Same shit different day. Weinig zelfvertrouwen, niet blij zijn met mijn uiterlijk, sociaal een ramp.quote:
Mijn zelfvertrouwen iig niet. Dat weet ik ook wel maar zo voelt dat nietquote:Op zondag 13 november 2011 15:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet ik, maar mijn gevoel weet dat het vrouwen zijn en vind het moeilijk om ze net als mannelijke mensen te behandelen. Ik word gewoon zo onhandig en nerveus. Ik hoop dat ik dat de komende tijd kan afleren.
[..]
Ok, dankjewel, ik wil dat wel proberen. Denk je dat ik dat kan?
[..]
What's up?Het komt vast wel weer goed joh
Ik pasquote:Op zondag 13 november 2011 15:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Aangezien niet iedereen m'n foto hoeft te zien, plaats ik hem wel in photobucket en DM later een paar mensen wel
Ik heb gewoon het idee dat het geen fuck uit maakt wat ik zeg het is toch meestal verkeerd.quote:Op zondag 13 november 2011 15:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het kan er aan liggen dat jij nog wel eens behoorlijk ongenuanceerd of lomp of over the edge uit de hoek kan komen. Je zult het lang niet altijd zo bedoelen, maar zo komt het vaak wel over. Zelfs als je dan iets met de beste bedoelingen zegt hebben anderen (en ik ben daar zelf ook schuldig aan) misschien een 'heb je hem ook weer' houding.
Je hebt het zelf in de hand
ik ookquote:
Dankjewel voor het vertrouwenquote:
Photobucket zegt doodleuk dat m'n wachtwoord niet meer goed isquote:Op zondag 13 november 2011 15:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik pastenzij je zo lekker als Bratt Pitt ofzo bent
[..]
Ik heb gewoon het idee dat het geen fuck uit maakt wat ik zeg het is toch meestal verkeerd.
maakt niet uit hoorquote:Op zondag 13 november 2011 15:34 schreef benzin het volgende:
[..]
Dankjewel voor het vertrouwenHet spijt me dat ik de afgelopen tijd soms zo rot tegen je deed als jij hard voor me was. Weet dat je het goed bedoelde
knal hem gewoon in je fobo en haal hem over 20 minuten weg of zoquote:Op zondag 13 november 2011 15:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Photobucket zegt doodleuk dat m'n wachtwoord niet meer goed is
Genoeg andere optiesquote:Op zondag 13 november 2011 15:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Photobucket zegt doodleuk dat m'n wachtwoord niet meer goed is
dan moet iedereen mail gaan geven en dat is voor veel mensen nogal prive gok ikquote:Op zondag 13 november 2011 15:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
Weet je wat, anders doe ik het wel per mail. Idee?
Of anders gewoon de volgende meet
Jaja, en dan zeker een 1 of andere grapjas een ninja doenquote:Op zondag 13 november 2011 15:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
knal hem gewoon in je fobo en haal hem over 20 minuten weg of zo
ook weer opgelost
waarom zouden ze dat doen?quote:Op zondag 13 november 2011 15:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jaja, en dan zeker een 1 of andere grapjas een ninja doen
Ik ook!!quote:Op zondag 13 november 2011 15:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Aangezien niet iedereen m'n foto hoeft te zien, plaats ik hem wel in photobucket en DM later een paar mensen wel
Photobucket gaat alleen niet door, wachtwoord pakt hij niet meerquote:
Jij gaat ook je foto sturen, of wil je koffie zijn foto?quote:
je kunt nu toch gewoon contact zoekenquote:Op zondag 13 november 2011 15:38 schreef Keyos het volgende:
Kutte is wanneer je niet goed bent met vrouwen omdat je ze juist niet goed kent, ik heb bijvoorbeeld alleen maar vrienden op de een of andere manier omdat ik mij altijd volledig geisoleerd heb met mensen die dezelfde interesses hadden (games en voetbal), dan moet je geluk hebben als je met een meid in aanraking komt op middelbare school leeftijd die dezelfde interesses hebben, dat geluk heb ik iig niet gehad, op de andere middelbare school was er veel meer materiaal geweest, maarja das een butt school.
Kaneel, wanneer is de volgende meet?quote:Op zondag 13 november 2011 15:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jij gaat ook je foto sturen, of wil je koffie zijn foto?
Rughaar is erger volgens mijquote:Op zondag 13 november 2011 15:39 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens he? Dames, what about buikhaar?
Als ik toch een ander scheerapparaat aanschaf..
je email geven is toch veel privacy gevoeliger? en dan kunnen mensen hem nog op fok gooienquote:Op zondag 13 november 2011 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Photobucket gaat alleen niet door, wachtwoord pakt hij niet meer
Kan altijd nog via email, op fok plaatsen doe ik liever niet ivm privacy
geen fanquote:Op zondag 13 november 2011 15:39 schreef Bartholomeus het volgende:
Trouwens he? Dames, what about buikhaar?
Als ik toch een ander scheerapparaat aanschaf..
Heb ik alleen op m'n onderrug een beetjequote:
Euhm. Ik moet nog even mijn agenda raadplegen, maar het zal een zaterdag worden ivm werk.quote:Op zondag 13 november 2011 15:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kaneel, wanneer is de volgende meet?
Kunnen we gelijk groepsfoto doen
Klopt, maar daarom heb ik een complete achterstand in de omgang met vrouwen, en vaak als je met vrouwen omgaat kom je via hun ook weer in contact met andere vrouwen, nu moet ik het volledig zelf doen, en dat gaat soms lastig. Ik heb overigens de date uitnodiging de deur uit gedaan gisterennacht, duimen maar dat ze erop in gaat, het is sowieso gewoon vriendin materiaal zonder relatie en ik ken haar vriendengroep ook , als het relatie materiaal is, is het helemaal meegenomen.quote:Op zondag 13 november 2011 15:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je kunt nu toch gewoon contact zoeken
ik heb met niemand van de middelbare nog contact
de meeste mensen beginnen op nieuw tijdens hun studie en weer opnieuw daarna en dan soms nog opnieuw door verhuizingen etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |