ik ook!quote:Op zondag 13 november 2011 14:54 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wil een foto van moonwalk zien nu we toch bezig zijn.
Dat weet ik haast wel zekerquote:Op zondag 13 november 2011 14:56 schreef benzin het volgende:
Weetje, ik wil eigenlijk sowieso even zeggen dat de vrouwen in dit topic eigenlijk allemaal hartstikke lief zijnMisschien ben ik wel voor niets zo bang.
Mooi gezegd benzinquote:Op zondag 13 november 2011 14:56 schreef benzin het volgende:
Weetje, ik wil eigenlijk sowieso even zeggen dat de vrouwen in dit topic eigenlijk allemaal hartstikke lief zijnMisschien ben ik wel voor niets zo bang.
misleiding benzin. zodra je ze in bed hebt zijn het beestjes die je proberen op te eten, gaan ze happen en bijten enzo. voor je het weet is je rug vol diepe krassen. bah, seks, bahquote:Op zondag 13 november 2011 14:56 schreef benzin het volgende:
2 weken geleden vond je me vast nog een kutwijfquote:Op zondag 13 november 2011 14:56 schreef benzin het volgende:
Niet doen danquote:Op zondag 13 november 2011 14:57 schreef Moonwalk het volgende:
Alleen kree heeft mijn foto gezien, ik ben nu nog niet van plan om mijn foto rond te strooien
jawel! ik ben nieuwsgierig!quote:
Van mij heeft niemand een foto gezien. Alleen Jelly heeft me gezien. verder niemand omdat de laatste meet niet doorgingquote:
Ow wacht, daar was een mooie clip van van Aphex Twin. Daar veranderde ze in een octopus. Heel eng hoor benzinquote:Op zondag 13 november 2011 14:58 schreef WokkelKardinaal het volgende:
[..]
misleiding benzin. zodra je ze in bed hebt zijn het beestjes die je proberen op te eten, gaan ze happen en bijten enzo. voor je het weet is je rug vol diepe krassen. bah, seks, bah
Ik ookquote:
Ik hoop het, tot nu toe zijn alle meisjes waar ik in het echt contact mee heb gehad niet echt lief voor me geweest, maar hopelijk heb je gelijk en heb ik de verkeerde getroffen.quote:
Mwaah, soms een beetje.quote:Op zondag 13 november 2011 14:58 schreef rhubarbje het volgende:
2 weken geleden vond je me vast nog een kutwijf
maar zie je nu ook dat je eigen positieve gedrag deze positieve reacties mee brengt?
arme koequote:Op zondag 13 november 2011 15:03 schreef Moonwalk het volgende:
Nog 25 minuten loopband en dan ben ik klaar, kan wel een hele koe op straks. Lekker biefstuk grillen
Dat klinkt goed. Eet smakelijk.quote:Op zondag 13 november 2011 15:03 schreef Moonwalk het volgende:
Nog 25 minuten loopband en dan ben ik klaar, kan wel een hele koe op straks. Lekker biefstuk grillen
Jij bent echt een vrouw naar m'n hartquote:Op zondag 13 november 2011 15:03 schreef Moonwalk het volgende:
Hihihiquote:Op zondag 13 november 2011 15:05 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Jij bent echt een vrouw naar m'n hart
Ik baal ook van de loopband. Maar hij doet alleen pijn aan mijn knieen. Lekker op de crosstrainer uurtje stappen. Morgen maar weer eens doen, mijn hele schema is door de war.quote:Op zondag 13 november 2011 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
de loopband haat mij
vroeger toen ik nog wel eens ging sporten gaf hij me altijd stroom!!
ik haat de loopband nu ook
Hahahah dat heb ik ook heel vaak, ik leg dan ook altijd mijn handoek over die stangquote:Op zondag 13 november 2011 15:05 schreef rhubarbje het volgende:
de loopband haat mij
vroeger toen ik nog wel eens ging sporten gaf hij me altijd stroom!!
ik haat de loopband nu ook
Waarom krijg nu nooit zo'n reactie als ik zoiets zegquote:
Ik kan je later eventueel wel helpen met een schemaquote:Op zondag 13 november 2011 15:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik baal ook van de loopband. Maar hij doet alleen pijn aan mijn knieen. Lekker op de crosstrainer uurtje stappen. Morgen maar weer eens doen, mijn hele schema is door de war.
Hihihiquote:Op zondag 13 november 2011 15:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom krijg nu nooit zo'n reactie als ik zoiets zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |