SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
En wat doe je er aan omdat te veranderen? Overigens was 10 jaar geleden mijn leven ook zo.quote:Op zondag 13 november 2011 16:04 schreef Keyos het volgende:
@rhubarbje
Het enige wat ik kan doen is gewoon meer open staan voor gesprekken,wat meer de deur uit gaan, naar feestjes toe, en dan gewoon het gesprek aan gaan.
@Tijnbrein
Het ding is, ik werk bij de ochtendkrant, dus dan pak je de kranten op, en je gaat bezorgen, ik kom dus vrijwel niemand tegen werkgerelateerd. Mijn leven is gewoon de kranten doen, naar school gaan, naar huis gaan en internetten/gamen, er is te weinig ruimte geweest al die jaren dat ik contact met vrouwen kon krijgen, en daar werk ik aan, maar het is nog steeds niet ideaal allemaal.
kom op tijn niet zo miepenquote:
quote:
Wat ik de laatste tijd doe is dat ik gewoon wat meer de deur uit ga, heb me jarenlang teveel opgesloten in mijn kamer met pc en game consoles, ook probeer ik gewoon steeds meer vrouwen te benaderen als het moment daar is , maar ik ben er nog vol mee bezig hoor, het gaat in vergelijking met een paar maanden geleden al een stuk beter.quote:Op zondag 13 november 2011 16:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wat doe je er aan omdat te veranderen? Overigens was 10 jaar geleden mijn leven ook zo.
Had een beetje mijn verhaal kunnen zijn, alleen zat ik om een andere reden vaak binnen. Ik had zeg maar een beetje straatvrees gekregen door een nare ervaringquote:Op zondag 13 november 2011 16:14 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wat ik de laatste tijd doe is dat ik gewoon wat meer de deur uit ga, heb me jarenlang teveel opgesloten in mijn kamer met pc en game consoles, ook probeer ik gewoon steeds meer vrouwen te benaderen als het moment daar is , maar ik ben er nog vol mee bezig hoor, het gaat in vergelijking met een paar maanden geleden al een stuk beter.
Goed zoquote:Op zondag 13 november 2011 16:14 schreef Keyos het volgende:
[..]
Wat ik de laatste tijd doe is dat ik gewoon wat meer de deur uit ga, heb me jarenlang teveel opgesloten in mijn kamer met pc en game consoles, ook probeer ik gewoon steeds meer vrouwen te benaderen als het moment daar is , maar ik ben er nog vol mee bezig hoor, het gaat in vergelijking met een paar maanden geleden al een stuk beter.
daarom juistquote:Op zondag 13 november 2011 16:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]het is zo makkelijk om te doen.
Wou ik net zeggen, tis echt rustig hierquote:Op zondag 13 november 2011 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka en newbie liggen weer te krikken neem ik aan? Het is zo rustig hier.
wat voor nare ervaring?quote:Op zondag 13 november 2011 16:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Had een beetje mijn verhaal kunnen zijn, alleen zat ik om een andere reden vaak binnen. Ik had zeg maar een beetje straatvrees gekregen door een nare ervaring
Daarvoor deed ik heel veel buiten de deur, ben nu weer bezig dat op te bouwen
Iets wat gebeurt was. Er gebeurde een hele hoop tegelijk en dat trok ik niet zo goed.quote:
Ik mis nog wel meer mensenquote:Op zondag 13 november 2011 16:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Loka en newbie liggen weer te krikken neem ik aan? Het is zo rustig hier.
Tegen dingen aanschoppen is zo makkelijk. Ik hoef vrijwel geen moeite te doen om mensen te choqueren. Alleen ik schiet er zo weinig mee op. Ik gooi mijn eigen glazen in en voel mij daarna weer onwijs klote.quote:Op zondag 13 november 2011 16:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daarom juist
je bent beter dan dat
jij kunt de moeilijke route prima aan dus go for it
Ik denk dat heloef een booty call heeft gepleegd naar die Dyanne.quote:Op zondag 13 november 2011 16:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mis nog wel meer mensenHeloef bv
[..]
Tegen dingen aanschoppen is zo makkelijk. Ik hoef vrijwel geen moeite te doen om mensen te choqueren. Alleen ik schiet er zo weinig mee op. Ik gooi mijn eigen glazen in en voel mij daarna weer onwijs klote.
Ik weet dat ik het kan.maar het kost wel veel moeite
beter kun je er leuke humor van maken. Doe ik ookquote:Op zondag 13 november 2011 16:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik mis nog wel meer mensenHeloef bv
[..]
Tegen dingen aanschoppen is zo makkelijk. Ik hoef vrijwel geen moeite te doen om mensen te choqueren. Alleen ik schiet er zo weinig mee op. Ik gooi mijn eigen glazen in en voel mij daarna weer onwijs klote.
Ik weet dat ik het kan.maar het kost wel veel moeite
Het zou ook kunnen dat ze een leven hebbenquote:Op zondag 13 november 2011 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat heloef een booty call heeft gepleegd naar die Dyanne.
Maar waar is bijvoorbeeld Shinji. Of Myra?
Dat probeer ik ookquote:Op zondag 13 november 2011 16:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
beter kun je er leuke humor van maken. Doe ik ook
ik begin mijn luie weekend ook aardig beu te wordenquote:Op zondag 13 november 2011 16:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen dat ze een leven hebben
[..]
Dat probeer ik ook
ohai.quote:Op zondag 13 november 2011 16:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat heloef een booty call heeft gepleegd naar die Dyanne.
Maar waar is bijvoorbeeld Shinji. Of Myra?
Ik heb zojuist 20 minuten schoongemaakt en ben helemaal trots.quote:Op zondag 13 november 2011 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik begin mijn luie weekend ook aardig beu te worden
het erge is dat er genoeg klusjes zijn die ik kan doen maar als je eenmaal lui bent krijg je jezelf zo moeilijk aan de gang
Tell me about it, ik zit met m'n luie aars in een luie stoel met m'n laptop op schoot en het enige dat ik vandaag gedaan heb is een glas en de fles ijsthee pakkenquote:Op zondag 13 november 2011 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik begin mijn luie weekend ook aardig beu te worden
het erge is dat er genoeg klusjes zijn die ik kan doen maar als je eenmaal lui bent krijg je jezelf zo moeilijk aan de gang
kei goed!quote:Op zondag 13 november 2011 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb zojuist 20 minuten schoongemaakt en ben helemaal trots.
Huh, ik heb het er toch nooit over gehad of jij wel of niet knap was?quote:Op zondag 13 november 2011 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow Myra, als je wilt weten of ik knap ben, vraag moonwalk of rhubarbje, zij hebben mijn foto gezien
Ik val zelf niet op mannen dus kan je niet zeggen of ik knap ben of niet
ik denk dat ie gewoon even wil dat wij hier zeggen wat we er van vondenquote:Op zondag 13 november 2011 16:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Huh, ik heb het er toch nooit over gehad of jij wel of niet knap was?
Ok, laat maar zitten danquote:Op zondag 13 november 2011 16:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Huh, ik heb het er toch nooit over gehad of jij wel of niet knap was?
Ja, zeg maarquote:Op zondag 13 november 2011 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat ie gewoon even wil dat wij hier zeggen wat we er van vonden
Bwhehehe.quote:Op zondag 13 november 2011 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat ie gewoon even wil dat wij hier zeggen wat we er van vonden
vraag het dan gewoonquote:Op zondag 13 november 2011 16:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, zeg maar
Of anders wacht ik wel op moonlight...ik bedoel moonwalk
Thx, alleen heb ik veel problemen gehad met lenzen. Die bril is sowieso aan vervanging toequote:Op zondag 13 november 2011 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vraag het dan gewoon
beetje vaag op deze manier
ik zeg lenzen
Ik doe dat liever niet ivm privacy. Niet per se de mijne maar meer van sommige anderen die me kennenquote:Op zondag 13 november 2011 16:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mijn foto staat in mijn fobo. als je me leuk vindt zeg dan ff dan gaan we trouwen
En wie ben jij?quote:Op zondag 13 november 2011 16:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mijn foto staat in mijn fobo. als je me leuk vindt zeg dan ff dan gaan we trouwen
de manier waarop je dit aanpakte is wel echt niet smooth hoorquote:Op zondag 13 november 2011 16:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Thx, alleen heb ik veel problemen gehad met lenzen. Die bril is sowieso aan vervanging toe
Je hebt vast een erg goed karakter.quote:Op zondag 13 november 2011 16:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gaan we trouwen nu?quote:Op zondag 13 november 2011 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt vast een erg goed karakter. [ afbeelding ]
Bwehehehehehequote:Op zondag 13 november 2011 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt vast een erg goed karakter. [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |