Handigquote:Op zondag 13 november 2011 14:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn tegenstanders zich daarom ook lelijk in mij vergist hebben. Ik ben voornamelijk heel snel en heb een heel snel reactie vermogen. Ik ben zo iemand die een vallend glas uit het niets toch nog op vangt terwijl het niet eens mijn glas is zeg maar
Meestal zag ik het niet en als ik het zag was ik 1:heel angstig en 2:reageerde vaak heel autistischquote:Op zondag 13 november 2011 14:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niet mee omgaan, op welke manier?
Klinkt alsof je veel mooier en aantrekkelijker bent dan dat je zelf waarschijnlijk denktquote:Op zondag 13 november 2011 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meestal zag ik het niet en als ik het zag was ik 1:heel angstig en 2:reageerde vaak heel autistisch
Ik heb trouwens altijd vrij veel aandacht van mannen gehad. Vaak denken mensen dat ik homofiel ben. Zal wel mijn uitstraling zijn of zo
en dat klinkt alsof pics zeer gewenst zijn!quote:Op zondag 13 november 2011 14:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Klinkt alsof je veel mooier en aantrekkelijker bent dan dat je zelf waarschijnlijk denkt
quote:Op zondag 13 november 2011 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dat klinkt alsof pics zeer gewenst zijn!
pics!!
Haha, bedankt voor het compliment. Weet niet of dat nu nog zo is, de aandacht is toch wel een stuk minder geworden nu ik wat ouder geworden ben. Maar krijg nog wel aandacht van vrouwen die echt een stuk ouder zijn en soms nog wel van mannen.quote:Op zondag 13 november 2011 14:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Klinkt alsof je veel mooier en aantrekkelijker bent dan dat je zelf waarschijnlijk denkt
ik heb nog niemand gezienquote:Op zondag 13 november 2011 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat we van iedereen wel pics kunnen gebruiken.
We hebben heloef en Lokasenna al gezien iig.
Sommigen hebben een fobo-fotoquote:Op zondag 13 november 2011 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat we van iedereen wel pics kunnen gebruiken.
We hebben heloef en Lokasenna al gezien iig.
Gelijk overstekenquote:
Stuur die foto's nu maar want er zitten twee soppende dames te wachtenquote:Op zondag 13 november 2011 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, bedankt voor het compliment. Weet niet of dat nu nog zo is, de aandacht is toch wel een stuk minder geworden nu ik wat ouder geworden ben. Maar krijg nog wel aandacht van vrouwen die echt een stuk ouder zijn en soms nog wel van mannen.
Ik vind het trouwens wel meevallen met m;n uiterlijk.
Ok lol, moet ik even 1tje opzoeken. Weet niet eens of ik er 1 heb op deze computer. Er zijn niet veel foto's van mijquote:Op zondag 13 november 2011 14:51 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Stuur die foto's nu maar want er zitten twee soppende dames te wachten
Dan moet je naar de meet komen! (die ik nog moet organiseren...)quote:
Owja, foto van Myra heb ik ook al gezien.quote:Op zondag 13 november 2011 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommigen hebben een fobo-foto
Ik kom in elk geval, hoef ik nu geen foto te zoekenquote:Op zondag 13 november 2011 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je naar de meet komen! (die ik nog moet organiseren...)
nah lijkt me niet handigquote:Op zondag 13 november 2011 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je naar de meet komen! (die ik nog moet organiseren...)
[..]
Owja, foto van Myra heb ik ook al gezien.
Oftewel, je krijgt nog steeds aandacht.ietsje minder omdat je uitstraling minder leuk is, niet omdat je bent aangekomen, maar omdat jij denkt dat je daardoor minder aantrekkelijk bent. Je moet inzien dat je nog steeds aantrekkelijk bent want je krijgt nog steeds aandacht. Dan straal je weer meer zelfverzekerdheid uit en krijg je nog veel meer aandacht. Zonder dat je wat aan je gewicht moet doen. En als dat echt een obstakel voor je wordt, dan ga je lekker sportenquote:Op zondag 13 november 2011 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, bedankt voor het compliment. Weet niet of dat nu nog zo is, de aandacht is toch wel een stuk minder geworden nu ik wat ouder geworden ben. Maar krijg nog wel aandacht van vrouwen die echt een stuk ouder zijn en soms nog wel van mannen.
Ik vind het trouwens wel meevallen met m;n uiterlijk.
Ik ben nogal aangekomen de laatste paar jaar
jawel want ik wil wel eenfoto zien en moonwalk ookquote:Op zondag 13 november 2011 14:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kom in elk geval, hoef ik nu geen foto te zoeken
Trouwens, Jelly heeft me al gezien, vraag haar maar of ik knap ben of niet.
Ik val totaal niet op mannen dus kan niet echt beoordelen of ik nu nog knap ben of niet
Herkenning +1. Behalve dan dat ik nooit echt door mannen benaderd ben. Of ik heb dat ook gewoon niet door gehad, ook best mogelijkquote:Op zondag 13 november 2011 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meestal zag ik het niet en als ik het zag was ik 1:heel angstig en 2:reageerde vaak heel autistisch
Ik heb trouwens altijd vrij veel aandacht van mannen gehad. Vaak denken mensen dat ik homofiel ben. Zal wel mijn uitstraling zijn of zo
ik wordt ook altijd aangerand op de rose maandag op de tilburgse kermis, no sweatquote:Op zondag 13 november 2011 14:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Herkenning +1. Behalve dan dat ik nooit echt door mannen benaderd ben. Of ik heb dat ook gewoon niet door gehad, ook best mogelijk
ik ook!quote:Op zondag 13 november 2011 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil een foto van moonwalk zien nu we toch bezig zijn.
Dat weet ik haast wel zekerquote:Op zondag 13 november 2011 14:56 schreef benzin het volgende:
Weetje, ik wil eigenlijk sowieso even zeggen dat de vrouwen in dit topic eigenlijk allemaal hartstikke lief zijnMisschien ben ik wel voor niets zo bang.
Mooi gezegd benzinquote:Op zondag 13 november 2011 14:56 schreef benzin het volgende:
Weetje, ik wil eigenlijk sowieso even zeggen dat de vrouwen in dit topic eigenlijk allemaal hartstikke lief zijnMisschien ben ik wel voor niets zo bang.
misleiding benzin. zodra je ze in bed hebt zijn het beestjes die je proberen op te eten, gaan ze happen en bijten enzo. voor je het weet is je rug vol diepe krassen. bah, seks, bahquote:Op zondag 13 november 2011 14:56 schreef benzin het volgende:
2 weken geleden vond je me vast nog een kutwijfquote:Op zondag 13 november 2011 14:56 schreef benzin het volgende:
Niet doen danquote:Op zondag 13 november 2011 14:57 schreef Moonwalk het volgende:
Alleen kree heeft mijn foto gezien, ik ben nu nog niet van plan om mijn foto rond te strooien
jawel! ik ben nieuwsgierig!quote:
Van mij heeft niemand een foto gezien. Alleen Jelly heeft me gezien. verder niemand omdat de laatste meet niet doorgingquote:
Ow wacht, daar was een mooie clip van van Aphex Twin. Daar veranderde ze in een octopus. Heel eng hoor benzinquote:Op zondag 13 november 2011 14:58 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
misleiding benzin. zodra je ze in bed hebt zijn het beestjes die je proberen op te eten, gaan ze happen en bijten enzo. voor je het weet is je rug vol diepe krassen. bah, seks, bah
Ik ookquote:
Ik hoop het, tot nu toe zijn alle meisjes waar ik in het echt contact mee heb gehad niet echt lief voor me geweest, maar hopelijk heb je gelijk en heb ik de verkeerde getroffen.quote:
Mwaah, soms een beetje.quote:Op zondag 13 november 2011 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
2 weken geleden vond je me vast nog een kutwijf
maar zie je nu ook dat je eigen positieve gedrag deze positieve reacties mee brengt?
arme koequote:Op zondag 13 november 2011 15:03 schreef Moonwalk het volgende:
Nog 25 minuten loopband en dan ben ik klaar, kan wel een hele koe op straks. Lekker biefstuk grillen
Dat klinkt goed. Eet smakelijk.quote:Op zondag 13 november 2011 15:03 schreef Moonwalk het volgende:
Nog 25 minuten loopband en dan ben ik klaar, kan wel een hele koe op straks. Lekker biefstuk grillen
Jij bent echt een vrouw naar m'n hartquote:Op zondag 13 november 2011 15:03 schreef Moonwalk het volgende:
Hihihiquote:Op zondag 13 november 2011 15:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij bent echt een vrouw naar m'n hart
Ik baal ook van de loopband. Maar hij doet alleen pijn aan mijn knieen. Lekker op de crosstrainer uurtje stappen. Morgen maar weer eens doen, mijn hele schema is door de war.quote:Op zondag 13 november 2011 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
de loopband haat mij
vroeger toen ik nog wel eens ging sporten gaf hij me altijd stroom!!
ik haat de loopband nu ook
Hahahah dat heb ik ook heel vaak, ik leg dan ook altijd mijn handoek over die stangquote:Op zondag 13 november 2011 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
de loopband haat mij
vroeger toen ik nog wel eens ging sporten gaf hij me altijd stroom!!
ik haat de loopband nu ook
Waarom krijg nu nooit zo'n reactie als ik zoiets zegquote:
Ik kan je later eventueel wel helpen met een schemaquote:Op zondag 13 november 2011 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik baal ook van de loopband. Maar hij doet alleen pijn aan mijn knieen. Lekker op de crosstrainer uurtje stappen. Morgen maar weer eens doen, mijn hele schema is door de war.
Hihihiquote:Op zondag 13 november 2011 15:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom krijg nu nooit zo'n reactie als ik zoiets zeg
Top, dat zou fijn zijn.quote:Op zondag 13 november 2011 15:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik kan je later eventueel wel helpen met een schema
Lekkere apparatuur hebben ze daarquote:Op zondag 13 november 2011 15:08 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Hahahah dat heb ik ook heel vaak, ik leg dan ook altijd mijn handoek over die stang
WAT EEN ONTZETTENDE K*T SMOESquote:Op zondag 13 november 2011 15:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tinypic vertikt 't om m'n foto te uploaden, dus jullie zullen moeten wachten tot de volgende meet helaas. Of vraag FJB
Weet ikquote:Op zondag 13 november 2011 15:06 schreef Moonwalk het volgende:
Benzin, er zijn vrouwen die trutten zijn en mannen die klootzakken zijn. Je moet het maar zo zien, met zulke mensen wil je niet eens omgaan, althans ik niet.iedereen komt in aanraking met vervelende mensen, je moet beseffen dat dat niet door jou komt maar dat die mensen gewoon zo zijn
Tinypic zegt de hele tijd Uploading... Please Waitquote:Op zondag 13 november 2011 15:11 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
WAT EEN ONTZETTENDE K*T SMOES
jawel he!quote:Op zondag 13 november 2011 15:11 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
WAT EEN ONTZETTENDE K*T SMOES
elke dag iets aardigs zeggen tegen een vrouw? en niet via internetquote:Op zondag 13 november 2011 15:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Weet ik![]()
Ben gewoon bang geworden omdat ik heel veel pijn ben gedaan en dat gewoon op alle vrouwen geprojecteerd heb.
Ik moet misschien maar eens wat meer proberen, weet alleen nog niet zo goed waar ik moet beginnen met contact maken met vrouwen. Wil het wel weer proberen.
Heb je popups uitstaan? Je moet zo een naam invullen die op het scherm geprojecteerd wordt als beveiliging.quote:Op zondag 13 november 2011 15:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tinypic zegt de hele tijd Uploading... Please Wait
Dat heb ik al gedaanquote:Op zondag 13 november 2011 15:13 schreef Keyos het volgende:
[..]
Heb je popups uitstaan? Je moet zo een naam invullen die op het scherm geprojecteerd wordt als beveiliging.
nee hoor je kunt ook een via je comp uploadenquote:Op zondag 13 november 2011 15:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
He kut, fok fobo wil alleen maar een url hebben
euh ik meen het serieusquote:
Vrouwelijke klasgenotes heb ik niet.quote:Op zondag 13 november 2011 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
elke dag iets aardigs zeggen tegen een vrouw? en niet via internet
dus tegen de kassadame, de buurvrouw, een klasgenoot, de vrouw bij de bushalte etc
Foto moet eerst kleiner, ben er mee bezigquote:Op zondag 13 november 2011 15:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hoor je kunt ook een via je comp uploaden
mijn soepje staat gewoon op mijn computer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |