wil niet meteen zeggen dat er iets groots mis is
en als is dat er wel, dan ben je morgen toch nog steeds dezelfde leuke persoon als gister? maar dan misschien wel met iets 'mis'
wat al een stomme term is want het is gewoon een onderdeel van je karakter, wat je maakt tot je unieke zelf
We hebben samen gedanst en ze heeft me een kus op de wang gegeven. Met deze moet ik erg oppassen dat ik niet too strong aan kom zetten.quote:Op zondag 13 november 2011 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Leuk voor je! Heb je haar al versierd?
[..]
Uitstekend punt!
Ik deed meequote:
Vooruit, ik geef het toe: heel goedquote:
Ik denk het wel. Misschien is versieren ook wel op een of andere manier makkelijker voor domme mensen, voor laagopgeleide mensen ligt de ontmaagdingsleeftijd wel wat lager.quote:Op zondag 13 november 2011 18:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op elk potje past een dekseltje. Misschien zijn domme wijven zelfs wel makkelijker te versieren...
Ik weet het echt niet, andersquote:Op zondag 13 november 2011 18:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Vooruit, ik geef het toe: heel goed
Kunnen we voor de zekerheid niet in de OP zetten wat een capstan is?
+1quote:Op zondag 13 november 2011 18:35 schreef heloef het volgende:
Zanger Rinus gaf mij hoop op een vriendin!
Klopt, zelfverzekerde mannen hebben bijna altijd wel een vriendin. Waarom denk je dat de meest " domme" mensen, vrijwel altijd een vriendin hebben? Ze komen zelfverzekerd over, denken minder na over consequenties voordat ze wat doen, wat de meeste vrouwen juist aantrekkelijk vinden.quote:Op zondag 13 november 2011 18:38 schreef kree het volgende:
Goedavond allemaal,
Ik heb alleen effe dit laatste topic terug gelezen.
Maar fotoos uitwisselen al the way weer
Haha leuk hoor.
Wat ik denk is dat iedereen (van de mannen die opzoek zijn) toch eigenlijk te min over zichzelf denkt.
Ik trouwens ook, maarja hoop maar niet dat het alleen gezegd wordt om iemand beter over zichzelf te laten voelen
Denk dat trouwens niet eigenlijk
Dan geef ik het bij voorbaat maar opquote:Op zondag 13 november 2011 18:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Mannen zonder enige vorm van ego of zelfvertrouwen zijn sowieso niet sexy en doenbaar.
Succes ermee! Wanneer zie je haar weer?quote:Op zondag 13 november 2011 18:39 schreef Sinji het volgende:
[..]
We hebben samen gedanst en ze heeft me een kus op de wang gegeven. Met deze moet ik erg oppassen dat ik niet too strong aan kom zetten.
Dat snapte ik ook, ik deed alleen alsof ik het niet snaptequote:
Scheelt het even dat ik je niet wil hosselen.quote:Op zondag 13 november 2011 18:39 schreef gewoonfaye het volgende:
Mannen zonder enige vorm van ego of zelfvertrouwen zijn sowieso niet sexy en doenbaar.
zelfs asperger is 'weg te werken'quote:Op zondag 13 november 2011 18:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, true... Maar ik ben alleen wel een beetje bang dat het echt dingen zijn die ik niet weg kan werken. Ik dacht altijd dat er wel een dag zou komen dat ik voor 99% zou sporen, nu heb ik het idee dat dat moment nooit komt
O wacht jij bent Capstan helemaal nietquote:Op zondag 13 november 2011 18:42 schreef minibeer het volgende:
[..]
Dat snapte ik ook, ik deed alleen alsof ik het niet snapte![]()
ontmaagding zegt echt geen reetquote:Op zondag 13 november 2011 18:40 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik denk het wel. Misschien is versieren ook wel op een of andere manier makkelijker voor domme mensen, voor laagopgeleide mensen ligt de ontmaagdingsleeftijd wel wat lager.
quote:Op zondag 13 november 2011 18:42 schreef minibeer het volgende:
[..]
O wacht jij bent Capstan helemaal niet
of je gaat werken aan je zelfvertrouwenquote:Op zondag 13 november 2011 18:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dan geef ik het bij voorbaat maar op
Ik ga ook niet onthouden wie de uitleg wel of niet heeft meegekregenquote:Op zondag 13 november 2011 18:42 schreef minibeer het volgende:
[..]
O wacht jij bent Capstan helemaal niet
Nee ik dacht al, wat heeft die man een ziek geheugenquote:Op zondag 13 november 2011 18:43 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik ga ook niet onthouden wie de uitleg wel of niet heeft meegekregen
Ja zo lukt het nooit he.quote:Op zondag 13 november 2011 18:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
HAHA DAN HEBBEN WIJ MINDER CONCURRENTIE OH YEAH!quote:Op zondag 13 november 2011 18:40 schreef Capstan het volgende:
[..]
Afspraak gemaakt voor deze dinsdag. Ze woont in amsterdam. Ik heb haar gevraagd om mee te gaan voor een avondje nachtfotografie door de stad. Mijn tactiek is nu om haar vaak in korte tijd te zien. Maar de interactie blijft twee stappen vooruit en een stap naar achteren wat het versieren betreft.quote:Op zondag 13 november 2011 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Succes ermee! Wanneer zie je haar weer?
Ooit moet ik ballen kweken ja.quote:Op zondag 13 november 2011 18:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik weet het. Theorie is altijd anders dan praktijk.
Maar op een gegeven moment moet je de ballen kweken om om mensen af te stappen.
Ik ben zo verschrikkelijk veel veranderd (meestal ten goede) sinds mijn 16de. Ik maak overal wel een praatje tegenwoordig.
Je kunt toch ook gewoon met Myra en Faye praten, waarom dan niet met het meisje in de bus?
Hij kon toch niet op tegen mijn sexyness.quote:Op zondag 13 november 2011 18:44 schreef minibeer het volgende:
[..]
HAHA DAN HEBBEN WIJ MINDER CONCURRENTIE OH YEAH!
Op sommige gebieden vertrouw ik mezelf best, hoor. Alleen niet wat het onderwerp van dit topic betreftquote:Op zondag 13 november 2011 18:43 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
of je gaat werken aan je zelfvertrouwen
Daar ben ik inmiddels ook al achter gekomenquote:
Och, van mij heb je hoe dan ook niet veel te vrezen, zelfvertrouwen of niet...quote:Op zondag 13 november 2011 18:44 schreef minibeer het volgende:
[..]
HAHA DAN HEBBEN WIJ MINDER CONCURRENTIE OH YEAH!
Het was idd al een verloren zaak.quote:Op zondag 13 november 2011 18:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij kon toch niet op tegen mijn sexyness.
Een nieuwe vrouw in het topic en niemand reageert.quote:Op zondag 13 november 2011 18:40 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
+1
Vriendje dan. Als hij het kan ..
Leuk. Houd ons vooral op de hoogte, zou ik zeggen.quote:Op zondag 13 november 2011 18:45 schreef Sinji het volgende:
[..]
Afspraak gemaakt voor deze dinsdag. Ze woont in amsterdam. Ik heb haar gevraagd om mee te gaan voor een avondje nachtfotografie door de stad. Mijn tactiek is nu om haar vaak in korte tijd te zien. Maar de interactie blijft twee stappen vooruit en een stap naar achteren wat het versieren betreft.
Je bent pas 17, tijd zat man.quote:Op zondag 13 november 2011 18:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ooit moet ik ballen kweken ja.
Wanneer dat moment komt is de vraag.
dr pmbox zit vast al volquote:Op zondag 13 november 2011 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Een nieuwe vrouw in het topic en niemand reageert.
Hai, neuken?quote:Op zondag 13 november 2011 18:40 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
+1
Hoi Strawberryquote:Op zondag 13 november 2011 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik doe het expres niet, want ze is vast toch weer te jong. Voor de zoveelste keerquote:Op zondag 13 november 2011 18:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja tijd zat, maar des te langer voel ik me eenzaam.quote:Op zondag 13 november 2011 18:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je bent pas 17, tijd zat man.
Je bent zo lelijk wou je zeggen?quote:Op zondag 13 november 2011 18:40 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
+1
Ook dat, ja.quote:Op zondag 13 november 2011 18:51 schreef Sinji het volgende:
Wie zegt dat het een dame is. Er is hier ook een of andere goos met de naam DigitalGirl
Dat werkt alleen als je Myra heet.quote:
Gewoon gaan stappen met Myra als wingwoman. Komt wel goed.quote:Op zondag 13 november 2011 18:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja tijd zat, maar des te langer voel ik me eenzaam.
Dus ik moet er wel snel iets aan doen.
Het is geen hoge succesrate, maar als je het maar vaak genoeg roept wil het vast wel eens lukken.quote:
20 met daddy issues, dus wat dat betreftquote:Op zondag 13 november 2011 18:49 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik doe het expres niet, want ze is vast toch weer te jong. Voor de zoveelste keer
Been there, done that.quote:Op zondag 13 november 2011 18:53 schreef blinkgirl het volgende:
[..]
20 met daddy issues, dus wat dat betreft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |