nee ik wil een kind van jequote:Op zondag 13 november 2011 16:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, gewoon betekenisloze seks hebben?
Wat bozer kijkenquote:Op zondag 13 november 2011 16:37 schreef Myraela het volgende:
Kleurspoeling door je haar, geen of andere bril en wat bozer kijken, dan zou ik je raken.
Nee hoorquote:
Same here. Alhoewel ik heb de strijk al gedaan en gedweildquote:Op zondag 13 november 2011 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik begin mijn luie weekend ook aardig beu te worden
het erge is dat er genoeg klusjes zijn die ik kan doen maar als je eenmaal lui bent krijg je jezelf zo moeilijk aan de gang
ik zie geen foto in je fotoboekquote:Op zondag 13 november 2011 16:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat bozer kijken![]()
Ik kijk altijd zo vrolijk, maar wel bedankt voor je eerlijke commentaar
Lekker wegzwijmelen met magnetronkoffiequote:Op zondag 13 november 2011 16:42 schreef Moonwalk het volgende:
Is het al gelukt met die foto?als ik straks met mn laptop in bed kruip ben ik er helemaal klaar voor
Honey, you're asking for itquote:Op zondag 13 november 2011 16:42 schreef Moonwalk het volgende:
Is het al gelukt met die foto?als ik straks met mn laptop in bed kruip ben ik er helemaal klaar voor
Zie DMquote:Op zondag 13 november 2011 16:42 schreef Moonwalk het volgende:
Gewoon even een dm sturen aan koffie.quote:Op zondag 13 november 2011 16:42 schreef Moonwalk het volgende:
Ben wel benieuwd naar jouw reactie, vind ik leukquote:Op zondag 13 november 2011 16:46 schreef Moonwalk het volgende:
Ik vind het niet erg om jullie af en toe een voorzetje te gevenmooi, ik kan op mn telefoon niet kijken dus ben benieuwd straks
Maak er dan ook niet zo'n bende vanquote:
ik begin na het etenquote:
Daar houden we je aanquote:
nu alleen maar zorgen dat ik nooit meer honger krijgquote:
Oh dat is niet zo moeilijk.quote:Op zondag 13 november 2011 16:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nu alleen maar zorgen dat ik nooit meer honger krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |