Ach zo lang je er niet uit ziet als een chuwacka valt het wel mee denk ikquote:Op zondag 13 november 2011 15:42 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Heb ik alleen op m'n onderrug een beetje
Nja het punt is: ik heb dus echt een hand vol hele lieve poezelige borstharen die vooral heel trots op zichzelf zijn en verder zo'n druppelvorm op m'n onderbuik. En geen idee wat ik er nou eigenlijk mee aanmoet, ik vind het niet echt mooi maar ook niet echt lelijk ofzoquote:Op zondag 13 november 2011 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
geen fan
maar smaken verschillen hadden we al geconstateerd
vrouwen zijn maar mensenquote:Op zondag 13 november 2011 15:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom heb ik een complete achterstand in de omgang met vrouwen, en vaak als je met vrouwen omgaat kom je via hun ook weer in contact met andere vrouwen, nu moet ik het volledig zelf doen, en dat gaat soms lastig. Ik heb overigens de date uitnodiging de deur uit gedaan gisterennacht, duimen maar dat ze erop in gaat, het is sowieso gewoon vriendin materiaal zonder relatie en ik ken haar vriendengroep ook , als het relatie materiaal is, is het helemaal meegenomen.
Ik wil zijn foto, ben nu naar huis aan het lopen.lekker douchen en in een schone joggingbroek biefstuk grillen en onder een deken kruipen. Heerlijk zo een zondagquote:Op zondag 13 november 2011 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij gaat ook je foto sturen, of wil je koffie zijn foto?
als je er zelf niks van vind gewoon laten zitten danquote:Op zondag 13 november 2011 15:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nja het punt is: ik heb dus echt een hand vol hele lieve poezelige borstharen die vooral heel trots op zichzelf zijn en verder zo'n druppelvorm op m'n onderbuik. En geen idee wat ik er nou eigenlijk mee aanmoet, ik vind het niet echt mooi maar ook niet echt lelijk ofzo
Ik heb geen problemen met lichaamsbeharing van een man. Als een man het niet heeft heb ik er ook geen problemen mee. Een snor is dan weer wel iets wat ik echt niet mooi vind. Een hele wilde baard vind ik ook niks. Een stoppelbaard is daarentegen wel weer heel leuk. De rest van een mannenlichaam en zijn beharing laat ik aan de natuur en aan die man zelf over. Oksels mogen wel een beetje getrimt enzo, dan kan ik er in liggen. Als hij dat niet wil dan is het geen dealbreaker, maar dan ga ik er ook niet in liggenquote:Op zondag 13 november 2011 15:44 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nja het punt is: ik heb dus echt een hand vol hele lieve poezelige borstharen die vooral heel trots op zichzelf zijn en verder zo'n druppelvorm op m'n onderbuik. En geen idee wat ik er nou eigenlijk mee aanmoet, ik vind het niet echt mooi maar ook niet echt lelijk ofzo
Ik heb meerdere emailadressen, ik gebruik natuurlijk niet m'n hoofd emailadres.quote:Op zondag 13 november 2011 15:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je email geven is toch veel privacy gevoeliger? en dan kunnen mensen hem nog op fok gooien
al helemaal omdat er wel regels zijn op fok over het op het forum gooien van dms/pms maar niet van mail
ik snap je bezwaren maar ik vind dit vreemde oplossingen met vreemde argumenten
Klopt, het zit ook gewoon in mijn hoofd, en ik moet daar gewoon vanaf en ik weet zeker dat dat gaat gebeuren als ik eens een vriendin heb, ik voel mijzelf op de één of andere manier namelijk een stuk meer op mijn gemak tussen mannen gesprekwise (ik ben geen homo, maar je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel, mannen onder elkaar). Bijna iedereen mag mij namelijk waar ik mee spreek, heb nooit ruzies, maar het is gewoon alleen maar met mannen, en dat vind ik gewoon vreemd.quote:Op zondag 13 november 2011 15:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vrouwen zijn maar mensen
ze zijn nou niet bepaald zo anders in de omgang dat je daar zo'n grote achterstand in op kunt lopen
die achterstand zit in je hoofd
en daardoor ga je je vreemd gedragen... op zo'n manier dat mannen en vrouwen er niet door heen zouden kunnen prikken
Nouja, ik twijfel er gewoon over en ik zoek een beetje bevestiging ofzo, weet ik hetquote:Op zondag 13 november 2011 15:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als je er zelf niks van vind gewoon laten zitten dan
waarom zou je je iets aan je lichaam aanpassen voor een vrouw?
altijd alleen voor jezelf doen
je bezwaar was net dat mensen het misschien kunnen opslaan of zoquote:Op zondag 13 november 2011 15:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb meerdere emailadressen, ik gebruik natuurlijk niet m'n hoofd emailadres.
Bovendien geldt voor mij: Wat bij mij is, blijft bij mij
Ik ga niet andermans prive-info openbaar maken, dat vind ik enorm onbeschoft
Praat je dan wel eens met vrouwen?quote:Op zondag 13 november 2011 15:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, het zit ook gewoon in mijn hoofd, en ik moet daar gewoon vanaf en ik weet zeker dat dat gaat gebeuren als ik eens een vriendin heb, ik voel mijzelf op de één of andere manier namelijk een stuk meer op mijn gemak tussen mannen gesprekwise (ik ben geen homo, maar je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel, mannen onder elkaar). Bijna iedereen mag mij namelijk waar ik mee spreek, heb nooit ruzies, maar het is gewoon alleen maar met mannen, en dat vind ik gewoon vreemd.
je krijgt pas een vriendin als je met vrouwen kunt pratenquote:Op zondag 13 november 2011 15:50 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, het zit ook gewoon in mijn hoofd, en ik moet daar gewoon vanaf en ik weet zeker dat dat gaat gebeuren als ik eens een vriendin heb, ik voel mijzelf op de één of andere manier namelijk een stuk meer op mijn gemak tussen mannen gesprekwise (ik ben geen homo, maar je begrijpt denk ik wel wat ik bedoel, mannen onder elkaar). Bijna iedereen mag mij namelijk waar ik mee spreek, heb nooit ruzies, maar het is gewoon alleen maar met mannen, en dat vind ik gewoon vreemd.
volgens mij is er over dit soort zaken geen algemene opiniequote:Op zondag 13 november 2011 15:52 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nouja, ik twijfel er gewoon over en ik zoek een beetje bevestiging ofzo, weet ik hetWas gewoon benieuwd naar de algemene opinie omdat ik zelf geen idee heb wat ik er nou eigenlijk van vinden moet
Als ik hem ok fok plaats, kan iedereen hem zien. Als ik hem mail, heb ik dat zelf in de hand, toch?quote:Op zondag 13 november 2011 15:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je bezwaar was net dat mensen het misschien kunnen opslaan of zo
dat gevaar bestaat dan nog steeds, maakt niet uit wat jij vind
en andere mensen hebben misschien geen back up email adressen
ik vind dat je enorm omslachtig doet?
maar suit your self
als je een link dmt kan toch echt niet iedereen hem zienquote:Op zondag 13 november 2011 15:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Als ik hem ok fok plaats, kan iedereen hem zien. Als ik hem mail, heb ik dat zelf in de hand, toch?
Maar zelf wacht ik ook liever op de volgende meet.
Mocht je wel mijn foto willen via de mail (waar ik uiteraard wel op een normale manier mee omga), hoor ik dat wel via DM.
Trouwens, altijd handig om meerdere emailadressen te hebben
Ondertussen probeer ik m'n photobucket account terug te krijgen
hey cool hahaquote:Op zondag 13 november 2011 15:57 schreef Provinciaaltje het volgende:
http://10minutemail.com/10MinuteMail/index.html
Voor alle mail probleempjes
maar hoe ga je een vriendin krijgen op deze manier?quote:Op zondag 13 november 2011 15:58 schreef Keyos het volgende:
@Tijnbrein
Jawel hoor, alleen niet heel erg vaak, al mijn vrienden zijn mannen, enige moment dat ik met vrouwen spreek is als er een opdracht gedaan moet worden op school, alleen dat is geen materiaal waar ik bevriend mee wil zijn.
@Rhubarbje
Het klopt dat een vriendin geen medicijn is, maar het is wel gelijk een goede introductie van hoe vrouwen precies in elkaar zitten, en je komt dan wat meer in contact met de vriendinnen van haar, wat de angst vrijwel zeker bij mij gaat wegnemen. Want ik kan op zich best gesprek en contact hebben met vrouwen hoor, alleen op de één of andere manier blokkeer ik mijzelf om er erg voor open te staan en het op te zoeken en worden het uiteindelijk nooit vriendinnen zoals ik dat met mijn beste vrienden heb.
Ook niet buiten school op je werk ofzo?quote:Op zondag 13 november 2011 15:58 schreef Keyos het volgende:
@Tijnbrein
Jawel hoor, alleen niet heel erg vaak, al mijn vrienden zijn mannen, enige moment dat ik met vrouwen spreek is als er een opdracht gedaan moet worden op school, alleen dat is geen materiaal waar ik bevriend mee wil zijn.
@Rhubarbje
Het klopt dat een vriendin geen medicijn is, maar het is wel gelijk een goede introductie van hoe vrouwen precies in elkaar zitten, en je komt dan wat meer in contact met de vriendinnen van haar, wat de angst vrijwel zeker bij mij gaat wegnemen. Want ik kan op zich best gesprek en contact hebben met vrouwen hoor, alleen op de één of andere manier blokkeer ik mijzelf om er erg voor open te staan en het op te zoeken en worden het uiteindelijk nooit vriendinnen zoals ik dat met mijn beste vrienden heb.
Je omschrijft mijn levenquote:Op zondag 13 november 2011 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
damn ik was nog wel zo blij met mijn nieuwe emailadres
nu is ie sad and lonely
en zonder functie
wat kan erger zijn voor een emailadres
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |