Foto's 3FM, hebben hebben hebben.quote:
een 5.5 je? Je bent gewoon knap vind ik, je ogen zijn leuk, ik vind zelfs dat je ogen "lachen" op die ene losse foto. Je glimlach is mooi ditdat allesquote:Op zondag 13 november 2011 18:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Echt? Ik heb mezelf altijd gezien als een 5,5-je.
Maar dankjewel, echt leuk
Foto terug?
ja hebben hebben hebbenquote:
Sinds nooit, iedereen is prima verstaanbaar.quote:Op zondag 13 november 2011 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en sinds wanneer maken die zo veel lawaai dat je onverstaanbaar word?
nou danquote:Op zondag 13 november 2011 18:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Sinds nooit, iedereen is prima verstaanbaar.
quote:
Het klinkt als een slap excuus. Net zoals als ik single was had ik wel geweten, jouw tijd komt nog wel, etcquote:Op zondag 13 november 2011 18:14 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik ben nou eenmaal ouder dan Benzin, als ik wat jonger was geweest had ik hem zo aan de haak geslagenhij te jong, ik te oud, allemaal hetzelfde
Ach jij krijgt nog tenminste positieve opmerkingen over je foto's dat krijg ik nooit.quote:Op zondag 13 november 2011 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Liever dan "ik vind je schattig"
Daar word ik in ieder geval suicidaal van.
En?quote:
Tsja, niks.quote:Op zondag 13 november 2011 18:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo, dat is niet niks. Wat heb je tegen haar gezegd?
Hehe dat zijn prive foto's mevrouwtje.quote:
Jammer dat jij het als een slap excuus ziet, het is namelijk niet zoquote:Op zondag 13 november 2011 18:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het klinkt als een slap excuus. Net zoals als ik single was had ik wel geweten, jouw tijd komt nog wel, etc
[..]
Ach jij krijgt nog tenminste positieve opmerkingen over je foto's dat krijg ik nooit.
[..]
En?
Zoals je me nu beschrijft klink ik leukquote:Op zondag 13 november 2011 18:19 schreef Moonwalk het volgende:
een 5.5 je? Je bent gewoon knap vind ik, je ogen zijn leuk, ik vind zelfs dat je ogen "lachen" op die ene losse foto. Je glimlach is mooi ditdat allesen je hebt lippen die denk ik heel erg lekker kussen
Ik zit je nu niet te versieren maar ik meen echt alles wat ik zeg. Jij mag een stuk minder onzeker over jezelf gaan worden
Daar koop ik niks voor hoor.quote:Op zondag 13 november 2011 18:20 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach jij krijgt nog tenminste positieve opmerkingen over je foto's dat krijg ik nooit.
Dat ben je ookquote:Op zondag 13 november 2011 18:22 schreef benzin het volgende:
Nu ben ik verlegen jongens![]()
Dankjewel iedereen
[..]
Zoals je me nu beschrijft klink ik leuk
ik zal er zuinig op zijn danquote:Op zondag 13 november 2011 18:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Hehe dat zijn prive foto's mevrouwtje.
HET IS OOK ZO ACCEPTEER HET NOU EENS.quote:Op zondag 13 november 2011 18:22 schreef benzin het volgende:
Nu ben ik verlegen jongens![]()
Dankjewel iedereen
[..]
Zoals je me nu beschrijft klink ik leuk
Ik wacht eerst wel tot ik ze zelf binnen heb.quote:
oh ja, daar was ik mee bezigquote:Op zondag 13 november 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wacht eerst wel tot ik ze zelf binnen heb.
Was het maar zo makkelijk.quote:Op zondag 13 november 2011 18:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom niet man? Gewoon patsen met je Beaukaal.
okequote:Op zondag 13 november 2011 18:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jammer dat jij het als een slap excuus ziet, het is namelijk niet zo
Als ik nu mijn foto had geplaatst dan was het enige wat ik zou krijgen is reacties als doe wat aan je haar, bril, whatever, ipv zoals bij Benzin, koffie. Je ziet er leuk uit, je bent knap.quote:Op zondag 13 november 2011 18:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar koop ik niks voor hoor.
Ze vinden me allemaal leuk en aardig maar neuken ho maar.
Om het even bot te zeggen.
Maakt niks uit hoor, dat heeft voorrang.quote:Op zondag 13 november 2011 18:25 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
oh ja, daar was ik mee bezigIk was te veel bezig met het feit dat mijn neefje asperger heeft, sorry.
Die chick komt hem brengen?quote:Op zondag 13 november 2011 18:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wacht eerst wel tot ik ze zelf binnen heb.
Moet jij zeggenquote:Op zondag 13 november 2011 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
HET IS OOK ZO ACCEPTEER HET NOU EENS.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |