Je hebt zo te horen aandacht genoeg, das leuk voor je. Had ik vroeger ook, alleen kon daar niet mee omgaanquote:Op zondag 13 november 2011 14:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Er stappen inderdaad altijd wel mannen op mij af, ik ben alleen niet zo gevoelig voor gladde praatjes. Iemand kan veel beter gewoon op een nochalante manier contact maken, niet met een potje versiersels
Ik denk dat mijn tegenstanders zich daarom ook lelijk in mij vergist hebben. Ik ben voornamelijk heel snel en heb een heel snel reactie vermogen. Ik ben zo iemand die een vallend glas uit het niets toch nog op vangt terwijl het niet eens mijn glas is zeg maarquote:Op zondag 13 november 2011 14:38 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zacht en leuk zijn nu niet echt iets wat associeer met iemand die mijn in elkaar kan slaan omdat ze op karate zit.
Er is nog hoop.quote:Op zondag 13 november 2011 14:40 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Er stappen inderdaad altijd wel mannen op mij af, ik ben alleen niet zo gevoelig voor gladde praatjes. Iemand kan veel beter gewoon op een nochalante manier contact maken, niet met een potje versiersels
Hehe, das wel herkenbaarquote:Op zondag 13 november 2011 14:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn tegenstanders zich daarom ook lelijk in mij vergist hebben. Ik ben voornamelijk heel snel en heb een heel snel reactie vermogen. Ik ben zo iemand die een vallend glas uit het niets toch nog op vangt terwijl het niet eens mijn glas is zeg maar
Niet mee omgaan, op welke manier?quote:Op zondag 13 november 2011 14:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je hebt zo te horen aandacht genoeg, das leuk voor je. Had ik vroeger ook, alleen kon daar niet mee omgaan
Handigquote:Op zondag 13 november 2011 14:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn tegenstanders zich daarom ook lelijk in mij vergist hebben. Ik ben voornamelijk heel snel en heb een heel snel reactie vermogen. Ik ben zo iemand die een vallend glas uit het niets toch nog op vangt terwijl het niet eens mijn glas is zeg maar
Meestal zag ik het niet en als ik het zag was ik 1:heel angstig en 2:reageerde vaak heel autistischquote:Op zondag 13 november 2011 14:43 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niet mee omgaan, op welke manier?
Klinkt alsof je veel mooier en aantrekkelijker bent dan dat je zelf waarschijnlijk denktquote:Op zondag 13 november 2011 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meestal zag ik het niet en als ik het zag was ik 1:heel angstig en 2:reageerde vaak heel autistisch
Ik heb trouwens altijd vrij veel aandacht van mannen gehad. Vaak denken mensen dat ik homofiel ben. Zal wel mijn uitstraling zijn of zo
en dat klinkt alsof pics zeer gewenst zijn!quote:Op zondag 13 november 2011 14:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Klinkt alsof je veel mooier en aantrekkelijker bent dan dat je zelf waarschijnlijk denkt
quote:Op zondag 13 november 2011 14:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en dat klinkt alsof pics zeer gewenst zijn!
pics!!
Haha, bedankt voor het compliment. Weet niet of dat nu nog zo is, de aandacht is toch wel een stuk minder geworden nu ik wat ouder geworden ben. Maar krijg nog wel aandacht van vrouwen die echt een stuk ouder zijn en soms nog wel van mannen.quote:Op zondag 13 november 2011 14:47 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Klinkt alsof je veel mooier en aantrekkelijker bent dan dat je zelf waarschijnlijk denkt
ik heb nog niemand gezienquote:Op zondag 13 november 2011 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat we van iedereen wel pics kunnen gebruiken.
We hebben heloef en Lokasenna al gezien iig.
Sommigen hebben een fobo-fotoquote:Op zondag 13 november 2011 14:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik denk dat we van iedereen wel pics kunnen gebruiken.
We hebben heloef en Lokasenna al gezien iig.
Gelijk overstekenquote:
Stuur die foto's nu maar want er zitten twee soppende dames te wachtenquote:Op zondag 13 november 2011 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, bedankt voor het compliment. Weet niet of dat nu nog zo is, de aandacht is toch wel een stuk minder geworden nu ik wat ouder geworden ben. Maar krijg nog wel aandacht van vrouwen die echt een stuk ouder zijn en soms nog wel van mannen.
Ik vind het trouwens wel meevallen met m;n uiterlijk.
Ok lol, moet ik even 1tje opzoeken. Weet niet eens of ik er 1 heb op deze computer. Er zijn niet veel foto's van mijquote:Op zondag 13 november 2011 14:51 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Stuur die foto's nu maar want er zitten twee soppende dames te wachten
Dan moet je naar de meet komen! (die ik nog moet organiseren...)quote:
Owja, foto van Myra heb ik ook al gezien.quote:Op zondag 13 november 2011 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Sommigen hebben een fobo-foto
Ik kom in elk geval, hoef ik nu geen foto te zoekenquote:Op zondag 13 november 2011 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je naar de meet komen! (die ik nog moet organiseren...)
nah lijkt me niet handigquote:Op zondag 13 november 2011 14:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan moet je naar de meet komen! (die ik nog moet organiseren...)
[..]
Owja, foto van Myra heb ik ook al gezien.
Oftewel, je krijgt nog steeds aandacht.ietsje minder omdat je uitstraling minder leuk is, niet omdat je bent aangekomen, maar omdat jij denkt dat je daardoor minder aantrekkelijk bent. Je moet inzien dat je nog steeds aantrekkelijk bent want je krijgt nog steeds aandacht. Dan straal je weer meer zelfverzekerdheid uit en krijg je nog veel meer aandacht. Zonder dat je wat aan je gewicht moet doen. En als dat echt een obstakel voor je wordt, dan ga je lekker sportenquote:Op zondag 13 november 2011 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Haha, bedankt voor het compliment. Weet niet of dat nu nog zo is, de aandacht is toch wel een stuk minder geworden nu ik wat ouder geworden ben. Maar krijg nog wel aandacht van vrouwen die echt een stuk ouder zijn en soms nog wel van mannen.
Ik vind het trouwens wel meevallen met m;n uiterlijk.
Ik ben nogal aangekomen de laatste paar jaar
jawel want ik wil wel eenfoto zien en moonwalk ookquote:Op zondag 13 november 2011 14:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik kom in elk geval, hoef ik nu geen foto te zoeken
Trouwens, Jelly heeft me al gezien, vraag haar maar of ik knap ben of niet.
Ik val totaal niet op mannen dus kan niet echt beoordelen of ik nu nog knap ben of niet
Herkenning +1. Behalve dan dat ik nooit echt door mannen benaderd ben. Of ik heb dat ook gewoon niet door gehad, ook best mogelijkquote:Op zondag 13 november 2011 14:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Meestal zag ik het niet en als ik het zag was ik 1:heel angstig en 2:reageerde vaak heel autistisch
Ik heb trouwens altijd vrij veel aandacht van mannen gehad. Vaak denken mensen dat ik homofiel ben. Zal wel mijn uitstraling zijn of zo
ik wordt ook altijd aangerand op de rose maandag op de tilburgse kermis, no sweatquote:Op zondag 13 november 2011 14:54 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Herkenning +1. Behalve dan dat ik nooit echt door mannen benaderd ben. Of ik heb dat ook gewoon niet door gehad, ook best mogelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |