Tell me about it, ik zit met m'n luie aars in een luie stoel met m'n laptop op schoot en het enige dat ik vandaag gedaan heb is een glas en de fles ijsthee pakkenquote:Op zondag 13 november 2011 16:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik begin mijn luie weekend ook aardig beu te worden
het erge is dat er genoeg klusjes zijn die ik kan doen maar als je eenmaal lui bent krijg je jezelf zo moeilijk aan de gang
kei goed!quote:Op zondag 13 november 2011 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb zojuist 20 minuten schoongemaakt en ben helemaal trots.
Huh, ik heb het er toch nooit over gehad of jij wel of niet knap was?quote:Op zondag 13 november 2011 16:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ow Myra, als je wilt weten of ik knap ben, vraag moonwalk of rhubarbje, zij hebben mijn foto gezien
Ik val zelf niet op mannen dus kan je niet zeggen of ik knap ben of niet
ik denk dat ie gewoon even wil dat wij hier zeggen wat we er van vondenquote:Op zondag 13 november 2011 16:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Huh, ik heb het er toch nooit over gehad of jij wel of niet knap was?
Ok, laat maar zitten danquote:Op zondag 13 november 2011 16:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Huh, ik heb het er toch nooit over gehad of jij wel of niet knap was?
Ja, zeg maarquote:Op zondag 13 november 2011 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat ie gewoon even wil dat wij hier zeggen wat we er van vonden
Bwhehehe.quote:Op zondag 13 november 2011 16:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik denk dat ie gewoon even wil dat wij hier zeggen wat we er van vonden
vraag het dan gewoonquote:Op zondag 13 november 2011 16:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, zeg maar
Of anders wacht ik wel op moonlight...ik bedoel moonwalk
Thx, alleen heb ik veel problemen gehad met lenzen. Die bril is sowieso aan vervanging toequote:Op zondag 13 november 2011 16:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vraag het dan gewoon
beetje vaag op deze manier
ik zeg lenzen
Ik doe dat liever niet ivm privacy. Niet per se de mijne maar meer van sommige anderen die me kennenquote:Op zondag 13 november 2011 16:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mijn foto staat in mijn fobo. als je me leuk vindt zeg dan ff dan gaan we trouwen
En wie ben jij?quote:Op zondag 13 november 2011 16:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mijn foto staat in mijn fobo. als je me leuk vindt zeg dan ff dan gaan we trouwen
de manier waarop je dit aanpakte is wel echt niet smooth hoorquote:Op zondag 13 november 2011 16:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Thx, alleen heb ik veel problemen gehad met lenzen. Die bril is sowieso aan vervanging toe
Je hebt vast een erg goed karakter.quote:Op zondag 13 november 2011 16:37 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
gaan we trouwen nu?quote:Op zondag 13 november 2011 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt vast een erg goed karakter. [ afbeelding ]
Bwehehehehehequote:Op zondag 13 november 2011 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt vast een erg goed karakter. [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |