Nee maar ze knabbelen wel eens aan jequote:Op zondag 13 november 2011 18:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat overhemd daarentegen![]()
Maar dankjewel
[..]
Je moet niet bang zijn voor meisjes, ze eten je toch niet op?
Iemand te jong noemen is wel een dooddoenerquote:Op zondag 13 november 2011 18:13 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee maar ze knabbelen wel eens aan jeje bent hartstikke leuk man, hopelijk zie je dat zelf ook gewoon
Ik ben nou eenmaal ouder dan Benzin, als ik wat jonger was geweest had ik hem zo aan de haak geslagenquote:Op zondag 13 november 2011 18:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iemand te jong noemen is wel een dooddoener
Niet eens, geen rood haar en uggs.quote:
Jepquote:Op zondag 13 november 2011 18:14 schreef rhubarbje het volgende:
oeh damn heb ik een pic van benzin gemist?
Nee, dat is gewoon eerlijk zijn.quote:Op zondag 13 november 2011 18:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Liever dan "ik vind je schattig"quote:Op zondag 13 november 2011 18:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Echt? Ik heb mezelf altijd gezien als een 5,5-je.quote:Op zondag 13 november 2011 18:13 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Nee maar ze knabbelen wel eens aan jeje bent hartstikke leuk man, hopelijk zie je dat zelf ook gewoon
Zo, dat is niet niks. Wat heb je tegen haar gezegd?quote:Op zondag 13 november 2011 18:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet eens, geen rood haar en uggs.
Moet je je eens indenken hoe knap ze was.
Dat ze ubergeil gekleed was hielp ook mee.
Nee joh, zat in de tram.quote:
quote:Op zondag 13 november 2011 18:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Echt? Ik heb mezelf altijd gezien als een 5,5-je.
Maar dankjewel, echt leuk
Foto terug?
en sinds wanneer maken die zo veel lawaai dat je onverstaanbaar word?quote:
dat ja! Dat haar en overhemd!quote:Op zondag 13 november 2011 18:18 schreef heloef het volgende:
Benzin op de eerste foto rechts, niks meer aan doen.
Hoe zo opvallend? Het is gewoon obvious.quote:Op zondag 13 november 2011 18:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
Vinden we nou allemaal de rechter foto het leukst? Opvallend.
hij zou zo een jonger neefje van mijn lief kunnen zijn qua uiterlijk op die rechter foto hahaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |